Alla kategorier Mäklare Stockholms län Solna Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg

Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg

Björnstigen 36, 170 72 Sundbyberg — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg!

Letar du bostad i Lilla Alby, Rissne, Hallonbergen, Storskogen eller Ursvik? Låt då någon av våra duktiga mäklare hjälpa dig på vägen mot din drömbostad. Våra mäklare har koll på Sundbyberg med omnejd. Värdera din bostad och sälj med oss oavsett om det gäller villa, radhus eller lägenhet. Våra mäklare kan även hjälpa dig med en skriftlig värdering som du exempelvis kan ta med till banken.

Vi på Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg har den kunskap, erfarenhet och omtanke som behövs för att göra en riktigt bra bostadsaffär.

Läs vad 110 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg

• 2019-05-15

Felicia L skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Alexander Wall kom förbi oss för att göra en värdering av vår lägenhet för bankens räkning. Han berättade om svensk fasts sätt att jobba och det öppnade en ny dörr för oss. Vi hittade en lägenhet på svensk fasts hemsida som vi ville ha och vi ville då direkt att Alexander Wall skulle sälja vår lägenhet. Alexander har en trygghet, enorm kompetens och uppriktighet. Han har varit hjälpsam med alla frågor angående köp och sälj av bostad, hållit både mig och min man kontinuerligt uppdaterade och alltid återkopplat inom kort. Det bästa med Alexander är att han är en grym säljare, utan att vara en säljartyp till personligheten. Med andra ord precis en sån mäklare man vill ha! Alexander överträffade våra förväntningar och vi kunde inte vara mer nöjda! Läs mer
    Alexander W gillar detta
  • 2019-03-27

Sonja W skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    En mycket snabb och smidig försäljning. Mäklaren,Alexander Wall har skött det hela på ett proffsigt och seriöst sätt. Är mycket lyhörd och återkopplar snabbt. Överträffar alla förväntningar jag hade. De bästa lovorden jag kan ge. Kommer att tipsa bekanta som behöver en mäklare i framtiden. Läs mer
  • 2019-02-28

Karin Ö skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Lisa höll mig hela tiden uppdaterad och jag kände att hon gjorde allt hon kunde för att det skulle bli en bra affär . Jag kan absolut rekommendera henne. Läs mer
  • Maria O

2019-02-26

Maria O skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Sålde mammas lägenhet i Solna, Backvägen. Vi träffade fem mäklare där Lusa utmärkte sig som erfaren, tydlig och ärlig i sitt upplägg. Vi förväntade oss ett pris som vi till slut fick. Läs mer
  • 2019-01-31

Linnea E skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Mäklaren och jag fick en bra kontakt. Kände mig trygg med mäklaren.
    Kunde lita på mäklarens råd om min bostad t.ex angående styling. Läs mer
  • 2019-01-28

Olga K skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Lisa hjälpte mig att sälja en bostadsrätt.
    Lisa är en mycket engagerad mäklare och lätt att kommunicera med som person. Hon är kunnig i det hon gör på alla möjliga sätt och är väldigt insatt i branschens alla detaljer. Jag kan varmt rekommendera henne.
    Med vänliga hälsningar,
    Olga Läs mer
  • 2019-01-28

Magnus Å skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Lisa var väldigt professionell och tillmötesgående under hela processen när jag sålde min lägenhet i Ursvik. Jag upplevde att hon hela tiden oförtretet kämpade på för att få till en bra affär för mig, hon gav också väldigt bra tips på hur jag kunde göra min bostad så attraktiv som möjligt för köpare. Läs mer
  • Christer P

2019-01-25

Christer P skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Sålt en femma i Huvudsta. Mycket bra och proffsigt bemötande av mäklaren. Ett dödsbo skulle säljas och det lyckades verkligen över förväntan! Mycket bra idé om hur man skulle sälja och bra upplägg för hur och när lägenheten skulle presenteras. Läs mer
  • 2019-01-24

Mikael P skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Vi anlitade Lisa för försäljning av en bostadsrätt. Hon är oerhört kunnig mäklare som känner till området. Hon har utomordentligt bra insikt om hur bostaden ska marknadsföras. Stort engagemang och bemödar sig verkligen att vi som säljare ska bli nöjda, vilket vi definitivt är.

Hälsningar Mikael Läs mer
  • Joanna T

2019-01-24

Joanna T skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Jag sålde min bostad på Kvarnholmen med Alexander Wall. Kunde inte varit mer nöjd med valet av mäklare på alla punkter. Från första mötet, återkoppling, bearbetning av spekulanter till förhandsvisning till ett snabbt avslut med nöjd säljare och köpare :-) När inget ska lämnas åt slumpen - Välj Alexander Wall!! Stort tack! Läs mer
    2019-01-29 Alexander W svarar Joanna T
    Vilken fin rekommendation Joanna! Tusen tack för att du tar dig tid att lämna feedback, det betyder mycket! Hoppas ni hittar en ny fin lägenhet :)
  • 2019-01-24

Lars G skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Efter att ha varit på flera visningar med olika mäklare under 1 års tid märkte vi direkt att Alexander Wall stack ut från mängden och var väldigt påläst och kunnig om både område och byggnadsteknik m.m. Fick alltid bra och snabb återkoppling och mäklaren har erkänt bra rykte i området av både bekanta som köpt och sålt med Alexander. Därför var valet enkelt när vi själva skulle sälja. Förväntningarna var höga men ändå blev vi postivt överraskade av att oavsett tid på dygnet var Alexander tillgänglig och återkopplade oss ständigt. Trots en skakig marknad lyckades Alexander sälja vårt hus till rekordpris och det är vi evigt tacksamma för. Kan starkt rekommendera Alexander Wall. Läs mer
    2019-01-29 Alexander W svarar Lars G
    Wow, vilken fin rekommendation Lars! Tusen tack, det gör mig jätteglad att du är så nöjd. Du får toppbetyg som säljare du med :)
  • Ida K

2018-12-21

Ida K skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Sålt ombildad hyresrätt för bostadsrättsförenings räkning med hjälp av Lisa. Lisa är väldigt proffsig, påläst, har stenkoll på området och är förtroendeingivande. Läs mer
  • 2018-12-16

Christina R skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Köpte min första bostadsrätt med hjälp av Lisa och var väldigt nöjd med hela processen.

Det som jag särskilt vill lyfta fram är att hon höll en bra och personlig kontakt med budgivarna och informerade verkligen kontinuerligt under hela budgivningen. Det hade jag inte upplevt i andra budgivningar som jag har varit med i. Läs mer
  • 2018-12-12

Anders J skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Sålde 5 rums lägenhet i Solna. Lisa Simu skötte allt runt försäljningen på ett utmärkt sätt. Hon var drivande och väldigt bra på att kommunicera med oss som säljare. Jag upplevde att hon arbetade hårt för att sälja lägenheten. Jag vet att också köparna var väldigt nöjda med hennes arbete. Läs mer
  • 2018-11-16

Eva F skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Vår upplevelse av Alexander Wall (som hjälpt oss sälja vår lägenhet) är att han är seriös, trevlig, inkännande och respektfull gentemot alla parter i sälj processen. Vi är jättenöjda och rekommenderar honom varmt.
    Björn och Eva Friedman Läs mer
    2019-01-29 Alexander W svarar Eva F
    Tack för goda betyget och fina orden. Hoppas ni trivs bra i nya lägenheten :)
  • 2018-11-12

Eivor J skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Jag sålde min mors lägenhet då hon blivit sjuk. Mäklaren var informativ, inkännande, glad och prestigelös. Jag kunde ställa alla frågor jag hade utan att det kändes besvärande. Mäklaren hade mycket bra kännedom om marknaden och sättet att arbeta med 55 + boenden. Affären gick mycket bra och ordnades exemplariskt. Läs mer
    2019-01-29 Alexander W svarar Eivor J
    Tack för det fina betyget och hoppas allt är bra mer er.
  • 2018-11-04

Barbro I skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Alexander Wall hjälpte mig att sälja min 3-rummare på Finnbergsvägen.
    Han lyssnade och tog till sig mina sy punkter och önskningar kring processen och skötte försäljningen på ett mycket proffsigt och seriöst sätt! Läs mer
    2019-01-29 Alexander W svarar Barbro I
    Tack Barbro! Jag blir jätteglad att höra att ni är nöjda!:)
  • 2018-10-31

Milica K skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Jag fick en privat visning av Råsundavägen efter att ha missat den sista öppna visningen vilket jag uppskattade mycket. Jag har även fått snabba svar på alla mina frågor och förklaring på de saker jag undrat över och behövt. Sammanfattningsvis så kan jag varmt rekommendera Lisa och är hittills nöjd med processen. Läs mer
  • 2018-10-29

Marika J skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Sålt en bostadsrätt.
    Blev trevligt och korrekt bemött samt fick god information av mäklaren.
    Mycket bra. Läs mer
  • 2018-10-27

Sanaz S skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Jag är väldigt glad att jag hade turen att få Lisa som min mäklare. Hon hjälpte mig med köpet av min första bostad och var väldigt hjälpsam och kompetent. Jag har nyligen köpt en lägenhet i Råsunda och kan inte vara mer nöjd. Bostadsköp kan vara väldigt stressigt i perioder, men med Lisa vid sin sida kändes hela upplevelsen från visning till kontraktskrivning väldigt trygg. Jag kan varmt rekommendera henne till alla som ska sälja sin bostad eller köpa en ny.

Tack Lisa! Läs mer
  • 2018-10-27

Linnea E skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Sålde en etta och jag hade fullt förtroende för mäklaren och hon gav mycket bra tips och råd och stöttade mig på ett mycket bra sätt! Läs mer
  • 2018-10-15

Sophie J skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Sålde en etta. Proffesionellt bemötande Läs mer
  • 2018-10-06

Ulrika J skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Killen har ett fantastiskt kontaktnät och är otroligt proffsig och lätt att ha att göra med. Vi hade tänkt att jämföra några mäklare, men kände inte att det behövdes efter vårt första möte. Läs mer
    2019-01-29 Alexander W svarar Ulrika J
    Tack! jag blir jätteglad att höra att ni är nöjda med mig som mäklare!
  • 2018-10-06

Minna F skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Sålde min 3:a med hjälp av Alexander Wall. Han levde upp till förväntningarna, bästa mäklaren i Nacka. Läs mer
    2019-01-30 Alexander W svarar Minna F
    Stort tack Minna för dom fina orden :) Hoppas du trivs bra i din nya fina lägenhet!
  • 2018-09-07

Geza B skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Lyhörd, extremt hårt arbetande och vill se till hela affärens intresse och inte enbart en part! Riktigt bra lokalkännedom och kunskap om process samt avtal. Rekommenderar starkt Alexander som mäklare och skulle absolut anlita han igen! Läs mer
    2019-01-30 Alexander W svarar Geza B
    Tack Geza för din rekommendation, det var roligt att få hjälpa er. Lycka till med ert nya boende.
  • Ramona Charlotte Marie M

2018-08-03

Ramona Charlotte Marie M skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Alexander sålde min bostadsrätt en 4:a i Saltsjöbaden. Han var från första stund förtroendeingivande, erfaren och trygg!
    Samtidigt väldigt ödmjuk och lyhörd inför mina specifika önskemål. Jag rekommenderar Alexander varmt och har redan tipsat mina grannar som ”högg” honom direkt! Läs mer
    2019-01-29 Alexander W svarar Ramona Charlotte Marie M
    Vilken fin rekommendation Ramona! Tusen tack för att du tar dig tid att lämna feedback, det betyder mycket!
  • 2018-05-02

Jamal J skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Min mäklare har genomfört ett professionellt arbete med goda kunskaper och lång erfarenhet inom bostadsmarknaden. Han bemöter kunden harmoniskt vid ett möte eller via telefon. Läs mer
    2019-01-30 Alexander W svarar Jamal J
    Tack Jamal för fina betyget! Hoppas det går bra med nya boendet,
  • Åsa L

2018-04-27

Åsa L skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    När Lisa värderade min lägenhet för många år sedan visste jag med en gång att det var hon som skulle sälja den när det blev dags. Med varmt bemötande, samma proffsiga sätt och på klingande norrländskt vis hjälpte hon mig flera år senare att göra mitt livs affär! Hon är väl insatt i mäklarbranschen, inger personligt förtroende och är dessutom väldigt trevlig. Läs mer
  • 2018-04-26

Elise Claesdotter A skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Alexander är i världsklass och det har jag berättat för hans chef!!!!Med vänlig hälsning Liz Annerstedt Läs mer
  • 2018-03-19

Anders O skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Mycket bra bemötande på ett ödmjukt sätt. Uppskattas! Läs mer
  • 2018-02-16

Tommy S skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Effektiv och kunnig. Förklarar bra. Läs mer
  • 2018-02-08

Susanna Åsa H skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Alexander levererade från början till slut. Jag kände direkt ett förtroende och han uppdaterade hela tiden vad som pågick och var alltid anträffbar. Förtroendeingivande, trevlig och skicklig. Läs mer
  • 2018-01-29

Risto P skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Trevlig och förtroendeingivande framtoning som mäklare, lägger orden rätt vid kontakter med säljare/köpare, diskret och samtidigt personlig. Allt sammantaget ledde till försäljning som både säljare och köpare kan vara nöjda med.

Betyg:Utmärkt Läs mer
  • Kim Johan R

2018-01-28

Kim Johan R skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Det man söker hos en mäklare, levererar Alexander Wall. Läs mer
  • 2017-12-12

Marielle J skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Super nöjd! Snabb och smidig försäljning, lgh såld innan visning tack vare Alexanders engagemang, kontakter och kännedomar över området! Bra kontakt och tillmötesgående! Läs mer
  • 2017-11-30

Andreas N skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Alexander har ett väldigt proffsigt och tryggt bemötande! Han har väldigt bra koll på marknaden och jag fick förtroende för honom redan från första sekunden. Enkel att kommunicera med och få tag på.
    Skulle starkt rekommendera Alexander! Läs mer
    2019-01-29 Alexander W svarar Andreas N
    Tusen tack för att du tar dig tid att lämna feedback, det betyder mycket! Hoppas ni trivs bra i ert nya boende.
  • 2017-11-27

Sigrid Agneta Herlin skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Alexander är kunnig, service orienterad och mycket driven. Vi valde honom efter att ha träffat flera andra mäklare på grund av hans kunskaper, hans trevliga sätt och tro på sig själv på ett alltigenom bra sätt. Åt oss skötte han dessutom en lite känslomässigt svårare försäljning då vi var 3 syskon som sålde vårt föräldrahem. Detta gjorde Alexander på bästa sätt och i nära dialog med oss alla tre. Vi skulle inte tveka att använda honom igen för en försäljning i Nacka. Läs mer
  • 2017-11-23

Staffan J skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Alexander gjorde ett jättebra arbete med min försäljning. Han överträffade marknadsförväntningarna. Kan varmt rekommendera honom som mäklare. Läs mer
  • 2017-11-21

Nicolas L skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Alexander var lyhörd och ihärdig. Trots en sviktande bostadsmarknad under hösten 2017 gav han inte upp utan jobbade på oförtrutet och lyckades till slut med försäljningen av min villa. Läs mer
  • 2017-11-20

Johan A skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Alexander visade stor professionalism och följsamhet. Tack vare lugn och pedagogik fick vi till en smidig och trygg försäljning. Jag anlitar gärna Alexander nästa gång vi ska sälja. Läs mer
  • 2017-11-06

Gabriella G skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Mycket bra på att återkoppla och hålla oss informerade om vad som hände under processen. Läs mer
  • 2017-11-06

Claes V skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Bra bemötande och snabba återkopplingar Läs mer
  • 2017-11-01

Emelie B skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Seriös och lättsam och tillgänglig, trevlig och kunnig. Har varit super nöjd med Alexander som mäklare! Läs mer
  • 2017-11-01

Ann-sofi S skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Alexander är supertrevlig och finns alltid tillgänglig! Läs mer
  • 2017-10-31

Svante E skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    korrekt och trevlig, gjorde som han sa,
    hade svar på alla frågor , det kändes tryggt och säkert
    ordning och reda på allt.
    aldrig några ändringar eller bortförklaringar
    allt som han sa och gjorde stämde Läs mer
  • 2017-10-24

Magdalena A skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Innan jag valde Lisa var jag på flera lägenhetsvisningar och kollade hur de olika mäklarna arbetade. Föll då för Lisas professionella sätt och valde henne.
    Hon är rak och enkel i sin kommunikation samtidigt som hon är driven och vet vad hon vill. Hennes värdering av lägenheten stämde väl överens med verkligheten och jag är övertygad om att ingen annan mäklare hade kunnat sälja min lägenhet till ett högre pris än Lisa. Läs mer
  • 2017-10-23

Camilla S skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Proffsig och kunnig. Gav tydlig och bra information genom hela försäljningsprocessen. Läs mer
  • Roland P

2017-09-21

Roland P skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Jag har bara positivt att säga.Korrekt o sakligt bemötande
    Trevlig person. Läs mer
  • Magnus

2017-09-20

Magnus skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Alexander är en person jag fick förtroende för direkt och som har skött försäljningen av min bostadsrätt på ett utomordentligt sätt! Jag rekommenderar verkligen honom! Läs mer
  • 2017-07-05

Jonas K skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    jag tyckte Lisa va klockren som mäklare. Man kände verkligen att hon var jätte proffsig och ville vårt bästa . Kändes tryggt att ha Lisa som mäklare ! Är jätte nöjd att ja och min sambo valde Lisa. Läs mer

Björnstigen 36, 170 72 Sundbyberg