Alla kategorier Mäklare Västernorrland Sundsvall Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

Rådhusgatan 25, 852 32 Sundsvall — Visa karta

Svensk Fastighetsförmedling - vi har koll på Sundsvall!

Oavsett om du letar nytt boende eller vill sälja - eller båda! - så vet vi på Svensk Fastighetsförmedling hur du ska gå tillväga, var du hittar drömboendet eller den bästa köparen och vad du ska tänka på när du ska köpa eller sälja en bostad i Sundsvall.

För den som gillar att åka skidor, vandra eller bara vara ute och njuta av den svenska naturen är Sundsvall en perfekt stad. I Norrlands tredje största stad finns alla fördelar av att bo i en stad, med berg, skidspår och vackra grönområden precis utanför. Och med sitt kustnära läge bjuder även Östersjön på friluftsliv och bad.

Är du intresserad av bostad och boende i Sundsvall? Tveka då inte att höra av dig till oss!

Läs vad 65 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

• Emil R
    Emil R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Bra.
  • Peter  W
    Peter W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Fick ett jättebra och varmt bemötande av Fredrik.
    Visningen var superbra och även senare när vi gick vidare med budgivning så var kontakten strålande.
    Rekommenderas varmt.
  • Hjördis S
    Hjördis S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Magnus Grahn tog emot oss vid första mötet på ett professionellt sätt och gav oss den information som var relevant i sammanhanget.
    Säljprocessen har genomförts effektivt och med omdöme.
    Både Elsa och jag är nöjda med Magnus arbete.
  • Annica E
    Annica E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Fick ett bra och professionellt bemötande, har fått bra information och uppföljning, lätt att nå mäklaren och har haft bra dialoger.
    Sammanfattningsvis väldigt nöjd och skulle absolut rekommendera er vidare.
  • Bert Ove R
    Bert Ove R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Det funkade alldeles utomordentligt.mycket trevlig o lyhörd toppen!
  • Marie J
    Marie J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    fint bemötande och lätt att kommunicera med victor.
    lätt att få tag i , även på sena kvällar.
    Det han inte visste för tillfället tog han reda på och hörde av sig så fort han kunde.
    trevlig kille!
  • Mathias J
    Mathias J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Tydlig och enkelt upplägg. Mäklaren uppdaterade mig ständigt vid händelser. Bra kommunikation.
    Nöjd kund
  • Birgitta W
    Birgitta W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Vid första försäljningen kontaktade jag flera mäklarfirmor för att få en värdering och kände att med Magnus Grahn skulle jag få den bästa hjälpen. Han är lugn, kunnig och det känns tryggt att lämna över "jobbet" till honom. Magnus inger förtroende och med sitt yrkeskunnande blir der hela en smidig process.
    Jag har nu sålt två lägenheter och ett fritidshus och anlitat Magnus alla tre gångerna med samma positiva erfarenhet och vill nu varmt rekommendera honom till andra!!!
  • Ann-Kristin N
    Ann-Kristin N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Saklig, lätt o trevlig i samarbetet, sammanfattar det som mycket professionell. Vänliga hälsningar
    Ann-Kristin
  • Sofia W
    Sofia W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Superservice från start till mål. Kände mig helt trygg med att Fredrik hade koll på precis allt och skötte försäljningen på bästa tänkbara sätt.
  • Liane S
    Liane S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Vi fick ett väldigt bra bemötande av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall, och är mycket nöjd med hur mäklaren skötte sina åtagande.
  • Jens E
    Jens E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Väldigt bra! 100% nöjd med min mäklare!
  • Patrik R
    Patrik R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Hela kontakten under försäljningen var mycket bra från dag 1 till kontraktskrivningen.
    Bra kontakt och förståelse, mäklaren Fredrik Karlström bemötte mina förväntningar på bästa möjliga sätt. Mycket nöjd och väljer gärna att anlita er fler gånger ifall det blir så.
  • Britt A
    Britt A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Hela försäljning av Marjo gick proffsigt till, det visste jag innan varför jag valde henne igen vid min andra försäljning och dessutom hjälpte hon mig med att få kontakt med Eurokakel, då man därifrån inte fullgjort en reklamation av två frontluckor till kommoden i badrummet.

Tack än en gång Marjo, du är toppen! :)
  • yvonne h
    yvonne h skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Bemötandet från mäklaren var bra. Vi fick hjälp med det vi behövde.
  • Karin N
    Karin N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Jag är mkt nöjd, framförallt med den snabba uppdatering jag fick under hela budgivningsprocessen😃
  • Anna W
    Anna W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Marjo är proffsig från början till slut, och i kombination med empati och värme så känner man sig mycket väl omhändertagen som kund. Hon var engagerad i alla delar och hade bl a gjort ett mycket gott researchjobb för att få fram alla detaljer om lägenheten jag sålde. Hon visste mer än jag. Det som också var väldigt bra var att hon lagt in så köparen kunde göra en kalkyl för bostadsköpet på hemsidan. När jag kollade så hade en av hennes kollegor inte gjort det på motsvarande objekt, utan där stod det "kontakta mäklaren för kalkyl". Eftersom lägenheten har låg hyra så tror jag den där kalkylen var väldigt viktig när kunderna räknade på om dom hade råd med lägenheten eller ej.
    Hon gav mig råd när jag skulle "pimpa" lägenheten.
    Hon lämnade löpande information om hur många som anmält sig till visningen, och återrapporterade efter visningen och när budgivningen var klar slutförde hon affären snabbt och effektivt.
    Kort sagt så är jag supernöjd och kan rekommendera Marjo å det varmaste. Hon är den bästa mäklaren jag varit i kontakt med.
  • Mikael J
    Mikael J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Trevlig, kunnig och alltid snabb respons på frågor och funderingar.
  • Susanne S
    Susanne S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Serviceinriktad, kunnig och med stor tillgänglighet under hela försäljnings processen. Jag är mycket nöjd och rekommenderar varmt Magnus och Svensk Fastighetsförmedling.
  • Johnny Ö
    Johnny Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Enkelt och smidigt. Så som man hoppas det ska vara.
  • Birgitta S
    Birgitta S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Tycker att Marjo har god kundskap, proffsigt sätt att marknadsföra sig och sin arbetsgivare. Var till stor hjälp med tips om hur lägenheten skulle förberedas inför försäljning. God kundskap om området och prisbild.
    trevlig !
  • Katri A
    Katri A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Bra hjälp. Bra bemötande. God tillgänglighet hela tiden. Jag var inte på plats och det missades en fullmakt. Därför inte full pott.
  • Agneta E
    Agneta E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Fredrik verkar vara duktig som mäklare , lugn och verkar lyssna på kunden.
  • Anders O
    Anders O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Mycket bra bemötande! Allt runt försäljningen fungerade bra och smidigt!
  • Jessica S
    Jessica S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Från det första inledande telefonsamtalet till det avslutande handslaget har jag blivet oerhört proffsigt och vänligt bemött! Inget onödigt kringsnack utan tydligt och sakligt. Varje steg i processen har förklarats tydligt. De glada sms:en under budgivningen var extra trevliga tycker jag. Jag skulle definitivt välja Fredrik som mäklare igen om jag skulle sälja! Bra jobbat!
  • Anders B
    Anders B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Trevligt, professionellt bemötande och ett smidigt genomförande av försäljningen. Vi är nöjda på alla punkter.
  • Marie N
    Marie N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Jätte nöjda med allt :)
    Kan varm rekommendera er till alla
  • Abdollah A
    Abdollah A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    mycket bra bemötande, trevlig och hjälpsam, lätt tillgänglig och tydlig.
  • Pernilla B
    Pernilla B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Bra bemötande. Kunnig inom sin sak. Påläst om området osv. Väldigt bra mäklare på alla sätt och vis.
  • Christina O
    Christina O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Supernöjd, engagerad mäklare som gav mycket bra resultat.
  • Stefan E
    Stefan E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Ett bra och trevligt bemötande
  • Gunilla J
    Gunilla J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Enkelt att vara kund. Bra bemötande!
  • Lars T
    Lars T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    En mycket kompetent och trevlig mäklare.
  • Madeleine N
    Madeleine N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Om inget oförutsett händer efter affären så har allt löpt på jättebra. Vi har både köpt och nu även sålt genom Marjo . Hon har verkligen fått oss att uppleva att hon sköter om å tar ansvar över försäljningen på ett sätt som avlastar oss säljare . Vi är nöjda å tacksamma över att ha haft henne som Mäklare
  • Christin G
    Christin G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Jag är otroligt nöjd! Snabb återkoppling under hela säljprocessen. Mycket trevligt bemötande!
  • Mikael D
    Mikael D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Jag har inget negativt alls att säga om Fredrik. Han har varit tillgänglig på både telefon, sms och mail när man behövt det, tom fått svar på mail under kvällstid vilket är positivt även om man inte riktigt kan kräva det. Han har ju trots allt inget 24/7-jobb.
    Trevlig, seriös, tillgänglig och snabb på återkopplingar. Högsta möjliga betyg och jag kan lätt tänka mig att anlita honom i framtida affärer.
    För mig så har jag haft full koll på hus/lgh försäljningen och även köpet men jag har måsta tänkt till när jag fått frågan om vilket mäklarbolag som vi anlitat. Jag har tänk mer "Fredrik" än "Svenk Fastighetsförmedling", svaret har blivit i stil med "det där blå huset vid Esplanden, den firman är det vi anlitat". Så min positiva upplevelse handlar om en person och inte ert varumärke, skulle Fredrik jobba någon annanstans så är det högst troligt att det är den firman isf som vi skulle anlita.
  • Agnetha G
    Agnetha G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Mycket bra bemötande, vid såväl besök inför och hela försäljningen.
  • Pia B
    Pia B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Väl insatt i sitt yrke. Intresserad och tillmötesgående. Väldigt professionell, tar sitt yrke på allvar. Mycket nöjd!
  • Katarina B
    Katarina B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Allt gick som jag hade förväntat mej!Fredrik var duktig i sitt arbete.
  • Inger E
    Inger E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Vänligt. Proffsigt. Över förväntan.
  • Pernilla B
    Pernilla B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Vänligt och professionellt bemötande. Effektiv och snabb försäljning.
  • Per-Göran G
    Per-Göran G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Vi bokade tid med 4 olika mäklare som vi träffade, i tur och ordning, hemma i vår lgh, Jonny var den siste vi bokat in - vi kände direkt: "honom vi ville ha"!
    Trevlig, glad, klar, tydlig och rak, mycket kompetent och kunnig och ingav trygghet och förtroende!
  • Katrin H
    Katrin H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Bemötandet var bra och sakligt,inga konstigheter alls.Tydlig genomgång av pris osv,skrev kontrakt på en fredag kväll t o m,bra återkoppling vid budgivningen.
  • Fredrik S
    Fredrik S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Proffsig, ambitiös och trevlig!
  • Therese O
    Therese O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Bra och snabb kontakt! Trevligt bemötande vid funderingar och flexibel vid tidsbokning.
  • Sven-Gunnar E
    Sven-Gunnar E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Min upplevelse var att min mäklares bemötande var mycket proffsigt och serviceinriktat, och hans agerande var långt över min förväntan.
  • Maria G
    Maria G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    En trygg och förtroendeingivande mäklare som vi hade bra dialog med och som gav bra tips och råd. Kan varmt rekommendera Marjo!
  • Ulrika V
    Ulrika V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Första intrycket jag fick var att det var en ödmjuk person,proffsigt framförande hur han la upp hela planeringen av försäljning och berättade om företaget,även om han själv som person men han visade även att han var sugen på att ta uppdraget.Sammanfattat så var han det jag sökte och lite till.Stort tack för ett bra jobb från början till slut Fredrik.
  • Samuel C
    Samuel C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Marjo hjälpte mig att genomföra försäljningen och allt har flutit på smidigt!
  • Marie S
    Marie S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Jag är väldigt nöjd med Magnus hos Svensk Fastighetsförmedling. Han var med på noterna redan från början. Bokade in ett möte "snart", kom förbi och gjorde en bedömning. Han var rak och lindade inte in något (trots 3barnsfamiljsslitaget). Värderingen av lägenheten var rimlig utifrån tidigare försäljning i bostadsrättsföreningen. Sedan blev det ju så spännande då flera intressenter budade, och jag fick bra betalt vid försäljningen.
    Jag rekommenderar gärna Magnus Grahn till andra som behöver hjälp att sälja sin bostad.

Rådhusgatan 25, 852 32 Sundsvall