Alla kategorier Mäklare Västernorrland Sundsvall Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
Rekommenderat företag 2016 - Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

Rådhusgatan 25, 852 32 Sundsvall — Visa karta

Läs vad 27 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

• Katarina B
    Katarina B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Allt gick som jag hade förväntat mej!Fredrik var duktig i sitt arbete.
  • Inger E
    Inger E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Vänligt. Proffsigt. Över förväntan.
  • Pernilla B
    Pernilla B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Vänligt och professionellt bemötande. Effektiv och snabb försäljning.
  • Per-Göran G
    Per-Göran G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Vi bokade tid med 4 olika mäklare som vi träffade, i tur och ordning, hemma i vår lgh, Jonny var den siste vi bokat in - vi kände direkt: "honom vi ville ha"!
    Trevlig, glad, klar, tydlig och rak, mycket kompetent och kunnig och ingav trygghet och förtroende!
  • Katrin H
    Katrin H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Bemötandet var bra och sakligt,inga konstigheter alls.Tydlig genomgång av pris osv,skrev kontrakt på en fredag kväll t o m,bra återkoppling vid budgivningen.
  • Fredrik S
    Fredrik S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Proffsig, ambitiös och trevlig!
  • Therese O
    Therese O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Bra och snabb kontakt! Trevligt bemötande vid funderingar och flexibel vid tidsbokning.
  • Sven-Gunnar E
    Sven-Gunnar E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Min upplevelse var att min mäklares bemötande var mycket proffsigt och serviceinriktat, och hans agerande var långt över min förväntan.
  • Maria G
    Maria G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    En trygg och förtroendeingivande mäklare som vi hade bra dialog med och som gav bra tips och råd. Kan varmt rekommendera Marjo!
  • Ulrika V
    Ulrika V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Första intrycket jag fick var att det var en ödmjuk person,proffsigt framförande hur han la upp hela planeringen av försäljning och berättade om företaget,även om han själv som person men han visade även att han var sugen på att ta uppdraget.Sammanfattat så var han det jag sökte och lite till.Stort tack för ett bra jobb från början till slut Fredrik.
  • Samuel C
    Samuel C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Marjo hjälpte mig att genomföra försäljningen och allt har flutit på smidigt!
  • Marie S
    Marie S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Jag är väldigt nöjd med Magnus hos Svensk Fastighetsförmedling. Han var med på noterna redan från början. Bokade in ett möte "snart", kom förbi och gjorde en bedömning. Han var rak och lindade inte in något (trots 3barnsfamiljsslitaget). Värderingen av lägenheten var rimlig utifrån tidigare försäljning i bostadsrättsföreningen. Sedan blev det ju så spännande då flera intressenter budade, och jag fick bra betalt vid försäljningen.
    Jag rekommenderar gärna Magnus Grahn till andra som behöver hjälp att sälja sin bostad.
  • Pia H
    Pia H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Mycket nöjd med Marjo Edin! Hon var lyhörd och mycket proffsig i sitt arbete. Försäljningen gick snabbt och hon återkopplade kontinuerligt till mig under budgivningen, vilket kändes tryggt för mig som kund. Jag kan och kommer när tillfälle ges att rekomendera henne och Svensk Fastighetsförmedling.
  • Peter Z
    Peter Z skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Tack Fredrik för en bra genomförd försäljning!
  • Maud W
    Maud W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Jag uppskattade mycket att du guidade oss så fint igenom denna försäljning. Ditt bemötande var personligt och jag fick känslan av att du tog hand om det här på ett bra sätt och att jag fick anledning att lita på dig.
    Mycket bra jobbat Fredrik. Ditt personliga bemötande gör att jag så här efteråt ser detta som en trevlig erfarenhet.
    Maud
  • Sanny S
    Sanny S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Bra kommunikation. Proffsigt bemötande mot både köpare och säljare. Har rekommenderat henne till bekant.
  • Birgitta A
    Birgitta A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Konkret, tydlig, påläst, vänlig
  • Frida L
    Frida L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Vi är jättenöjda med allt, vi hade hjälp av Jonny vid både köp och försäljning och skulle absolut jobba med honom igen!
  • Karin R
    Karin R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Är supernöjd med Marjo Edin och hela affären !!
  • Conny H
    Conny H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Mycket professionellt bemötande, kan inte tänka mig bättre på något vis.
  • Ulla L
    Ulla L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Fantastisk hjälp och otrolig service.
    Man kan bara tacka. Renommerat Fredrik till andra. Tusen tack.
  • Ulrika Å
    Ulrika Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Jonny Persson är en kunnig och professionell mäklare. Jag är mycket nöjd med vårt samarbete. Rekommenderar gärna honom till min vänkrets.
  • Kurt F
    Kurt F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Som jag förväntade mig.....................
  • Sara R
    Sara R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Jag är jättenöjd med Jonnys jobb i samband med försäljningen av min lägenhet! Fick tydlig information om vad som gällde vid olika steg i processen och jag upplevde honom som lyhörd gentemot mina önskemål som kund. Tack!
  • Mathias B
    Mathias B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Helt suveränt ! Snabbt, smidigt inget krångel alls. Hade aldrig fått så bra betalt om jag sålt själv vilket grundtanken var. Rekommenderas varmt
  • Johannes R
    Johannes R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Köpte och sålde via Svenskfast, Marjo Edin.
    Väldigt seriös och professionell mäklare. Svar på allt rörande försäljningen och bra kontakt om man har frågor och funderingar!
  • Clare B
    Clare B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Jag är så nöjd om försäljning

Rådhusgatan 25, 852 32 Sundsvall