Ida Wallgren
Registrerad mäklare sedan 2010-07-01
Aktiv på Reco.se sedan 2018-10-02
2019-08 - 2020-07

Läs vad 38 Läs vad Ida Wallgren

• Britt-marie H sålde sin lägenhet med hjälp av Ida Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

2020-07-20

Sundsvall
    Jag fick saklig och bra information och vi startade en försäljning som avslutades av Emma , hennes assistent. Läs mer
  • Jani H köpte sitt hus med hjälp av Ida Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

2020-07-03

Njurunda
    Haft bra kontakt under hela budgivningen och inga problem som köpare. Läs mer
  • Daniel L sålde sin lägenhet med hjälp av Ida Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

2020-07-02

4:a
    Sundsvall
    Proffsigt från start till slut! Läs mer
  • Jenny H sålde sitt hus med hjälp av Ida Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

2020-07-01

Sålt en villa.
    Tillgänglig och intresserad. Trevlig och professionell.
    Ja mäklaren levde upp till mina förväntningar, de var att hon skulle vara lika angelägna som oss att sälja för bästa pris. Hon agerade snabbt på intressenter och förmedlade snabbt. Detta gjorde att det kunde bli en snabb affär som vi önskade. Läs mer
  • Luan S köpte sin lägenhet med hjälp av Ida Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

2020-07-01

4:a
    Sundsvall
    Köpte en bostadsrätt av denna mäklare och allt gick som jag förväntar mig av en mäklare. Hade några få funderingar om bostaden som jag fick svar på fort, vilket uppskattades. Läs mer
  • Susanne T sålde sin lägenhet med hjälp av Ida Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

2020-06-06

2:a
    Sallyhill
    Jag sålde min lägenhet med hjälp av Ida Wallgren. Ida är väldigt kunnig och har kunnat besvara alla mina frågor och funderingar. Hon har uppvisat stor kunskap om bostadsmarknaden och har hela tiden varit uppmuntrande och tålmodig under rådande coronatider när min lägenhet tog lite längre tid att sälja än vad den normalt skulle ha gjort. Ida har både ett personligt och professionellt bemötande och jag kan varmt rekommendera henne som mäklare. Läs mer
  • Eva M skrev om Ida Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

2020-06-02

Mycket duktig. Snabb effektiv. Läs mer
  • Gunilla L köpte sin lägenhet med hjälp av Ida Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

2020-06-02

3:a
    Centrala Matfors
    En tre rum och kök i Matfors Centrumgatan.
    En vänlig, mjuk och trevlig person.
    Mäklaren uppfyllde mina förväntningar.
    Spännande lite nervöst men mäklaren av lugn och sansad. Det är ju förvisso en stor affär man gör i livet.
    Gunilla Lindstrand Läs mer
  • Anna T köpte sin lägenhet med hjälp av Ida Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

2020-05-29

3:a
    Bosvedjan
    Köpt bågevägen 79B.
    Mäklaren ingav en trygghet och har en sot del av att vi la bud direkt. Läs mer
  • Monica L köpte sin lägenhet med hjälp av Ida Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

2020-05-12

Sundsvall
    Jag har köpt en lägenhet och har bara positivt att säga om Ida. Trevlig, hjälpsam, vänlig och kunnig. Inger förtroende. Jag är mycket nöjd Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

Marjo Edin