Ida Wallgren
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 26 Läs vad Ida Wallgren

• Erik O sålde sin lägenhet med hjälp av Ida Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

2020-02-21

Haga
    Allt fungerat smidigt och bra. Läs mer
  • Annika L köpte sin lägenhet med hjälp av Ida Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

2020-02-19

Östermalm
    Jättebra bemötande. Lätt att få tag på. Bra information och visning av objektet. Har köpt lägenheten efter budgivning. Läs mer
  • Margareta T sålde sin lägenhet med hjälp av Ida Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

2020-01-28

Sundsvall
    Ida har utfört sitt arbete på ett mycket professionellt sätt & med ett gott bemötande. Lägenheten är nu såld & jag är nöjd!
    Mina förväntningar blev som jag ville. Mäklaren har skött hela jobbet & jag har kunnat släppa ansvaret till henne 🤩 Läs mer
  • Emma L köpte sin lägenhet med hjälp av Ida Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

2019-12-10

Haga
    Ida var väldigt trevlig och gav ett professionellt intryck. Det kändes som hon ville göra det bra både för säljaren och oss som köpare.
    Vi är mycket nöjd! Läs mer
  • Anneli T sålde sin lägenhet med hjälp av Ida Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

2019-12-03

Haga
    Trevlig och proffsig! Bra respons och höll mig uppdaterad under hela försäljningen. Läs mer
  • Timothy N sålde sin lägenhet med hjälp av Ida Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

2019-11-18

Nacksta
    Jag och min sambo sålde våran 1:a. Vi fick ett superbra bemötande av Ida, och vi tycker att hon inte bara bemötte, utan överträffade våra förväntningar angående engagemang. Vi är i helhet väldigt nöjda.

Det enda negativa var att arvodet var väldigt högt. Men man fick det man betalade för, dvs en kunnig och väldigt ambitiös mäklare. Läs mer
  • Simon S sålde sin lägenhet med hjälp av Ida Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

2019-10-29

Haga
    Jätteduktig mäklare som lyckats sälja min bostad. Var alltid tillgänglig och lämnade uppdatering kring försäljningen så fort något nytt dök upp. Försäljningen gick väldigt smidigt till. Läs mer
  • Tobias H
    Tobias H sålde sin lägenhet med hjälp av Ida Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

2019-10-17

Granloholm
    Sålt en bostadsrätt på 78kvm under "lågsäsong". Mäklaren var mycket professionell och tog sitt uppdrag på fullaste allvar.
    Påläst och grundlig i sitt utförande med säljarens önskemål som fokus. Läs mer
  • Olof N sålde sin lägenhet med hjälp av Ida Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

2019-10-17

Centrum
    Ida har genom sin professionella approach skött försäljningen av min lägenhet på ett oklanderligt sätt. Hon har levt upp till de höga förväntningarna jag hade på försäljningen och jag kan verkligen rekommendera henne till andra som går i säljtankar. Läs mer
  • Elin L sålde sin lägenhet med hjälp av Ida Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

2019-09-25

Timrå
    Sålde min lägenhet vilket var snabbt och smidigt med hjälp av Ida. Jättebra bemötande, kompetenta råd och svar på frågor. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

Marjo Edin