Jonny Persson

Jonny Persson

Jonny Persson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

Jonny Persson har varit registrerad mäklare sedan 2012-07. Jonny Persson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 50 omdömen med ett betyg på 4.8. Jonny Persson har haft 16 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 63% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 50 Läs vad Jonny Persson

• köpte sitt hus med hjälp av Jonny Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    • Torpshammar
    2021-06-21
    Stort tack till herr Jonny Persson för hans vänlighet och professionalism. Han var mycket mottaglig för alla våra frågor som jag är mycket tacksam för honom och jag önskar honom fortsatt framgång.
    Stort tack för ditt omdöme och vi ses snart igen. Lycka till med allt framöver! Jonny Persson
  • sålde sitt hus med hjälp av Jonny Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    • Torpshammar
    2021-06-20
    Jag tycker Jonny Persson är en jättebra mäklare ! Glad trevlig o proffsig ! Om jag behöver en mäklare igen väljer jag honom !
    Hej Eva, det va kul att hjälpa er med att sälja huset. Allt gott till er! Jonny Persson
    • Timrå
    2021-06-03
    Bra bemötande. Trevlig och förstående i vår situation. Hus försäljningen gick över förväntan. Stort tack till Johnny Persson
    för gott samarbete.
    Maj-Lis o Arne Björk
    Hej Maj-Lis, tack för dem fina orden. Tack för erat förtroende och för ett trevligt samarbete. Jonny Persson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jonny Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    • Granloholm
    2021-05-26
    Jag har sålt en radhuslgh. jag har blivit väldigt bra bemött av mäklaren. Mina förväntningar vara att sälja till minst utgångspriset och det blev lite högre så det är jag nöjd med. Jonny har ett bra bemötande och är flexibel och tydlig med det som man som säljare behöver känna till.
  • 2021-04-22
    Vi både köpte och sålde med Jonny.
    Han är en förtroendeingivande och professionell mäklare som är riktigt bra på det han gör.
    Rekommenderas!
    Tack för dem fina orden. Att du är en glädjespridare gjorde affärerna extra rolig. Jonny Persson
    • Sundsvall
    2021-03-20
    Villa såld. Kunnig, trevlig och inger förtroende. Bra diskussioner runt upplägget. Härlig humor :)
    Hej Charles, Tack för ditt förtroende och dem fina orden. Vi möts snart igen :) Jonny Persson
    • Södermalm
    2021-03-17
    Kanon mäklare kort och gott, rekommenderas starkt!
    Kul att höra, ni var mycket trevliga kunder. Jonny Persson
    • Södermalm
    2021-02-26
    Jonny sålde min lägenhet på Södra allén med mycket gott resultat. Han gjorde ett fantastiskt bra jobb, kunnig och enkel att kommunicera med. Jonny levde upp till alla mina förväntningar, rekommenderas!
    Hej Eva! Tack för dem fina orden. Det var ett sant nöje att hjälpa dig. Jonny Persson
    • Bosvedjan
    2021-01-28
    Jonny sålde min lgh på 3 rok. Professionell mäklare som ingav stort förtroende. Kunnig och guidade mig genom hela affären på ett tydligt och tryggt sätt. Jag rekommenderar honom varmt till andra som går i säljartankar!
    Hej Annika, Tack för dem fina orden. Det vara roligt att ha dig som kund. Jonny Persson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jonny Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    • Johannedal
    2020-12-13
    Jag har köpt en lägenhet. Mäklaren var trevlig och hans bemötande var bra .Jag har ingen klagamål och dessutom fick jag all tips och informationen.Jag blev nöjd.