Magnus Grahn
Registrerad mäklare sedan 2009
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-03 - 2020-02

Läs vad 42 Läs vad Magnus Grahn

• Gun T sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Grahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

2020-03-11

Sundsvall
    Magnus har ett trevligt och förtroendeingivande sätt. Bra presentation av lägenheten mycket inbjudande. Allt blev mycket bättre än vad min förväntningar var. Man känner sig trygg med Magnus Grahn. Jag rekommenderar Magnus till vänner och bekanta. Läs mer
  • Katja Annika P sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Grahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

2020-02-06

Timrå
    Har sålt en bostadsrätt.
    Magnus är och har varit mycket trevlig, uppskattar återkopplingen efter visningarna och budgivningen.
    Har anlitat Svensk fastighetsförmedling tidigare och blivit nöjd varför jag återvände till dem. Läs mer
  • Veronica W sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Grahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

2020-02-06

Sidsjö
    Kunnig, trevlig och mycket serviceminded Läs mer
  • Michael S sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Grahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

2020-01-29

Kuben
    Kan inte vara mer nöjd än med Magnus Grahn som hjälpte våran familj med en försäljning av en bostadsrätt👍😊 Läs mer
  • Anna A sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Grahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

2020-01-19

Sundsvall
    Magnus hjälpte oss att sälja vår tvåa vid Sidsjön i Sundsvall. Han har varit väldigt tillmötesgående och tillgänglig. Så fort vi har haft några funderingar eller frågor har han varit snabb på att svara, även på kvällar och helger. Det har känts tryggt att ha just Magnus som mäklare. Jag litar på honom och har fått många goda råd! Läs mer
  • Antonio Å köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Grahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

2020-01-17

Sundsvall
    Rak och bra på alla sätt, en stjärn mäklare helt enkelt...👌 Läs mer
  • Örjan E sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Grahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

2019-11-14

Norrmalm
    Sålt bostadsrätt
    Förstående och seriöst
    Jag förväntade mig ett professionellt agerande och fick det
    Magnus är lyssnande, seriös och professionell Läs mer
  • Adam F sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Grahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

2019-11-05

Haga
    Snabb och smidig affär. 5 av 5 möjliga👍 Läs mer
  • Caroline G sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Grahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

2019-10-29

Sundsvall
    Sålt en bostadsrätt, bra bemötande som tillgodosett våra förväntningar från visningar till kundkontakt. Läs mer
  • Zaim B skrev om Magnus Grahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

2019-09-21

Jag har köpt en gavel trea i Timrå centrum. Jag blev bemött av mäklaren mycket bra.Jag tycker att mäklaren har klarat allt bra. Jag tror att jag har upplevt lyckliga stunder med köpet av detta hus som så småningom kommer att bli min egendom. Tack Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

Marjo Edin