Magnus Grahn

Magnus Grahn

Magnus Grahn är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

och har varit registrerad mäklare sedan 2009. Magnus Grahn har varit aktiv på Reco.se sedan 2016 och har fått 50 omdömen sedan 2016-09-05. Magnus Grahn har haft 35 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 81% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 50 Läs vad Magnus Grahn

• Sålt lgh. Magnus är mkt trevlig, har bra framförhållning. Lätt att prata med. Jag kände mig trygg med honom att han ville mitt bästa. Mkt trevlig mäklare som jag varmt kommer att rekommendera till mina bekanta.
    Margita E sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Grahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    2020-09-18
    • 3:a
    • 83.0 m²
    • Bosvedjan
    2020-09-18
  • Lättsam och snabb kontakt. Fick information löpande om affären
    Hanna T sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Grahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    2020-08-26
    • 75.6 m²
    • Sidsjö
    2020-08-26
  • Snabb och bra affär. Gott bemötande, professionell och avslappnad, inte pushig.
    Monika D köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Grahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    2020-08-20
    • 45.0 m²
    2020-08-20
  • Trevlig och snabb och enkel kommunikation
    Björn R köpte sitt hus med hjälp av Magnus Grahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    2020-07-02
    • 106.0 m²
    • Timrå
    2020-07-02
  • Sålde min bostadsrätt. Väldigt nöjd med Magnus, både vad gäller bemötande och hans arbete med att hjälpa till vid försäljningen av lägenheten.
    Samuel C sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Grahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    2020-05-28
    • 1.5:a
    • 52.0 m²
    2020-05-28
  • Trevlig och positiv mäklare med stort förtroendegivande
    Jeanette Ö köpte sitt hus med hjälp av Magnus Grahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    2020-05-04
    • 103.0 m²
    • Kvissleby
    2020-05-04
  • Då jag tidigare inte har sålt en bostad tidigare så kollade jag runt bland olika mäklare. Efter ha lyssnat några minuter på Magnus presentation, så var jag övertygad om att det är helt rätt mäklare. Både för mig som säljer, men också för den som köper känns det tryckt att det är just Magnus som leder försäljningen. Under "säljresans gång" var jag oroligt vid ett tillfälle och berättade det för Magnus som snabbt svarade utifrån sina egna erfarenheter, vilket snabbt lungade mig. Han är Mäklaren som hör av sig. Har inte behövt att fundera på hur det går med försäljningen utan så fort han har något att gå vidare med så har han tagot kontakt. Funderar någon på vilken Mäklare man ska ha om man ska köpa eller sälja av så kan jag varmt rekomendera Magnus Grahn
    Alexander S sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Grahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    2020-04-30
    • 1:a
    • 52.0 m²
    2020-04-30
  • Det här var andra gången som Magnus har sålt lägenhet åt mig. Precis som förra gången var Magnus väldigt trevlig, tydlig och tillmötesgående. Mina förväntningar var att det kunde vara svårt att få lägenheten såld så här i coronatider, men Magnus lyckades få lägenheten såld innan visning. Kunde inte vara nöjdare, kan bara rekommendera Magnus varmt!
    Malin L sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Grahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    2020-04-27
    • 56.5 m²
    • Västermalm
    2020-04-27
  • Magnus har ett trevligt och förtroendeingivande sätt. Bra presentation av lägenheten mycket inbjudande. Allt blev mycket bättre än vad min förväntningar var. Man känner sig trygg med Magnus Grahn. Jag rekommenderar Magnus till vänner och bekanta.
    Gun T sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Grahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    2020-03-11
    • 55.5 m²
    2020-03-11
  • Har sålt en bostadsrätt. Magnus är och har varit mycket trevlig, uppskattar återkopplingen efter visningarna och budgivningen. Har anlitat Svensk fastighetsförmedling tidigare och blivit nöjd varför jag återvände till dem.
    Katja Annika P sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Grahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    2020-02-06
    • 3:a