Magnus Grahn
Registrerad mäklare sedan 2009-06-30
Aktiv på Reco.se sedan 2016-09-05
2019-07 - 2020-06

Läs vad 47 Läs vad Magnus Grahn

• Björn R köpte sitt hus med hjälp av Magnus Grahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

2020-07-02

Timrå
    Trevlig och snabb och enkel kommunikation Läs mer
  • Samuel C sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Grahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

2020-05-28

1.5:a
    Sundsvall
    Sålde min bostadsrätt. Väldigt nöjd med Magnus, både vad gäller bemötande och hans arbete med att hjälpa till vid försäljningen av lägenheten. Läs mer
  • Jeanette Ö köpte sitt hus med hjälp av Magnus Grahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

2020-05-04

Kvissleby
    Trevlig och positiv mäklare med stort förtroendegivande Läs mer
  • Alexander S sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Grahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

2020-04-30

Sundsvall
    Då jag tidigare inte har sålt en bostad tidigare så kollade jag runt bland olika mäklare. Efter ha lyssnat några minuter på Magnus presentation, så var jag övertygad om att det är helt rätt mäklare. Både för mig som säljer, men också för den som köper känns det tryckt att det är just Magnus som leder försäljningen.

Under "säljresans gång" var jag oroligt vid ett tillfälle och berättade det för Magnus som snabbt svarade utifrån sina egna erfarenheter, vilket snabbt lungade mig.
    Han är Mäklaren som hör av sig. Har inte behövt att fundera på hur det går med försäljningen utan så fort han har något att gå vidare med så har han tagot kontakt.

Funderar någon på vilken Mäklare man ska ha om man ska köpa eller sälja av så kan jag varmt rekomendera Magnus Grahn Läs mer
  • Malin L sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Grahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

2020-04-27

Västermalm
    Det här var andra gången som Magnus har sålt lägenhet åt mig. Precis som förra gången var Magnus väldigt trevlig, tydlig och tillmötesgående. Mina förväntningar var att det kunde vara svårt att få lägenheten såld så här i coronatider, men Magnus lyckades få lägenheten såld innan visning. Kunde inte vara nöjdare, kan bara rekommendera Magnus varmt! Läs mer
  • Gun T sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Grahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

2020-03-11

Sundsvall
    Magnus har ett trevligt och förtroendeingivande sätt. Bra presentation av lägenheten mycket inbjudande. Allt blev mycket bättre än vad min förväntningar var. Man känner sig trygg med Magnus Grahn. Jag rekommenderar Magnus till vänner och bekanta. Läs mer
  • Katja Annika P sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Grahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

2020-02-06

3:a
    Timrå
    Har sålt en bostadsrätt.
    Magnus är och har varit mycket trevlig, uppskattar återkopplingen efter visningarna och budgivningen.
    Har anlitat Svensk fastighetsförmedling tidigare och blivit nöjd varför jag återvände till dem. Läs mer
  • Veronica W sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Grahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

2020-02-06

3:a
    Sidsjö
    Kunnig, trevlig och mycket serviceminded Läs mer
  • Michael S sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Grahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

2020-01-29

Kuben
    Kan inte vara mer nöjd än med Magnus Grahn som hjälpte våran familj med en försäljning av en bostadsrätt👍😊 Läs mer
  • Anna A sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Grahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

2020-01-19

Sundsvall
    Magnus hjälpte oss att sälja vår tvåa vid Sidsjön i Sundsvall. Han har varit väldigt tillmötesgående och tillgänglig. Så fort vi har haft några funderingar eller frågor har han varit snabb på att svara, även på kvällar och helger. Det har känts tryggt att ha just Magnus som mäklare. Jag litar på honom och har fått många goda råd! Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

Marjo Edin