Margareta Österholm

Margareta Österholm

Margareta Österholm är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

Margareta Österholm har varit registrerad mäklare sedan 1995-08. Margareta Österholm har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-06 och har fått 32 omdömen med ett betyg på 4.7. Margareta Österholm har haft 32 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 74% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 32 Läs vad Margareta Österholm

• köpte sin stuga med hjälp av Margareta Österholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    • Stöde
    2021-07-11
    Vi tycker att vi sammantaget fått ett bra bemötande och en bra genomgång av köpet i samband med kontraktsskrivningen.
    Mäklaren förklarade olika detaljer mycket bra så vårt omdöme är positivt.
  • sålde sitt hus med hjälp av Margareta Österholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    • Sundsbruk
    2021-03-13
    Försäljning av enplansradhus.

Mäklaren är erfaren och bra lyssnare.
    Personkemi fungerade bra. Bra kommunikation mellan oss.
    Vi hade ett målpris och förslag på försäljningstidpunkt, mäklaren identifierade dock perfekt tidpunkt med tanken på efterfrågan/tillgänglighet på området att sälja samt identifierade rätt målgrupp som var villig att lägga bud.
  • köpte sitt hus med hjälp av Margareta Österholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    • Sundsvall
    2021-02-12
    Fint bemötande. Förtroendeingivande.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Margareta Österholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    • Granloholm
    2021-01-26
    Sålt bostadsrätt och blev väldigt bra bemött, fin dialog mellan mig o mäklare. Smidig affär enligt önskemål, lyhörd på önskningar i samband med försäljning. Lätt att få tag på vid behov
    • Stöde
    2020-10-08
    Trygg mäklare som ser till att uppfylla både säljarens och köparens behov och önskemål.
    • Korsta
    2020-10-02
    I familjen har Margareta hjälpt mig två ggr och min mor en gång. Alla med positivt resultat. Denna gång gick det fort att bestämma mig för vem som skulle få chansen. Fem minuter efter att jag fått min nya tjänst i Söderhamn, godkände Margareta att hjälpa mig sälja bostadsrätten i Sundsvall, trots semester. Otroligt tacksam!
    • Sundsvall
    2020-08-18
    Vi tackar Margareta Österholm för en föredömligt tydlig presentation av hennes och Svensk Fastighetsförmedlings tjänster i samband med försäljningen av vår villa i Sundsvall. Vi är helt nöjda med vår mäklare!
    • Kvissleby
    2020-07-01
    Vi har köpt en sommarbostad i Killingskäret.
    Vi fick mycket bra kontakt med mäklaren, hon var proffesionell, trevlig och tillgänglig.
    Jag har bara goda erfarenheter av Margareta och rekommenderar gärna henne till andra och anlitar henne till våra kommande försäljningar.
    • Kvissleby
    2020-05-28
    Vi har köpt en villa. Rak och tydlig kommunicering med mäklaren. Det gick snabbt att göra affär och vi har fått trevligt bemötande rakt igenom affären.
    • Korsta
    2020-05-25
    Margareta är trevlig och professionell. Hon trodde mycket på min lägenhet vilket gav ett mycket positivt intryck och är en faktor till att jag känner att jag valde rätt mäklare.