Margareta Österholm
Registrerad mäklare sedan 1995
Aktiv på Reco.se sedan 2018

Läs vad 9 kunder tycker om Margareta Österholm

• Tony R skrev om Margareta Österholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Trevligt och bra bemötande vid första träff.
    Lite strul när annonsen skulle läggas upp. Kändes lite som att hon hade för mycket att göra för hon råkade ta fel stadgar och skriva fel område där min lägenheten låg.
    Överlag så gick allting smidigt och bra så jag är nöjd med försäljningen samt min mäklare 👍 Läs mer
  • Mona H skrev om Margareta Österholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    En snabb och smidig affär och bra bemötande av mäklaren.
    Jag är fullt nöjd och fann precis den lägenhet som jag sökte. Läs mer
  • Birgit B skrev om Margareta Österholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Sålt en etta i Kvissleby som ombud till en släkting. Är mycket nöjd med bemötande och resultat Läs mer
  • Gun N skrev om Margareta Österholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Sålt villa i Timrå.
    Blev bemött väldigt proffsigt och bra av mäklaren.
    Den muntliga presentationen av huset vid rundvandringen i huset upplevde köparen mycket positivt.
    Ett mycket bra genomfört uppdrag av en erfaren, proffsig och trevlig mäklare. Läs mer
  • BENGT G
    BENGT G skrev om Margareta Österholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Vi har sålt vår villa.

Vi blev bemötta på ett engagerat och trovärdigt sätt.

Vi fick förhoppningar som var lite för höga i samband med försäljningen.

Vår upplevelse, så är vi bemötta på ett trevligt och professionellt
    sätt. Vi kan gärna rekommendera vår mäklare till andra. Läs mer
  • Per L skrev om Margareta Österholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Jag köpte hus och sålde lägenhet. Mäklaren jag tyvärr råkade få var opersonlig, oprofessionell, otrevlig, och synnerligen dålig som mäklare. Jag fick själv visa lägenheten och på privat tid då jag hade annat inbokat, men jag sålde lägenheten själv då. Trots detta är jag tvungen att betala oskäligt arvode.
    Detta då hon hade semester!
    Jag fick jaga på henne för att nåt skulle hända. Hon var passiv och okunnig.
    Nu när vi väntar på skrivning av kontrakt till huset så kommer nästa bakslag. Varning, anlita inte min mäklare. Jag kommer göra anmälning till FMI. Läs mer
  • Emelie P skrev om Margareta Österholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Sålt Bostadsrätt Kvissleby. Bra bemötande och engagemang. Läs mer
  • Bartosz W skrev om Margareta Österholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Margareta är fantastisk och proffesional. Vi kan rekommendera henne. Läs mer
  • Anna S skrev om Margareta Österholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Sålt min fina br med bra stöd av Margareta Österholm på Svensk fast i Sundsvall. Köpte samma lgh med henne som mäklare också! Läs mer
    2018-06-07 Margareta Ö svarar Anna S
    Tack Anna för att jag fick förtroendet igen!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

Victor Munter