Margareta Österholm
Registrerad mäklare sedan 1995-08-10
Aktiv på Reco.se sedan 2018-06-04
2019-07 - 2020-06

Läs vad 25 Läs vad Margareta Österholm

• Cecilia B köpte sitt hus med hjälp av Margareta Österholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

2020-07-01

Kvissleby
    Vi har köpt en sommarbostad i Killingskäret.
    Vi fick mycket bra kontakt med mäklaren, hon var proffesionell, trevlig och tillgänglig.
    Jag har bara goda erfarenheter av Margareta och rekommenderar gärna henne till andra och anlitar henne till våra kommande försäljningar. Läs mer
  • Liselott E köpte sitt hus med hjälp av Margareta Österholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

2020-05-28

Kvissleby
    Vi har köpt en villa. Rak och tydlig kommunicering med mäklaren. Det gick snabbt att göra affär och vi har fått trevligt bemötande rakt igenom affären. Läs mer
  • Louise E sålde sin lägenhet med hjälp av Margareta Österholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

2020-05-25

Korsta
    Margareta är trevlig och professionell. Hon trodde mycket på min lägenhet vilket gav ett mycket positivt intryck och är en faktor till att jag känner att jag valde rätt mäklare. Läs mer
  • Veronica M sålde sin lägenhet med hjälp av Margareta Österholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

2020-05-08

3:a
    Centralt
    Margareta har skött vår lägenhetsförsäljning på ett tydligt och proffsigt sätt. Vi kan mycket väl tänka oss att våra köpare också har den åsikten. Läs mer
  • Mona L köpte sin lägenhet med hjälp av Margareta Österholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

2020-04-30

1.5:a
    Sörberge
    Berglundavägen 26 A. Allt fungerade som jag hade förväntat mig Läs mer
  • Martin B sålde sin lägenhet med hjälp av Margareta Österholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

2020-04-26

Sallyhill
    Jag fick ett väldigt trevligt och bra bemötande när jag sålde min bostadsrätt. Läs mer
  • Mirjana J köpte sin lägenhet med hjälp av Margareta Österholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

2019-12-05

11:a
    Centralt
    Jag är jättenöjd med Margareta Österhölm. Hon är en professionell, trevlig och duktig mäklare.
    Fick alltid snabba och råka svar från henne.
    Alla rekommendation!!! Läs mer
  • Bo G sålde sin lägenhet med hjälp av Margareta Österholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

2019-11-19

Sörberge
    Har sålt en bostadsrätt efter min gamla mor. Margareta har varit mycket korrekt och kunnig . Hjälpt oss att räta ut många frågetecken runt en försäljning av dödsbo. Läs mer
  • Linus W köpte sin lägenhet med hjälp av Margareta Österholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

2019-09-24

Sundsvall
    Mäklaren hjälpte mig att köpa den lägenhet jag ville ha. Var tydlig med information, lyssnade in vilka frågor jag hade och informerade om läget, bostaden och hur köpet skulle gå till. Mycket positivt med telefonkontakt, var lite rädd att det endast skulle vara mail/sms. Läs mer
  • Anna B
    Anna B skrev om Margareta Österholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

2019-07-04

Har köpt en bostadsrätt på Östra Radiogatan i Sundsvall. Margareta gav ett vänligt, personligt och proffesionellt bemötande. Då jag aldrig tidigare köpt bostad själv och faktiskt i stunden köpte mer eller mindre på impuls var jag kanske inte helt cool! Jag upplevde att Margareta var trygg och säker och handledde mig genom köpet. Ett köp som jag är mycket nöjd över att jag gjort, nu när första euforin lagt sig. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

Marjo Edin