Margareta Österholm är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

Margareta Österholm har varit registrerad mäklare sedan 1995-08. Margareta Österholm har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-06 och har fått 44 omdömen med ett betyg på 4.6. Margareta Österholm har haft 27 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 44 Läs vad Margareta Österholm

• sålde sitt hus med hjälp av Margareta Österholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    • Fränsta
    2022-06-25 Verifierad kund
    Opersonlig och stressad. Ville göra ett snabbt avslut på både budgivning och affär. Hade kunnat fått ut mer på affären om hon sköt de som en budgivning. Kommer inte rekommendera hon till fler.
  • Erika N
    • Ånge
    2022-06-14 Verifierad kund
    Då jag tidigare köpt av Margareta så var det en självklarhet för mig att ta kontakt då jag skulle sälja min bostad.
    Hon är helt otrolig i sitt bemötande och angagemang en super gullig mäklare som vet vad hon gör.
    Talar klarspråk så man förstår
    En riktig arbetsmyra :)
    Kan varmt rekommendera Margareta som mäklare
    Skulle jag köpa eller sälja en fastighet igen.
    Ja då är det Margareta jag skulle slå en pling till.//Erika Nilsson
    Tack Erika. Jag minns när du köpte bostaden och alla dina planer för renoveringar. Med glädje kan jag se att du gemofört jobbet proffsigt och mycket smakfullt.
    Nu får jag önska dig lycka till med det nya och självklart är du välkommen att höra av dig om det blir försäljning igen.
    Margareta Österholm
  • köpte sitt hus med hjälp av Margareta Österholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    • Ånge
    2022-06-14 Verifierad kund
    Intresserad och engagerad över vad vi ville. Behjälplig och snabb på återkoppling. För övrigt jordnära, snäll och proper.
    Hej William! Tack snälla för dom fina orden och det goda omdömet. Margareta Österholm
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Margareta Österholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    • Nacksta
    2022-03-27 Verifierad kund
    Det har funkat jättebra! XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
    • Sörberge
    2022-03-02 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, hjälpsam och snabb p att ge feedback.
    Tack Eva för att du tagit dig tid att svara på Reco. Vad roligt att du kände att det gick smidigt och lätt. Margareta Österholm
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Margareta Österholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    • Sörberge
    2021-12-23 Verifierad kund
    Supergullig, tillmötesgående, hjälpsam och kunnig.
    • Bergeforsen
    2021-11-04 Verifierad kund
    Bra och snabb bemötande av mäklaren. Bra kommunikation genom hela köpprocessen
    • Stöde
    2021-09-02 Verifierad kund
    Vi tackar Margareta Österholm för hennes professionella sätt att hantera försäljning av vår bostadsrätt. Vi valde henne pga hennes sätt att tar tag i information om vårt hem och hur fort det gick för att får till försäljning. Tack ännu en gång Margareta.
    Dave & Nizo
    Tack snälla för att jag fick förtroendet att sälja er fina våning. // Vänligen Margareta Margareta Österholm
    • Stöde
    2021-08-31 Verifierad kund
    Margareta höll bra kontakt och kommunicerade hela tiden. När vi väl fått igenom vårt bud kunde hon träffas snabbt för att skriva kontrakt. Hon medlar väl mellan säljare och köpte. Mycket nöjd med henne som mäklare.
  • köpte sin stuga med hjälp av Margareta Österholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    • Söråker
    2021-08-22 Verifierad kund
    Köpet gick snabbt och lätt. Vi hade kontakt med Emma eftersom Margareta var på semester. Vi fick bra hjälp av Emma.. Vi är nöjda.