Marjo Edin
Registrerad mäklare sedan 2005-08-03
Aktiv på Reco.se sedan 2016-09-05
2019-08 - 2020-07

Läs vad 79 Läs vad Marjo Edin

• Gudrun S sålde sin lägenhet med hjälp av Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

2020-07-21

3:a
    Korsta
    Bostadsrätt en 3a. Mycket snabbt agerande av mäklaren, från första kontakten till försäljningen. Fick bra tips inför fotograferingen och visningen. Hon ger ett mycket gott förtroende både till säljaren o köparen. Läs mer
    2020-07-22 Marjo E svarar Gudrun S
    Tack snälla Gudrun för dina ord. Tredje gången jag får hjälpa dig och jag hoppas att du ska trivas så gott i nya huset att det dröjer innan vi gör affärer igen. Det värmer att du uppskattar både de råd och mitt agerande, tack.
  • Marko S sålde sitt hus med hjälp av Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

2020-07-09

Bergeforsen
    Marjo rekommenderar jag varmt. Väldigt effektiv och lyssnar på dina önskemål. Svarar alltid i telefon och alltid tillgänglig.
    Lätt och smidig affär och skötte allt helt själv. Läs mer
    2020-07-09 Marjo E svarar Marko S
    Tack snälla Marko, Härligt att jag levde upp till dina förväntningar då du fått mitt namn av en tidigare kund. Självklart försöker vi svara snabbt och för mig är det en självklarhet att hålla i affären själv så länge jag inte skulle ha ex semester. Lycka till med din kommande och spännande flytt :)
  • Tobias S köpte sitt hus med hjälp av Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

2020-07-09

Bergeforsen
    Köpt hus.
    Jätte bra bemötande
    Är jätte nöjd med mäklaren Läs mer
    2020-07-09 Marjo E svarar Tobias S
    Tack Tobias, Det är alltid roligt att höra att mitt arbete uppskattas och det är ett riktigt mysigt hus som du köpt :)
    /Marjo Edin
  • Victoria P köpte sitt hus med hjälp av Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

2020-06-25

Timrå
    Köpte en villa. Mäklaren vad bra och trevligt. Tillmötesgående och snabb. Läs mer
    2020-06-30 Marjo E svarar Victoria P
    Tack Victoria, Ni var också väldigt trevliga och jag tror att ni kommer att trivas toppen där, åker faktiskt till sjön där för att bada med jämna mellanrum. Supermysigt och lyxigt för er att ha den så nära :)
  • Anette B
    Anette B sålde sin lägenhet med hjälp av Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

2020-06-05

2:a
    Kvissleby
    Jag har sålt en lägenhet och fick bra tips innan försäljningen av mäklaren. Sedan gick affären snabbt och jag är verkligen nöjd med både försäljningssumman och mäklarens smidiga arbetssätt. Läs mer
    2020-06-15 Marjo E svarar Anette B
    Tack snälla Anette, och ni gjorde ett mycket fint jobb i lägenheten innan den såldes och det passade den tänkta målgruppen perfekt :).
  • Håkan Ö sålde sin lägenhet med hjälp av Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

2020-05-22

Nacksta
    Saklig och tydlig, det uppskattas. Läs mer
    2020-06-15 Marjo E svarar Håkan Ö
    Tack Håkan
    Min erfarenhet säger att det blir smidigast så :)
  • Sara T sålde sitt hus med hjälp av Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

2020-05-21

Sundsvall
    Det är andra gången jag säljer via Marjo. Hon uppfyllde våra högt ställda förväntningar.
    Rakt igenom en proffsig insats. Läs mer
    2020-06-15 Marjo E svarar Sara T
    Tack snälla Sara
    Jag hjälper gärna till i alla framtida affärer, stora som små :) Och jag hoppas kunna leverera och göra er lika nöjd alla gånger.
  • Carola I sålde sin lägenhet med hjälp av Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

2020-05-20

3:a
    Sundsvall
    Enkelt, proffesionellt och trevligt. Läs mer
    2020-06-15 Marjo E svarar Carola I
    Tack Carola och tack för att jag fick förtroendet av att förmedla din lägenhet och jag hoppas att du hittar ditt drömboende snart :)
  • Anders S köpte sitt hus med hjälp av Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

2020-04-22

Alnö
    Har köpt Krokviksvägen 29 och träffat Marjo på enskild visning samt vid signering köpehandling.
    Jag har blivit bemött på ett väldigt bra sätt och tycker Marjo är väldigt professionell och har tar hand om kunderna. Läs mer
    2020-04-24 Marjo E svarar Anders S
    Tack Anders, roligt att höra att mitt arbete uppskattas. Och grattis igen till köp av en så härlig fastighet.
  • Ulf P sålde sin lägenhet med hjälp av Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

2020-04-20

2:a
    Centrum
    Mycket proffsig, allt gick smidigt 🤗 Läs mer
    2020-04-24 Marjo E svarar Ulf P
    Tack Ulf för att du skrivit och alltid skönt att höra att arbetet uppskattas :)

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

Marjo Edin