Marjo Edin är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

Marjo Edin har varit registrerad mäklare sedan 2005-08. Marjo Edin har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 135 omdömen med ett betyg på 4.8. Marjo Edin har haft 39 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 135 Läs vad Marjo Edin

• sålde sin lägenhet med hjälp av Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    2022-08-26 Verifierad kund
    Bra bemötande, erfaren och kunnig mäklare som levde upp till mina förväntnigar. Kan varmt rekommendera henne till en bred krets av uppdragsgivare.
    T Hane
  • köpte sin stuga med hjälp av Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    • Alnö
    2022-08-23 Verifierad kund
    Bra, enkelt och bekvämt samt bra upplägg mm
    hon var enkel att göra med
  • köpte sitt hus med hjälp av Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    • Sundsvall
    2022-07-28 Verifierad kund
    Trevlig och påläst samt angelägen att få ihop affären på ett bra sätt dvs. kontakt mellan köpare/säljare
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    2022-07-28 Verifierad kund
    Duktig, engagerad och saklig.
    • Bosvedjan
    2022-07-20 Verifierad kund
    Professionell, empatiskt och trygg
    • Sundsvall
    2022-07-06 Verifierad kund
    Bra bemötande, professionell, svar på frågor.
    Tack Peter för att du tagit dig tid att svara :)
    Jag har alltid en målsättning i att kunna svara på kunders frågor och i bästa fall har jag förekommit och har svaren direkt. Hoppas du ska trivas lika fint i din nya bostad så som säljaren trivts.
    • Kvissleby
    2022-06-28 Verifierad kund
    Jag är mkt nöjd med Marjo. Hon guidade mig genom en snabb och smidig affär.
    Kan verkligen rekommendera henne.
    Inga-Lill H.
    Tack Inga-Lill för dina fina ord.
    Det känns bra att kunna vara det stöd och ge vägledning i hur affären går till och att som i detta fall, kunna avlasta i hantering av kontakter när du som säljare varit på annan ort.
    • Centralt
    2022-06-24 Verifierad kund
    Trevlig person och tydlig information. Talade lite vision kring renovering.
    Inga speciella förväntningar innan man bra bemötande.
    Alla har olika sätt att sälja på, och detta var en väldigt tillbakalutad typ. De ger tid för egen reflektion.
    Hej Henrik och tack för att du tagit din tid att svara på Reco :)
    Alla bostäder skiljer sig åt och vid er visning kändes det som att ni hade en fin vision och många idéer redan, för att lyfta den bostaden. Det är alltid en balansgång men jag tycker att magkänslan ska få landa hos alla intressenter. Och toppen att jag fångat all information, så som jag har för avsikt att alltid leverera.
    /Marjo
    • Centralt
    2022-06-22 Verifierad kund
    Marjo har bemött oss mkt proffesionellt, vänligt. Hon är en utmärkt mäklare som svarar snabbt, kunnig och tydlig i kommunikationen.
    Tack Brita för ditt fina omdöme, så roligt att höra att mitt arbetssätt uppskattas. Tack snälla. Marjo Edin
    2022-06-01 Verifierad kund
    Klar o tydlig, lagomt på lät mig/oss tänka själv. Punktlig med tid både vid visning och kontraktsskrivning.
    Tack Torbjörn för att du tagit dig tid att svara på Reco :)
    Tydlighet och punktlighet är alltid en målsättning. Hoppas ni ska trivas i de mysiga kvarteren och på den fina balkongen.