Marjo Edin
Registrerad mäklare sedan 2005
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-04 - 2020-03

Läs vad 69 Läs vad Marjo Edin

• Karin B sålde sin lägenhet med hjälp av Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

2020-04-03

Östermalm
    Fick bra professionell hjälp av Marjo att sälja min bostadsrättslägenhet. Med hennes bra råd och kontakter fick vi till en riktigt effektiv försäljning som passade oss perfekt! Läs mer
    2020-04-06 Marjo E svarar Karin B
    Tack Karin. Vi har ett stort kundvårdssystem där vi kan matcha kunder och roligt att ni uppskattade mina råd bl.a. inför fotograferingen , det gjorde ni bra och bostadens fördelar kom bättre till sin rätt, vilket gjorde den mer attraktiv på marknaden. Så bra jobbat av er också :)
  • Maria G köpte sin lägenhet med hjälp av Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

2020-03-25

Östermalm
    Köpt en lägenhet. Blev jättebra bemött av Marjo. Tillmötesgående flexibel och trevlig.
    Affären gick snabbt då jag lade bud innan visning.
    Marjo är tydlig i sitt sätt att uttrycka sig. Läs mer
    2020-04-06 Marjo E svarar Maria G
    Tack för att du ville ta dig tid att skriva Maria och jag hoppas att du ska trivas gott i din nya lägenhet.
  • Marie S sålde sitt hus med hjälp av Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

2020-03-02

Kvissleby
    Villa. Trevlig, ärlig, tydlig i sitt förmedlingsuppdrag. Mina förväntningar var just detta, valde mäklare efter att jag gått på några visningar.
    Marie Läs mer
    2020-03-03 Marjo E svarar Marie S
    Tack Marie för att du tagit dig tid att skriva och det är alltid roligt att höra att mitt arbete uppskattas.
    Ps; Roligt att jag fick rätt angående priset på ditt hus också, till slut :)
  • Jennie S köpte sin lägenhet med hjälp av Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

2020-02-05

Sundsvall
    Jag har köpt en lägenhet av Marjo och fick ett väldigt bra bemötande både under visningen och under köpet. Hon är trevlig, social, glad och ger massor av tips på lösningar under visningen på saker att förändra som passar mina önskemål. Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2020-02-06 Marjo E svarar Jennie S
    Tack Jennie för att du ville ta dig tid och för dina ord. Roligt att du uppskattar tipsen 😃, men när vi sålt många liknande bostäder och sett många lösningar så är det bara roligt att dela med sig. Tror och hoppas att ni kommer att trivas stort där uppe i solskenet.
  • Eva B sålde sitt hus med hjälp av Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

2020-02-04

Timrå
    Proffsigt och vänligt bemötande jag rekommenderar henne gärna Läs mer
    2020-02-04 Marjo E svarar Eva B
    Tack snälla Eva för dina värmande ord.
  • Katarina H köpte sitt hus med hjälp av Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

2020-02-04

Timrå
    Villa
    Trevligt lugnt och tryggt bemötande Läs mer
    Marjo E gillar detta
  • Elisabeth E
    Elisabeth E sålde sin lägenhet med hjälp av Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

2020-01-28

Haga
    Har sålt en trea (ihopslagen 2:a och 1:a) på Västergatan 31B.
    Blev mycket bra bemött av Marjo, hon gav ett proffsigt intryck.
    Slutbudet blev hyfsat bra men inte vad jag hade hoppats på, gick för under utgångsbudet. Men jag fick en köpare och det var bra. Läs mer
    2020-01-31 Marjo E svarar Elisabeth E
    Tack Elisabeth. Ja, det var en trea som hade lite andra förutsättningar jämfört med andra treor i området och tyvärr fick vi gå ner en aning i pris, men jag hoppas att att den relativt snabba affären och det snabba tillträdet kan väga upp lite :)
  • Anneli D köpte sin lägenhet med hjälp av Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

2020-01-20

Haga
    Bra med gemensam genomgång av lgh med alla intressenter på visningen.
    Bra, trevligt bemötande. Läs mer
    2020-01-31 Marjo E svarar Anneli D
    Tack Anneli för dina ord och roligt att du uppskattade den gemensamma genomgången, jag försöker att göra det till en ny rutin på alla visningar. Och grattis till den supertrevliga bostaden!
  • Beatricé B sålde sin lägenhet med hjälp av Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

2019-12-27

Sundsvall
    Jag sålde min bostadsrätt och Marjo fick den såld väldigt snabbt. Hon är trevlig och väldigt kunnig. Jag kan verkligen rekommendera henne. Läs mer
    2020-01-20 Marjo E svarar Beatricé B
    Tack Beatrice, Ja, denna gång gick det verkligen med rekordfart och bra förberedelser brukar löna sig då kunderna får rätt information från start :) Lycka till med er flytt nu, till det nya efterlängtade och lite större boendet.
  • Matthew C köpte sitt hus med hjälp av Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

2019-12-10

Sundsvall
    Marjo är en av väldigt få mäklare i Sundsvall som kan svara på frågor direkt. Dessutom hennes återkoppling via e-post eller telefon har varit snabbt. Vi uppfattade henne som ärlig, kompetent och engagerad. Läs mer
    2019-12-27 Marjo E svarar Matthew C
    Tack Matthew. Det är min ambition att läsa på om de objekt som jag har till salu och att återkoppla till kunderna, eftersom det är en mycket viktig del för en potentiell köpare, att få både svar och återkoppling. Roligt att höra att ni också uppfattat det. Tack för att du tagit dig tid att skriva om mig.
    /Marjo Edin

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall