Marjo Edin
Registrerad mäklare sedan 2005
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 23 kunder tycker om Marjo Edin

• Professionell, snabb och smidig. Bra rådgivning inför, under och efter försäljning. Läs mer
  • Karin W
    Jag är mycket nöjd med min mäklare. Mycket god socialkompetens. Mycket trevligt bemötande och framförallt mycket kunnig. Skulle anlita henne igen om jag skulle sälja någon lgh och rekommendera henne till andra kunder.
    Min förväntningar var höga och hon lyckades med detta.
    Toppen mäklare Läs mer
    2018-11-09 Marjo E svarar Karin W
    Hej Karin

Tackar ödmjukast för dina ord.
    Det var bara roligt och jag hoppas att vi kan göra fler affären i framtiden :)

/Marjo Edin
  • *Köpt lgh

*Mycket bra. Trevligt och riktigt hjälpsam

*Levde upp till alla mina förväntningar

*Mycket bra, snabbt och smidigt köp Läs mer
    2018-09-29 Marjo E svarar Stefan H
    Hej Stefan och tack för din fina rekommendation.
    Hoppas du ska trivas i din nya lägenhet och när man trivs med sitt jobb så är hjälpsamhet och att vara trevlig enkelt 😊
    /Marjo Edin
  • Maria R
    Jag har köpt en två på Södermalm i Sundsvall. Mäklaren var tillmötesgående, snabb, effektiv och mycket professionell! Jag är väldigt nöjd med fastighetsaffären. Läs mer
    2018-07-09 Marjo E svarar Maria R
    Tänk va´ fina kunder jag möter när jag jobbar :).
    Tack snälla Maria för dina ord och hoppas du ska trivas i din nya bostad.
    /Marjo
  • Jag har sålt lägenhet på ett snabbt och smidigt sätt. Mäklaren var jätte familjärt med område och föreningen, hade vettiga rekommendationer omgående lägenhetens skicksförbättringar, så ner det var dags att träffa kunder allt var förberett.
    Det tog totalt bara 3 timmars arbete med mäklaren under 2 veckor perioden att sälja lägenheten till jättebra pris. Läs mer
    2018-07-09 Marjo E svarar Mikhail L
    Tack snälla Mikhail för din rekommendation. Ni som säljare hade själva förberett nästan allt i bostaden och stod beredd att åtgärda de sista små detaljerna. När jag hittat en kund så ordnade ni direkt så att vi kunde göra en förhandsvisning och då är det extra roligt och smidigt att göra bra affärer :)
    Önskar er en fortsatt fin sommar
    /Marjo
  • Jag var lite väl exalterad och förväntansfull och ville vara mer delaktig än vad jag behövde i lägenhetsförsäljningen 😆 Mäklaren var duktig och jag är väldigt nöjd! Läs mer
    2018-06-18 Marjo E svarar Sofia L
    Hej Sofia

Tack snälla för din fina rekommendation, du gjorde ett fantastiskt jobb inför fotografering och visning och i övrigt så är ju själva tanken med att ha en mäklare att vi tar hand om resten :) Och det var bara ett rent nöje att få stå och visa och jobba med din bostad.
  • Maria B
    Köpt lägenhet. Positiv och proffsig mäklare! Hittade lösningar när jag hade gett upp hoppet. Läs mer
    2018-06-11 Marjo E svarar Maria B
    Hej Maria B, efter ett dussintal år så har man samlat på sig lite ideer :)
    Tack snälla och jag hoppas att ni får en fin sommar fylld av spännande renovering
  • Har köpt en lägenhet i Sundsvall.
    Tyckte allt var bra. Läs mer
  • Jag har sålt en 1.5 på 40kvm. Vår relation är väldigt bra och jag ger allt mitt förtroende. Uppnådde verkligen mina förväntningar. Läs mer
  • Sommarstuga såld.
    Marjo Edin fick vi förtroende för direkt, glad, positiv, entusiastisk, mjuk men ändå rak och med skinn på näsan.
    Ville få stugan såld o Marjo kändes helt rätt för att sälja, hon tycker om att sälja, det kändes.Ville få ut rätt pris och det lyckades! Kommer varmt att rekommendera Marjo. Hon är rätt person för att vara mäklare. Känns ärlig. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

Victor Munter