Marjo Edin
en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

Rådhusgatan 25
852 32 Sundsvall — Visa karta

Vad tror Marjo att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 21 kunder tycker om Marjo Edin

• Stefan H
    Stefan H skrev om Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    *Köpt lgh

*Mycket bra. Trevligt och riktigt hjälpsam

*Levde upp till alla mina förväntningar

*Mycket bra, snabbt och smidigt köp Läs mer
    2018-09-29 Marjo E svarar Stefan H
    Hej Stefan och tack för din fina rekommendation.
    Hoppas du ska trivas i din nya lägenhet och när man trivs med sitt jobb så är hjälpsamhet och att vara trevlig enkelt 😊
    /Marjo Edin
  • Maria R
    Maria R skrev om Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Jag har köpt en två på Södermalm i Sundsvall. Mäklaren var tillmötesgående, snabb, effektiv och mycket professionell! Jag är väldigt nöjd med fastighetsaffären. Läs mer
    2018-07-09 Marjo E svarar Maria R
    Tänk va´ fina kunder jag möter när jag jobbar :).
    Tack snälla Maria för dina ord och hoppas du ska trivas i din nya bostad.
  • Mikhail L
    Mikhail L skrev om Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Jag har sålt lägenhet på ett snabbt och smidigt sätt. Mäklaren var jätte familjärt med område och föreningen, hade vettiga rekommendationer omgående lägenhetens skicksförbättringar, så ner det var dags att träffa kunder allt var förberett.
    Det tog totalt bara 3 timmars arbete med mäklaren under 2 veckor perioden att sälja lägenheten till jättebra pris. Läs mer
    2018-07-09 Marjo E svarar Mikhail L
    Tack snälla Mikhail för din rekommendation. Ni som säljare hade själva förberett nästan allt i bostaden och stod beredd att åtgärda de sista små detaljerna. När jag hittat en kund så ordnade ni direkt så att vi kunde göra en förhandsvisning och då är det extra roligt och smidigt att göra bra affärer :)
    Önskar er en fortsatt fin sommar
  • Sofia L
    Sofia L skrev om Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Jag var lite väl exalterad och förväntansfull och ville vara mer delaktig än vad jag behövde i lägenhetsförsäljningen 😆 Mäklaren var duktig och jag är väldigt nöjd! Läs mer
    2018-06-18 Marjo E svarar Sofia L
    Hej Sofia

Tack snälla för din fina rekommendation, du gjorde ett fantastiskt jobb inför fotografering och visning och i övrigt så är ju själva tanken med att ha en mäklare att vi tar hand om resten :) Och det var bara ett rent nöje att få stå och visa och jobba med din bostad.
  • Maria B
    Maria B skrev om Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Köpt lägenhet. Positiv och proffsig mäklare! Hittade lösningar när jag hade gett upp hoppet. Läs mer
    2018-06-11 Marjo E svarar Maria B
    Hej Maria B, efter ett dussintal år så har man samlat på sig lite ideer :)
    Tack snälla och jag hoppas att ni får en fin sommar fylld av spännande renovering
  • Daniella F
    Daniella F skrev om Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Har köpt en lägenhet i Sundsvall.
    Tyckte allt var bra. Läs mer
  • Pontus B
    Pontus B skrev om Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Jag har sålt en 1.5 på 40kvm. Vår relation är väldigt bra och jag ger allt mitt förtroende. Uppnådde verkligen mina förväntningar. Läs mer
  • Åsa F
    Åsa F skrev om Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Sommarstuga såld.
    Marjo Edin fick vi förtroende för direkt, glad, positiv, entusiastisk, mjuk men ändå rak och med skinn på näsan.
    Ville få stugan såld o Marjo kändes helt rätt för att sälja, hon tycker om att sälja, det kändes.Ville få ut rätt pris och det lyckades! Kommer varmt att rekommendera Marjo. Hon är rätt person för att vara mäklare. Känns ärlig. Läs mer
  • Denita H
    Denita H skrev om Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Köpt bostad. Mycket trevligt bemötande! Läs mer
    2018-05-16 Marjo E svarar Denita H
    Tack snälla Denita för dina fina ord. Jag tror att ni blir helrätt för den bostaden och hoppas att ni ska trivas en lång tid framöver.
  • Malin H
    Malin H skrev om Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    vi har köpt en villa i ängom matfors. vi blev väl mottagen med ett leende på läpparna och guidad genom papprerna, vilket vi tyckte va toppen. hon följde med oss genom hela huset och vi hade bra diskussioner och vad som är gjort och andra möjliga lösningar för just vår familj. vi diskuterade även vad som kunde underlätta och vad som var nödvändigt att göra på huset inom en viss tidsram. hon gav många förslag på förbättringar och att tänka på. vi är mycket nöjda. mvh malin och isak Läs mer
    2018-05-16 Marjo E svarar Malin H
    Tack Malin och Isak. Vad roligt att ni uppskattade visningen och jag tycker själv att det är ett väldigt trevligt hus, med ett fint läge och där säljarna gjort mycket bra saker. Stora lyckönskningar till ert nya boende och husköp.
  • Anneli M
    Anneli M skrev om Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Ett toppen bemötande! Marjo är trevlig, tydlig, kunnig och positiv. Vi fick på direkten förtroende för henne och hennes kompetens. Läs mer
    2018-04-27 Marjo E svarar Anneli M
    Tack snälla ni, eran härliga positivitet smittade gott och det var ett tacksamt och fint hus att få sälja.
    Marjo E gillar detta
  • Monica G
    Monica G skrev om Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Hej,
    Marjo gav ett förtroendefullt intryck och gav oss som intressenter värdefull information. Läs mer
  • Peter T
    Peter T skrev om Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Marjo är ett proffs på alla önskvärda sätt och någon jag definitivt skulle anlita igen! Läs mer
  • Britt A
    Britt A skrev om Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Hela försäljning av Marjo gick proffsigt till, det visste jag innan varför jag valde henne igen vid min andra försäljning och dessutom hjälpte hon mig med att få kontakt med Eurokakel, då man därifrån inte fullgjort en reklamation av två frontluckor till kommoden i badrummet.

Tack än en gång Marjo, du är toppen! :) Läs mer
    2018-04-27 Marjo E svarar Britt A
    Tack Britt
    När man har möjlighet att göra det lilla extra så blir det också extra roligt i jobbet. Hoppas du trivs bra i din nya bostad.
  • Anna W
    Anna W skrev om Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Marjo är proffsig från början till slut, och i kombination med empati och värme så känner man sig mycket väl omhändertagen som kund. Hon var engagerad i alla delar och hade bl a gjort ett mycket gott researchjobb för att få fram alla detaljer om lägenheten jag sålde. Hon visste mer än jag. Det som också var väldigt bra var att hon lagt in så köparen kunde göra en kalkyl för bostadsköpet på hemsidan. När jag kollade så hade en av hennes kollegor inte gjort det på motsvarande objekt, utan där stod det "kontakta mäklaren för kalkyl". Eftersom lägenheten har låg hyra så tror jag den där kalkylen var väldigt viktig när kunderna räknade på om dom hade råd med lägenheten eller ej.
    Hon gav mig råd när jag skulle "pimpa" lägenheten.
    Hon lämnade löpande information om hur många som anmält sig till visningen, och återrapporterade efter visningen och när budgivningen var klar slutförde hon affären snabbt och effektivt.
    Kort sagt så är jag supernöjd och kan rekommendera Marjo å det varmaste. Hon är den bästa mäklaren jag varit i kontakt med. Läs mer
  • Birgitta S
    Birgitta S skrev om Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Tycker att Marjo har god kundskap, proffsigt sätt att marknadsföra sig och sin arbetsgivare. Var till stor hjälp med tips om hur lägenheten skulle förberedas inför försäljning. God kundskap om området och prisbild.
    trevlig ! Läs mer
  • Madeleine N
    Madeleine N skrev om Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Om inget oförutsett händer efter affären så har allt löpt på jättebra. Vi har både köpt och nu även sålt genom Marjo . Hon har verkligen fått oss att uppleva att hon sköter om å tar ansvar över försäljningen på ett sätt som avlastar oss säljare . Vi är nöjda å tacksamma över att ha haft henne som Mäklare Läs mer
  • Maria G
    Maria G skrev om Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    En trygg och förtroendeingivande mäklare som vi hade bra dialog med och som gav bra tips och råd. Kan varmt rekommendera Marjo! Läs mer
  • Pia H
    Pia H skrev om Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Mycket nöjd med Marjo Edin! Hon var lyhörd och mycket proffsig i sitt arbete. Försäljningen gick snabbt och hon återkopplade kontinuerligt till mig under budgivningen, vilket kändes tryggt för mig som kund. Jag kan och kommer när tillfälle ges att rekomendera henne och Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
  • Karin R
    Karin R skrev om Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Är supernöjd med Marjo Edin och hela affären !! Läs mer
  • Johannes R
    Johannes R skrev om Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Köpte och sålde via Svenskfast, Marjo Edin.
    Väldigt seriös och professionell mäklare. Svar på allt rörande försäljningen och bra kontakt om man har frågor och funderingar! Läs mer
Victor Munter
Marjo Edin