Läs vad 87 Läs vad Marjo Edin

• 2021-01-19
    Vi har köpt lägenhet och sålt ett hus ,vi blev väldigt bra bemött av Marjo med tydlig och bra information gällande köpen ,snabb att ta reda på de frågor vi har haft.
    Marjo har varit artig , saklig , förstående

Svensk fastighetsförmedling har varit en bra mäklare att ha att göra med
    Eva P
    • 78.0 m²
    • Kvissleby
    köpte sin lägenhet med hjälp av Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
  • 2021-01-15
    Köpte en 2a i Sundsvall. Marjo var väldigt professionell och hade gott bemötande, kändes tryggt att göra affär. Träffade ett gäng mäklare innan i jakten och vart inte tagen på allvar, gissningsvis på grund av min unga ålder. Marjo beskrev istället hur processen går till och vad jag ska göra osv.

Supertrevlig mäklare med hög kompetens!
    Edvin M
    • 53.0 m²
    • Granlo
    Tack Edvin, alla är vi någon gång nybörjare och jag är glad över att ha kunnat förklara och hjälpa er till er första ägda boende och sen väntar flera andra i framtiden. Jag finns som bollplank om ni skulle behöva :)

• 2021-01-14
    Jag tog kontakt för försäljning av min lägenhet. Fick bra tips på vad jag skulle tänka på och när väl bollen sattes i rullning så blev det snabb försäljning.
    Jag är mycket nöjd och allt har gått smidigt.
    Therese P
    • 53.0 m²
    • Granlo
    sålde sin lägenhet med hjälp av Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Tack Therese för dina ord och så fint att se att man kan få låna in lite möbler mm av goda vänner. Tillsammans så fick vi till bostaden och den kändes både fräsch och mysig :)

• 2021-01-11
    Sålt en lägenhet och allt har skötts till belåtenhet.
    Lena W
    • 86.0 m²
    • Nedre Haga
    Tack Lena, det är bara att säga till när ni önskar byta, sälja eller köpa fler bostäder, så hjälper jag gärna till.

• 2021-01-02
    Sålt lokal i bostadsrättsförening.
    Mycket bra bemötande från Marjo.
    Lokal såld snabbt med hjälp av bra mäklare.
    Yvonne Z
    • 48.0 m²
    skrev om Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Tack :) Hoppas ni trivs fint med er nya verksamhet i huset och mitt jobb blev både enklare och mer lustfyllt eftersom ni var så behjälpliga med tider och information.

• 2021-01-02
    Sundsvalls bästa mäklare!, bra arvode svarar i telefon, proffsig, vet vad hon pratar om
    Mikael L
    • 48.0 m²
    skrev om Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Tack snälla för dina fina ord Mikael, det värmer gott i snöyran. Jag försöker alltid att vara tillgänglig för mina kunder och med det inte heller ta på mig fler affärer än jag kan ta hand om.

• 2020-10-24
    Marjo Edin har från första samtalet per telefon varit precis som jag hade förväntat mig av en duktig mäklare. Finns ingenting jag varit missbelåten med. Hon har allt trevlig, proffsig och jättekunnig. Jag lämnade mitt hus till försäljning till henne. Jag har inte behövt gjort någonting. Jag kommer att rekommendera henne till mina vänner och även om jag ev. skulle sälja fler fastigheter så är min önskan att hon tar på sig detta. Jag önskar henne lycka till.
    Marianne F
    • 157.0 m²
    • Sundsvall
    sålde sitt hus med hjälp av Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Tack snälla Marianne för dina värmande ord. Jag tycker mycket om mitt jobb och vill alltid göra mitt bästa. Med ett glatt humör går allt ännu bättre :)

• 2020-09-20
    Köpt lägenhet. Blev budgivning, Vilket tog tid. I övrigt mycket bra.
    Kristina M
    • 4:a
    • 81.0 m²
    • Vi
    Hej Kristina, Och tack för att du ville dela med dig. Jag förstår att det kan upplevas som en lång tid när man är budgivare, men säljaren fick bud på det begärda priset på en fredag och kontrakt skrevs på följande tisdag morgon, vilket i dessa sammanhang är en rätt kort tid. Hoppas du ska trivas fint i din nya lägenhet.

• 2020-07-21
    Bostadsrätt en 3a. Mycket snabbt agerande av mäklaren, från första kontakten till försäljningen. Fick bra tips inför fotograferingen och visningen. Hon ger ett mycket gott förtroende både till säljaren o köparen.
    Gudrun S
    • 76.5 m²
    • Korsta
    Tack snälla Gudrun för dina ord. Tredje gången jag får hjälpa dig och jag hoppas att du ska trivas så gott i nya huset att det dröjer innan vi gör affärer igen. Det värmer att du uppskattar både de råd och mitt agerande, tack.

• 2020-07-09
    Marjo rekommenderar jag varmt. Väldigt effektiv och lyssnar på dina önskemål. Svarar alltid i telefon och alltid tillgänglig.
    Lätt och smidig affär och skötte allt helt själv.
    Marko S
    • 79.0 m²
    • Bergeforsen
    Tack snälla Marko, Härligt att jag levde upp till dina förväntningar då du fått mitt namn av en tidigare kund. Självklart försöker vi svara snabbt och för mig är det en självklarhet att hålla i affären själv så länge jag inte skulle ha ex semester. Lycka till med din kommande och spännande flytt :)

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte