Marjo Edin

Marjo Edin

Marjo Edin är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

Marjo Edin har varit registrerad mäklare sedan 2005-08. Marjo Edin har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 105 omdömen med ett betyg på 4.8. Marjo Edin har haft 42 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 90% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 105 Läs vad Marjo Edin

• sålde sin lägenhet med hjälp av Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    • Haga
    2021-09-07
    Jag är otroligt nöjd med Marjo och hennes engagemang. Hon är otroligt professionell och svarar på alla frågor och förklarar konkret och involverar en igenom hela processen. Jag är otroligt nöjd med Marjos arbete!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    • Haga
    2021-08-31
    Marjo kan beskrivas med följande ord:
    Trevlig, proffesionell, kunnig och hjälpsam!
  • sålde sitt hus med hjälp av Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    2021-08-19
    Vi anlitade Marjo för 2:a gången, då vi fick ett proffsigt intryck och förtroende av henne redan vid första mötet. Skulle göra det igen och rekommenderar henne varmt. Tveka inte ta kontakt med Sundsvalls bästa mäklare, Marjo Edin .
    Tack snälla Jeanette. Och jag skulle gärna hjälpa er om och när ni vill sälja igen :) och dessutom tycker jag att vi skattar och har så kul under mötena. Nu håller jag tummarna stenhårt för att ni hittar ert drömhus. Marjo Edin
    2021-08-16
    Marjo har haft uppdrag åt oss förut och även denna gång blev vi nöjda med henne som proffsig mäklare hon är, skulle rekommendera henne till alla som vill ha bästa mäklaren i stan. Vi anlitar henne gärna igen.
    Anna & Jeanette
    Tack Anna för att du tagit dig tid att skriva och så fint dessutom :) Jag gör gärna fler affärer med er och hoppas att jag fortsätta leverera höga slutpriser och fina resultat åt både er och andra. Marjo Edin
    • Sallyhill
    2021-07-31
    Jag blev bemött på ett bra sätt vid visningen. Hon levde upp till de förväntningar jag hade. Hade svar på de frågor jag hade, plus några till.
    Tyvärr gick Marjo på semester innan köpet var klart, men sett till det totala var allt bra.
    Hej Mikael, Jätteroligt att höra att du uppskattade mitt arbetssätt. Och tråkigt att höra att något måste ha hänt när jag gick på semester. Du får gärna återkoppla till mig så kan jag se om det är något jag kan hjälpa till med. Marjo Edin
    • Granloholm
    2021-07-29
    Toppenmäklare! Alltid trevlig och lättsam att prata med. Marjo har bra koll, är erfaren och ärlig, och väldigt tillmötesgående.
    Jätteroligt att få höra, Tack Ida för dina ord och jag önskar er en fin flytt till nya huset. Jag vill gärna ärligt berätta vad jag tror är till nytta för en försäljning, även om det kan vara lite besvärligt. Sen är jag alltid öppen för och har full förståelse för att en säljare själv bestämmer hur mkt eller lite man ex vill och kan ordna inför en fotografering. Hos er vad det ju toppensnyggt! :) Marjo Edin
    2021-07-29
    professionell, både vid försäljningen och köp,
    • Timrå
    2021-06-23
    Trevlig och tillmötesgående

Spännd inför första besöket och fick ett proffsigt bemötande och bra information.

Gav bra information och vägledning och informerade även så man fick kunskap inför försäljning av min gamla lägenhet.
    Tack Christian. Nu hoppas jag att du ska trivas bättre i din nya bostad och har du funderingar framåt, så är du alltid välkommen att höra av dig. Marjo Edin
    • Granloholm
    2021-06-22
    Tryggt och engagerat bemötande i hela processen. Rekommenderas!
    Tack Olof och jätteroligt att det blev ni som köpte den bostaden och att jag fick se er familj växa <3 Hoppas att ni ska trivas länge. Marjo Edin
  • 2021-06-05
    Marjo Edin är tveklöst den bästa mäklare jag haft kontakt med. Hon har hjälpt mig att sälja två lägenheter till bra men rätt pris. Jag har haft kontakt med minst 15 olika mäklare i Sundsvall och Stockholm under den senaste tioårsperioden vid avslutade köp och försäljningar av hus och lägenheter samt betydligt fler i samband med olika visningar och har därför relativt omfattande bedömningsunderlag.. Marjo är engagerad, kvicktänkt och uppfattas som trovärdig både av säljare och köpare. Alltid tillgänglig och agerar raskt. Hon hanterar köpare och säljare på rätt sätt och driver på och agerar för att få saker att hända. Marjo är kunnig och skicklig på att bedöma både försäljningsobjekt och människor. Jag rekommenderar henne verkligen.
    Oj, tack snälla Åke för att du tagit dig tiden att skriva och för dom värmande orden, jag blir lite rörd. Det är klart att man alltid har ambitionen att både läsa av objekt och kunder på bästa sätt och jag vill alltid om möjligt lägga upp försäljningen klokt, så att det passar den tänkta målgruppen. Marjo Edin