Marjo Edin är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

Marjo Edin har varit registrerad mäklare sedan 2005-08. Marjo Edin har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 138 omdömen med ett betyg på 4.8. Marjo Edin har haft 33 försäljningar sen 2021-12 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2021-12 - 2022-11

Läs vad 138 kunder tycker om Marjo Edin

• köpte sin lägenhet med hjälp av Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    2022-12-01 Verifierad kund
    Marjo känns mycket professionell. Man känner sig MYCKET trygg i hennes sätt att vägleda genom ett lägenhetsköp.
    Jag kan varmt rekommendera henne.
  • köpte sitt hus med hjälp av Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    • Sundsbruk
    2022-10-30 Verifierad kund
    Mycket bra väldigt trevligt person och hjälpa samma.
    Vad roligt att höra Majdilan. Självklart ska vi som mäklare hjälpa till att få de svar man som köpare behöver och även hitta tider som gör affären möjlig :)
    Det känns väldigt roligt att det blev ni som köpte huset, så att er dotter får uppfylla sin dröm om att samla familjen runt kaminen <3
    Marjo Edin
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    • Vi
    2022-10-28 Verifierad kund
    Professionell och mänsklig i perfekt kombination!
    Tack snälla Sara. Så fint att kunna erbjuda ett upplägg som passar för alla och jag hoppas att fler tar chansen till det. Nu väntar ett nytt kapitel för din del och jag önskar stort lycka till på nya adressen :) Marjo Edin
    • Haga
    2022-08-26 Verifierad kund
    Bra bemötande, erfaren och kunnig mäklare som levde upp till mina förväntnigar. Kan varmt rekommendera henne till en bred krets av uppdragsgivare.
    T Hane
    Tack snälla Torbjörn för era fina ord. Extra roligt också , då du också jobbat inom området, även om det var på en annan ort. Marjo Edin
  • köpte sin stuga med hjälp av Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    • Alnö
    2022-08-23 Verifierad kund
    Bra, enkelt och bekvämt samt bra upplägg mm
    hon var enkel att göra med
    Tack Jerry för att du velat ta dig tid att skriva om mig och mitt arbete :) Jag uppskattar själv lättsamma personer och i den miljön som stugan är i blir man alltid lite glad och avstressad. Marjo Edin
    2022-07-28 Verifierad kund
    Trevlig och påläst samt angelägen att få ihop affären på ett bra sätt dvs. kontakt mellan köpare/säljare
    Hej och varmt tack Marie för att du tagit dig tid att skriva. Min ambition är att läsa in mig på alla bostäder jag förmedlar och det är alltid roligt att höra. Jag önskar en fin höst och jag kan inte tro annat än att ni ska stortrivas i det fina huset. Marjo Edin
    • Haga
    2022-07-28 Verifierad kund
    Duktig, engagerad och saklig.
    Tack Inga, hoppas du och lilla vovven ska trivas i er fina bostad och på den inglasade balkongen Marjo Edin
    • Bosvedjan
    2022-07-20 Verifierad kund
    Professionell, empatiskt och trygg
    Tack snälla Emma för dina fina ord Marjo Edin
    2022-07-06 Verifierad kund
    Bra bemötande, professionell, svar på frågor.
    Tack Peter för att du tagit dig tid att svara :)
    Jag har alltid en målsättning i att kunna svara på kunders frågor och i bästa fall har jag förekommit och har svaren direkt. Hoppas du ska trivas lika fint i din nya bostad så som säljaren trivts.
    • Kvissleby
    2022-06-28 Verifierad kund
    Jag är mkt nöjd med Marjo. Hon guidade mig genom en snabb och smidig affär.
    Kan verkligen rekommendera henne.
    Inga-Lill H.
    Tack Inga-Lill för dina fina ord.
    Det känns bra att kunna vara det stöd och ge vägledning i hur affären går till och att som i detta fall, kunna avlasta i hantering av kontakter när du som säljare varit på annan ort.