Raine Gustavsson

Raine Gustavsson

Raine Gustavsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

Raine Gustavsson har varit registrerad mäklare sedan 2007-09. Raine Gustavsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-12 och har fått 31 omdömen med ett betyg på 4.7. Raine Gustavsson har haft 25 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 64% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 31 Läs vad Raine Gustavsson

• köpte sin lägenhet med hjälp av Raine Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    2021-05-19
    En lägenhet , blev bra bemött av Raine . Allting fungerade jättebra . Jag är nöjd .
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Raine Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    2021-05-04
    Jag fick hjälp med att sälja ett dödsbo en tvåa i Granlo. Jag fick genast en bra kontakt med Raine och kände mig hörd och fick ett stort förtroende och stöd. Under försäljningen blev jag hela tiden uppdaterad och kände att allt gick bra. Försäljningen gick snabbt och jag kunde hela tiden ringa om det var något jag undrade över.
    2021-03-27
    Köper bostad.
    Trevlig, saklig och kunnig.
    Löst allt med tanke på omständigheterna.
    Rekommenderas!!
    2021-02-06
    Har köpt min första bostadsrätter.
    Mäklaren var väldigt serviceinriktad, visade digitalt , stannade kvar på kontoret längre för att jag skulle skriva kontrakt då jag hade långt att åka.
    Hjälpte med snabbt tillträde mm
    Så är verkligen supernöjd
  • köpte sin stuga med hjälp av Raine Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    • Torpshammar
    2020-10-11
    Köpt fritidshus.
    Enkel och flexibel att ha att göra med.
    Varit väldigt korrekt i bemötande och råd till oss.
  • sålde sin stuga med hjälp av Raine Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    • Torpshammar
    2020-10-11
    Jättebra! Då vi bor långt ifrån varandra stuga så är det svårt att följa visningar eller dylikt. Men Raine har varit proffsig på uppföljning via telefon och information.
    • Matfors
    2020-10-03
    *Sålt ett torp/hemman från 1825 med flera timrade hus

*Raine tog jobbet och kom omgående upp och på ett mycket trevligt sätt bemöttes oss Han såg till att det togs foton över stället som blev attraktiva för påseende

*Våra förväntningar blev glatt positiva då han skissade på ett pris på stället och att det ska gå att få fram rätt köpare

* Så här i efterhand så känns det jättebra att vi fick rätt köpare som hade gnistan att ta tag i husen och förvalta det på bästa sätt.

*Vi säger bara TACK Raine för hans engagemang som gjorde det lätt för oss. Han var tryggheten själv med många telefonsamtal till oss för att delge läget :-)
  • köpte sitt hus med hjälp av Raine Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    • Fränsta
    2020-08-15
    Raine är bästa mäklare jag har träffat i mitt liv!
  • 2020-05-16
    Tack för en saklig, professionell, engagerad och väl genomförd försäljning av vår fastighet Sänningstjärn 76 i norra Hälsingland. Vi är mycket nöjda med en snabb och smidig affär och kan varmt rekommendera Raine Gustavssson och Svensk Fastighetsförmedling i Sundsvall. /Barbro och Edgar
  • sålde sitt hus med hjälp av Raine Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    • Alnö
    2020-04-29
    Jag sålde mitt hus för att ta över föräldrarhemmet. Han levde upp till alla mina förväntningar. Inga problem alls
    En bra affär i Corona tider vilket ställde till det men vi löste det på bästa sett