Raine Gustavsson
en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

Rådhusgatan 25
852 32 Sundsvall — Visa karta

Vad tror Raine att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 7 kunder tycker om Raine Gustavsson

• Mats Å
    Mats Å skrev om Raine Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Har sålt vårat radhus i kvissleby!
    Väldigt proffsigt och trevligt bemött.
    Hade igentligen inga förväntningar alls. Men vart jätte bra omhändertagen å allt sköttes lätt och smidigt av min mäklare
    Otroligt skönt med en mäklare som raine som skötte försäljningen på så bra vis
    Kan verkligen rekommendera
    Han som mäklare. Tack så mycket! Läs mer
  • John Oskar Mathias L
    John Oskar Mathias L skrev om Raine Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Sålt lägenhet.
    Bemötande var okej.
    Hade förväntat mig att mäklaren skulle hålla bra kontakt mellan köpare och säljare och förmedla information till köpare som gör bostaden mer intressant när han har full möjlighet. Var det lataste stycke människa jag stött på som varken vill hålla kontakt med köpare eller säljare, kommer absolut inte att välja svensk fast i framtiden, möjligtvis inte ens använda mäklare efter detta. Helt sanslöst vad lite han gjort för pengarna man betalar, han har i stort sett öppnat dörren till lägenheten och inget mer. Jag avråder alla från att använda svensk fastighetsförmedling i Sundsvall och speciellt Raine Gustavsson. Läs mer
  • Anna S
    Anna S skrev om Raine Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Sålt en 2:a bostadsrätt, trevligt och seriöst bemötande. Uppfyllde egna förväntningar om priset, var värderad högre i relation till tidigare försäljningar, men många objekt ute när det var dags för mig att sälja. Hade önskat bättre kommunikation under tiden mellan visningar, tog ca 5 månader att sälja, fick jaga mäklaren lite för svar då. Men har jobbat bra med att hitta köpare på en seg marknad, så jag är totalt sett nöjd med val av mäklare. Läs mer
  • Roland C
    Roland C skrev om Raine Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Jag kan varmt rekommendera Raine Gustavsson på Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall. En mycket erfaren och kunnig mäklare som hjälpt mig med bra fakta och råd i samband med mitt senaste husköp. Jag upplever att Raine utstrålar lugn och inger starkt förtroende till mig som köpare och säljare. Läs mer
  • Jolanta S
    Jolanta S skrev om Raine Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Vi är mycket nöjda för den hjälp som vi har fått från Raine i samband med försäljning av vår rådhuslägenhet på Kungsbacka v 71 Granloholm

Tack!
    Jolanta och Sven-Erik Svedin Läs mer
  • Emelie B
    Emelie B skrev om Raine Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Raine var vänlig, tydlig och tillmötesgående. Trots lite krångel med besiktning, klausuler och fördröjt avtal kändes situationen trygg och lugn för oss som köpare. Läs mer
  • Sven Arne W
    Sven Arne W skrev om Raine Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Raine har hittills gjort ett bra jobb. En av fyra tomter är såld. Vi får väl se om vi är lika nöjda om ett år?! Läs mer
Victor Munter
Marjo Edin