Victor Munter
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 26 kunder tycker om Victor Munter

• Ann-Sofie W skrev om Victor Munter en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

2018-12-11

Sålt bostadsrätt.
    Mycket engagerat och trevligt bemötande och förståelse för min situation.
    Bra information samt mycket bra återkoppling i den pågående försäljningen.
    Mycket effektiv och kunnig med många goda råd och stöd och hjälp vid försäljningen.
    Snabbare försäljning än vad jag var beredd på vilket var mycket positivt då min förväntan var att det skulle ta längre tid.
    Kommer absolut rekommendera Svensk Fastighetsförmedling till vänner och familj. Läs mer
  • Birgitta Ö skrev om Victor Munter en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

2018-12-07

Jag har sålt ett litet kedjehus!
    Både Victor och jag trodde att försäljningen skulle gå lättare och att det skulle finnas ett större intresse för huset.
    Victor har varit engagerad och gjort det bästa av situationen. Han har kämpat för att få upp priset, men det blev inte det pris Vi trodde.
    Jag är ändå nöjd och känner att Victor gjort sitt bästa. Han är mycket engagerad och duktig! Läs mer
  • Ann S
    Ann S skrev om Victor Munter en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

2018-11-17

Jag har sålt ett hus.
    Jättegullig mäklare, jag tog svensk fastighetsförmedling tack vare Victor som är en kunnig och verkligen ville att jag skulle vara nöjd med min försäljning
    Victor levde upp till alla mina förväntningar som en mäklare ska ha.
    Försäljningen gick fort och smidigt. Läs mer
  • Ann-Kathrin F skrev om Victor Munter en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

2018-11-12

Sålt en villa.
    Är nöjd med mäklaren. Han har ett bra bemötande. Han är enkel, tydlig och klar. Välorganiserad. Läs mer
  • Rickard T
    Rickard T skrev om Victor Munter en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

2018-10-05

Smidig och väl genomförd försäljning av lägenhet med kontinuerliga uppdateringar under hela processen. Läs mer
  • Birgit S skrev om Victor Munter en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

2018-10-03

Vi har sålt en större lägenhet.
    Viktor gav redan vid första mötet engagerat och intresserat intryck.
    Han såg direkt hur presentera lägenheten på mest fördelaktiga sätt.
    Han var tydlig i all kommunikation och återkopplade kontinuerligt. Läs mer
  • Anngret J skrev om Victor Munter en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

2018-09-27

Mycket gott! Bra bemötande och snabb återkoppling. Ingivit ett förtroende som gjort att jag i framtiden vill anlita Victor.
    Tack för ditt jobb!
    Anngret Läs mer
  • Susanne L
    Susanne L skrev om Victor Munter en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

2018-09-25

Är mycket nöjd med försäljningen av min lägenhet! Jag ville ha en snabb och smidig affär vilket mäklaren skötte proffsigt utefter mina önskemål och med ett väldigt trevligt bemötande! :) Rekommenderar varmt Victor Munter på Svensk fastighetsförmedling! Läs mer
  • Yvonne B skrev om Victor Munter en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

2018-09-18

Sålt villa.
    Trevligt och proffsigt bemötande.
    Över förväntningarna.
    Intresserad, jobbade snabbt, informerade bra om vad som hände inför och efter visning.
    En verkligt positiv upplevelse att anlita Victor som gjort ett utmärkt jobb, rekommenderas till andra. Läs mer
  • Maja W skrev om Victor Munter en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

2018-09-05

Jag köpte min nya lägenhet av Victor och han sålde även min tidigare. Proffsigt och väldigt smidigt gjort. Litade fullständigt på honom genom hela affären och jag har bara positivt att säga. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

Victor Munter