Emma Brovin

Emma Brovin

Emma Brovin är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Surahammar

Emma Brovin har varit registrerad mäklare sedan 2018-06. Emma Brovin har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-07 och har fått 112 omdömen med ett betyg på 4.9. Emma Brovin har haft 3 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 83% av sina kunder efter omdömen.

112 omdömen om Emma Brovin

Sedan starten hos Reco 2018
Anneli J
Sålde sitt hus med hjälp av Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
Ramnäs

En underbar mäklare! Fick en fin kontakt redan från början. Allt har gått snabbt smidigt o professionellt,mycket bättre än förväntat. Vi är mycket nöjda!

Svar från Emma Brovin

Tusen tack för de fina orden Anneli! Det har varit jättetrevligt att få hjälpa er både att köpa och att sälja. Vi ses snart igen! Varma hälsningar, Emma.

Susanne B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
Surahammar

mycket bra bemött av emmahon är en mycket bra mäklare

Svar från Emma Brovin

Tack snälla Susanne. Vi hade ett gott samarbete! Varma hälsningar, Emma.

Bahram A
Ramnäs

Hej San! Hon är seriös och samt smart kvinna ! Tusen tack för henne Mvh Bahram Amiri

Svar från Emma Brovin

Tack för din reco. Vi ses snart igen! Varma hälsningar, Emma.

Mzada Sedeeq A
Köpte sitt hus med hjälp av Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
Surahammar

Väldigt bra bemötande. Trevligt.

Svar från Emma Brovin

Tack detsamma Mzada. Vi ses snart igen! Varma hälsningar, Emma.

Torsti N
Surahammar

Mycket trevlig o kunnig person som jag kan rekommendera till andra med.Jättenöjd med Emma.

Svar från Emma Brovin

Vad rolig att du är nöjd. Tack för ett gott samarbete! Varma hälsningar, Emma.

Christoffer J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
Surahammar

Lätt att prata med, målmedveten. Hela situationen gick snabbt och smidigt.

Svar från Emma Brovin

Tack för din Reco och ett gott samarbete. Vi ses snart igen! Varma hälsningar, Emma.

Susanne E
Virsbo

Fick ett tips om en jättebra mäklare, Emma, och hon var inte bara duktig, hon var så himla trevlig också. Det gäller även fotografen som tog jättebra bilder. Jag rekommenderar verkligen Emma!

Svar från Emma Brovin

Tack för din Reco Susanne! Det är jättekul att bli rekommenderad, och ännu roligare att kunna leva upp till dina förväntningar. Vi är också supernöjda med våra duktiga fotografer. Tack för ett gott samarbete, vi ses snart igen! Varma hälsningar, Emma.

Mario T
Ramnäs

Hon såg till att allt skulle göras och att vi förstod allt

Svar från Emma Brovin

Det är ett stort köp i livet, så viktigt att alla förstår. Tack för din reco! Vi ses snart igen! Varma hälsningar, Emma.

Dick I
Virsbo

Mycket bra och trevlig mäklare. Tack till ett mycket bra jobb 🙂

Svar från Emma Brovin

Tack för dina ord och ett gott samarbete! Vi ses snart igen! Varma hälsningar, Emma.

Lis B
Surahammar

Lättsamt och trevligt bemötande Förbereda objekt beskrivningar

Svar från Emma Brovin

Tack detsamma Lis! Hoppas ni kommer trivas i nya huset sen. Vi ses! Varma hälsningar, Emma.