Andréa Lidh

Andréa Lidh

Andréa Lidh är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga

Andréa Lidh har varit registrerad mäklare sedan 2020-07. Andréa Lidh har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-10 och har fått 34 omdömen med ett betyg på 4.9. Andréa Lidh har haft 21 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 34 Läs vad Andréa Lidh

• köpte en tomt med hjälp av Andréa Lidh en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    • Nittorp
    2021-09-14
    Man känner sig välkommen, en lugn, stabil och kunnig personal, man fick svar på frågorna man funderar på, respektfull bemötande .
    Glad upplevelse

Tack. Mvh.Najah och Hassan.
    Tack snälla ni för fina ord. Det ska bli spännande att följa ert projekt och jag ser fram emot en fika hos er när huset står klart! Vänliga hälsningar Andréa Andréa Lidh
  • köpte sitt hus med hjälp av Andréa Lidh en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    • Limmared
    2021-09-08
    Andréa är en mäklare som jag gärna rekommenderar. Alltid ett glatt och vänligt bemötande. Professionell, kunnig och hjälpsam. Ett extra tack för listan över lokala hantverkare.
    Tusen tack Elise, vad glad jag blev av att läsa din rekommendation. Återigen stort grattis till husköpet! Vi ses nästa vecka. Vänliga hälsningar Andréa Andréa Lidh
    • Sexdrega
    2021-08-30
    Vi blev trevligt bemötta!
    Lugn och duktig på sitt jobb och förklarade på ett bra sätt
    Tusen tack hörni! Det glädjer mig att ni känner er nöjda med mig och min arbetsinsats. Vänliga hälsningar Andréa Andréa Lidh
    • Östra Frölunda
    2021-08-04
    Mycket bra.

Hon gjorde allt för att vi skulle vara nöjda.

Mycket tillmötesgående, visste vad vi ville ha mm. vänlig o trvlig mot alla partner .
    rekommenderar henne gärna vidare.
    Tack Anne-marie för att du tog dig tiden och skriva ett omdöme, det betyder mycket för mig! Jag är så glad över att fått vara med vid köpet av ditt fina hus! Nu får du snart äntligen flytta in! Vänliga hälsningar Andréa Andréa Lidh
  • sålde sitt hus med hjälp av Andréa Lidh en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    • Östra Frölunda
    2021-07-26
    Vi blev trevligt bemötta och vi kände ett stort förtroende för Andrea. Vi blev proffsigt guidade genom processen och försäljningen gick över förväntan. En eloge till Andrea för tillgänglighet, återkoppling och stort engagemang.
    Det värmer att få läsa såhär fina ord! Tack snälla för det Annica & för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Fantastiskt när allt blir så lyckat, detta gjorde vi bra tillsammans! Vänliga hälsningar Andréa Andréa Lidh
    • Svenljunga
    2021-07-20
    Andrea var trevlig och professionel.

Då jag ville ha en snabb försäljning så gick det som på räls

Hon var tydlig och nåbar ofta
    Stort tack för förtroendet och ett gott samarbete! Så roligt och höra att du är nöjd med mig och mitt arbete. Vi hörs & ses snart! Vänliga hälsningar Andréa Andréa Lidh
  • Jessica F
    • Svenljunga
    2021-07-17
    Väldigt trevlig mäklare som är lätt att prata med och professionell i sitt arbete. Skulle varmt rekommendera henne för den som vill köpa eller sälja bostad.
    Tusen tack för detta Jessica! Glad att jag fick vara med och hjälpa er både med köp och försäljning. Njut nu av den kommande semesterveckan! Vänliga hälsningar Andréa Andréa Lidh
  • Bartosz P
    • Mårdaklev
    2021-07-14
    Super bemötande väldigt trevligt och hjälpsam hela vägen . Verkligen att rekommendera. Uppfyllde alla våra förväntningar. Lätt att alltid komma i kontakt med .
    Stort tack! Du är omtänksam som ställt upp med att hjälpa till så att kommunikationen har rullat på så bra. Hoppas att dina föräldrar ska trivas i sitt nya hus. Ha en fortsatt fin sommar! Vänliga hälsningar Andréa Andréa Lidh
    • Länghem
    2021-07-05
    Hej.
    Mäklaren Andrea Lidh var professionell och mycket hjälpsam, svarade på alla frågor samt gav väldigt fin service under hela köpprocessen
    Tack Oskar, så glad jag blir av att läsa detta! Återigen massa grattis till ett så fint hus du köpt. Ser fram emot att få komma och hälsa på nångång! Vänliga hälsningar Andréa Andréa Lidh
    • Dalstorp
    2021-07-04
    Höll oss välinformerade genom hela processen. Trevligt bemötande och proffsig.
    Stort tack! Det glädjer mig att ni är nöjda med mitt arbete. Ha en fin sommar så ses vi längre fram! Vänliga hälsningar Andréa Andréa Lidh