Läs vad 9 Läs vad Andréa Lidh

• 2021-01-19
    Andréa fick ansvaret att hjälpa oss med vårat hus och lyckades jättebra. Jag har ingen direkt erfarenhet eftersom det är första bostaden vi säljer, men jättenöjda med Andrèa överlag.

En punkt vi direkt tänkte på var att fylla i en hel del uppgifter om vår bostad via papper och penna. Det hade varit ett bra förbättringsarbete att digitalisera det formuläret eller i alla fall ha det alternativet. Det var väldigt frustrerande att fylla i manuellt, man råka skriva fult, fick göra om, stava fel, fick göra om osv.

Feedback till Andrèa, utöver det fantastiska jobb hon gjort, att vara lite mer lyhörd och lyssna på säljarnas ord eller behov.

Jättenöjda med Andrèa Lindh och hade valt henne igen utan tvekan!

Tack för allt!
    Familjen Kandevik
    Per K
    • 125.0 m²
    • Limmared
    sålde sitt hus med hjälp av Andréa Lidh en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Stort tack för omdömet och att jag fick förtroendet att hjälpa till med er bostadsaffär. Uppskattar också att ni ger oss input på vad vi kan utveckla i vårt arbetssätt för att bli så bra som möjligt! Lycka till med allt nu så ses vi på tillträdet!

• 2020-12-14
    Vi har köpt en villa och vi fick en professionell och pedagogisk mäklare som kunde sin sak.
    Kay B
    • Mårdaklev
    köpte sitt hus med hjälp av Andréa Lidh en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Tusen tack för de värmande orden. God jul & gott nytt år på dig!

• 2020-12-12
    Köpt hus.
    Trevligt bemötande och tjänstvillig.
    Lätt att komma i kontakt med och verkar kunnig trots att hon är ung
    Camilla A
    • Mårdaklev
    Tack snälla för det fina omdömet Camilla. Önskar dig en god jul och allt det bästa inför 2021!

• 2020-12-12
    Jag har sålt en bostad i Mårdaklev
    Bemötandet var vänligt och förtroende givande. Hade inte så stora förväntningar, utan att i första få sålt bostaden, och så blev det också.
    Andrea Lidh hjälpte till med detta på ett bra sätt, så jag är nöjd.
    Hälsar Jan-Inge Bengtsson
    Jan-inge B
    • Mårdaklev
    Stort tack för att jag fick förtroendet att hjälpa till med er försäljning och så roligt att du är nöjd med mitt arbete och bemötande. Ha en fin jul!

• 2020-12-02
    Jag har sålt en 6-rums villa med trädgård och en liten timmerstuga samt garage. Andrea har varit öppen och stöttande genom hela processen. Mina förväntningar var att det skulle gå relativt snabbt och utan gnissel och att jag skulle vara nöjd med utfallet. Andrea levde upp till alla mina förväntningar, hon har ett trevligt sätt, är lätt att prata med och är lyhörd.
    Jag är så nöjd över samarbetet med Andrea och önskar henne all framgång i sin framtid.
    Sune J
    Sune J
    • 97.0 m²
    • Strömsfors
    Bästa Sune! Såhär vill man bli beskriven i sin arbetsroll. Tack för ett fint samarbete, detta gjorde vi bra tillsammans. Önskar dig allt gott så ses vi snart igen!

• 2020-12-02
    Köpt hus och blev bemött mycket bra. Hon skötte allt perfekt hon var glad och trevlig men ändå inte påträngande. Bra genomgång när vi skulle skriva kontrakt. Tyckte hon kunde sina saker bra
    Tony L
    • 97.0 m²
    • Strömsfors
    Tusen tack för de orden! Det gläder mig att du är nöjd med mitt arbete. Jag hoppas ni ska trivas i ert nya hem. Vi ses snart igen!

• 2020-10-27
    Sålt villaq, bra förklaring av säljprocessen och vidare behandling under utannonsering/budgivning.
    Branka A
    • 95.0 m²
    • Tranemo
    Tusen tack för omdömet! Roligt att ni är nöjda med min arbetsinsats. Önskar er all lycka i ert nya hus :)

• 2020-10-20
    Sålde vår villa med hjälp av Andréa som var väldigt professionell och duktig.
    Andréa är trevlig, hjälpsam och lätt att ha att göra med.
    Dan-erik J
    • 153.0 m²
    • Svenljunga
    Tack snälla ni för de värmande orden & ett gott samarbete! Otroligt tacksam över att fått förtroendet att hjälpa till med försäljningen av ert fina hus. Ta hand om er så hörs vi inom kort igen.

• 2020-10-19
    Trevlig och väldigt erfaren. Hon hade mycket förstånd och accepterade de krav som jag hade. Uppskattar verkligen allting hon har hjälpt med och är absolut en utmärkt mäklare.
    Majid F
    • 153.0 m²
    • Svenljunga
    Stort stort tack Majid för din fina rekommendation och för du tog dig tiden att skriva. Jag är glad att allt löste sig så bra med din försäljning och att du nu hittat till Svenljunga! Övertygad om att du kommer stormtrivas i ditt nya fina hem. Ta hand om dig så ses vi vid tillträdet!