Andréa Lidh

Andréa Lidh

Andréa Lidh är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga

Andréa Lidh har varit registrerad mäklare sedan 2020-07. Andréa Lidh har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-10 och har fått 70 omdömen med ett betyg på 4.8. Andréa Lidh har haft 31 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 70 Läs vad Andréa Lidh

• sålde sitt hus med hjälp av Andréa Lidh en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    • Dalstorp
    2022-09-27 Verifierad kund
    En helt fantastisk mäklare tycker vi-hon har verkligen engagerat och stöttat oss hela tiden! Hennes söta pigga alerta utstrålning har verkligen gett oss en bra energi under denna tiden! Kan varmt rekommendera Andra!
    Tusen tack för er fina rekommendation, Lisbeth & Anders! Ni har varit underbara att få samarbeta med och jag är övertygad om att nästa kapitel i livet kommer bli så så bra! Kram Andréa Andréa Lidh
  • sålde sin bostad med hjälp av Andréa Lidh en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    • Östra Frölunda
    2022-09-18 Verifierad kund
    Mycket trevlig, tillmötesgående och engagerad.
    Vid ev. frågor där svaret ej var självklart fick vi snabb återkoppling.
    Vi vill varmt rekommendera Andrea som fastighetsmäklare.
    Vilken start på veckan att få läsa detta, det var både roligt och ärofyllt att få uppdraget att sälja er idylliska gård! Stort tack för ett gott samarbete! Andréa Lidh
  • köpte sin bostad med hjälp av Andréa Lidh en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    • Östra Frölunda
    2022-09-12 Verifierad kund
    Underbar jätte duktig. Jag tycker om henne och vi fått hjälp med allt från henne
    Tack snälla, vad glad jag blir! Stort grattis till köpet av den fina gården, hoppas ni kommer trivas bra! Andréa Lidh
    • Sexdrega
    2022-09-01 Verifierad kund
    Gott och trevligt bemötande. Genomförde affären på ett professionellt sätt.
    Tack för att du tog dig tiden att skriva denna recension, det värmer mycket! Andréa Lidh
  • köpte sitt hus med hjälp av Andréa Lidh en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    • Dalstorp
    2022-08-26 Verifierad kund
    Vi är nöjda med vår mäklare. Väl bemötta när vi träffades och skrev kontrakt och via telefonkontakt
    Tack för de fina orden och grattis till ett jättefint hus! Hoppas ni kommer trivas i Dalstorp. Andréa Lidh
    • Grimsås
    2022-08-23 Verifierad kund
    Jag blev bemött riktigt bra, hon va noggrann, tydlig (gick igenom allt noga så att det blev begripligt) Såg till så att alla parter var nöjda.
    Stort tack för denna recension och ännu större grattis till ett superfint hus! Så roligt att få ha hjälpt dig i denna process. Andréa Lidh
    2022-08-10 Verifierad kund
    Andrea Lidh är en drömmäklare alltid kunden i centrum ger goda råd, påläst och det hon inte vet tar hon reda på.
    Jag vill att alla köpare o säljare ska få samma fantastiskt mäklare som jag fick.
    Grattis Svenskfastighetsförmedling som har Andrea...
    Eva lill Karlsson
    Vad fint skrivet av dig Eva-Lill! Det har varit väldigt enkelt att samarbeta med dig och en ära att fått vara med vid både köp och nu försäljning. Vi ses snart igen! Andréa Lidh
    2022-08-03 Verifierad kund
    Vi fick ett gott välkomnade på plats vid bostaden. Andrea kunde svara på många av våra frågor och tog reda på svaret till de hon inte kunde på rak arm. Det har varit enkelt att få kontakt med henne under hela försäljningen, både via mail och telefon. Jag är väldigt nöjd med hur vi blivit bemötta under hela processen.
    Vilken härlig recension att få läsa, det värmer att du tog dig tiden att skriva detta till mig! Hoppas hela familjen ska trivas bra i ert nya smultronställe. Andréa Lidh
    2022-08-03 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande. Andréa har svarat snabbt och varit behjälplig med frågor vi haft angående bostaden.
    Tack för de fina orden! Stort lycka till med allt spännande som nu väntar. Andréa Lidh
    • Svenljunga
    2022-06-01 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande och en fantastisk objektsbeskrivning!
    Tack, så glad jag blir! Det var fint att få hjälpa er med försäljningen av ert "smultronställe" som ni förvaltat så väl genom åren. Andréa Lidh