Felicia Lindberg

Felicia Lindberg

Felicia Lindberg är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Tibro

Felicia Lindberg har varit registrerad mäklare sedan 2022-06. Felicia Lindberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-11 och har fått 6 omdömen med ett betyg på 5.0. Felicia Lindberg har haft 4 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

6 omdömen om Felicia Lindberg

Ted S
Köpte sitt hus med hjälp av Felicia Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
Hjo

Trevlig, informativ och snabb.

Britt-marie K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Felicia Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
Hjo

Trevlig, snabb att svara när man söker henne eller återkopplar direkt närkontakt har tillfälle.

Bodil H
Sålde sitt hus med hjälp av Felicia Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
Hjo

Felicia är en mycket ödmjuk, vänlig, förtroendefull och kunnig mäklare. Våra förväntningar var att få fastigheten såld men eftersom det är ett torp utan va visste vi att försäljningen kanske skulle dröja fram till sommaren. Felicia levererade över förväntan! Hon hittade rätt köpare på aktiv matchning så det kunde inte ha blivit bättre. Felicia höll oss uppdaterade under hela resan vilket ingav stort förtroende. Vi gratulerar Svensk Fastighetsförmedling som har en mäklare som levererade på samtliga punkter!

Svar från Felicia Lindberg

Tusen tack för det fina omdömet, det värmer! Detta har varit ett lärorikt uppdrag och jag kan bara tacka er för att jag fick förtroendet att få hjälpa er med försäljningen av kakelösa!

Niclas H
Hjo

Proffsig, närvarande och behaglig. Felicia har bara imponerat i vår affär.

Svar från Felicia Lindberg

Tack Niclas för det fina omdömet och grattis till ett fantastiskt köp!

Johan W
Norrmalm

Jag blev bemött på ett väldigt proffsigt och vänligt sätt. Vi hade bra diskussioner om värdet på boendet och hur vi skulle lägga upp försäljningen. Jag har bara positiva erfarenheter kring Felicia och det arbete hon lade ner på försäljningen. Den gick inte riktigt som vi tänkt oss prismässigt men tack vare Felicias arbete känner jag mig nöjd med priset vi sålde den för.

Svar från Felicia Lindberg

Tack för det fina omdömet och tack för att jag fick hjälpa till med försäljningen av er bostad! Alltid lika kul att få hjälpa till när man vet att det uppskattas. Nu önskar jag er all lycka till med det nya huset!

Carina L
Hjo

Felicia hanterade uppdraget på ett mycket professionellt sätt. Hon var engagerad, mycket bra på att återkoppla med löpande uppdateringar och dessutom alltid glad o trevlig! Förväntade mig att det skulle ta mycket längre tid att sälja lägenheten än vad det gjorde så det var en positiv upplevelse. Skulle rekommendera Felicia alla gånger!

Svar från Felicia Lindberg

Tusen tack för det fina omdömet! Tacksam för förtroendet att jag fick förmedla din lägenhet.