Jenny Arnlind
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 27 Läs vad Jenny Arnlind

• Tanyapat B skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro

2019-04-16

Hon var snäll och när jag under något som jag frågade med henna att jag få alltid svar . Läs mer
    2019-04-16 Jenny A svarar Tanyapat B
    Tack Tanya! Du och Jimmy är välkomna att ringa igen, om ni undrar något mer. Så roligt att det äntligen blev er tur att köpa hus!
  • Thorbjörn S
    Thorbjörn S skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro

2019-02-28

Jenny har hjälpt oss att sälja 2 bostader. En sommarstuga för något år sedan och nu en bostadsrätt. Hon är superenkel att jobba med. Lovar inte mer än hon kan hålla och håller det hon lovar. Hon får våra varmaste rekommendationer.

Torbjörn Såthén Läs mer
    2019-03-26 Jenny A svarar Thorbjörn S
    Tack för den fina rekommendationen, Torbjörn! Det var ett nöje att få jobba med dig igen.
    Jenny A gillar detta
  • Elin G skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro

2019-02-14

Vi har blivit väldigt trevligt bemött av Jenny när vi har varit på visning och slutligen köpte ett hus genom henne. Hon har även förklarat frågor kring köpet på ett enkelt sätt och hjälpt oss kontakta banker för bästa bolån.
    Vi rekommendera Jenny som Mäklare. Läs mer
  • Gustav J
    Gustav J skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro

2019-02-11

Snabb och trevlig . Lätt och ha göra med Läs mer
  • Anders Victor E skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro

2019-02-10

Sålt mitt bostadshus och flyttar till lägenhet. Blev bra bemött det enda är att hon varit lite svårtillgänglig både personligen och via telefon. Skött sitt arbete professionell i övrigt Läs mer
  • Marcus S skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro

2019-01-22

Affären gick enkelt och smidigt, inget att klaga på. Läs mer
  • Ingrid S skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro

2018-10-28

Sålt en 95 kvm villa. Jag blev väldigt väl bemött. Jenny är trevlig och lätt att prata med. Hon upplyste mig om mycket som jag inte kände till förut och förde fram försäljningsprocessen på ett utmärkt sätt som också gav resultat. Lite svår att få tag på via telefon men det löste sig ändå. Sammanfattningsvis är jag mycket nöjd med min försäljning. Läs mer
  • Maria K skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro

2018-10-25

Jenny har sålt vårat hus då vi flyttar till annan ort! Hon har gjort vår försäljning på ett proffsigt och varmt sätt. Jenny har varit tillmötesgående och fixat att visningsdagar och det sista med nya köparen har blivit bra för oss alla.
    Kan varmt rekommendera Svensk fastighetsförmedling Tibro & Jenny Arnlind som mäklare. Läs mer
  • Eva O skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro

2018-09-15

Har sålt lägenhet Kvarnvägen, Tibro och anlitat Jenny Arnlind på Svensk fastighetskredit vilket jag inte ångrat. Hon har gjort ett utmärkt jobb och jag vill verkligen tacka henne för att hon jobbat, slitit och fixat för att affären ska gå i lås. Hon har levt upp till förväntningarna jag hade på mäklare Läs mer
  • Cecilia H skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro

2018-09-15

Jag kom i kontakt med Jenny Arnlind i samband med mitt lägenhetsköp i Tibro.
    Hon bemötte mig väl på visningen och visade intresse för mig som eventuell köpare. I samband med budgivningen, som fick en annorlunda utgång, var hon angelägen om att lösa situationen på bästa sätt och jag kände att hon ville sälja lägenheten till mig.
    Jenny är en trevlig och lättsam person och vet hur man bemöter människor på ett fint sätt. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Tibro

Jenny Arnlind