Jenny Arnlind
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 21 kunder tycker om Jenny Arnlind

• Ingrid S skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro

2018-10-28

Sålt en 95 kvm villa. Jag blev väldigt väl bemött. Jenny är trevlig och lätt att prata med. Hon upplyste mig om mycket som jag inte kände till förut och förde fram försäljningsprocessen på ett utmärkt sätt som också gav resultat. Lite svår att få tag på via telefon men det löste sig ändå. Sammanfattningsvis är jag mycket nöjd med min försäljning. Läs mer
  • Maria K skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro

2018-10-25

Jenny har sålt vårat hus då vi flyttar till annan ort! Hon har gjort vår försäljning på ett proffsigt och varmt sätt. Jenny har varit tillmötesgående och fixat att visningsdagar och det sista med nya köparen har blivit bra för oss alla.
    Kan varmt rekommendera Svensk fastighetsförmedling Tibro & Jenny Arnlind som mäklare. Läs mer
  • Eva O skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro

2018-09-15

Har sålt lägenhet Kvarnvägen, Tibro och anlitat Jenny Arnlind på Svensk fastighetskredit vilket jag inte ångrat. Hon har gjort ett utmärkt jobb och jag vill verkligen tacka henne för att hon jobbat, slitit och fixat för att affären ska gå i lås. Hon har levt upp till förväntningarna jag hade på mäklare Läs mer
  • Cecilia H skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro

2018-09-15

Jag kom i kontakt med Jenny Arnlind i samband med mitt lägenhetsköp i Tibro.
    Hon bemötte mig väl på visningen och visade intresse för mig som eventuell köpare. I samband med budgivningen, som fick en annorlunda utgång, var hon angelägen om att lösa situationen på bästa sätt och jag kände att hon ville sälja lägenheten till mig.
    Jenny är en trevlig och lättsam person och vet hur man bemöter människor på ett fint sätt. Läs mer
  • Karl R
    Karl R skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro

2018-09-05

Jag köpte en bostadsrätt och blev väldigt proffsigt och trevligt bemött. Är väldigt nöjd med mäklaren och skulle gärna rekommendera henne om någon annan ska sälja eller köpa bostad Läs mer
  • Bengt-Ove W skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro

2018-08-21

Allt var som förväntat.
    Jenny är duktig. Läs mer
  • Gun S skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro

2018-08-16

Vi har fått hjälp att sälja vår fastighet på ett proffsigt och bra sätt med bra service Läs mer
  • Marianne A skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro

2018-07-22

I början gick det lite trögt. Fick inte riktigt kontakt. Men det löste sig. Efter ett jättefint prospekt blev det till sist budgivning. Jag är nöjd. Läs mer
  • Ann-Marie H
    Ann-Marie H skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro

2018-07-02

Jag är förvånad över att du lyckades få så bra betalt, för morbrors gammal hus.
    Bra gjort mitt intryck av dej är att du är en positiv tjej, glad och mycket trevlig och personlig.
    Stort tack.😀 Läs mer
  • Claes P skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro

2018-06-24

Snabba affärer just som vi ville. Sålt två fastigheter och köpt två st genom henne. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Tibro

Jenny Arnlind