Jenny Arnlind är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Tibro

Jenny Arnlind har varit registrerad mäklare sedan 2015-02. Jenny Arnlind har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-08 och har fått 64 omdömen med ett betyg på 4.7. Jenny Arnlind har haft 35 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 87% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-12 - 2020-11

Läs vad 64 Läs vad Jenny Arnlind

• 2020-11-15
    Sålde vår Villa Proffsigt, stort kunnande, trevligt bemötande. Hade stora förväntningar på värdet av huset. Jenny bemötte och förklarade bra vad och hur mycket vi kunde förvänta oss och hon förklarade på ett bra sätt hur marknaden ser ut. Vi är så nöjda med den hjälp vi fått från henne och att hon haft förståelse och tålamod med oss för att det är svårt att behöva flytta.
    Maj-britt A
    • 135.0 m²
    • Centrum
    sålde sitt hus med hjälp av Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
  • 2020-11-15
    Försäljning av bostadsrätt. Positiv, informativ och kunnig mäklare.
    Rosalie V
    • 3:a
    • 85.5 m²
    • Tibro
    sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
  • 2020-10-15
    Jag har sålt min villa. Jenny hjälpt mig från start till slut. Hon har otrolig energi och framåt drift, samtidigt lyhörd för önskningar och uppmärksam på viktiga moment. Lättsam i kommunikationen, man kommer lätt och snabbt i kontakt med. Tydlig, grundlig, kompetent.
    Tatjana H
    • 86.0 m²
    • Åsen
  • 2020-09-23
    Jenny var engagerad, aldrig svår att nå och alltid tillmötesgående. Om jag säljer bostaden jag köpte så är Jenny den första jag ringer i ämnet. Mäklaren rekommenderas starkt till andra som vill göra bostadsaffärer.
    Robert A
    • 112.0 m²
    • Korsberga
    köpte sitt hus med hjälp av Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Tack Robert! Det var fina ord! Jag hoppas att ni trivs här i Skaraborg.

• 2020-09-20
    Köpt ett enplans hus, mitt första hus. Hon var Oengagerad, snurrig och allmänt otydlig. Kommer inte rekommendera henne.
    Simon A
    • 103.0 m²
    • Strandstaden
    Hej Simon! Så tråkigt att du har en negativ inställning till affären. Jag förstår att ni är besvikna över att säljaren inte gick med på att ha någon förhandsvisning och att ni inte fick låna nyckeln och besöka huset själva, men jag hoppas att ni ändå är nöjda med att jag kunde släppa in er med kort varsel och att vi fick till en bra överenskommelse med säljaren.

• 2020-09-12
    Fint bemötande, hjälpsam, klar och tydlig. Proffsig. Och trevlig!
    Inger M
    • Närlunda
    köpte sin bostad med hjälp av Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Tack Inger! Tack för de fina orden. Det var en riktigt trevlig stund vi hade på den vackra verandan. Hoppas att ni ska trivas i torpet!

• 2020-09-08
    Köpte torp och mark. Mycket trevligt och kompetent, lätt att ta kontakt med och bra kunskap om området. Känslig bemötande av de olika människor inblandad!
    John K
    • Närlunda
    Tack John! Jag hoppas att ni ska trivas bra i Karlsborg och ser fram emot att besöka er i torpet när ni har kommit i ordning.

• 2020-08-26
    Sålde mammas sommarstuga. Skicklig och proffsig mäklare som hjälper till genom hela processen.
    Anders E
    • 4:a
    • 74.0 m²
    • Halna
    sålde sin stuga med hjälp av Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Tack Anders! Det var roligt och lätt att jobba ihop med dig och din syster. Tack för förtroendet att sälja era föräldrars fina stuga!

• 2020-07-13
    Fritidshus i Töreboda Kommun. Generellt omdöme: Bra dialog med mäklaren genom hela processen. Lite mer att önska angående vissa oklara saker som servitut och eget vatten som delas med grannen. Lite tidspress vid kontraktsskrivning.
    Jan L
    • 100.0 m²
    • Halna
    Tack Janne! Jag är hemskt ledsen att vi inte hade alla uppgifter kring vattnet, men det är inte alltid lätt att få fram all historik när det är ett dödsbo som säljer en fastighet. Hoppas att det ordnar sig med vattnet. Vad jag förstår har ni en lösning på gång ihop med den nya grannen.

• 2020-07-12
    Jag och mina syskon har sålt vår gemensamma sommarfastighet med hjälp av Jenny. Med positiv attityd och stor kompetens har Jenny mött både oss säljare o spekulanter. Jag kan starkt rekommendera Jenny till alla som står i begrepp att sälja sin fastighet.
    Tommy O
    • 100.0 m²
    • Halna
    Tack Tommy! Det har verkligen varit enkelt att jobba tillsammans med dig och dina syskon. Och det är roligt varje gång man får överträffa sina kunders förväntningar.

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte