Jenny Arnlind
Registrerad mäklare sedan 2015-02-26
Aktiv på Reco.se sedan 2017-08-13
2019-07 - 2020-06

Läs vad 55 Läs vad Jenny Arnlind

• Tommy O sålde sitt hus med hjälp av Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro

2020-07-12

Halna
    Jag och mina syskon har sålt vår gemensamma sommarfastighet med hjälp av Jenny.
    Med positiv attityd och stor kompetens har Jenny mött både oss säljare o spekulanter.
    Jag kan starkt rekommendera Jenny till alla som står i begrepp att sälja sin fastighet. Läs mer
  • Thomas N köpte sitt hus med hjälp av Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro

2020-07-08

Perstorp
    Köpt en sommarstuga innan visning .
    Hon löste affären snabbt o lätt , inga problem med varken säljare eller förmedlare. Läs mer
  • Linda J sålde sitt hus med hjälp av Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro

2020-03-06

Tibro
    Jenny har hjälp oss att sälja vårt hus och hon har skött allt mycket bra. Hon gav en snabb värdering och ett proffsigt intryck redan från första mötet. Hon har håll mig som kund uppdaterad under hela processen och alltid kommit tillbaka med svar på mina frågor.
    Min upplevelse är mycket positiv och jag kommer att rekommendera Jenny till mina vänner och bekanta som ska sälj sin bostad. Läs mer
  • Ewa H köpte sitt hus med hjälp av Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro

2020-02-21

Språttebo
    Positivt. Lugn, saklig och kunnig. Läs mer
    2020-03-02 Jenny A svarar Ewa H
    Tack Ewa! Jag hoppas att ni ska trivas i Tibro!
  • Gun-britt A sålde sitt hus med hjälp av Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro

2020-02-21

Språttebo
    Sålt vårt hus. Trevligt bemötande av Jenny. Tredje huset vi sålt i vår släkt och anlitat Jenny varje gång. Mycket nöjda. Kan verkligen rekommendera henne till vänner o bekanta. Läs mer
    2020-03-02 Jenny A svarar Gun-britt A
    Tack, Gun-Britt! Det har varit minst lika trevligt att samarbeta med din familj den här gången som tidigare!
  • Caroline A sålde sitt hus med hjälp av Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro

2020-02-13

Hjo
    Tycker det har vart jättebra att sälja vårt hus med Jenny .Allt flytet på och vi var överens om det mesta från början till slut. Kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2020-02-13 Jenny A svarar Caroline A
    Tack för de orden och tack detsamma! Det har varit ett nöje att få samarbeta med er kring försäljningen av ert fantastiska hus.
  • Anneli A köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro

2020-01-24

2:a
    Södra Skogen
    Toppen! Det blir en vacker ros 🌹 Läs mer
    2020-02-13 Jenny A svarar Anneli A
    Tack snälla du! Hoppas att du ska trivas! :)
  • Carina G köpte sitt hus med hjälp av Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro

2020-01-05

Kvarnhagen
    -Köpt: Enplans radhus
    -Bemötande: Genuin och kunnig, driven, jordnära, tillgänglig, rak & ärlig
    -Förväntningar: Genuin och kunnig, driven, jordnära, tillgänglig och rak & ärlig
    -Sammanfattande Upplevelse: Bästa möjliga! Läs mer
    2020-01-10 Jenny A svarar Carina G
    Tack för de fina orden, Carina! Jag hoppas att ni och hundarna ska trivas bra i Tibro!
  • Helena S sålde sitt hus med hjälp av Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro

2019-12-08

Hörnebo
    Vi är jättenöjda med vårt husköp som skett med hjälp av Jenny och väljer ju självklart att ta hjälp av henne även med försäljningen av vårt nuvarande hus. Rekommenderas varmt!
    Helena o Erik Läs mer
  • Birgitta C sålde sitt hus med hjälp av Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro

2019-12-08

Örlen-Fagersanna
    Eftersom vi bor i Australien och försöker sälja vår sommarstuga i Sverige med stor tidsskillnad är det svårt att hålla tät kontakt, men med ömsesidigt förtroende gick det riktigt bra. Vi är mycket nöjda med resultatet. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Tibro

Jenny Arnlind