Jenny Arnlind
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 33 Läs vad Jenny Arnlind

• Irena G skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro

2019-09-03

Jag sålde radhus i Tibro med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling och Jenny Arnlind. Jenny har ett professionellt bemötande och man upplevde Jenny som extremt kunnig på det hon gör. Tycker allt har flutit på bra och det blev en lyckad försäljning. Rekommenderar Jenny till alla som vill ha bästa resultat av sin bostadsförsäljning.

Att sälja med hjälp av Jenny var en fröjd. Jag är supernöjd. Tack Jenny.

/Irena Gustafsson / Läs mer
    2019-09-05 Jenny A svarar Irena G
    Tack för de fina orden Irena! Och tack för att du fixade den festligaste visningen någonsin!
    Irena G, Jenny A gillar detta
  • Kari M skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro

2019-08-30

Köpt fastighet i Karlsborg
    Mycket bra och trevligt bemötande
    Förväntningarna var stora och det levde mäklaren upp till
    En liten detalj var fiberanslutningen
    Det var inget öppet nät
    Man kunde inte välja vilken tjänsteleverantör
    som helst
    Mvh Kari Läs mer
    2019-09-05 Jenny A svarar Kari M
    Tack! Och tack för att du informerade mig om att det är felaktig information om stadsnätet på Keabs hemsida.
  • Cathrine A skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro

2019-08-27

Vi köpte fritidshus - lite svårt att få tag på mäklaren men det var ju semesterperioder..... Läs mer
    2019-09-05 Jenny A svarar Cathrine A
    Ja, vi var ju på semester båda två, men så bra att ni hann hem till visningen och att ni gillade huset. Hoppas att ni ska trivas fint i Karlsborg!
  • Tony L skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro

2019-07-05

Sålt en bostadsrätt, mycket trevligt bemötande av Jenny Arnlind och Johanna Nordstedt. Bra återkoppling o info.
    Bra genomgång vid kontraktsskrivning.
    Mycket nöjd Läs mer
    2019-09-05 Jenny A svarar Tony L
    Tack Tony, för förtroendet att låta Johanna pröva vingarna.
  • Siv V skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro

2019-05-25

En mycket bra mäklare , med stor erfarenhet o kompetens Läs mer
    2019-09-05 Jenny A svarar Siv V
    Tack Siv! Det var en ovanligt snabb och smidig försäljning, och jag hoppas att jag får förtroendet att hjälpa er så småningom igen.
  • Antti J skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro

2019-05-13

Sålt vårt hus …

Trevlig och väldigt engagerad har förståelse för att man ibland famlar i ett mörker och har många frågor.

Vi är mycket nöjda!! Läs mer
    2019-09-05 Jenny A svarar Antti J
    Tack! Det var väldigt trevligt att jobba mer er, inklusive Buster. Hoppas att ni ska trivas i Skånde.
  • Tanyapat B skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro

2019-04-16

Hon var snäll och när jag under något som jag frågade med henna att jag få alltid svar . Läs mer
    2019-04-16 Jenny A svarar Tanyapat B
    Tack Tanya! Du och Jimmy är välkomna att ringa igen, om ni undrar något mer. Så roligt att det äntligen blev er tur att köpa hus!
  • Thorbjörn S
    Thorbjörn S skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro

2019-02-28

Jenny har hjälpt oss att sälja 2 bostader. En sommarstuga för något år sedan och nu en bostadsrätt. Hon är superenkel att jobba med. Lovar inte mer än hon kan hålla och håller det hon lovar. Hon får våra varmaste rekommendationer.

Torbjörn Såthén Läs mer
    2019-03-26 Jenny A svarar Thorbjörn S
    Tack för den fina rekommendationen, Torbjörn! Det var ett nöje att få jobba med dig igen.
  • Elin G skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro

2019-02-14

Vi har blivit väldigt trevligt bemött av Jenny när vi har varit på visning och slutligen köpte ett hus genom henne. Hon har även förklarat frågor kring köpet på ett enkelt sätt och hjälpt oss kontakta banker för bästa bolån.
    Vi rekommendera Jenny som Mäklare. Läs mer
    2019-09-05 Jenny A svarar Elin G
    Tack, Elin! Och välkomna till Tibro. Jag hoppas att ni ska trivas lika bra här som jag gör, trots att ni från början hade andra planer.
  • Gustav J
    Gustav J skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro

2019-02-11

Snabb och trevlig . Lätt och ha göra med Läs mer
    2019-09-05 Jenny A svarar Gustav J
    Tack detsamma, Gustav. De orden gäller även dig!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Tibro

Jenny Arnlind