Jenny Arnlind
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-02 - 2020-01

Läs vad 52 Läs vad Jenny Arnlind

• Ewa H köpte sitt hus med hjälp av Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro

2020-02-21

Språttebo
    Positivt. Lugn, saklig och kunnig. Läs mer
  • Gun-britt A sålde sitt hus med hjälp av Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro

2020-02-21

Språttebo
    Sålt vårt hus. Trevligt bemötande av Jenny. Tredje huset vi sålt i vår släkt och anlitat Jenny varje gång. Mycket nöjda. Kan verkligen rekommendera henne till vänner o bekanta. Läs mer
  • Caroline A sålde sitt hus med hjälp av Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro

2020-02-13

Hjo
    Tycker det har vart jättebra att sälja vårt hus med Jenny .Allt flytet på och vi var överens om det mesta från början till slut. Kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2020-02-13 Jenny A svarar Caroline A
    Tack för de orden och tack detsamma! Det har varit ett nöje att få samarbeta med er kring försäljningen av ert fantastiska hus.
  • Anneli A köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro

2020-01-24

Södra Skogen
    Toppen! Det blir en vacker ros 🌹 Läs mer
    2020-02-13 Jenny A svarar Anneli A
    Tack snälla du! Hoppas att du ska trivas! :)
  • Carina G köpte sitt hus med hjälp av Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro

2020-01-05

Kvarnhagen
    -Köpt: Enplans radhus
    -Bemötande: Genuin och kunnig, driven, jordnära, tillgänglig, rak & ärlig
    -Förväntningar: Genuin och kunnig, driven, jordnära, tillgänglig och rak & ärlig
    -Sammanfattande Upplevelse: Bästa möjliga! Läs mer
    2020-01-10 Jenny A svarar Carina G
    Tack för de fina orden, Carina! Jag hoppas att ni och hundarna ska trivas bra i Tibro!
  • Helena S köpte sitt hus med hjälp av Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro

2019-12-08

Lantligt Utanför Tibro
    Vi är jättenöjda med vårt husköp som skett med hjälp av Jenny och väljer ju självklart att ta hjälp av henne även med försäljningen av vårt nuvarande hus. Rekommenderas varmt!
    Helena o Erik Läs mer
  • Birgitta C sålde sitt hus med hjälp av Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro

2019-12-08

Örlen-Fagersanna
    Eftersom vi bor i Australien och försöker sälja vår sommarstuga i Sverige med stor tidsskillnad är det svårt att hålla tät kontakt, men med ömsesidigt förtroende gick det riktigt bra. Vi är mycket nöjda med resultatet. Läs mer
  • Jimmy L köpte sitt hus med hjälp av Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro

2019-12-02

Hjo
    Tack vare Jenny lyckades vi köpa en riktig pärla ute på landet! Jenny hjälpte oss att få till en snabb affär och ställde upp på alla tänkbara sätt för oss som köpare och verkar lika mån om oss köpare som om säljande part. Läs mer
  • Peter F sålde sitt hus med hjälp av Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro

2019-11-06

Norra Skogen
    Bra bemötande, Jenny ”känner” in säljaren och förstår oftast behovet. Läs mer
  • Torbjörn R sålde sitt hus med hjälp av Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro

2019-11-05

Sålt villa på landsbygd. Gott bemötande. Läs mer