Jenny Arnlind

Jenny Arnlind

Jenny Arnlind är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Tibro

Jenny Arnlind har varit registrerad mäklare sedan 2015-02. Jenny Arnlind har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-08 och har fått 72 omdömen med ett betyg på 4.7. Jenny Arnlind har haft 40 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 72 Läs vad Jenny Arnlind

• köpte sitt hus med hjälp av Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    2021-05-04
    Köpte ett fint nyrenoverat hus i Karlsborg.
    Jenny såg till att vi fick komma på förhandsvisning och vi togs emot med en trevlig och avslappnad visning, med annat par.
    Är mycket nöjda med mottagandet och hanteringen av köpet.
  • sålde sitt hus med hjälp av Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    2021-05-04
    Sålt 11/2-plans hus, positiv och drivande, intresserad, tog sig tid-uppfyllde alla förväntningar. Nöjd med slutresultatet!
    2021-05-04
    Mycket nöjda med allt, superproffsigt bemötande!
    2021-05-01
    Efter långvarig sökande har jag har köpt ett hus i Karlsborg.
    Har varit på många visningar innan dess där Jenny Arnlind varit mäklare och alltid blivit proffesionellt och trevligt bemött.
    Vi är mycket nöjda med kontakten.
    Hälsningar Barbro Lundborg
    2021-02-13
    Jenny är en mycket kunnig och professionell mäklare som med stort engagemang och hög tillgänglighet hjälpte mig med mitt husköp. Det syntes verkligen att hon har stor passion för sitt yrke och ger 200% till sina kunder för att genomföra affären på bästa möjliga sätt för både köpare och säljare. Hela processen kändes väldigt trygg och jag är supernöjd!
    Tack för det fina omdömet, Ninos! Det var en ära att få hjälpa dig i ditt första fastighetsköp. Hoppas att du ska bli nöjd med huset. Jenny Arnlind
    2021-02-08
    Bra mäklare trevlig och ärlig
    Tack, Martin, hoppas att ni ska trivas! Jenny Arnlind
    2021-02-04
    Mycket trevlig och bra mäklare. Snabb å smidig försäljning kan varmt rekommendera jenny
    Tack för de orden, Mattias. Jag är glad att jag fick förtroendet att hjälpa er, och att det blev så bra! Jenny Arnlind
    2021-02-04
    super trevlig mäklare.
    väldigt social och duktig med hjälp och duktig på att förklara saker och ting.
    Tack, Ida! Tack för de snälla orden! Det började ju lite annorlunda, men sedan gick det bra. Jag är spänd på att få träffa er på tillträdesdagen och hoppas att allt är bra med er då! Jenny Arnlind
    • Centrum
    2020-11-15
    Sålde vår Villa
    Proffsigt, stort kunnande, trevligt bemötande.
    Hade stora förväntningar på värdet av huset. Jenny bemötte och förklarade bra vad och hur mycket vi kunde förvänta oss och hon förklarade på ett bra sätt hur marknaden ser ut.
    Vi är så nöjda med den hjälp vi fått från henne och att hon haft förståelse och tålamod med oss för att det är svårt att behöva flytta.
    Tack för förtroendet att få sälja ännu ett hus åt er trevliga familj! Denna villa var dessutom något alldeles extra! Jenny Arnlind
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    2020-11-15
    Försäljning av bostadsrätt. Positiv, informativ och kunnig mäklare.
    Tack för den fina återkopplingen! :) Jenny Arnlind