Johanna Nordstedt
Registrerad mäklare sedan 2019-06-14
Aktiv på Reco.se sedan 2019-08-30
2019-07 - 2020-06

Läs vad 44 Läs vad Johanna Nordstedt

• Anneli J sålde sitt hus med hjälp av Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro

2020-06-29

Centrum
    Har sålt ett hus som jag fått i arv i centrala Tibro, en enplansvilla på ca 90 kvm. Jag trodde det skulle vara svårt att sälja hus som läget är just nu, men Johanna var optimistisk. Jag litade på Johanna och efter 15 dagar på hemnet fick jag ett bud som var över mina förväntningar. Johannas proffsiga arbete med att ge mig tips och idéer om hur huset ska visas, hennes marknadsföring av huset samt visningar gjorde att huset såldes så fort. Jag är väldigt nöjd med Johannas insats. Läs mer
    Johanna N gillar detta
  • Karl Å köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro

2020-06-26

2:a
    Köpt en tvåa
    Det var superbra, flexibelt och enkelt Läs mer
    Johanna N gillar detta
  • Ulf Johan Torgny B sålde sitt hus med hjälp av Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro

2020-06-23

Karlsborg
    Sålt en villa. Första intrycket av mäklaren mycket bra satte sin mobil på ljudlöst la ifrån sig den och tog inga samtal överhuvudtaget under våra möten, mycket imponerande👍. Skötte hela affären mycket proffsigt, vi är hel nöjda. Läs mer
    Johanna N gillar detta
  • Jeanette N köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro

2020-06-22

3:a
    Södra Skogen
    Vi har köpt en lägenhet. Hon är Kunnig, tillmötesgående och försöker ordna till allt på bästa sätt. Skulle gärna ha hemma som mäklare igen. Läs mer
    Johanna N gillar detta
  • Kevin Å köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro

2020-06-18

4:a
    Södra Skogen
    Köpte en lägenhet, Johanna bemötte mig suveränt, svarade alla timmar på dygnet och var väldigt hjälpsam med mitt köp! Läs mer
    Johanna N gillar detta
  • Christina B sålde sitt hus med hjälp av Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro

2020-06-16

Karlsborg
    Har sålt en villa. Johannas bemötande är proffesionellt och samtidigt glatt och mkt positivt, det gör att man känner stort förtroende för henne.
    Genom hela försäljningen har hon funnits till hands för frågor och stöttning, och inte bara på kontorstid.
    Kan varmt rekommendera andra att välja henne till sin mäklare Läs mer
    Johanna N gillar detta
  • Tobias F köpte sitt hus med hjälp av Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro

2020-06-16

Karlsborg
    Vi har köpt ett hus i Karlsborg. Kontakterna med Johanna och bemötandet från henne har genomgående varit mycket positiva genom processen. Johanna levde definitivt upp till de förväntningar som vi hade på henne. Även om vi ännu inte har tagit över huset, så är vi trygga med att det kommer att landa på ett bra sätt. Läs mer
    Johanna N gillar detta
  • Hans W sålde sitt hus med hjälp av Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro

2020-06-08

Mölltorp
    Det var en ren fröjd att få samarbeta med Johanna. Vi har tillsammans med henne sålt våra drömmars ställe i form av ett "ödetorp". Våra förväntningar var att det skulle vara svårsålt. Hon lyckades på rekordtid få fram en köpare där vårt objekt var efterlängtat.
    Johanna är suverän på att lyssna in behov samt har förmåga att driva köp- och säljprocessen så att både köpare och säljare känner sig delaktiga och trygga.
    Hon är kunnig, respektfull, hoppingivande, rättfram, professionell.
    Hon är fullt förtrogen med sin mäklarroll och hon är hängiven sin etik.
    Vi rekommenderar henne varmt!
    Ann-Britt o Hans Läs mer
  • Mattias Å
    Mattias Å köpte sitt hus med hjälp av Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro

2020-06-08

Mölltorp
    Jag har letat efter ett genuint och ärligt åldat torp en tid med önskan om trevliga säljare och utan krångel. Torpet hittades av mäklaren men även övriga önskningar lyckades hon få uppfyllda. Johanna visade sej vara en oerhört flexibel och effektiv mäklare som på ett proffsigt och tydligt sätt lotsade oss som köpare genom en affär. Grattis till att ha Johanna knuten till er. Läs mer
    Johanna N gillar detta
  • Magnus H köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro

2020-05-08

2:a
    Smuleberg
    Johanna är duktig och kunning i det hon gör. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Tibro

Jenny Arnlind