Johanna Nordstedt

Johanna Nordstedt

Johanna Nordstedt är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Tibro

Johanna Nordstedt har varit registrerad mäklare sedan 2019-06. Johanna Nordstedt har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-08 och har fått 55 omdömen med ett betyg på 4.9. Johanna Nordstedt har haft 51 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-12 - 2020-11

Läs vad 55 Läs vad Johanna Nordstedt

• 2020-11-29
    Köpte en lägenheten på Smedjegatan 21 i Karlsborg. Första intrycket av johanna var att hon var tillmötesgående och trevlig. Hennes seriositet i kombination med det faktum att hon var väldigt lätt att prata med gjorde att allting flöt på och visades upp på bästa sätt . Johanna får av mig 5 av 5 toast.
    Arvid A
    • 3:a
    • 73.4 m²
    • Södra Skogen
    köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
  • 2020-11-27
    Johanna förmedla en bostadsrätt åt mej, som jag köpte senare en väldigt bra och omtänksam mäklare.
    Felix K
    • 2:a
    • 52.0 m²
  • 2020-10-22
    Johanna var positiv og hyggelig fra første stund. Hun har kontroll på det meste, svarer hurtig på henvendelser og er dyktig på holde oss som selgere oppdatert. Hun skisserte tidlig en tidsplan for salget, en plan som ble overholdt til punkt og prikke.
    Erlend L
    • 141.0 m²
    • Norra Skogen
    sålde sitt hus med hjälp av Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
  • 2020-10-18
    Johanna har hjälpt till med försäljningen av mitt hus. Väldigt driven och engagerad mäklare. Rekommenderas verkligen.
    Stefan F
    • 122.0 m²
    • Lundby
  • 2020-10-15
    Köpte vårt första hus innan Hemnet. Trevligt bemötande och superbra service! Rekommenderas varmt.
    Johan V
    • 122.0 m²
    • Lundby
    köpte sitt hus med hjälp av Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
  • 2020-09-10
    Tre-rums bostadsrätt i Tibro. Mäklaren gav bra information och gjorde köpet till enn trygg och personlig upplevelse.
    Patrik Ö
    • 3:a
    • 67.5 m²
    • Smuleberg
  • 2020-08-31
    Väldigt snäll och rolig person som såg till att jag kände till allt med köpet och att jag kände mig säker på att jag visste exakt vad det var jag köpte
    Sebastian J
    • 1:a
    • 39.0 m²
    • Smuleberg
  • 2020-08-24
    har sålt en sommarstuga blev bra bemött hela vägen förväntningarna blev bättre än väntat,ja de upp till dem Allt har gått mycket bra.
  • 2020-08-24
    Johanna förmedlade ett sommarhus på ett mycket bra sätt. Hela processen, från visning till kontrakt sköttes smidigt och enkelt. Vår bästa mäklarkontakt hittills. Vi kan varmt rekommendera Johanna.
    Johan O
    • Undenäs
  • 2020-08-23
    Sålt bostadsrätt. Förklarar allt enkelt och rakt. Man känner sig lugn och trygg inga överraskningar. Mina förväntningar var att jag inte skulle behöva lägga massa tid på försäljningen. Och det blev helt som jag förväntat mig.
    Per N
    • 2:a
    • 63.0 m²
    • Södra Skogen
    sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte