Johanna Nordstedt
Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-03 - 2020-02

Läs vad 27 Läs vad Johanna Nordstedt

• Birgitta O sålde sitt hus med hjälp av Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro

2020-03-25

Centrum
    Sålt villa,fått stort förtroende,blivit vänligt bemött.
    Har bara positivt att säga. Läs mer
  • Helen H sålde sitt hus med hjälp av Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro

2020-03-22

Norra Skogen
    Sålt ett bostadshus och mäklare ingav ett stort förtroende Läs mer
  • Claes Göran A sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro

2020-03-19

Södra Skogen
    Ett trevligt bemötande som ingav förtroende. Hon ville verkligen ha lägenheten såld till ett bra pris.
    Snabb respons när något nytt hände. Jag är jättenöjd. Läs mer
  • Anders C köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro

2020-03-17

Södra Skogen
    Köpt en lägenhet till våran dotter.
    Korrekt bemötande av mäklaren.
    Mäklaren levde upp till förväntningarna. Läs mer
  • Cornelia I köpte sitt hus med hjälp av Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro

2020-03-09

Karlsborg
    Jag och min sambo köpte vårt första gemensamma hus i Karlsborg. Jag har aldrig köpt en bostad förut och för mig kändes det tryggt att ha Johanna med. Hon såg till att jag förstod allt och var noga med att inga frågor var för dumma för att ställa. Hon gjorde ett toppenjobb! Kändes professionell, avslappnad och jordnära. Läs mer
  • Dan R
    Dan R köpte sitt hus med hjälp av Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro

2020-03-08

Karlsborg
    Köpte ett hus vi väntat på i flera månader och Johanna såg till att det gick snabbt och smidigt utan problem. Proffsig och trevlig och kan marknaden, rekommenderas! Läs mer
  • Cecilia A köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro

2020-02-28

Södra Skogen
    Trevlig, hjälpsam och positiv. Lätt att få kontakt med och svarade snabbt på frågor. Mycket nöjd med mäklare och lägenhet! Läs mer
  • Eva P köpte sitt hus med hjälp av Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro

2020-02-20

Norra Skogen
    Jag har köpt en villa.
    Jag tycker att Johanna passar utmärkt som mäklare. Hon är trevlig, känns naturlig och ärlig. Det jag har behövt hjälp med har hon hjälpt mig med.När jag kom till visningen blev jag trevligt bemött och Johanna kändes väl förberedd. Läs mer
  • Therese T sålde sitt hus med hjälp av Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro

2020-02-16

Karlsborg
    När jag bestämde mig för att sälja mitt hus så tog jag kontakt med Johanna, allt kändes toppen med en gång. Trevligt bemötande och kunnig inom området. Superbra service och hon gjorde allt för att mitt hus skulle visas från sin bästa sida. Huset såldes innan visning för en summa som jag inte vågat tänka på ens. Så jag är jättenöjd med denna försäljning. Läs mer
  • Kevin A köpte sitt hus med hjälp av Johanna Nordstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro

2020-02-16

Karlsborg
    Köpt ett hus som johanna sålde och hon skötte det riktigt bra. Bra mottagande och bra förmedling under hela proceduren. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Tibro

Jenny Arnlind