Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm

Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm

• BadgeEightYears
Ring 0502-108 25 Dela

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Tidaholm! Här i Västergötland, mitt emellan Falköping och Skövde finner du denna ort med bostadsområden både centralt och nära naturen. Våra mäklare på kontoret i Tidaholm har god lokalkännedom, erfarenhet av mäklarbranschen och hjälper dig gärna att hitta ett boende i denna trygga...

559 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm

Sanmei L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Magdalena Thorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
Falköping

considerate in service and enthusiastic in treating others.

Magnus J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Magdalena Thorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
Falköping

Trevligt bemötande, hjälpsam, att bostad var svårsåld kan inte mäklaren hjälpa, men det gick rätt trögt. Jag är nöjd med insatsen och SF ändå.

Niklas R
Köpte sin bostad med hjälp av Magdalena Thorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
Tidaholm

Kunnig och engagerad mäklare som satte sig i båda parters situation.

Lucas M
Köpte sitt hus med hjälp av Magdalena Thorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
Kvänum

Mycket trevligt och personligt bemötande från första visningen till telefonsamtal under köpprocessen. Att Magdalena hade lokal förankring till orten hjälpte mycket då vi fick bra tips på förskolor och arbetsplatser.

David P
Sålde en tomt med hjälp av Daniel Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
Trädgårdsstaden

Vi är supernöjda med Daniel som mäklare! Han är realistiskt och ger rätt förväntningar från start, transparant och ödmjuk. Han är också ett bra bollplank när det kommer till själva försäljningen.

Dan L
Sålde sitt hus med hjälp av Magdalena Thorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
Kvänum

Magdalena har från första sekund vart en riktigt pärla! Allt vad vi önskade från en mäklare har vi fått och mer därtill! Rekommenderar Magdalena till 100%

Matilda K
Kvänum

Magdalena har varit väldigt proffsig i sitt bemötande med en underbar personlighet! Vi kände oss trygga med köpet då vi fick möjlighet att se bostaden flera gånger. Hon förmedlade en trygg och härlig känsla under processen!

Hans E
Åsarp

bra 77777777777777777777777777777

Suraj H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Eek en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
Trängen

Att vara ny inom köpande av bostad är verkligen inte lätt. Då behöver man en kunnig, professionell och tålmodig mäklare och det är Amanda. Väldigt brydd om dig och dina tankar och hjälpt mig steg för steg genom hela processen. Kan inte rekommendera Amanda nog. Alltid positiv och glad. Jag kommer garanterat ta hjälp av Amanda i framtiden.

Svar från Amanda Eek

Men tack snälla för det fina omdömet och de fina orden! Har varit så roligt att få hjälpa dig med detta. Jag ser fram emot att se lägenheten när du satt sin prägel på den, stort lycka till! Allt gott!

Viktoria C
Sålde sitt hus med hjälp av Daniel Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
Hasselbacken

Daniel är den bästa mäklaren! Får alla bekväma och bemöter alla med ett leende på läpparna. Har inget annat att säga än att han gör ett oerhört bra jobb!

Karin J
Köpte sitt hus med hjälp av Daniel Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
Hasselbacken

Förtroendeingivande och enkel att ha att göra med.

Semir C
Hasselbacken

Han är bäst. Har använt han under två uppdrag och han har levererat varje gång. Rekommenderar Daniel starkt! 👏

Sture H
Sålde sitt hus med hjälp av Andreas Agerborn en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
Hentorp

En mycket kompetent mäklare som har förmedlat två försäljningar åt oss. Han är lugn, saklig och tydlig i sitt arbete. Andreas förtjänar högsta betyg.!

Yvonne E
Hentorp

Hög kompetens, Positivt bemötande Aldrig påstridig Lugn och förmedlar en trygghet

Malin T
Skrev om Magdalena Thorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde

Jag och min man är mycket nöjda med den professionella och engagerade service vi fick från Magdalena. Under hela försäljningsprocessen var hon tydlig och väldigt kunnig, vilket resulterade i en smidig och framgångsrik försäljning av vår bostad. Jag uppskattar verkligen hennes dedikation och rekommenderar henne starkt till alla som söker en pålitlig och professionell mäklare. Tack för ett fantastiskt arbete!

Magdalena T gillar detta
Simon E
Köpte sitt hus med hjälp av Amanda Eek en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
Varola

Jag tycker Amanda hade ett jättebra bemötande. Allt kändes personligt från visning till påskrivna av kontrakt.

Svar från Amanda Eek

Tack snälla Simon för de fina orden! Stort lycka till i ert nya hus! Allt gott!

Elin E
Varola

Trevligt och proffesionellt men personligt bemötande.

Svar från Amanda Eek

Tack snälla Elin för de fina orden! Stort grattis till ert nya drömhus, det har varit så roligt att hjälpa er!

Per Johann Axel B
Skövde

Väl bemött och vid frågor kommer det alltid korrekta svar, vid frågetecken så tar Amanda reda på vad som gäller vilket uppskattas!

Svar från Amanda Eek

Tack Per! Uppskattar de fina orden, stort lycka till med ert nya hus till våren! Allt gott!

Kristina Margareta B
Skövde

Amanda har ett lugnt och behagligt sätt att bemöta kunder. Skapar trygghet och är lätt att prata med.

Svar från Amanda Eek

Tack snälla för de fina orden Kristina! Stort grattis till ert nya hus, jag ser fram emot att komma tillbaka till er! Allt gott!

Anna J
Köpte sitt hus med hjälp av Andreas Agerborn en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
Mölltorp

Andreas har rakt igenom varit mkt professionell i sitt bemötande. Allt ifrån visning till skrivande av kontrakt/avtal. Tydlig, lugn och lyhörd. Jag är väldigt nöjd och känner mig trygg i affären.

Fredrika W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Agerborn en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
Skultorp

En mycket engagerad mäklare som gör sitt yttersta för att uppfylla kundens behov och önskningar!

Svar från Andreas Agerborn

Tack Fredrika! Ett fint uppdrag att förmedla er bostad och vi gjorde ett bra jobb tillsammans. Tack själv för ett gott samarbete!

Emil A
Kinnarp

Kunnig och koll på läget vid en lite annorlunda fastighet. Flexibel och många goda tips runt omkring

Anders E
Väring

Hela processen fungerade alldeles utmärkt.

Jonny W
Skultorp

Andreas är en erfaren och professionell fastighetsmäklare med god lokalkännedom!

Svar från Andreas Agerborn

Stort tack Jonny! Glad att ni hittade ert boende i Skultorp!

Fredrik S
Väring

Bra proffsigt bemötande och behjälplig. Jag anlitade Svenskfastighetsförmedling för att få till en försäljning utan att använda tex Hemnet men även för att kunna ”släppa” försäljningen själv. Detta känner jag att jag fått. Mäklaren satte ett för mig helt acceptabelt utgångspris och affären gjordes med + utifrån detta. Mycket nöjd.

Angelica E
Väring

Mycket gott bemötande. Kunnig.

Domingo Antonio F
Skövde

Han har alltid varit tillgänglig och gjort processen snabb och enkel. Han är mycket vänlig och alltid med ett leende. 👏🏼

Robin L
Borgunda

Magdalena var väldigt positivt o glad. Väldigt drivande i min husförsäljning, var aldrig några bekymmer. Återkopplade ofta och löste alla frågetecken man hade. En väldigt bra mäklare+++

Michelle Alexandra S
Skövde

Han är trevlig, beslutsam och tydlig.

Cristine J
Slutarp

Otroligt proffsig och varm person. Hon mötte våra önskemål och strävade efter samma mål som oss ;) rekomenderar underbara magdalena till alla dom säljer eller köper hus !

Ola A
Rosenhaga

Hon var väldigt duktig och hjälpsam.

Svar från Amanda Eek

Tack snälla Ola och stort grattis till er fina lägenhet, hoppas vi ses snart igen! Allt gott!

Irene N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Eek en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
Rosenhaga

En mycket duktig och trevlig Mäklare. Kan verkligen rekommenderas.

Svar från Amanda Eek

Tack snälla Irene för de fina orden! Stort lycka till i nya staden, ta hand om er!

Elin Z
Segerstorp

Vi är så nöjda med Daniel! Så jordnära och snäll. Väldigt hjälpsam på alla sätt och vis.

Martin A
Segerstorp

Har haft Daniel som mäklare ett flertal gånger. Engagerad och lättsam 👌🏻

Yvonne N
Vasastaden

Jag upplever Daniel Andersson som en väldigt kunnig, noggrann och hjälpsam mäklare som dessutom alltid är trevlig och lugn. Han kom alltid i tid, svarade alltid i telefonen samt tog sig tid att svara på mina frågor eller hjälpa mig med mäklargrejer. Jag har stort förtroende för honom och skulle rekommendera honom till vänner och bekanta som går i hussäljartankar.

Ewa F
Vasastaden

Trevligt bemötande! Att förutsättningslöst titta på huset. Han gav oss spejs att kolla runt i lugn och ro. Var saklig och hjälpsam!

Simon H
Kvänum

Hela resan var en fantastik upplevelse. Vi köpte ett annat hus och insåg att vår husförsäljning måste startas igång omgående. Vi kontaktade Svensk Fastighetsförmedling och blev tilldelade Magdalena Thorell. Vilken power women. Från första telefonkontakt till signerat avslut är 3v. Från första samtal till annons på Hemnet 3 dagar. Då vi inte ville ha onödigt spring hemma med inspirationsmänniskor så valde vi privata visningar. Under loppet av 2 helger matade Magdalena ihop över ett 10 tal familjer. Hon la ner otroligt mycket...

Alberto B
Hentorp

Kompetent mäklare som på ett smidigt sett förde processen i mål!

Pernilla E
Skövde

Väldigt nöjd med val av mäklare, Magdalena är väldigt snäll, förstående och hjälpsam. Man märker att hon tycker sitt jobb är underbart och det visar sig i servicen hon ger!

Carl A
Köpte sin bostad med hjälp av Daniel Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
Skövde

Mycket bra. Bra genomgång utav avtal etc. Ev frågor tas om hand och återkommer inom kort med svar.

Hjördis Birgitta A
Sålde sitt hus med hjälp av Amanda Eek en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
Skultorp

Social, empatisk, proffsig i sitt bemötande. Har förmågan att styra upp en ”diskussion” på ett smidigt sätt o röja undan eventuella hinder. Vi har känt oss trygga med Amanda, vilket känns viktigt för oss äldre seniorer. Hon förstod att vi inte ville ha så många visningar då dessa kändes lite jobbiga för oss och gjorde processen med försäljningen ganska kort vilket vi uppskattar. Vi rekommenderar Amanda som mäklare och känner oss tillfredsställda med hennes agerande.

Svar från Amanda Eek

Brigitta och Henry! Tack snälla för de vackra orden. Vilket fantastiskt samarbete vi haft och det har varit så roligt att få hjälp er. Jag ser framemot att ses igen i er nya bostad och stort lycka till med allt som komma skall! Allt gott till er, må gott!

Irina A
Skövde

Hej! Jag vill tacka dig så mycket för ditt professionella bemötande av kunder. Jag är nöjd med den snabba lösningen.

Svar från Magdalena Thorell

Det var det lilla Irina! Tack för en smidig affär så ses vi snart igen. Varma hälsningar Magdalena

Hannes Anton K
Gudhem

Mycket nöjd med Magdalena, känner mig trygg i köpet och fått goda råd under processen. Alltid ett trevligt och gott bemötande.

Elisabet W
Gudhem

Hade ingen erfarenhet av Magdalena..hon gjorde ett bra intryck från första mötet med henne . Och hon passar defenitivt med det jobb som hon har . 👍

Linda P
Havstena

Proffsig och duktig mäklare som jag varmt kan rekommendera

Emil J
Stenstorp

Professionell, hjälpsam och väldigt trevlig!

Sandra G
Centrum

Väldigt tillänglig, bra återkoppling, det uppskattas mycket!

Svar från Amanda Eek

Tack snälla Sandra! Lycka till i nya boendet, allt gott!

Lukas S
Skultorp

Otroligt egangerad i sin uppgift, väldigt trevlig och hjälpsam. Ska jag sälja igen så väljer jag Amanda Eek igen.

Svar från Amanda Eek

Lukas! Tack snälla för att jag fick hjälpa er, nu är vi i mål! Stort tack för de fina orden och för förtroendet. Hoppas vi ses snart igen! Allt gott till er!

Gunnar W
Sålde sin bostad med hjälp av Magdalena Thorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
Falköping

Trevligt bemötande , positiv, påläst.

Bo Åke O
Falköping

Kändes väldigt personligt och tryggt. Trevligt. Vänliga hälsningar Lotta och Bosse Ottosson.