Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Tidaholm Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm

Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm

Gamla Torget 10, 522 31 Tidaholm — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Tidaholm!

Här i Västergötland, mitt emellan Falköping och Skövde finner du denna ort med bostadsområden både centralt och nära naturen. Våra mäklare på kontoret i Tidaholm har god lokalkännedom, erfarenhet av mäklarbranschen och hjälper dig gärna att hitta ett boende i denna trygga och trivsamma stad.

Är det sälja eller köpa det är dags för? Vad du än vill göra för bostadsaffär kan mäklarna här hjälpa till med hela processen och hjälpa dig till den bästa möjliga boendelösningen.

Kontakta oss för att veta mer!

Läs vad 34 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm

• Kerstin G
    Kerstin G skrev om Therese Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Väldigt nöjd med all hjälp och information. Läs mer
  • Mia S
    Mia S skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Bra och professionellt bemötande med en personlig ton vid både köp av hus samt försäljning av gård. Läs mer
  • Helena G
    Helena G skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Jag har sålt en bostadsrätt.
    Mycket professionellt bemötande. Servicegraden var mycket hög. Läs mer
    2018-09-18 Anna-Lena N svarar Helena G
    Tack Helena. Det var jätteroligt att få hjälpa till både med försäljningen och köp av ny bostad. Där hoppas vi att du kommer att trivas i många år!
  • Daniel L
    Daniel L skrev om Therese Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Jag har köpt en bostadsrätt. Jag är fullt nöjd med mäklaren. Jag var heller kanske inte den mest engagerade och frågvise under visningen. Läs mer
  • Elin G
    Elin G skrev om Therese Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Jag ville få tag på en trea här i stan och fick stor hjälp att hitta en bra😊 Jag skulle också sälja min tvåa och detta gick supersmidigt😊 Therese har under hela tiden varit hjälpsam, supertrevlig och professionell. Jag ville gärna göra en snabb affär och det blev det. Nu kan jag se fram emot ett härligt liv med dottern i en härlig trea om två månader❤ Tack Therese! Läs mer
    2018-07-22 Therese J svarar Elin G
    Tack för de fina orden Elin, det var verkligen ett nöje att hjälpa er att hitta ny bostad. Jag hoppas ni kommer trivas. Tack för förtroendet!
  • Johan L
    Johan L skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Har sålt vårt hus och köpt ett radhus med hjälp av Anna-Lena. Trevligt och proffesionellt bemötande som uppfyllde alla våra förväntningar. Läs mer
    2018-07-05 Anna-Lena N svarar Johan L
    Tack Johan & Camilla! Jag är jätteglad att jag fick ditt förtroende att hjälpa er med försäljningen och att hitta ett nytt boende. Önskar er en riktigt skön sommar!
  • Suzie Ö
    Suzie Ö skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Sålt hus
    Bästa bemötandet ever!
    Anna-Lena Nyström är den bästa mäklare både jag och min man med över 30 års erfarenhet av mäklare stött på var och en och tillsammans.

Vi har mycket god erfarenhet av Anna-Lena vid alla de fem ärenden vi haft att göra med varandra.

Full tillit, trygghet och förtroende i en bransch där vi stött på skojare och oseriösa.

Anna-Lena är professionell och personlig och alltid vänligt lösningsfokuserad och inlyssnande.

Hon är bäst! Vi är så nöjda! Läs mer
    2018-07-05 Anna-Lena N svarar Suzie Ö
    Tusen tack för de fina orden, det värmer. Det var jätteroligt att få hjälpa er med försäljningen och det känns som det är rätt familj som tar över ert fina ställe! Glad sommar!
  • Cronje F
    Cronje F skrev om Therese Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Jag sålde min villa, och fick ett bra bemötande på alla sätt och är helt nöjd. Läs mer
    2018-05-31 Therese J svarar Cronje F
    Tack för förtroendet och de fina orden!
  • Arne B
    Arne B skrev om Therese Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Säldre för föräldrars räkning ett äldre hus. Troligen svårvärderat och i en ort som också är lite knepig. Det har till stor del fungerat fint. Bra återkoppling. Läs mer
    2018-05-31 Therese J svarar Arne B
    Tack för förtroendet och rekommendationen, det värmer!
  • Katarina R
    Katarina R skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Bra och trevligt bemötande.
    Tips är att det finns en planritning med mått, (innermått på rum, fösterstorlek etc.) eftersom man gärna vill räkna på ev. renoveringar och då behöver lite mer information.
    En bra upplevelse spom slutade i husköp:) Läs mer
    2018-05-25 Anna-Lena N svarar Katarina R
    Tack! Det var roligt att få sälja ett hus till er. Jag har fått en ritning av ägaren så jag mailar den till dig.
  • Eric F
    Eric F skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Sålde en bostadsrätt i Tidaholms kommun. Mycket bra bemötande av mäklaren som gjorde ett bra jobb hela vägen. Lgh såldes innan visning så hur den biten fungerar har jag svårt att uttala mig om. Läs mer
    2018-05-25 Anna-Lena N svarar Eric F
    Tack Eric! Det var kul att få hjälpa er även med försäljningen.
  • Ing-Britt P
    Ing-Britt P skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Lägenhet 4 rum. Bemött mycket bra. Ville ha bra betalt för den. Gjorde allt man kunde. Läs mer
  • Pia Maria S
    Pia Maria S skrev om Therese Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Supernöjd! Vi fick det pris vi ville ha och jag tror båda parter, köpare o säljare var nöjda med mäklarens arbete. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2018-04-20 Therese J svarar Pia Maria S
    Tack för förtroendet och de fina orden Pia, det var ett nöje att hjälpa er!
  • Mårten M
    Mårten M skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Helt utmärkt bemötande, service och en stark känsla av trovärdighet. Mäklaren levde upp till mina förväntningar och överträffade dem. Läs mer
    2018-04-15 Anna-Lena N svarar Mårten M
    Tusen tack Mårten. Roligt att du är nöjd.
  • Evelina D
    Evelina D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Tycker mäklaren uppfyller alla förväntningar vi haft. Trevlig, proffsig och samtidigt personlig! Läs mer
    2018-04-09 Anna-Lena N svarar Evelina D
    Tack, det har varit roligt att få hjälpa er med försäljningen av er fina lägenhet.
  • Marie-louise F
    Marie-louise F skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Jag är mycket nöjd med Anna-Lena. Hon är professionell, kunnig, tålmodig och verkar ”brinna” för sitt arbete. Är personlig på ett alldeles lagom sätt. Jag rekommenderar Anna-Lena på det varmaste . Läs mer
    2018-03-29 Anna-Lena N svarar Marie-louise F
    Tack Marie-Louise! Vilken fin rekommendation. Tusen tack för att du tar dig tid att lämna feedback, det betyder mycket!
  • Roger L
    Roger L skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Vi sålde våran villa. Mycket trevligt och proffsigt bemötande av Anna-Lena. Engagerad och noggrann uppföljning. Alla förväntningar infriades. Rekommenderas. Läs mer
    2018-04-04 Anna-Lena N svarar Roger L
    Tack för de fina orden, Roger.
  • Jennifer E
    Jennifer E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Trevligt bemötande och smidig affär. Kan absolut rekommenderas. Läs mer
  • Eric F
    Eric F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Mycket bra bemötande genom hela processen. Läs mer
  • Tarmo P
    Tarmo P skrev om Therese Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Kunnig och effektiv, vänligt bemötande.
    Rekommenderas. Läs mer
  • Per B
    Per B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Trevligt bemötande , saklig , kunnig och uthållig , bara topp betyg från mej /pelle Läs mer
  • Monika E
    Monika E skrev om Therese Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    fick ett gott bemötande och smidig utgång. Läs mer
  • Beatrice O
    Beatrice O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Trevlig personal med bra återkoppling till sina kunder. Supernöjd! Läs mer
  • Maj-Britt S
    Maj-Britt S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Trevlig, kunnig, snabba svar, snabb affär, allt ... Läs mer
  • Rasmus J
    Rasmus J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Fantastisk mäklare med bra driv och alltid ett leende på läpparna! Läs mer
  • Roger N
    Roger N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Affären drog ut väldigt mycket på tiden. Oproffsigt intryck. Läs mer
  • Johannes A
    Johannes A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Mycket bra bemötande! Fick stor hjälp i vårt köp av hus! Läs mer
  • Maria L
    Maria L skrev om Therese Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Trevligt bemötande, noggrann och kunnig. En toppenmäklare. Läs mer
  • Stina J
    Stina J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Fick ett Mycket trevligt bemötande god information och bra tips och råd. Hade väl egentligen inga förväntningar men mäklaren med sitt kunnande och engagemang gjorde husförsäljningen till en god erfarenhet. Läs mer
  • Lena H
    Lena H skrev om Therese Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Therese gjorde från början ett seriöst och kompetent intryck. Jag utvärderade tre olika mäklare och hon var den ende som från början tog leg och efterfrågade fullmakt samt gjorde rumsbeskrivningen direkt vi gick igenom huset så att den var klar. Läs mer
  • Anna W
    Anna W skrev om Therese Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Kunnigt, proffsigt och tryggt. Läs mer
  • Tony P
    Tony P skrev om Therese Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Helt och hållet utomordentligt, jag är mycket nöjd. Läs mer
  • Torleif P
    Torleif P skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Jag har inget negativt att äga om Anna-Lena som skött försäljningen av min lägenhet. Trevligt bemötande och proffsigt utfört arbete. Läs mer
  • Bruno N
    Bruno N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Vi är mycket nöjda med allt. Superbra mäklare. Trevlig och pålitlig och kan sin sak. Alldeles utmärkt. Läs mer

Gamla Torget 10, 522 31 Tidaholm