Anna-Lena Nyström
Registrerad mäklare sedan 2003
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 15 kunder tycker om Anna-Lena Nyström

• Emelie K
    Emelie K skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Köpt en villa, trevligt bemötande, snabba och tydliga svar. Hon levde upp till mina förväntningar. Läs mer
  • Mona P skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    AnnaLena lägger hela sitt hjärta i att få affären att gå igenom så det blir bra för alla parter. Hon gillar verkligen sitt jobb. Läs mer
    2018-11-29 Anna-Lena N svarar Mona P
    Tusen tack Mona! Trevligt med uppskattning. Allt gott så hörs vi inför tillträdet. Mvh Anna-Lena
    Anna-Lena N gillar detta
  • Torbjörn S skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Sålt en villa och köpt en bostadsrätt
    Blev bemött på ett proffsigt och seriöst sätt
    Över förväntningar med att man gick igenom avtalet punkt för punkt och fick en bra förklaring på allt, fanns inga ? Tecken efter underskrift
    En mycket bra mäklare Läs mer
    2018-11-29 Anna-Lena N svarar Torbjörn S
    Tusen tack för de fina orden och för att ni tar er tid att rekommendera mig. Det värmer att höra att ni är nöjda. Ha det gott så hörs vi vidare. Mvh Anna-Lena
    Anna-Lena N gillar detta
  • Siv K skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Vid försäljning av en villa har vi fått mycket professionell och bra hjälp. All hantering har varit effektiv och saklig. Vi är mycket nöjda med allt. Läs mer
    2018-11-01 Anna-Lena N svarar Siv K
    Tusen tack! Det glädjer mig att ni är nöjda med försäljningen.
    Anna-Lena N gillar detta
  • Mia S skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Bra och professionellt bemötande med en personlig ton vid både köp av hus samt försäljning av gård. Läs mer
    2018-09-25 Anna-Lena N svarar Mia S
    Tusen tack Mia för den fina rekommendationen. Hoppas att ni kommer att trivas i stan!
    Anna-Lena N gillar detta
  • Helena G skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Jag har sålt en bostadsrätt.
    Mycket professionellt bemötande. Servicegraden var mycket hög. Läs mer
    2018-09-18 Anna-Lena N svarar Helena G
    Tack Helena. Det var jätteroligt att få hjälpa till både med försäljningen och köp av ny bostad. Där hoppas vi att du kommer att trivas i många år!
    Anna-Lena N gillar detta
  • Johan L skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Har sålt vårt hus och köpt ett radhus med hjälp av Anna-Lena. Trevligt och proffesionellt bemötande som uppfyllde alla våra förväntningar. Läs mer
    2018-07-05 Anna-Lena N svarar Johan L
    Tack Johan & Camilla! Jag är jätteglad att jag fick ditt förtroende att hjälpa er med försäljningen och att hitta ett nytt boende. Önskar er en riktigt skön sommar!
  • Suzie Ö
    Suzie Ö skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Sålt hus
    Bästa bemötandet ever!
    Anna-Lena Nyström är den bästa mäklare både jag och min man med över 30 års erfarenhet av mäklare stött på var och en och tillsammans.

Vi har mycket god erfarenhet av Anna-Lena vid alla de fem ärenden vi haft att göra med varandra.

Full tillit, trygghet och förtroende i en bransch där vi stött på skojare och oseriösa.

Anna-Lena är professionell och personlig och alltid vänligt lösningsfokuserad och inlyssnande.

Hon är bäst! Vi är så nöjda! Läs mer
    2018-07-05 Anna-Lena N svarar Suzie Ö
    Tusen tack för de fina orden, det värmer. Det var jätteroligt att få hjälpa er med försäljningen och det känns som det är rätt familj som tar över ert fina ställe! Glad sommar!
    Anna-Lena N gillar detta
  • Katarina R skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Bra och trevligt bemötande.
    Tips är att det finns en planritning med mått, (innermått på rum, fösterstorlek etc.) eftersom man gärna vill räkna på ev. renoveringar och då behöver lite mer information.
    En bra upplevelse spom slutade i husköp:) Läs mer
    2018-05-25 Anna-Lena N svarar Katarina R
    Tack! Det var roligt att få sälja ett hus till er. Jag har fått en ritning av ägaren så jag mailar den till dig.
    Anna-Lena N gillar detta
  • Eric F skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Sålde en bostadsrätt i Tidaholms kommun. Mycket bra bemötande av mäklaren som gjorde ett bra jobb hela vägen. Lgh såldes innan visning så hur den biten fungerar har jag svårt att uttala mig om. Läs mer
    2018-05-25 Anna-Lena N svarar Eric F
    Tack Eric! Det var kul att få hjälpa er även med försäljningen.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm

Anna-Lena Nyström