Anna-Lena Nyström
Registrerad mäklare sedan 2003
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 19 kunder tycker om Anna-Lena Nyström

• Margit H skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm

2019-02-08

Sålt bostadsrätt. Mycket trevligt och professionellt bemötande! Önskade att försäljningen skulle gå snabbt vilket den gjorde. Är väldigt nöjd! Läs mer
    2019-02-12 Anna-Lena N svarar Margit H
    Tusen tack för omdömet och rekommendationen! Roligt att ni uppskattar mitt arbete.
    Anna-Lena N gillar detta
  • Markku O skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm

2019-02-01

Köpte småhus enhet,utmärkt bemötande av mäklaren vilket resulterarade smidigt affär. Läs mer
    2019-02-12 Anna-Lena N svarar Markku O
    Tack! Va roligt att höra att ni är nöjda. Hoppas att ni kommer att trivas gott i Fröjered.
  • Cor v
    Cor v skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm

2019-01-23

Bra hjälp vid försäljning. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2019-01-24 Anna-Lena N svarar Cor v
    Tack Cor & Janneke för uppskattning och rekommendation! Roligt att ni är nöjda.
    Anna-Lena N gillar detta
  • Jonas S skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm

2018-12-18

1. Sålt hus med lokal
    2. Professionellt, inlyssnande och trevligt
    3. Mina förväntningar var god återkoppling, råd, tips och behjälplighet vilket jag tycker har uppfyllts.
    4. Tycker att försäljningsuppdraget skötts på ett mycket bra sätt. Läs mer
    2019-01-11 Anna-Lena N svarar Jonas S
    Varmt tack för det fina omdömet och rekommendationen. Det värmer att höra att ni är nöjda.
  • Emelie K
    Emelie K skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm

2018-12-06

Köpt en villa, trevligt bemötande, snabba och tydliga svar. Hon levde upp till mina förväntningar. Läs mer
    2018-12-17 Anna-Lena N svarar Emelie K
    Tusen tack för rekommendationen och de fina orden, Emmelie. God Jul önskar jag er hela familjen!
    Anna-Lena N gillar detta
  • Mona P skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm

2018-11-24

AnnaLena lägger hela sitt hjärta i att få affären att gå igenom så det blir bra för alla parter. Hon gillar verkligen sitt jobb. Läs mer
    2018-11-29 Anna-Lena N svarar Mona P
    Tusen tack Mona! Trevligt med uppskattning. Allt gott så hörs vi inför tillträdet. Mvh Anna-Lena
    Anna-Lena N gillar detta
  • Torbjörn S skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm

2018-11-23

Sålt en villa och köpt en bostadsrätt
    Blev bemött på ett proffsigt och seriöst sätt
    Över förväntningar med att man gick igenom avtalet punkt för punkt och fick en bra förklaring på allt, fanns inga ? Tecken efter underskrift
    En mycket bra mäklare Läs mer
    2018-11-29 Anna-Lena N svarar Torbjörn S
    Tusen tack för de fina orden och för att ni tar er tid att rekommendera mig. Det värmer att höra att ni är nöjda. Ha det gott så hörs vi vidare. Mvh Anna-Lena
    Anna-Lena N gillar detta
  • Siv K skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm

2018-10-22

Vid försäljning av en villa har vi fått mycket professionell och bra hjälp. All hantering har varit effektiv och saklig. Vi är mycket nöjda med allt. Läs mer
    2018-11-01 Anna-Lena N svarar Siv K
    Tusen tack! Det glädjer mig att ni är nöjda med försäljningen.
    Anna-Lena N gillar detta
  • Mia S skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm

2018-09-21

Bra och professionellt bemötande med en personlig ton vid både köp av hus samt försäljning av gård. Läs mer
    2018-09-25 Anna-Lena N svarar Mia S
    Tusen tack Mia för den fina rekommendationen. Hoppas att ni kommer att trivas i stan!
    Anna-Lena N gillar detta
  • Helena G skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm

2018-09-17

Jag har sålt en bostadsrätt.
    Mycket professionellt bemötande. Servicegraden var mycket hög. Läs mer
    2018-09-18 Anna-Lena N svarar Helena G
    Tack Helena. Det var jätteroligt att få hjälpa till både med försäljningen och köp av ny bostad. Där hoppas vi att du kommer att trivas i många år!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm

Anna-Lena Nyström