Therese Jansson
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 13 kunder tycker om Therese Jansson

• Niclas N skrev om Therese Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Mäklaren gjorde allt för oss. Hon är värd allt guld i världen,för vad hon gjorde för oss Läs mer
    2018-12-03 Therese J svarar Niclas N
    Tack för förtroende att få hjälpa er! Vad roligt att höra, det värmer! Varma hälsningar Therese
    Therese J gillar detta
  • Kerstin G skrev om Therese Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Väldigt nöjd med all hjälp och information. Läs mer
    2018-09-24 Therese J svarar Kerstin G
    Tack för de fina orden och förtroendet att jag fick hjälpa dig Kerstin! Varma hälsningar Therese
  • Daniel L
    Daniel L skrev om Therese Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Jag har köpt en bostadsrätt. Jag är fullt nöjd med mäklaren. Jag var heller kanske inte den mest engagerade och frågvise under visningen. Läs mer
    2018-09-24 Therese J svarar Daniel L
    Tack för förtroendet Daniel! Det var ett nöje att hjälpa dig hitta nytt boende. Lycka till med den nya lägenheten. Varma hälsningar Therese
  • Elin G
    Elin G skrev om Therese Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Jag ville få tag på en trea här i stan och fick stor hjälp att hitta en bra😊 Jag skulle också sälja min tvåa och detta gick supersmidigt😊 Therese har under hela tiden varit hjälpsam, supertrevlig och professionell. Jag ville gärna göra en snabb affär och det blev det. Nu kan jag se fram emot ett härligt liv med dottern i en härlig trea om två månader❤ Tack Therese! Läs mer
    2018-07-22 Therese J svarar Elin G
    Tack för de fina orden Elin, det var verkligen ett nöje att hjälpa er att hitta ny bostad. Jag hoppas ni kommer trivas. Tack för förtroendet!
    Therese J gillar detta
  • Cronje F skrev om Therese Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Jag sålde min villa, och fick ett bra bemötande på alla sätt och är helt nöjd. Läs mer
    2018-05-31 Therese J svarar Cronje F
    Tack för förtroendet och de fina orden!
    Therese J gillar detta
  • Arne B skrev om Therese Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Säldre för föräldrars räkning ett äldre hus. Troligen svårvärderat och i en ort som också är lite knepig. Det har till stor del fungerat fint. Bra återkoppling. Läs mer
    2018-05-31 Therese J svarar Arne B
    Tack för förtroendet och rekommendationen, det värmer!
    Therese J gillar detta
  • Pia Maria S skrev om Therese Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Supernöjd! Vi fick det pris vi ville ha och jag tror båda parter, köpare o säljare var nöjda med mäklarens arbete. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2018-04-20 Therese J svarar Pia Maria S
    Tack för förtroendet och de fina orden Pia, det var ett nöje att hjälpa er!
    Therese J gillar detta
  • Tarmo P skrev om Therese Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Kunnig och effektiv, vänligt bemötande.
    Rekommenderas. Läs mer
  • Monika E skrev om Therese Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    fick ett gott bemötande och smidig utgång. Läs mer
  • Maria L skrev om Therese Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Trevligt bemötande, noggrann och kunnig. En toppenmäklare. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm