Anna-Lena Nyström
Registrerad mäklare sedan 2003-12-18
Aktiv på Reco.se sedan 2016-09-05
2019-07 - 2020-06

Läs vad 82 Läs vad Anna-Lena Nyström

• Nils-evert F köpte sin lägenhet med hjälp av Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm

2020-06-06

En lägenhet 3 rum.
    Anna-Lena är trevlig , snabb, korrekt ,smidig och ställer upp.
    Jag skulle gärna göra affär med henne igen. Läs mer
    2020-06-17 Anna-Lena N svarar Nils-evert F
    Tack! Vad glad jag blir för det fina orden och omdömet. Det var ett nöje att få hjälpa er att hitta bostad i stan. Allt gott!
    Anna-Lena N gillar detta
  • Majken H sålde sin lägenhet med hjälp av Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm

2020-05-28

4:a
    Tidaholm
    Jag har bara gott att ska om Anna-Lena. Alltid glad och positiv. Min lägenhet var inte lättsåld (tyckte (jag) men Anna-Lena jobbade så effektivt och proffsigt och jag kände stort förtroende för henne.
    Majken Hagvil Svensson Läs mer
    2020-06-08 Anna-Lena N svarar Majken H
    Stort tack Majken för det fina omdömet och rekommendationen. Ha en riktigt skön sommar!
    Anna-Lena N gillar detta
  • Märta L köpte sitt hus med hjälp av Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm

2020-05-04

Kungslena
    Vi är väldigt nöjda! Snabb och bra hjälp med allt. Lätt att nå mäklaren vilket underlättar i situationen. Läs mer
    2020-05-07 Anna-Lena N svarar Märta L
    Tusen tack för det fina omdömet! Jätteroligt att höra att ni är nöjda med mitt arbete. Allt gott så hörs närmare när det drar ihop sig för inflyttning i det fina huset!
    Anna-Lena N gillar detta
  • Ola H köpte sitt hus med hjälp av Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm

2020-04-23

Ekedalen
    Köpt hus och sålt hus
    Kunnig, ställer hela tiden upp och svarar på frågor. hjälper till att reda ut misstag.
    Alltid ett leende och gott bemötande. Läs mer
    2020-05-07 Anna-Lena N svarar Ola H
    Tusen tack för de fina orden. Det har varit jätteroligt att hjälpa er med både försäljningen och köp av nya huset. Stort lycka till och jag önskar er en skön sommar på er fantastiska baksida mot skogen!
    Anna-Lena N gillar detta
  • Emil L köpte sitt hus med hjälp av Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm

2020-04-04

Hjo
    Trevligt bemötande och smidigt tillvägagångssätt när vi köpte vår bostad. Läs mer
    2020-05-07 Anna-Lena N svarar Emil L
    Stort tack för rekommendationen. Hoppas att ni kommer att trivas i nya huset!
  • My K
    My K köpte sin lägenhet med hjälp av Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm

2020-03-26

Tidaholm
    Bra kommunikation och trevlig. Läs mer
    2020-05-07 Anna-Lena N svarar My K
    Tusen tack My! Så roligt att få hjälpa dig att hitta ditt nya boende. Vi hörs vidare när det närmar sig inflyttning.
    Anna-Lena N gillar detta
  • Sofia A sålde sin lägenhet med hjälp av Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm

2020-03-07

Sålt bostad

Mäklare som är otroligt proffsig, gett bra med information och återkopplat.

Kan verkligen rekommendera. Läs mer
    2020-05-07 Anna-Lena N svarar Sofia A
    Stort tack för de fina orden och rekommendationen, och för ett gott samarbete i försäljningsprocessen. Jätteroligt att ni är nöjda med mitt arbete. Allt gott!
    Anna-Lena N gillar detta
  • Birgith W sålde sin lägenhet med hjälp av Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm

2020-03-05

Tidaholm
    Jag har sålt en tre-rums lägen het o jag är väldigt nöjd med AnnLena som mäklare. Jag har blivit väldigt bra bemött på alla sätt hon har varit väldigt engagerad o levt upp till mina förväntningar. Jag kommer med all säkerhet att rekommendera henne om jag blir tillfrågad Läs mer
    2020-05-07 Anna-Lena N svarar Birgith W
    Tusen tack för de fina orden och rekommendationen. Det värmer att höra att ni är nöjda med mitt arbete.
    Anna-Lena N gillar detta
  • Robert L sålde sitt hus med hjälp av Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm

2020-01-31

Ekedalen
    Jag anlitade Anna-Lena till att sälja min villa. Hennes bemötande har varit alltigenom proffessionellt och noggrant. Mina förväntningar på Anna-Lena infriades helt! Läs mer
    2020-05-07 Anna-Lena N svarar Robert L
    Tusen tack för det fina omdömet! Det var jätteroligt att hjälpa till med försäljningen av ditt fina hus. Stort lycka till på nya stället.
    Anna-Lena N gillar detta
  • Joanna Ö köpte sin lägenhet med hjälp av Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm

2020-01-16

Tidaholm
    Jag köpte en lägenhet. Anna Lena var mycket hjälpsam och professionell. Jag har oregelbunden arbetstid och är svårt att nå mig på jobbet men hon ställde upp och var tillgänglig även på kvällarna, alltid svarade på alla frågor.
    Jag kände mig trygg i affären och jag litade på henne. Kommer alltid rekommendera henne som mäklare.
    Plus att hon är enkel och mycket trevlig kvinna. Läs mer
    2020-01-27 Anna-Lena N svarar Joanna Ö
    Tusen tack Johanna för ett jättefint omdöme. Roligt att höra att du är nöjd. Stort lycka till i nya boendet.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm

Anna-Lena Nyström