Anna-Lena Nyström är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm

och har varit registrerad mäklare sedan 2003. Anna-Lena Nyström har varit aktiv på Reco.se sedan 2016 och har fått 90 omdömen sedan 2016-09-05. Anna-Lena Nyström har haft 63 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 87% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 90 Läs vad Anna-Lena Nyström

• Trevligt bemötande. Snabb återkoppling vid mail eller sms kontakt. Hjälpsam och ger mkt bra service
    Liane H köpte sin stuga med hjälp av Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    2020-10-13
    • 3:a
    • 35.0 m²
    • Hökensås
    2020-10-13
  • Köpte en bostadsrätt. Positivt och professionellt bemötande, god kommunikation och uppföljning. Hade ingen speciell förväntan men dem överträffades. Bara positiva tankar.
    Calle S köpte sin lägenhet med hjälp av Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    2020-09-25
    • 1:a
    • 43.0 m²
    2020-09-25
    Tusen tack för de fina orden och för att du tog dig tid att svara. Det betyder mycket för mig. Roligt att höra att du är nöjd. Ha det fint! / Anna-Lena

Visa svar
  • Vi har nyligen sålt vårt hus via mäklare Anna-Lena Nyström på Svensk Fastighetsförmedling. Anna-Lena har bemött oss säljare på ett mycket proffsigt och kompetent sätt. Hon har varit oerhört lyhörd, tillgänglig och visat på gedigna kunskaper inom branschen. Då hennes utstrålning och positiva engagemang hela tiden lyser igenom, är hon ett föredöme inom sin profession. Vi är fantastiskt nöjda! Mati och Ulrika Nurmik
    Mati N sålde sitt hus med hjälp av Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    • 146.0 m²
    2020-09-19
    Tack snälla för det jättefina omdömet, och tack för ett gott samarbete. Det var ett nöje att få hjälpa er med försäljningen av ert fina hus. Stort lycka till med ert nya boende. Allt gott! / Anna-lena

Visa svar
  • Mycket seriös och väldigt engagerad.
    Jonas A köpte sin bostad med hjälp av Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Stort tack Jonas för de fina orden, det värmer. Allt gott! / Anna-Lena

Visa svar
  • Sålde min lägenhet i Tidaholm. Inget att klaga på.
    Adam N sålde sin lägenhet med hjälp av Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    2020-09-03
    • 2:a
    • 59.5 m²
    2020-09-03
    Tusen tack Adam. Ha det gott! / Anna-Lena

Visa svar
  • Trevligt bemötande med stor kunskaps nivå Alltid tillgänglig för frågor Rekommenderas starkt som mäklare
    Mattias S sålde sitt hus med hjälp av Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    2020-08-24
    • 165.0 m²
    • Baltak
    2020-08-24
    Stort tack för rekommendationen och det fina omdömet! Det värmer att höra att ni är nöjda med mitt arbete. Allt gott! / Anna-Lena

Visa svar
  • Köpt villa, bra bemötande, levde upp till förväntningarna.
    Cecilia D köpte sitt hus med hjälp av Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    • 110.0 m²
    2020-07-06
    Tusen tack för rekommendationen och det fina omdömet. Roligt att höra att ni är nöjda. Stort lycka till i nya huset framöver.

Visa svar
  • Gjorde ett mycket kompetent intryck. Visade prov på god kunnighet och omdöme. L.K.
    Lännart K sålde sin bostad med hjälp av Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    2020-07-06
    Varmt tack för de fina orden. Ha en fortsatt fin sommar!

Visa svar
  • En lägenhet 3 rum. Anna-Lena är trevlig , snabb, korrekt ,smidig och ställer upp. Jag skulle gärna göra affär med henne igen.
    Nils-evert F köpte sin lägenhet med hjälp av Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    2020-06-06
    • 3:a
    • 63.0 m²
    2020-06-06
    Tack! Vad glad jag blir för det fina orden och omdömet. Det var ett nöje att få hjälpa er att hitta bostad i stan. Allt gott!

Visa svar
  • Jag har bara gott att ska om Anna-Lena. Alltid glad och positiv. Min lägenhet var inte lättsåld (tyckte (jag) men Anna-Lena jobbade så effektivt och proffsigt och jag kände stort förtroende för henne. Majken Hagvil Svensson
    Majken H sålde sin lägenhet med hjälp av Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    2020-05-28
    • 4:a
    • 117.0 m²
    2020-05-28
    Stort tack Majken för det fina omdömet och rekommendationen. Ha en riktigt skön sommar!

Senaste försäljningarna

Bredsjön Tallbacken