Anna-Lena Nyström
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-03 - 2020-02

Läs vad 77 Läs vad Anna-Lena Nyström

• My K
    My K köpte sin lägenhet med hjälp av Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm

2020-03-26

Tidaholm
    Bra kommunikation och trevlig. Läs mer
  • Sofia A sålde sin lägenhet med hjälp av Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm

2020-03-07

Sålt bostad

Mäklare som är otroligt proffsig, gett bra med information och återkopplat.

Kan verkligen rekommendera. Läs mer
  • Birgith W sålde sin lägenhet med hjälp av Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm

2020-03-05

Tidaholm
    Jag har sålt en tre-rums lägen het o jag är väldigt nöjd med AnnLena som mäklare. Jag har blivit väldigt bra bemött på alla sätt hon har varit väldigt engagerad o levt upp till mina förväntningar. Jag kommer med all säkerhet att rekommendera henne om jag blir tillfrågad Läs mer
  • Robert L sålde sitt hus med hjälp av Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm

2020-01-31

Ekedalen
    Jag anlitade Anna-Lena till att sälja min villa. Hennes bemötande har varit alltigenom proffessionellt och noggrant. Mina förväntningar på Anna-Lena infriades helt! Läs mer
  • Joanna Ö köpte sin lägenhet med hjälp av Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm

2020-01-16

Tidaholm
    Jag köpte en lägenhet. Anna Lena var mycket hjälpsam och professionell. Jag har oregelbunden arbetstid och är svårt att nå mig på jobbet men hon ställde upp och var tillgänglig även på kvällarna, alltid svarade på alla frågor.
    Jag kände mig trygg i affären och jag litade på henne. Kommer alltid rekommendera henne som mäklare.
    Plus att hon är enkel och mycket trevlig kvinna. Läs mer
    2020-01-27 Anna-Lena N svarar Joanna Ö
    Tusen tack Johanna för ett jättefint omdöme. Roligt att höra att du är nöjd. Stort lycka till i nya boendet.
    Anna-Lena N gillar detta
  • Katrin S köpte sitt hus med hjälp av Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm

2019-12-06

Ekedalen
    Trevlig och lätt att nå via mejl och telefon. Bra mäklare som upplevs som ärlig och noggrann. Läs mer
    2020-01-27 Anna-Lena N svarar Katrin S
    Vad glad jag blir för det fina omdömet. Stort tack!
    Anna-Lena N gillar detta
  • Ingegerd G sålde sin lägenhet med hjälp av Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm

2019-12-04

Tidaholm
    Trevligt och proffsigt bemötande Läs mer
    2020-01-27 Anna-Lena N svarar Ingegerd G
    Tack snälla för för fina ord. Det värmer.
    Anna-Lena N gillar detta
  • Sofia L sålde sitt hus med hjälp av Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm

2019-12-04

Tidaholm
    Vi anlitade Anna-Lena för att sälja vår privatbostad. Hon är professionell, kunnig och engagerad. Huset blev sålt inom tidsramen hon tidigare förutspått och vi blev mycket nöjda både vad gäller försäljningspris och köpare. Läs mer
  • Annika S sålde sitt hus med hjälp av Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm

2019-12-02

Sandhem
    Har köpt en bostadsrätt och fått den bästa tänkbara hjälp av Anna-Lena. Fick en bra visning av lägenheten, även idéer om bra lösningar som jag funderade över. Mer än nöjd med min mäklare Ann-Lena. Läs mer
  • Björn T sålde sin bostad med hjälp av Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm

2019-11-26

Tidaholm
    Jag har både köpt och sålt fastighet. Vänlig, tydlig och saklig mäklare.
    Mina förväntningar var att få hjälp och stöd på frågor som jag inte var uppdaterad på, och den supporten fick jag.
    Mycket nöjd med Anna-Lena som ställer upp och fixar det mesta. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm

Anna-Lena Nyström