Emelie Bezdrob

Emelie Bezdrob

Emelie Bezdrob är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm

och har varit registrerad mäklare sedan 2020. Emelie Bezdrob har varit aktiv på Reco.se sedan 2020 och har fått 3 omdömen sedan 2020-08-14. Emelie Bezdrob har haft 4 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 67% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-09 - 2020-08

3 omdömen om Emelie Bezdrob

• Väldigt trevligt bemötande och bra fungerande kommunikation under försäljningen av min lägenhet. Emelie är duktig på det hon gör - informativ, påläst och flexibel. Jag har bara gott att säga om henne. 🙂
    Linnéa H sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Bezdrob en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    • 1:a
    • 45.0 m²
    • Tidaholm
    2020-09-21
    Tack snälla Linnéa för de fina orden och att jag fick hjälpa dig med din bostadsaffär. Väldigt trevligt samarbete och all lycka till i framtiden. Varma hälsningar Emelie

Emelie B

• Sålt våran villa. Mycket bra bemötande.
    Patrik S sålde sitt hus med hjälp av Emelie Bezdrob en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    • 144.0 m²
    • Tidaholm
    2020-09-21
    Tack snälla ni för förtroendet och gott samarbete. Önskar er stort lycka till med ert nya boende. Hälsningar Emelie

Emelie B

• Hon sålde vårt hus Väldigt trevlig och kunnig mäklare som levde upp till de förväntningar vi hade. Vi är helt nöjda med Emelie till 100%
    Catharina A
    Catharina A sålde sitt hus med hjälp av Emelie Bezdrob en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    2020-08-14
    • 112.0 m²
    • Centrum
    2020-08-14
    Tusen tack Catharina för fina ord! Är otroligt glad för förtroendet att jag fick hjälpa er med försäljningen av ert hus och tack för ett trevligt samarbete. Önskar er en fortsatt fin sommar så ses vi snart igen.