Carina Lundblad
Registrerad mäklare sedan 2017-06-28
Aktiv på Reco.se sedan 2018-03-09

Läs vad 5 Läs vad Carina Lundblad

• Lena R sålde sitt hus med hjälp av Carina Lundblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Tjörn

2019-10-23

Ödsmål
    Stor trygghet med Carina som min mäklare och hon gjorde ett utmärkt jobb! Läs mer
  • Ann-Louise S
    Ann-Louise S skrev om Carina Lundblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Tjörn

2018-10-02

Carina Lundblad lotsade oss skickligt genom hela processen från nyfikna lägenhetsspekulanter till första steget i tankeprocessen för framtida försäljning, planering inför, fotografering och styling av vår villa på Tjörn till visning samt faktisk försäljning.
    Carina har en härlig personlighet med ett starkt engagemang som hon balanserar på ett proffsigt sätt. Hon är kunnig, tydlig, rak och omtänksam. Carina tog med oss på en resa som var hisnande, spännande och oväntat lärorik. Dessutom kände vi oss trygga hela vägen.
    Varmaste rekommendationer! Läs mer
  • Ulf K skrev om Carina Lundblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Tjörn

2018-07-21

Carina Lundblad på Svensk Fastighetsförmedling har hjälpt oss sälja vårt hus i Rönnäng på allra bästa sätt. Stort personligt engagemang och mycket proffsigt genomförande av hela affären.
    Vi är mer än nöjda.
    Marina o Ulf Läs mer
  • Lars W
    Lars W skrev om Carina Lundblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Tjörn

2018-07-09

Vi har träffat Carina Lundblad vid flera visningar och upplevde från början hennes positiva, vinnande och professionella arbetssätt.
    Det slutade med att hon snabbt och effektivt förmedlade vår nya bostad till oss på Olovs Hage på Tjörn.
    Nu hjälper Carina oss med att sälja vår härliga lägenhet på Nordviksberg 2.
    Carina har fullt ut levt upp till våra förväntningar. Hennes trevliga
    sätt, goda samtal och råd samt ett högt visat intresse med ständig återkoppling gör att vi gärna rekommenderar henne till andra som går i bostadsfunderingar.

Barbro & Lars Wångdahl Läs mer
  • Filip A skrev om Carina Lundblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Tjörn

2018-03-09

Vi hade Carina som mäklare, hon gjorde allt som ingår och mycket mer.
    Allt ifrån att vara väldigt pedagogisk till att tillockmed ägna sin privata tid till att hämta lämna fixa och svara på frågor! Rekommenderar ingen annan så mycket som denna kvinna!
    10 köpes kontrakt av 10 möjliga! Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Tjörn