Lars-Åke Johannesson
Registrerad mäklare sedan 1996-05-31
Aktiv på Reco.se sedan 2018-12-20
2019-07 - 2020-06

Läs vad 17 Läs vad Lars-Åke Johannesson

• Björn B sålde sitt hus med hjälp av Lars-Åke Johannesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tjörn

2020-06-19

Klövedal
    Inger förtroende.
    Är wellknow med området
    Har gett bra information hur affären genomförs
    Kan verkligen rekommendera Lars Åke. Läs mer
    2020-06-22 Lars-Åke J svarar Björn B
    Tack Björn för att jag fick förtroendet att säja er fina fastighet som ni förädlat så bra och gjort så smakfull under era år som ägare.
  • Kristina M sålde sitt hus med hjälp av Lars-Åke Johannesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tjörn

2020-05-03

Bleket
    Jag gillade Lars-Åkes stil. Är så trött på mäklare med "backslick" och attityd. Lars-Åke var mycket proffsig och jag fick förtroende för honom. Han höll mig informerad under hela processen och huset blev sålt. Läs mer
    2020-05-04 Lars-Åke J svarar Kristina M
    Kristina!
    Tack för ert praktiska och pålitliga sammarbete under försäljningen, det var lätt att känna att vi var ett bra team som genomförde denna försäljning till en mycket nöjd och trevlig köpare.
  • Kaia S sålde sitt hus med hjälp av Lars-Åke Johannesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tjörn

2020-05-02

Bleket
    Lars Åke är en kunnig och engagerad man som koordinerade salut av vårat vackra hus. Han har en personlig stil som får allt att kännas möjligt och ett "nere på jorden"-drag som känns väldigt ärligt. Läs mer
    2020-05-04 Lars-Åke J svarar Kaia S
    Kaia!
    Tack för dina uppskattande ord, mitt arbet underlättas också när jag har kunder som er som sammarbetar smidigt och också "har båda fötterna nere på jorden".
  • Helga Sofie P köpte sitt hus med hjälp av Lars-Åke Johannesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tjörn

2020-04-29

Bleket
    Kjøpt eiendom Tolleby 1. Fikk svært god hjelp til hvordan jeg skulle gå fram, hvordan det hele fungerer (juridisk) og ekstra morsomt at eiendommens historikk følger med i kjøpspapirene. Profesjonell og god menneskekjenner. Anbefales varmt! Läs mer
    2020-05-04 Lars-Åke J svarar Helga Sofie P
    Tack Helga Sofie!
    Alltid trevligt för oss här på Tjörn att få in lite norska grannar i stugorna. Tack för dina vänliga ord och välkommen till Tolleby!
  • Lisbeth B sålde sitt hus med hjälp av Lars-Åke Johannesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tjörn

2020-03-04

Varekil
    Är mycket nöjd med LarsÅke, har skött försäljningen av villan
    på ett proffsigt och bra sätt, till ötesgående och lyssnade väl
    på mina önskemål.
    Snabb och bra affär.
    Vänlig och lyssnande person,med många bra råd.
    Ät mycket nöjd. Läs mer
    2020-03-05 Lars-Åke J svarar Lisbeth B
    Hej Lisbeth!
    Tack för ditt omdöme, det har varit ett rent nöje att få bistå dig i försäljningen av din fina villa.
    Hälsningar// Lars Åke
  • Sara G sålde sitt hus med hjälp av Lars-Åke Johannesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tjörn

2020-02-13

STILLINGSÖN
    Jag fick hjälp att sälja min fars hus. Fick från första mötet med Lars-Åke, ett väldigt professionellt, engagerat och tryggt intryck. Genom processen har han hela tiden varit tillgänglig, hjälpsam och kunnig! Fastigheten blev dessutom såld för långt över det pris vi hade räknat med, mycket tack vare en supermäklare! Kan varmt rekommenderas! Läs mer
    2020-03-18 Lars-Åke J svarar Sara G
    Tack! ... för dina vänliga ord Sara.
    Känns så bra... att jag kunde hjälpa dig och familjen till ett bra resultat vid er försäljningen.
    Hälsningar // Lars Åke
  • Britt Inger A sålde sin lägenhet med hjälp av Lars-Åke Johannesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tjörn

2020-02-04

2:a
    Höviksnäs
    Har sålt lägenheter tidigare men inte kännt mig så "trygg"" som nu. Hjälpsam och engagerad. Mycket, mycket nöjd. Läs mer
    2020-02-06 Lars-Åke J svarar Britt Inger A
    Tack! Britt Inger för din fina rekommendation, trevliga och engagerade kunder som dig är alltid ett nöje att få hjälpa i en försäljning.
  • Magnus L köpte sitt hus med hjälp av Lars-Åke Johannesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tjörn

2019-11-07

Nösund
    ............................,,,,,......... Läs mer
  • Stefan B köpte sitt hus med hjälp av Lars-Åke Johannesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tjörn

2019-10-22

Fagerfjäll
    Köpt ett sommarhus. Upplevde mäklaren som väldigt seriös och noggrann.
    Hela affären kändes trygg Läs mer
  • Birgitta S sålde sitt hus med hjälp av Lars-Åke Johannesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tjörn

2019-10-22

Fagerfjäll