Lars-Åke Johannesson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Tjörn

Lars-Åke Johannesson har varit registrerad mäklare sedan 1996-05. Lars-Åke Johannesson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-12 och har fått 20 omdömen med ett betyg på 4.8. Lars-Åke Johannesson har haft 17 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-12 - 2020-11

Läs vad 20 Läs vad Lars-Åke Johannesson

• 2020-10-06
    Sålt enplans villa Gubberovägen 17 Tjörn. Proffsig och kunnig med spontana reflektioner som uppskattades högt. Tydlighet i beskrivning av förfarandet vid försäljning samt "goda råd" på vägen.Våra förväntningar blev uppnåtta med råge. Sammanfattning, proffsigt och duktig både till oss som säljare och till köparen.
    Carl-ian B
    • 67.0 m²
    • Fagerfjäll
    sålde sitt hus med hjälp av Lars-Åke Johannesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tjörn
    Hej Carl-Ian! Tack igen för förtroendet att sälja er fina fastighet och tusen tack för era fina vitsord. Alltid lika roligt att få genomföra en bra affär där man känner att allt blir rätt och bra för både köpare och säljare. Hälsa så gott till Erika och ha en fin höst på er!

• 2020-08-20
    Fritidsbostad. Under rådande omständigheter är jag mer än nöjd med allt stöd och hjälp från mäklaren! Tack!
    Agneta B
    • 1:a
    • 25.1 m²
    • Rönnäng
    sålde sin lägenhet med hjälp av Lars-Åke Johannesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tjörn
    Tack Agneta! Ibland är vägen inte spikrak genom en bostadsaffär, då vill jag gärna vara till stöd och hjälp på alla sätt jag kan så att slutresultatet ändå blir bra. Ha en härlig slutkläm på sommaren nu! Mvh Lars Åke

• 2020-07-14
    Mäklaren har varit professionell och kunnig. Han sålde vårt hus i Myggenäs snabbt och elegant. Vi är mycket nöjda med honom.
    Görel S
    Görel S
    • 158.0 m²
    • Myggenäs
    Hej Görel! Jag blir både glad och tacksam när jag får så fina vitsord. Ha nu en riktigt bra avslutning på sommaren... fast ni lämnat Tjörn! Mvh Lars Åke

• 2020-06-19
    Inger förtroende. Är wellknow med området Har gett bra information hur affären genomförs Kan verkligen rekommendera Lars Åke.
    Björn B
    • 106.0 m²
    • Klövedal
    Tack Björn för att jag fick förtroendet att säja er fina fastighet som ni förädlat så bra och gjort så smakfull under era år som ägare.

• 2020-05-03
    Jag gillade Lars-Åkes stil. Är så trött på mäklare med "backslick" och attityd. Lars-Åke var mycket proffsig och jag fick förtroende för honom. Han höll mig informerad under hela processen och huset blev sålt.
    Kristina M
    • Bleket
    Kristina! Tack för ert praktiska och pålitliga sammarbete under försäljningen, det var lätt att känna att vi var ett bra team som genomförde denna försäljning till en mycket nöjd och trevlig köpare.

• 2020-05-02
    Lars Åke är en kunnig och engagerad man som koordinerade salut av vårat vackra hus. Han har en personlig stil som får allt att kännas möjligt och ett "nere på jorden"-drag som känns väldigt ärligt.
    Kaia S
    • Bleket
    Kaia! Tack för dina uppskattande ord, mitt arbet underlättas också när jag har kunder som er som sammarbetar smidigt och också "har båda fötterna nere på jorden".

• 2020-04-29
    Kjøpt eiendom Tolleby 1. Fikk svært god hjelp til hvordan jeg skulle gå fram, hvordan det hele fungerer (juridisk) og ekstra morsomt at eiendommens historikk følger med i kjøpspapirene. Profesjonell og god menneskekjenner. Anbefales varmt!
    Helga Sofie P
    • Bleket
    köpte sitt hus med hjälp av Lars-Åke Johannesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tjörn
    Tack Helga Sofie! Alltid trevligt för oss här på Tjörn att få in lite norska grannar i stugorna. Tack för dina vänliga ord och välkommen till Tolleby!

• 2020-03-04
    Är mycket nöjd med LarsÅke, har skött försäljningen av villan på ett proffsigt och bra sätt, till ötesgående och lyssnade väl på mina önskemål. Snabb och bra affär. Vänlig och lyssnande person,med många bra råd. Ät mycket nöjd.
    Lisbeth B
    • 122.0 m²
    • Varekil
    Hej Lisbeth! Tack för ditt omdöme, det har varit ett rent nöje att få bistå dig i försäljningen av din fina villa. Hälsningar// Lars Åke

• 2020-02-13
    Jag fick hjälp att sälja min fars hus. Fick från första mötet med Lars-Åke, ett väldigt professionellt, engagerat och tryggt intryck. Genom processen har han hela tiden varit tillgänglig, hjälpsam och kunnig! Fastigheten blev dessutom såld för långt över det pris vi hade räknat med, mycket tack vare en supermäklare! Kan varmt rekommenderas!
    Sara G
    • 86.0 m²
    • STILLINGSÖN
    Tack! ... för dina vänliga ord Sara. Känns så bra... att jag kunde hjälpa dig och familjen till ett bra resultat vid er försäljningen. Hälsningar // Lars Åke

• 2020-02-04
    Har sålt lägenheter tidigare men inte kännt mig så "trygg"" som nu. Hjälpsam och engagerad. Mycket, mycket nöjd.
    Britt Inger A
    • 2:a
    • 51.7 m²
    • Höviksnäs
    Tack! Britt Inger för din fina rekommendation, trevliga och engagerade kunder som dig är alltid ett nöje att få hjälpa i en försäljning.

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte