Sonja Hansson
Registrerad mäklare sedan 2008-07-09
Aktiv på Reco.se sedan 2019-11-21
2019-09 - 2020-08

Läs vad 6 Läs vad Sonja Hansson

• Fors Z sålde sitt hus med hjälp av Sonja Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tjörn

2020-09-16

Klövedal
    Jag har sålt en fritidsfastighet. Jag har varit mycket nöjd med Sonja Hansson. Hon förstod omedelbart vad vi var för personer och hur fastigheten skulle benämnas och saluföras. Under försäljningen har hon haft en mycket givande och stimulerande kontakt med oss. Hon kunde läsa av oss på ett utmärkt sätt och vi är mycket nöjda med arbetet och mötet med Sonja Hansson. Tack för detta. Zelma Fors och Ulf Björnberg Läs mer
    2020-09-18 Sonja H svarar Fors Z
    Hej Zelma och Ulf! Tack för er bedömning. Det har varit fantastiskt givande att att få träffa er och att få hjälpa er med försäljningen av ert fritidshus.
  • Jan-olof J sålde sitt hus med hjälp av Sonja Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tjörn

2020-06-27

Stillingsön
    Bästa omdöme på alla punkter! Läs mer
  • Kerstin O köpte sitt hus med hjälp av Sonja Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tjörn

2020-05-13

Skärhamn
    Vi har köpt bostad. Vi har blivit bemötta på allra bästa sätt. Sakkunnig och mycket väl informerade om allt. Tålmodig med alla våra frågor. Läs mer
  • Malin J
    Malin J sålde sitt hus med hjälp av Sonja Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tjörn

2020-03-13

Skärhamn
    Sonja har hjälpt mig sälja villa som visat sig svårsåld där andra mäklare gått bet. Hon har med sin aldrig sinande energi och optimism lyckat hålla farten upp under de sex månader det tog oss att sälja. Hon är helt outstanding! Läs mer
    2020-03-18 Sonja H svarar Malin J
    Tack Malin för de fina orden! Det var varit otroligt trevligt att kunna hjälpa dig med att fullfölja försäljningen.
    Sonja H gillar detta
  • Sabine B sålde sitt hus med hjälp av Sonja Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tjörn

2019-11-21

Svanesund
    Mina syskon och jag sålde vår Mammas hus efter hennes dödsfall.
    Sonja var mycket trevligt och hjälpte oss med vad vi bör tänka på och göra innan försäljningen .
    Och därefter fick hon upptaget att sälja huset som hon också gjorde inom den tid vi satte och priset.
    Jag är mycket nöjd och tacksam att det gick så lätt och smidigt som det gjorde och att Sonja var så lätt att ha att göra med.
    Med vänlig hälsning
    Sabine Berntsson Läs mer
    2019-11-23 Sonja H svarar Sabine B
    Hej Sabine! Tack för de fina orden. Det har varit ett sant privilegium att få hjälpa er med försäljningen. Med vänlig hälsning Sonja Hansson
  • Frank N sålde sitt hus med hjälp av Sonja Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tjörn

2019-11-21

Svanesund
    Vi sålde min mammas hus efter hennes bortgång. Jag fick ett positivt intryck av Sonja som överträffade mina förväntningar hon var väldigt lyhörd och hjälpsam. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Tjörn

Anne Kylemark