Läs vad 9 Läs vad Sonja Hansson

• 2020-11-15
    Vi köpte hus på Orust Nordhaga115.
    Sonja var väldigt bra och trevlig. Vi kände oss bra bemöta och fick jätte bra visning av huset..
    Eldin J
    • 215.0 m²
    • Stillingsön
    köpte sitt hus med hjälp av Sonja Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tjörn
  • 2020-10-06
    Hun var fra første stund til salget var avsluttet meget imøtekommende og hyggelig og faglig dyktig. Hun fikk solgt boligen til tross for corona . Hun anbefales på det varmeste
    Kjell H
    • 113.0 m²
    • Nösund
    sålde sitt hus med hjälp av Sonja Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tjörn
  • 2020-10-02
    Objekt Sjöbod

Inga problem med min kontakt med mäklare,

Dock en lång tystnad under våren utan förklaring förrän jag ringde upp och fick till mig att det var sjukdomsrelaterat.
    Ulla S
    • 2:a
    • Malö
    sålde sin stuga med hjälp av Sonja Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tjörn
  • 2020-09-16
    Jag har sålt en fritidsfastighet. Jag har varit mycket nöjd med Sonja Hansson. Hon förstod omedelbart vad vi var för personer och hur fastigheten skulle benämnas och saluföras. Under försäljningen har hon haft en mycket givande och stimulerande kontakt med oss. Hon kunde läsa av oss på ett utmärkt sätt och vi är mycket nöjda med arbetet och mötet med Sonja Hansson. Tack för detta. Zelma Fors och Ulf Björnberg
    Fors Z
    • 74.0 m²
    • Klövedal
    Hej Zelma och Ulf! Tack för er bedömning. Det har varit fantastiskt givande att att få träffa er och att få hjälpa er med försäljningen av ert fritidshus.

• 2020-06-27
    Bästa omdöme på alla punkter!
    Jan-olof J
    • 215.0 m²
    • Stillingsön
  • 2020-05-13
    Vi har köpt bostad. Vi har blivit bemötta på allra bästa sätt. Sakkunnig och mycket väl informerade om allt. Tålmodig med alla våra frågor.
    Kerstin O
    • 132.0 m²
    • Skärhamn
  • 2020-03-13
    Sonja har hjälpt mig sälja villa som visat sig svårsåld där andra mäklare gått bet. Hon har med sin aldrig sinande energi och optimism lyckat hålla farten upp under de sex månader det tog oss att sälja. Hon är helt outstanding!
    Malin J
    Malin J
    • 169.0 m²
    • Skärhamn
    Tack Malin för de fina orden! Det var varit otroligt trevligt att kunna hjälpa dig med att fullfölja försäljningen.

• 2019-11-21
    Mina syskon och jag sålde vår Mammas hus efter hennes dödsfall.
    Sonja var mycket trevligt och hjälpte oss med vad vi bör tänka på och göra innan försäljningen .
    Och därefter fick hon upptaget att sälja huset som hon också gjorde inom den tid vi satte och priset.
    Jag är mycket nöjd och tacksam att det gick så lätt och smidigt som det gjorde och att Sonja var så lätt att ha att göra med.
    Med vänlig hälsning
    Sabine Berntsson
    Sabine B
    • 90.0 m²
    • Svanesund
    Hej Sabine! Tack för de fina orden. Det har varit ett sant privilegium att få hjälpa er med försäljningen. Med vänlig hälsning Sonja Hansson

• 2019-11-21
    Vi sålde min mammas hus efter hennes bortgång. Jag fick ett positivt intryck av Sonja som överträffade mina förväntningar hon var väldigt lyhörd och hjälpsam.
    Frank N
    • 90.0 m²
    • Svanesund

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte