Sonja Kurth

Sonja Kurth

Sonja Kurth är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Tjörn

Sonja Kurth har varit registrerad mäklare sedan 2008-07. Sonja Kurth har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-11 och har fått 15 omdömen med ett betyg på 4.7. Sonja Kurth har haft 1 försäljningar sen 2021-12 och har tillfrågat 50% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-12 - 2022-11

Läs vad 15 Läs vad Sonja Kurth

• köpte sin lägenhet med hjälp av Sonja Kurth en del av Svensk Fastighetsförmedling Tjörn
    2021-12-18 Verifierad kund
    Bra bemötande och hjälp så att jag kunde genomföra mitt köp!
  • sålde sitt hus med hjälp av Sonja Kurth en del av Svensk Fastighetsförmedling Tjörn
    • Ödsmål
    2021-11-17 Verifierad kund
    Sonja stod ut med oss i ett helt år medan vi letade nytt hus och förberede vårt befintliga för försäljning.
    Fick stöd från början till slut vilket vi kändes tryggt hela vägen :)
    Tack så mycket för den fina bedömningen. Det har varit mycket trevligt att få hjälpa er att förverkliga era drömmar. Sonja Kurth
    • Höviksnäs
    2021-11-17 Verifierad kund
    Detta betyg ger vi till Anne Kylemark eftersom hon tog över från Sonja. Så tyvärr kan vi inte ge nåt betyg för Sonja eftersom vi inte träffat henne.
  • köpte sitt hus med hjälp av Sonja Kurth en del av Svensk Fastighetsförmedling Tjörn
    • Hjälteby
    2021-11-04 Verifierad kund
    Snabb och enkel hjälp/hantering sv ärendet, lätt att få kontakt med vid frågor.
    Tack för din bedömning. Sonja Kurth
    2021-09-17 Verifierad kund
    Sonja får toppbetyg för sitt tålamod och sitt okonstlade sätt att vara. Den ”osliskigaste” mäklare jag haft med att göra. Vi satt i en trixig situation på ett trygghetsboende, mkt tacksam att Sonja jobbade utanför boxen.

Att huset gick upp 25% vid budgivningen tror jag vi har Sonja att tacka då hon agerade på proffsigt vis.

Mkt nöjd kund
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sonja Kurth en del av Svensk Fastighetsförmedling Tjörn
    2021-08-11 Verifierad kund
    Bra bemötande, det hela gick snabbt, proffsigt skött. Väldigt nöjd.
    • Stillingsön
    2020-11-15 Verifierad kund
    Vi köpte hus på Orust Nordhaga115.
    Sonja var väldigt bra och trevlig. Vi kände oss bra bemöta och fick jätte bra visning av huset..
    • Nösund
    2020-10-06 Verifierad kund
    Hun var fra første stund til salget var avsluttet meget imøtekommende og hyggelig og faglig dyktig. Hun fikk solgt boligen til tross for corona . Hun anbefales på det varmeste
  • sålde sin stuga med hjälp av Sonja Kurth en del av Svensk Fastighetsförmedling Tjörn
    • Malö
    2020-10-02 Verifierad kund
    Objekt Sjöbod

Inga problem med min kontakt med mäklare,

Dock en lång tystnad under våren utan förklaring förrän jag ringde upp och fick till mig att det var sjukdomsrelaterat.
    • Klövedal
    2020-09-16 Verifierad kund
    Jag har sålt en fritidsfastighet. Jag har varit mycket nöjd med Sonja Hansson. Hon förstod omedelbart vad vi var för personer och hur fastigheten skulle benämnas och saluföras. Under försäljningen har hon haft en mycket givande och stimulerande kontakt med oss. Hon kunde läsa av oss på ett utmärkt sätt och vi är mycket nöjda med arbetet och mötet med Sonja Hansson. Tack för detta. Zelma Fors och Ulf Björnberg
    Hej Zelma och Ulf! Tack för er bedömning. Det har varit fantastiskt givande att att få träffa er och att få hjälpa er med försäljningen av ert fritidshus. Sonja Kurth