Sonja Kurth

Sonja Kurth

Sonja Kurth är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Tjörn

Sonja Kurth har varit registrerad mäklare sedan 2008-07. Sonja Kurth har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-11 och har fått 11 omdömen med ett betyg på 4.7. Sonja Kurth har haft 7 försäljningar sen 2020-10 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-10 - 2021-09

Läs vad 11 Läs vad Sonja Kurth

• sålde sitt hus med hjälp av Sonja Kurth en del av Svensk Fastighetsförmedling Tjörn
    2021-09-17
    Sonja får toppbetyg för sitt tålamod och sitt okonstlade sätt att vara. Den ”osliskigaste” mäklare jag haft med att göra. Vi satt i en trixig situation på ett trygghetsboende, mkt tacksam att Sonja jobbade utanför boxen.

Att huset gick upp 25% vid budgivningen tror jag vi har Sonja att tacka då hon agerade på proffsigt vis.

Mkt nöjd kund
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sonja Kurth en del av Svensk Fastighetsförmedling Tjörn
    2021-08-11
    Bra bemötande, det hela gick snabbt, proffsigt skött. Väldigt nöjd.
  • köpte sitt hus med hjälp av Sonja Kurth en del av Svensk Fastighetsförmedling Tjörn
    • Stillingsön
    2020-11-15
    Vi köpte hus på Orust Nordhaga115.
    Sonja var väldigt bra och trevlig. Vi kände oss bra bemöta och fick jätte bra visning av huset..
    • Nösund
    2020-10-06
    Hun var fra første stund til salget var avsluttet meget imøtekommende og hyggelig og faglig dyktig. Hun fikk solgt boligen til tross for corona . Hun anbefales på det varmeste
  • sålde sin stuga med hjälp av Sonja Kurth en del av Svensk Fastighetsförmedling Tjörn
    • Malö
    2020-10-02
    Objekt Sjöbod

Inga problem med min kontakt med mäklare,

Dock en lång tystnad under våren utan förklaring förrän jag ringde upp och fick till mig att det var sjukdomsrelaterat.
    • Klövedal
    2020-09-16
    Jag har sålt en fritidsfastighet. Jag har varit mycket nöjd med Sonja Hansson. Hon förstod omedelbart vad vi var för personer och hur fastigheten skulle benämnas och saluföras. Under försäljningen har hon haft en mycket givande och stimulerande kontakt med oss. Hon kunde läsa av oss på ett utmärkt sätt och vi är mycket nöjda med arbetet och mötet med Sonja Hansson. Tack för detta. Zelma Fors och Ulf Björnberg
    Hej Zelma och Ulf! Tack för er bedömning. Det har varit fantastiskt givande att att få träffa er och att få hjälpa er med försäljningen av ert fritidshus. Sonja Kurth
    • Stillingsön
    2020-06-27
    Bästa omdöme på alla punkter!
    2020-05-13
    Vi har köpt bostad. Vi har blivit bemötta på allra bästa sätt. Sakkunnig och mycket väl informerade om allt. Tålmodig med alla våra frågor.
  • Malin J
    2020-03-13
    Sonja har hjälpt mig sälja villa som visat sig svårsåld där andra mäklare gått bet. Hon har med sin aldrig sinande energi och optimism lyckat hålla farten upp under de sex månader det tog oss att sälja. Hon är helt outstanding!
    Tack Malin för de fina orden! Det var varit otroligt trevligt att kunna hjälpa dig med att fullfölja försäljningen. Sonja Kurth
    • Svanesund
    2019-11-21
    Mina syskon och jag sålde vår Mammas hus efter hennes dödsfall.
    Sonja var mycket trevligt och hjälpte oss med vad vi bör tänka på och göra innan försäljningen .
    Och därefter fick hon upptaget att sälja huset som hon också gjorde inom den tid vi satte och priset.
    Jag är mycket nöjd och tacksam att det gick så lätt och smidigt som det gjorde och att Sonja var så lätt att ha att göra med.
    Med vänlig hälsning
    Sabine Berntsson
    Hej Sabine! Tack för de fina orden. Det har varit ett sant privilegium att få hjälpa er med försäljningen. Med vänlig hälsning Sonja Hansson Sonja Kurth