Svensk Fastighetsförmedling Tjörn

Svensk Fastighetsförmedling Tjörn

• BadgeSixYears

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling på Tjörn! Står du inför en av livets största affärer? Att köpa eller sälja en bostad är inte något man gör varje dag. När du väl har bestämt dig kan vi på Svensk fastighetsförmedling hjälpa dig med hela processen. Allt från värderingar till försäljning eller köp. Vi kan även ge dig...

297 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Tjörn

Kent T
Sålde sin lägenhet med hjälp av Oliver Lööv en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
Jörlanda

Trevlig.flexibel lättsam.Känner mig trygg med Oliver.

Svar från Oliver Lööv

Tack för det fina omdömet Kent! Alltid kul när en affär går smidigt. Lycka till i eran nästa lägenhet! :)

Anna-Karin V
Köpte sin lägenhet med hjälp av Oliver Lööv en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
Jörlanda

Toppen! Proffesionell, snabb och tillgänglig.

Svar från Oliver Lööv

Tack för det fina omdömet Anna-Karin, hoppas du kommer trivas i lägenheten :)

Crona C
Sålde sitt hus med hjälp av Oliver Lööv en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
Hällesdalen

Professionell, responsiv och väldigt kompetent. Mina starkaste rekommendationer!

Svar från Oliver Lööv

Tack så mycket för det fina omdömet! :)

Emil C
Sålde en tomt med hjälp av Oliver Lööv en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
Jörlanda

Oliver har genomgående under vår försäljningsprocess varit lyhörd, kommunikativ och alltid lätt att nå. Jag kan verkligen rekommendera att anlita Oliver!

Svar från Oliver Lööv

Tack så mycket för förtroendet och det fina omdömet Emil! :)

Sofia H
Sålde sitt hus med hjälp av Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
Stenungsund

Empatisk inkännande och lösningsfokuserad. Anne har varit väldigt tydlig, hjälpsam och tillmötesgående. Lätt att komma i kontakt med. Hon har sett våra behov och på ett lätt och tydligt sätt förklarat och hjälpt oss igenom både försäljning och köp. Vi kan varmt rekommendera henne om du går i säljar- eller köptankar.

Albin R
Köpte sitt hus med hjälp av Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
Stenungsund

Bra och trevligt bemötande av Anne under hela processen. På visningen tyckte vi att det var för mycket intressenter på för kort tid vilket gjorde att den kändes stressat och med sämre möjlighet att prata med Anne.

Samuel A
Köpte en tomt med hjälp av Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
Spekeröd

Hon var bra och tillmötesgående

Gisela R
Ucklum

Med entusiasm och ett driv. Trevligt och proffsigt bemötande.

Karin Carlström F
Klövedal

Fick ett bra bemötande av mäklaren, smidigt att få till en visning.

Håkan T
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
Husaren

Anne var och är proffsig, har hanterat min försäljning från start till mål enligt den tidsram hon sagt och ständigt uppdaterat mig. Min förväntan var att sälja bostaden det gjorde hon... Rekommenderar verkligen Anne.

Paula C
Köpte sin lägenhet med hjälp av Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
Husaren

Mycket Serviceinriktad! Hon tar reda på fakta snabbt och är lättillgänglig. Hon är förtroendeingivande och ger ett genuint intryck. Vi har ett mycket gott intryck av Anne.

Anna W
Höviksnäs

Ett varmt och öppet sätt som skapar förtroende! Lätt att få kontakt med och ger goda råd och tips inför försäljning och köp! Aktiva i sitt arbete och gör att man gärna kommer tillbaka!

Svar från Anne Kylemark

Tack Anna! Så härligt att du känner dig nöjd med allt. Nu håller vi tummarna för att du finner ditt drömhus 🤗

Helen A
Spekeröd

Vilken underbar mäklare Anne är 🌺 Proffsig och lyhörd från start till slut. Det märks att Anne brinner för sitt jobb, alltid tillgänglig med stort engagemang och vill både säljare och köpare det bästa 🥰

Svar från Anne Kylemark

Men oj! Vad glad jag blir ❤️. Så roligt att du är nöjd. Att både köpare och säljare är helnöjda är ju alltid målet. Tack 😊

Annette F
Spekeröd

Att sälja kan vara en ganska överväldigande affär med mycket att ha koll på. Anne har varit fantastisk att ha vid sin sida genom hela den processen och vida överträffat mina förväntningar på en mäklare. Genomtrygg, kunnig, rak och driven och med en härlig humor. Att hon brinner för sitt yrke förstår man vid första mötet. Anne har också varit tillgänglig, engagerad och mycket aktiv i att hålla mig informerad i allt. Det känns verkligen att Anne vill att både säljare och köpare ska känna att man gjort en bra affär.

Svar från Anne Kylemark

Tänk att få vakna en lördag morgon och öppna sin mail och se denna härliga bedömning ❤️ Så hjärtligt glad och tacksam för att du tagit dig tid att skriva en så lång och fin kommentar.. Det är så här jag önskar att alla mina kunder ska uppleva sin försäljning. Stort tack för härligt samarbete Anette 🤗

Gunilla I
Stenungsund

Oliver Lööv har haft ett mycket professionellt bemötande. Oliver har på ett lugnt och sakligt sätt beskrivit de olika steg som vi stått inför och vad som ska hända. Vid avsaknad av information har han snabbt undersökt frågan och sedan återkopplat. Oliver har varit lätt att få tag på både på e-post och telefon samt, vid behov, besök. Arbetet har gått snabbt och smidigt.

Svar från Oliver Lööv

Tack för det fina omdömet Gunilla! Har varit otroligt kul att få hjälpa er med försäljningen, hoppas resan hem till Stockholm gick smidigt :)

Kerstin M
Stenungsund

Proffsig, påläst och snabb återkoppling.

Svar från Oliver Lööv

Tack för det fina omdömet! Har varit väldigt trevligt att hjälpa er genom processen, hoppas din mor kommer att trivas i lägenheten!

Simon S
Köpte sitt hus med hjälp av Oliver Lööv en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
Kyrkesund

Noggrann, omsorgsfull och trevlig. Upplevde som köpare att han balanserade väl i sin lojalitet mellan köpare/säljare.

Svar från Oliver Lööv

Tack så jättemycket för det fina omdömet Simon!

Charlotte S
Ödsmål

Anne var uppriktig och ärlig. Jag Hade många funderingar och frågor om objektet och vad som kunde förväntas vid ett husköp , Jag uppfattade henne som erfaren och mycket kunnig .Eftersom detta var mitt första husköp så var det mycket nervöst vid budgivningen ,men Anne var där hela tiden för att vara säker på att jag visste vad som pågick så att jag inte missade några andra spekulanters bud . Jag kände aldrig någon ”pressure ”från hennes sida utan hon utgick alltid från vad som skulle vara bäst för mig.

Svar från Anne Kylemark

Tack Charlotte för ett så fint omdöme! Jag hoppas verkligen att du kommer att trivas i din lilla stuga när du väl kommer till Sverige. Och stort tack för att ni samarbetade så fint när er bankman strulade till det med tillträdet så mycket 😅

Eric H
Stenungsund

Sto bästa mäklare. Anpassade sig efter mina behov och blev en smidig affär

Svar från Oliver Lööv

Tack för det fina omdömet Eric, va roligt att du är nöjd! Hoppas du kommer trivas i det nya huset:)

Britt Florence J
Stenungsund

Han var bra på att höra av sig och lätt att f kontakt med Visningen var bra och jag fick svar på mina frågor Tyckte vi hade en trevlig kontraktsskrivning tillsammans.

Svar från Oliver Lööv

Tack så mycket för ett fint omdöme Britt, hoppas du kommer trivas i lägenheten :) Tyckte också att vi hade en väldigt trevlig kontraktsskrivning

Ingela L
Västra Torp

Min erfarenhet av mäklaren var proffsig och bra

Svar från Anne Kylemark

Härligt att ni är nöjda. Betyder så mycket för oss :)

Hampus K
Valsäng

Han var bra på att höra av sig och lätt att få kontakt med. Visning var bra och man fick svar på dem frågor man hade

Johanna A
Köpte sitt hus med hjälp av Emma Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
Stenungsund

Snabb och smidig gällande allt från visning, allmän info och kontraktsskrivningen.

Jessica R
Sålde sitt hus med hjälp av Emma Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
Stenungsund

Trevlig, seriös och väldigt kunnig! Anpassade vår försäljning efter våra behov och önskemål.

Tommy O
Köpte sitt hus med hjälp av Anna-Karin Vernberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
Fagerfjäll

Trevlig och rättfram. Väldigt tydlig och pedagogisk vid kontraktsskrivning!

Lilly Catharina O
Hjälteby

Mycket bra och professionellt bemötande. Kände verkligen att hon jobbade för mig. Lätt att kommentera och bolla tankar och idéer med. Rekommenderar henne varmt. Catharina Olsson

Svar från Anne Kylemark

Stort tack Chatarina! Trots den slingriga och långa vägen så nådde vi i mål till slut. Du har varit fantastisk under hela resan och tänk att lite socker skulle lösa allt 😂😉

Karin H
Köpte sin bostad med hjälp av Emma Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
Hålta

Professionell, ordningsam och trevlig mäklare!

Anna R
Sålde sitt hus med hjälp av Anna-Karin Vernberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
Fagerfjäll

Anna Karin är en mycket engagerad och kunnig mäklare. Hon var mycket bra på att se till att vi var delaktiga och löste de dilemman som uppkom i processen på ett mycket bra sätt. Vi är helnöjda och vill varmt rekommendera Anna Karin till andra som vill sälja sitt hus!

Svar från Anna-Karin Vernberg

Tack för era rekommendationer! 🌸 För mig är det viktigt att ni är nöjda.

Karin W
Klövedal

Väldigt professionell, engagerad och väldigt bra bemötande.

Svar från Anne Kylemark

Tack så jättemycket! Så roligt att jag kunde vara till hjälp. Lycka till i livet 😊

Per Anders A
Klövedal

Emma visade ett mycket engagerat, handlingskraftigt och personligt förhållningssätt till uppdraget. Emma upplevdes noggrann och effektiv. Svarade mycket snabbt på våra frågeställningar. Emma är professionell, parat personlighet och en positiv inställning

Ann-Christine A
Klövedal

Emma var mycket professionell, tydlig och ambitiös. Hon svarade snabbt och tydligt på frågor och informerade under hand om processens gång. Skulle jag sälja ytterligare ett hus skulle jag definitivt välja Emma igen.

Håkan B
Mjörn

Supertrevlig, proffsig, tydlig och mycket okomplicerad.

Svar från Anna-Karin Vernberg

Tack för din feedback! För mig är det viktigt att ni är nöjda 🌸

Alfred G
Köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
Ucklum

Emma är proffsig, noggrann och hjälper till så fort det är något eller om man har någon fråga. Jag skulle absolut rekommendera Emma!

Christian S
Stenungsund

Bra hjälpsamt bemötande. Professionell och kunnig med en vilja att lyssna på kunder å klienters önskemål och behov.

Anna-Karin V och Emma A gillar detta
Annika T
Ucklum

Mycket trevligt och proffsigt bemötande. Engagerad och pålitligt!

Svar från Anna-Karin Vernberg

Tack Annika för ert förtroende!

John K
Ekbacken

Väldigt positiv erfarenhet. Förtroendeingivande, kunnig, realistisk o naturligt sätt.

Svar från Anna-Karin Vernberg

Tack John för ert förtroende att få hjälpa er med förmedlingen!

Ann-Charlotte V
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
Stenungsund

Trevlig blev väldigt bra bemött och Emma gjorde allt för att sälja våran fastighet. Mycket nöjd

Anna-Karin V och Emma A gillar detta
Jonas P
Ucklum

Snabbt och superbra bemötande! Lägenheten var såld på ett kick!

Lotta P
Ucklum

Trevlig, noggrann, realistisk och snabb. Fixade jättefina säljande bilder

Camilla L
Stenungsund

Trygg och varmt bemötande! Proffsigt från start till slut.

Sara Inger P
Stenungsund

Jättetrevlig och förtroendeingivande. Väldigt enkel process att få hjälp av Emma i försäljningen av vårt fritidsboende

Svar från Emma Andersson

Tack Sara för ett bra samarbete.

Eva R
Valsäng

Min man och jag har gemensamt skrivit ner våra tankar och omdöme om Emma Andersson. Titta under Bo Runeman. Mvh Eva Runeman

Bo Arne R
Valsäng

Mycket bra bemött, levde väl upp till förväntningar. Emma var bra på att lyssna och känna in vilka vi var och vad vi ville. Vi tyckte att hon ansträngde sig och ställde upp för oss till det bästa. Bra återkoppling under hela processen.

Svar från Emma Andersson

Tack för dessa fina ord. Lycka till med allt framöver.

Karin V
Stora Höga

Trevligt bemötande ifrån start. Engagerad, driven och lyhörd mäklare som alltid var tillgänglig. Vi kände oss trygga hela vägen då Anne är väldigt rak och öppen som person.

Svar från Anne Kylemark

Vad kul att höra! Varmt lycka till med nya huset och tillökningen i sensommar 🤗

Susanne S
Fagerfjäll

Emma var en jätte bra mäklare Emma stötta mig och hjälpte mig med allt som jag behövde ringde verje gång hun hade visning och rapportera allt var jätte bra tack Emma

Svar från Emma Andersson

Stort tack Susanne. Tack för ett bra samarbete. Lycka till med allt framöver.

Sofia E
Fagerfjäll

Trevligt bemötande och professionell Lätt att få tag på

Svar från Emma Andersson

Tack Sofia. Stort lycka till med nya huset.

Kenneth A
Ödsmål

Oerhört professionell och engagerad mäklare. Ingjuter en känsla av trygghet och lugn.

Svar från Anne Kylemark

Men man tackar 🙏🏼 Härligt omdöme. Nu hoppas jag att allt blir bra för er framöver. 😊

Mats-Göran D
Mjörn

Kompetent , kunnig och trevlig!

Svar från Anna-Karin Vernberg

Stort tack för att jag fick hjälpa er och att ni är nöjda!

Håkan B
Mjörn

Trevligt bemötande. Vänlig och förtroendeingivande. Kändes professionell och intresserad.

Svar från Anna-Karin Vernberg

Tack Håkan för fina ord. Känns skönt att ni är nöjda!

Solveig D
Mjörn

Trevlig lättsam kunnig o proffsig. Vi förväntade oss att vårt hus skulle säljas såklart. Det gick inte så fort men det gick till slut. Säkert jobbigt läge för både mäklare o säljare just nu. Kan varmt rekommendera Anna-Karin som mäklare till den som ska sälja eller köpa fastighet.

Svar från Anna-Karin Vernberg

Tack snälla för att jag fick hjälpa er! Och tack för ditt fina omdöme. Det värmer!