Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

Flygledarevägen 3D, 423 37 Torslanda — Visa karta

Funderar du på att byta eller sälja en bostad här i Torslanda? Eller kanske vill du flytta hit? Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan vårt område och erbjuder en mäklartjänst anpassad specifikt för dig och dina behov. BoButiken här i Torslanda har funnits i över 25 år och vi kan säga att vi har full koll på bostadsmarknaden här och, ja, Torslanda.

Med gemensam erfarenhet och stor affärsmässighet tar vi oss an varje försäljning med engagemang, nytänkande och omtänksamhet. Vårt mål är att du ska få ut det mesta av din bostadsaffär och dessutom känna dig nöjd.

Kom gärna förbi vår BoButik på Flygledarevägen 3D, vi svarar på alla dina frågor och tillsammans kan vi ta reda på hur du kan få ut mest av din bostadsaffär!

Läs vad 78 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

• Magnus B
    Magnus B skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Bästa mäklaren på Hisingen! Kanon service och väldigt kunnig och påläst.
    Jag har under året köpt ett par tomter och det har varit lika bra service varje gång! Läs mer
    2018-05-15 Therese K svarar Magnus B
    Tusen tack Magnus, vilket omdöme! Det glädjer mig att du är nöjd och jag ser framemot vidare kontakt framöver. Mvh Therese
  • Anneli S
    Anneli S skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Therese har ett otroligt proffsigt bemötande. Vi är väldigt nöjda med henne som mäklare, både vid köp och vid försäljning. Hon är en varm person som är lätt att kommunicera med. Alltid snabb återkoppling!
    Rekommenderar Therese och Svensk Fastighetsförmedling till alla som ska sälja sin bostad. Mvh Anneli och Johnny Läs mer
    2018-05-15 Therese K svarar Anneli S
    Hej Anneli och Johnny,
    Jag blir otroligt glad att ni är nöjda och att jag fick äran att följa er genom både köp och försäljning. Tack för ett strålande samarbete och vi ses igen på tillträdesdagen! Mvh Therese
  • Marlene L
    Marlene L skrev om Elin Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Ett professionellt arbete/samarbete från presentation till landad affär! Med sin självklara framtoning och bemötande, sin stora kunnighet och erfarenhet kändes försäljningen av vårt älskade hus som en trygg resa från början till slut. När vi ibland vacklade och misströstade lugnade hon oss med sin erfarenhet och sitt lugn. Elin (med assistenten Per Lindh) levde helt klart upp till och lyckades även överträffa våra förväntningar. Inga frågor lämnades obesvarade, vare sig till oss som säljare eller till spekulanter.
    Tack för ett fantastiskt gott arbete. Fortsätt så, så kommer många efter oss att landa försäljningar i en trygg miljö. Läs mer
    2018-05-14 Elin L svarar Marlene L
    Hej Marlene! Tusen tack för dina otroligt fina ord. Det var jättekul att vi fick hjälpa er med försäljningen & ännu roligare att höra att ni är nöjda. Vi hörs och ses!
  • Kjell Arne H
    Kjell Arne H skrev om Elin Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Hej!
    Vi sålde en fin villa i lillebyvägen där allt av vikt kom fram i säljbuddkapet.
    Kontakten och uppmärksamheten kring försäljningen har varit minutiöst och tillmötesgående var väldigt bra inte bara gentemot oss utan vad jag kan förstå även gentrmot köparen.
    Tack!
    Mvh Kjell Läs mer
    2018-05-14 Elin L svarar Kjell Arne H
    Hej Kjell! Stort tack för din rekommendation och tack till förtroendet för att vi fick hjälpa er med försäljningen. Roligt att höra att ni är nöjda!
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Therese sålde vårt hus i Torslanda!
    Hon är en mäklare man kan lita på med ett stort driv ! Vi är super nöjda med hennes arbete! Vill absolut rekommendera henne!!! 😃 Med vänlig hälsning, Maria o Fredrik Läs mer
    2018-05-03 Therese K svarar Fredrik L
    Hej Fredrik och Maria,
    Vilket fint omdöme, stort tack! Vi har haft ett jättebra samarbete genom hela processen och jag är väldigt glad att jag fick förtroendet att sälja ert hus. Vi hörs snart igen!
    Mvh Therese Krafft
  • Therese K
    Therese K skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Therese kände snabbt in vilken person jag är vilket underlättade kommunikationen. Hon ger snabb återkoppling vid frågor och är noga med att lyssna in och agera på önskemål. Läs mer
    2018-05-01 Therese K svarar Therese K
    Så roligt att läsa Therese, tack vad glad jag blir! För mig är kommunikationen oerhört viktig. Vi hörs i dagarna igen! Mvh Therese
  • Marcus K
    Marcus K skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Snabb feedback.
    Fair mot både säljare och köpare. Läs mer
    2018-05-01 Therese K svarar Marcus K
    Tack Marcus! Nu ser vi framemot tillträdet av ert nya fina hus. Ha en fin dag! Mvh Therese
  • Margareta Ann-Charlotte B
    Margareta Ann-Charlotte B skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Sålde vår sommarstuga.
    Vi var noga med vårt val av mäklare. Vi kände från första stund stort förtroende för Therese.
    Hon uppfyllde på alla sätt våra förväntningar. Förtroendegivande, positiv och med snabb återkoppling.
    Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2018-04-25 Therese K svarar Margareta Ann-Charlotte B
    Hej Margareta,
    Tusen tack för ert fina omdöme! Det var ett rent nöje att få ha er som kunder och att få sälja västkustpärlan på Björkö. Vi ses snart igen! Hälsningar Therese
  • Berit F
    Berit F skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Köpt hus på Björkö.
    Therese var mycket serviceminded. Snabba svar, även om det var helgdag. Mycket trevligt bemötande i alla delar. Mycket professionell och kunnig. Läs mer
    2018-04-25 Therese K svarar Berit F
    Hej Berit och Niklas,
    Tusen tack! Så roligt att ni är nöjda! Hälsningar Therese
  • Johnny G
    Johnny G skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Tack Therese för ditt trevliga mottagande och kunnighet vid min fastighetsaffär !!!
    Gertrude Larsson. Läs mer
    2018-04-25 Therese K svarar Johnny G
    Hej,
    Tack själva och tack för förtroendet! Ha en fortsatt fin dag!
  • Jörgen J
    Jörgen J skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Mycket proffsigt och varmt bemötande. Läs mer
    2018-04-04 Therese K svarar Jörgen J
    Tusen tack Jörgen! Det har varit otroligt roligt att få hjälpa er med försäljningen och nu hoppas vi såklart också att ni kommer stortrivas i ert nästa boende. Vi hörs snart igen!
  • Johanna K
    Johanna K skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Therese har vart oerhört behjälplig och stöttande i försäljningen av vårt hus. Läs mer
    2018-03-29 Therese K svarar Johanna K
    Vilket samarbete vi haft! Stort tack för omdömet och tack för att jag fick förtroendet att sälja ert fina hus. Glad påsk!
  • Jonas O
    Jonas O skrev om Elin Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Elin sålde vår lägenhet, en fyra på 95 kvm, högst upp i huset.
    Vi fick ett bra intryck av Elin vid vårt möte, hade hemma två andra mäklare och valet föll på Elin. Varför vi valde henne före de andra var att:
    - Upplevde Elin som kunnig, framåt och driven med ett engagemang för att skapa en bra affär för både oss och köparen samt att marknadsföra vårt objekt.
    Vår känsla vid mötet ach varför vi valde henne som mäklare förstärktes under säljprocessen och vi är väldigt nöjda med hur hela denna processen gick, vi anser att Elin var lyhörd på våra önskemål och krav samt att vi fick en bra exponering och presentation av vår lägenhet, vi gjorde även en bra affär vilket också känns kul. Med detta så vill vi båda tacka Elin för ett välutfört kunduppdrag samt därmed rekommendera henne till andra som går i säljtankar. Ytterligare en fördel är att Elin jobbar i team med Per Lind, vilket vi såg som en fördel att två kan täcka upp och komplettera varandra vid visningarna. Läs mer
    2018-03-22 Elin L svarar Jonas O
    Hej Jonas! Tack för dina fina ord och för att du tog dig tiden att skriva rekommendationen. Det var riktigt roligt att få hjälpa er med försäljningen och jag är också väldigt glad över att ni är så nöjda med resultatet. Vi hörs och syns längre fram!
  • Mikael K
    Mikael K skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Therese Krafft är en driven och professionell mäklare. Hon har varit otroligt hjälpsam genom hela processen och har hjälpt oss med en snabb och säker bostadsaffär. Läs mer
    2018-03-22 Therese K svarar Mikael K
    Tusen tack Mikael och Johanna! Det är så roligt att hjälpa er vidare mot er bostadsdröm. Vi hörs i dagarna igen! Hälsningar Therese
  • Daniel G
    Daniel G skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Trevlig, proffsig och kunnig.
    Vi är jättenöjda. Läs mer
    2018-03-12 Svensk Fastighetsförmedling svarar Daniel G
    Tack för omdömet Daniel!
    Lycka till med nya huset!
  • Ulrika J
    Ulrika J skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Proffsig, trevlig och vi är jätte nöjda :) Läs mer
    2018-03-12 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ulrika J
    Tack så mycket för dom fina orden Ulrika!
  • Ove H
    Ove H skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Trevligt bemötande och professionellt hanterande av försäljningen. Läs mer
    2018-03-12 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ove H
    Tack tackar Ove! hade så bra så hörs vi!
  • Mathias B
    Mathias B skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Jag är väldigt väldigt nöjd med Therese Krafft! Mycket kunnig och proffesionell, lugn och metodisk, gav bra råd och vägledde oss genom försäljning. Hon ingav stort förtroende som hon verkligen levde upp till. Jag kan varmt rekommendera Therese till alla som ska sälja sin bostad i Torslanda! Läs mer
    2018-02-27 Therese K svarar Mathias B
    Hej Mathias,
    Tusen tack! Så roligt att du är nöjd och rekommenderar mig vidare till andra. Önskar dig en fortsatt bra dag! Hälsningar Therese
  • Isabelle S
    Isabelle S skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Jag är otroligt nöjd med Therese som mäklare - i sin helhet. Hon är mycket lyhörd, professionell och har varit mycket enkel att ha att göra med. Lätt att kommunicera med och få tag i när vi haft frågor och funderingar under processens gång. Hade jag behövt anlita en mäklare i framtiden hade jag inte tvekat att kontakta henne. Läs mer
    2018-02-20 Therese K svarar Isabelle S
    Hej Isabelle,
    Nu har vi pratats vid i telefon men tack ännu en gång för ditt fina omdöme, det gör mig otroligt glad! Vi hörs vidare framöver!

Isabelle S, Therese K gillar detta
  • Patrik J
    Patrik J skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Per och hans team är extremt professionella. Alla detaljer är viktiga och kunden kommer alltid först. Att göra en bostadsaffär ska vara och kännas rätt för både köpare och säljare och här tummar inte Per på kvalitet.

Per är noggrann, trevlig, ödmjuk, glad, rättvis och väldigt duktig på sitt jobb. Vi rekommenderar Per till alla våra vänner och kommer absolut jobba med honom och hans team igen i framtiden om vi får möjlighet. Läs mer
    2018-03-12 Svensk Fastighetsförmedling svarar Patrik J
    Tack så mycket för rekommendationen Patrik!
    Dom orden värmer jättemycket!
  • Niclas T
    Niclas T skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Vi valde Therese efter att ha träffat flertalet mäklare och det visade sig vara ett lyckat val. Therese är väldigt professionell och höll hos oss uppdaterade under hela försäljningsprocessen. Hon är väldigt duktig på försäljning men har en varm personlighet och upplevs därför inte som ”säljig”. Vi rekommenderar verkligen Therese. Läs mer
    2018-02-05 Therese K svarar Niclas T
    Hej Niclas och Malin,
    Tusen tack för ert omdöme! Det var ett rent nöje att få ha er som kunder och att få sälja ert fina hus. Vi ses snart igen! Hälsningar Therese
  • Gladys A
    Gladys A skrev om Elin Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Elin var från start väldigt varm och välkomnande. Hon hjälpte oss att sälja över våra förväntningar. Hon var snabb med att svara på våra frågor och vi hade bra kontakt hela tiden. Hon tar sitt arbete på stort allvar och verkar alltid vilja leverera sitt yttersta. Vi är mycket nöjda ! Läs mer
    2018-01-23 Elin L svarar Gladys A
    Tack så mycket för er fina rekommendation och för att jag fick förtroendet till att hjälpa er med försäljningen av huset! Det glädjer mig att höra att ni är nöjda. Ha det fint så hörs vi! Hälsningar Elin
  • Ulla C
    Ulla C skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Therese Kraft
    Trevligt bemötande, kunnig, noggrann och engagerad.
    Kan varmt rekommendera henne!
    Vänligen Ulla C Läs mer
    2018-01-29 Therese K svarar Ulla C
    Hej Ulla,
    Tack för fina ord, vad glad jag blir! Vi ses i nästa vecka.
  • Marika L
    Marika L skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Per levde absolut upp till mina förväntningar och hade ett väldigt trevligt bemötande. Både han och Elin var väldigt hjälpsamma. Dock glömde de att bädda ordning sängarna med medtagna överkast etc på första visningen, vilket de hade sagt att de skulle göra. Hade jag vetat att de inte skulle bädda ordning hade jag gjort det själv . Såg inte heller att det var uppsatta några visningsskyltar. Läs mer
    2018-03-12 Svensk Fastighetsförmedling svarar Marika L
    Tack så mycket för omdömet Marika!
    Lyckat till med ditt nya hem!
  • Kristofer F
    Kristofer F skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Per gjorde en bra bedömning när han värderade min bostad som höll till försäljningen. Var bra på att följa upp frågor som man hade och gjorde en smidig affär där vi var nöjda med helheten. Läs mer
    2018-03-12 Svensk Fastighetsförmedling svarar Kristofer F
    Tack så mycket Kristoffer!
    Det var bara roligt!
  • Majly E
    Majly E skrev om Elin Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Kunnig
    Serviceinriktad
    Trevlig
    Glad Läs mer
    2018-01-18 Elin L svarar Majly E
    Tack Majly! Det var väldigt roligt att få hjälpa dig med din försäljning av huset. Hoppas du trivs i din nya lägenhet! Hälsningar Elin
  • Åsa P
    Åsa P skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Therese är en trevlig och duktig mäklare.
    Frågor hon inte kunde svara på tog hon snabbt reda på. Jag hade uppskattat om hon hade lite mer kunskap om objekten rent byggtekniskt med allt vad det innebär! Läs mer
    2018-01-17 Therese K svarar Åsa P
    Hej Åsa, tack för ditt omdöme! Jättekul att få ha er som kunder och att få sälja ett helt unikt och spännande hus till er. Jag hoppas ni kommer stortrivas och att de förändringar och renoveringar ni vill göra i huset blir precis som ni önskar! Jag uppskattar din ärlighet och tar givetvis med mig det du skriver.
    Hälsa Stefan så gott så ses vi på tillträdet! Mvh Therese
  • Manne B
    Manne B skrev om Elin Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Trevligt bemötande, bra kunskap om objektet Läs mer
    2018-01-17 Elin L svarar Manne B
    Tack Manne för att du valde att recensera mig och för dina fina ord! Hoppas ni trivs bra i lägenheten! Hälsningar Elin
  • Johan K
    Johan K skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    En kanon kontakt som väl uppfyllde våra önskemål, mycket lyhörd och kreativ. Läs mer
    2018-01-16 Therese K svarar Johan K
    Hej Johan!

Tusen tack! Det var ett nöje att få hjälpa er med försäljningen, ett riktigt bra samarbete. Hälsa Jessica! Mvh Therese
  • Anna-Caisa K
    Anna-Caisa K skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Trevligt bemötande, snabba svar på frågor och hjälp med minsta detalj!
    En omtänksam tjej! Läs mer
    2018-01-16 Therese K svarar Anna-Caisa K
    Hej Anna! Tack för ett fint omdöme. Det glädjer mig och det var så roligt att få hjälpa dig.
  • Camilla A
    Camilla A skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    väldigt nöjd, otroligt duktig mäklare vad gäller allt, jag värdesätter servicemind högt och det var Therese expert på! Alla tummar upp 👌👌 Läs mer
    2018-01-16 Therese K svarar Camilla A
    Vilket toppbetyg, stort tack Camilla! Hoppas att flytten gick bra och att ni trivs i ert nya hus.
    Med vänlig hälsning Therese
  • Sylvia S
    Sylvia S skrev om Elin Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Förtroendeingivande, seriös, allt Utmärkt! Läs mer
    2018-01-15 Elin L svarar Sylvia S
    Hej Sylvia! Tusen tack för omdömet och för att jag fick förtroendet till att sälja ditt hus. Vi ses på tillträdet! Hälsningar Elin
  • Johan N
    Johan N skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Trygg och professionell. Både när man är köpare och säljare. Kommer utan tvekan att använda per igen om tillfälle ges. Läs mer
    2018-03-12 Svensk Fastighetsförmedling svarar Johan N
    Tack själv!
    Det var ett nöje att få hjälpa er med försäljningen!
  • Anders S
    Anders S skrev om Elin Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Trevlig, noggrann, kunnig och kompetent. Läs mer
    2018-01-15 Elin L svarar Anders S
    Hej Anders! Tack så mycket för din kommentar och kul att höra att du verkar nöjd med hur jag hjälpte till vid köpet av din bostad. Jag hoppas du trivs i din fina lägenhet! Hälsningar Elin
  • Marcus B
    Marcus B skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Pålitlig, effektiv med bra driv. Personlig och resultatinriktad. Har både köpt och sålt via Per och är mycket, mycket nöjd. Läs mer
    2018-03-12 Svensk Fastighetsförmedling svarar Marcus B
    Tack så mycket Marcus!
    Jag blir jätte glad för dom fina orden!
    hade de så bra så ses vi fram över!
  • Emelie H
    Emelie H skrev om Elin Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Elin var vid första mötet väldigt professionel, trevlig och tydlig med hur Svensk Fast och hon själv jobbar vid en försäljning. Hon lyssnade noga på vad just vi hade för förväntningar och hur vår ställning till att sälja var just då (vi ville förbereda för en försäljning då vi letade annan bostad) och vi anser att hon verkligen levde upp till våra förväntningar. Vi hade innan värderingsmötet varit på visning där Elin var mäklare och visste därför hur hon upplevs ur en köpares perspektiv vilket gjorde att vi verkligen kände oss trygga och hade fullt förtroende till henne.
    När vi sedan lite hastigt köpte en ny bostad precis innan semester var hon otroligt tillmötesgående och ordnade snabbt tid för fotografering och färdigställande av vår annons.
    Även efter försäljningen har hon överträffat våra förväntningar genom att vara otroligt hjälpsam i hela deklarationsdjungeln och svara på alla små frågor man har första gången man säljer en bostad.
    Vad som främst får oss att rekommendera Elin som mäklare till andra är att hon är otroligt tillmötesgående både för säljaren och köparen, svarar snabbt på frågor via mail, hon är tydlig med vad som gäller (för båda parter) och efter en visning med henne så lämnar man inte bostaden med massa obesvarade frågor. Eventuella frågor som inte kan besvaras på plats får man svar på via mail inom ett par timmar. Det upplever vi som ganska unikt efter att ha varit på väldigt många visningar der senaste året.
    Vi har bara bra saker att säga om hela vår försäljningsprocves med Elin och Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
    2018-01-15 Elin L svarar Emelie H
    Hej Emelie! Gud va roligt att läsa er fina rekommendation. Jag är glad att jag fick hjälpa er med försäljningen av er lägenhet! Det var riktigt kul att få samarbeta med er och det blir såklart extra roligt när man får höra att ni är så nöjda med mitt arbete. Hoppas ni trivs bra i er nya lägenhet. Hälsa Victor så gott från mig! Hälsningar Elin
  • Beatrice F
    Beatrice F skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Fick ett bra bemötande både vad gäller visning och budgivning. Även vad gäller kontraktskrivningen Läs mer
    2018-01-15 Therese K svarar Beatrice F
    Hej Beatrice! Tack för dina ord och hoppas att du trivs i lägenheten! Hälsningar Therese
    Therese K, Therese K, Therese K, Therese K gillar detta
  • Madelaine D
    Madelaine D skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Trevlig men inte så tillgänglig som man önskar att mäklare ska vara. Läs mer
    2018-01-15 Therese K svarar Madelaine D
    Hej! Vad tråkigt att höra att ni inte upplevde mig som tillgänglig. Jag hoppas ändå att ni är nöjda med resultatet och att ni kommer trivas i ert nya fina hus. Vi ses på tillträdet!
  • Minoo S
    Minoo S skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Vi fick mycket bra bemötande av Therese. Hon tog hand om vår affär på ett bra proffsigt sätt och vi är nöjda med henne. Läs mer
    2018-01-15 Therese K svarar Minoo S
    Hej Minoo! Tack för din fina kommentar! Det var ett rent nöje att få hjälpa er med köpet av er bostad. Hälsa hela familjen!

• Maria A
    Maria A skrev om Elin Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Elin överträffade vår förväntan, toppbetyg! Läs mer
    2018-01-15 Elin L svarar Maria A
    Tack Maria för de fina orden! Det var jättekul att få hjälpa er med försäljningen. Hoppas ni trivs bra i er lägenhet! Hälsningar Elin
  • Pia B
    Pia B skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Jag är super nöjd med Per Lind!
    Proffsigt utfört uppdrag och bemötande!
    Uppdraget är utfört över förväntan.
    Skulle gärna rekommendera honom och hans assistent.
    Mvh Pia Blankenfjell Läs mer
    2018-03-12 Svensk Fastighetsförmedling svarar Pia B
    Jättemycket tack Pia!
    Det va bara kul att sälja ert fina hus!
  • Gert F
    Gert F skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Therese är en fantastisk person som bryr sig om att både säljare och köpare blir nöjda i en fastighetsaffär. Hon tar sig tid och går igenom alla förutsättningarna och kommer med goda råd hela tiden. Hon är dessutom en charmerande person och mycket lätt att komma överens med. Vi kan rekommendera henne till det bästa.

Gert o Gunilla Läs mer
    2018-01-15 Therese K svarar Gert F
    Stort tack för rekommendationen Gert och Gunilla! Jättekul att få ha er som kunder och att få sälja ert fina hus. Hoppas också att ni kommer trivas i er nya bostad! Hälsningar Therese
  • Carina B
    Carina B skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Jättenöjd med den professionella hjälpen jag fick från Therese, det kändes tryggt genom hela säljprocessen och jag kan varmt rekommendera Therese som mäklare/Carina Läs mer
    2018-01-15 Therese K svarar Carina B
    Tusen tack Carina! Så roligt att du är nöjd och rekommenderar mig vidare till andra. Hoppas att vi ses igen! Hälsningar Therese
  • Axel P
    Axel P skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Bra och hela tiden tillgänglig Läs mer
    2018-03-12 Svensk Fastighetsförmedling svarar Axel P
    Supertack Axel!
    Hoppas jag ser dig i backarna!
  • Suzan K
    Suzan K skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Therese är engagerad och känns som en varm person som man fick förtroende för. Läs mer
    2017-12-29 Therese K svarar Suzan K
    Hej Suzan,
    Tack för ditt omdöme, vad glad jag blir! God fortsättning så hörs vi vidare framöver.
  • Lilly R
    Lilly R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Väldigt professionella, engagerade och noggranna! Vi hade nöjet att ha Per och Elin som mäklare och är otroligt nöjda.
    Trevliga möten och bra uppföljning. Ska man sälja/köpa i Torslanda bör man välja Per och Elin!

Tusen tack!

/ L&A Läs mer
  • Solveig P
    Solveig P skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Trevligt bemötande!
    Proffsigt utförd försäljning !
    Mycket nöjd Kund.
    Tack! Läs mer
    2018-03-12 Svensk Fastighetsförmedling svarar Solveig P
    tack så mycket Solveig!
    Underbart att höra att du är nöjd :)
    Hade så bra så ses vi!
  • Johan M
    Johan M skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Mycket proffsig bemötande och utförande. Läs mer
    2018-03-12 Svensk Fastighetsförmedling svarar Johan M
    Tack så mycket Johan!
    Hade så bra!
  • Birgitta K
    Birgitta K skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Genom hela processen har vi fått ett mycket proffessionellt bemötande. Har hela tiden varit tillgänglig och återkommit med information eller besked utan dröjsmål. Vi har kännt oss trygga och mycket nöjda med servicen.
    Betyg: Utmärkt Läs mer
    2017-12-06 Svensk Fastighetsförmedling svarar Birgitta K
    Tack för förtroendet och omdömet Birgitta!
    Lycka till i framtiden med ert nya hem!
    Med vänliga hälsningar Per och Elin
  • Lisbeth G
    Lisbeth G skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Therese har tagit hand om försäljningen av vår villa på ett mycket professionellt sätt och vi skulle gärna anlita henne igen! Våra bästa rekommendationer!! Läs mer
    2017-12-05 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lisbeth G
    Hej Lisbeth och Jörgen,
    Tusen tack för omdömet och förtroendet jag fick att sälja er bostad! Jag hjälper er mer än gärna en gång till om det blir aktuellt i framtiden. Hälsningar Therese
    Svensk Fastighetsförmedling gillar detta

Flygledarevägen 3D, 423 37 Torslanda