Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

Flygledarevägen 3D, 423 37 Torslanda — Visa karta

Funderar du på att byta eller sälja en bostad här i Torslanda? Eller kanske vill du flytta hit? Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan vårt område och erbjuder en mäklartjänst anpassad specifikt för dig och dina behov. BoButiken här i Torslanda har funnits i över 25 år och vi kan säga att vi har full koll på bostadsmarknaden här och, ja, Torslanda.

Med gemensam erfarenhet och stor affärsmässighet tar vi oss an varje försäljning med engagemang, nytänkande och omtänksamhet. Vårt mål är att du ska få ut det mesta av din bostadsaffär och dessutom känna dig nöjd.

Kom gärna förbi vår BoButik på Flygledarevägen 3D, vi svarar på alla dina frågor och tillsammans kan vi ta reda på hur du kan få ut mest av din bostadsaffär!

Läs vad 64 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

• Daniel G
    Daniel G skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Trevlig, proffsig och kunnig.
    Vi är jättenöjda. Läs mer
  • Ulrika J
    Ulrika J skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Proffsig, trevlig och vi är jätte nöjda :) Läs mer
  • Ove H
    Ove H skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Trevligt bemötande och professionellt hanterande av försäljningen. Läs mer
  • Mathias B
    Mathias B skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Jag är väldigt väldigt nöjd med Therese Krafft! Mycket kunnig och proffesionell, lugn och metodisk, gav bra råd och vägledde oss genom försäljning. Hon ingav stort förtroende som hon verkligen levde upp till. Jag kan varmt rekommendera Therese till alla som ska sälja sin bostad i Torslanda! Läs mer
  • Isabelle S
    Isabelle S skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Jag är otroligt nöjd med Therese som mäklare - i sin helhet. Hon är mycket lyhörd, professionell och har varit mycket enkel att ha att göra med. Lätt att kommunicera med och få tag i när vi haft frågor och funderingar under processens gång. Hade jag behövt anlita en mäklare i framtiden hade jag inte tvekat att kontakta henne. Läs mer
    2018-02-20 Therese K svarar Isabelle S
    Hej Isabelle,
    Nu har vi pratats vid i telefon men tack ännu en gång för ditt fina omdöme, det gör mig otroligt glad! Vi hörs vidare framöver!

Isabelle S, Therese K gillar detta
  • Patrik J
    Patrik J skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Per och hans team är extremt professionella. Alla detaljer är viktiga och kunden kommer alltid först. Att göra en bostadsaffär ska vara och kännas rätt för både köpare och säljare och här tummar inte Per på kvalitet.

Per är noggrann, trevlig, ödmjuk, glad, rättvis och väldigt duktig på sitt jobb. Vi rekommenderar Per till alla våra vänner och kommer absolut jobba med honom och hans team igen i framtiden om vi får möjlighet. Läs mer
  • Niclas T
    Niclas T skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Vi valde Therese efter att ha träffat flertalet mäklare och det visade sig vara ett lyckat val. Therese är väldigt professionell och höll hos oss uppdaterade under hela försäljningsprocessen. Hon är väldigt duktig på försäljning men har en varm personlighet och upplevs därför inte som ”säljig”. Vi rekommenderar verkligen Therese. Läs mer
    2018-02-05 Therese K svarar Niclas T
    Hej Niclas och Malin,
    Tusen tack för ert omdöme! Det var ett rent nöje att få ha er som kunder och att få sälja ert fina hus. Vi ses snart igen! Hälsningar Therese
  • Gladys A
    Gladys A skrev om Elin Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Elin var från start väldigt varm och välkomnande. Hon hjälpte oss att sälja över våra förväntningar. Hon var snabb med att svara på våra frågor och vi hade bra kontakt hela tiden. Hon tar sitt arbete på stort allvar och verkar alltid vilja leverera sitt yttersta. Vi är mycket nöjda ! Läs mer
    2018-01-23 Elin L svarar Gladys A
    Tack så mycket för er fina rekommendation och för att jag fick förtroendet till att hjälpa er med försäljningen av huset! Det glädjer mig att höra att ni är nöjda. Ha det fint så hörs vi! Hälsningar Elin
  • Ulla C
    Ulla C skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Therese Kraft
    Trevligt bemötande, kunnig, noggrann och engagerad.
    Kan varmt rekommendera henne!
    Vänligen Ulla C Läs mer
    2018-01-29 Therese K svarar Ulla C
    Hej Ulla,
    Tack för fina ord, vad glad jag blir! Vi ses i nästa vecka.
  • Marika L
    Marika L skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Per levde absolut upp till mina förväntningar och hade ett väldigt trevligt bemötande. Både han och Elin var väldigt hjälpsamma. Dock glömde de att bädda ordning sängarna med medtagna överkast etc på första visningen, vilket de hade sagt att de skulle göra. Hade jag vetat att de inte skulle bädda ordning hade jag gjort det själv . Såg inte heller att det var uppsatta några visningsskyltar. Läs mer
  • Kristofer F
    Kristofer F skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Per gjorde en bra bedömning när han värderade min bostad som höll till försäljningen. Var bra på att följa upp frågor som man hade och gjorde en smidig affär där vi var nöjda med helheten. Läs mer
  • Majly E
    Majly E skrev om Elin Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Kunnig
    Serviceinriktad
    Trevlig
    Glad Läs mer
    2018-01-18 Elin L svarar Majly E
    Tack Majly! Det var väldigt roligt att få hjälpa dig med din försäljning av huset. Hoppas du trivs i din nya lägenhet! Hälsningar Elin
  • Åsa P
    Åsa P skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Therese är en trevlig och duktig mäklare.
    Frågor hon inte kunde svara på tog hon snabbt reda på. Jag hade uppskattat om hon hade lite mer kunskap om objekten rent byggtekniskt med allt vad det innebär! Läs mer
    2018-01-17 Therese K svarar Åsa P
    Hej Åsa, tack för ditt omdöme! Jättekul att få ha er som kunder och att få sälja ett helt unikt och spännande hus till er. Jag hoppas ni kommer stortrivas och att de förändringar och renoveringar ni vill göra i huset blir precis som ni önskar! Jag uppskattar din ärlighet och tar givetvis med mig det du skriver.
    Hälsa Stefan så gott så ses vi på tillträdet! Mvh Therese
  • Manne B
    Manne B skrev om Elin Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Trevligt bemötande, bra kunskap om objektet Läs mer
    2018-01-17 Elin L svarar Manne B
    Tack Manne för att du valde att recensera mig och för dina fina ord! Hoppas ni trivs bra i lägenheten! Hälsningar Elin
  • Johan K
    Johan K skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    En kanon kontakt som väl uppfyllde våra önskemål, mycket lyhörd och kreativ. Läs mer
    2018-01-16 Therese K svarar Johan K
    Hej Johan!

Tusen tack! Det var ett nöje att få hjälpa er med försäljningen, ett riktigt bra samarbete. Hälsa Jessica! Mvh Therese
  • Anna-Caisa K
    Anna-Caisa K skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Trevligt bemötande, snabba svar på frågor och hjälp med minsta detalj!
    En omtänksam tjej! Läs mer
    2018-01-16 Therese K svarar Anna-Caisa K
    Hej Anna! Tack för ett fint omdöme. Det glädjer mig och det var så roligt att få hjälpa dig.
  • Camilla A
    Camilla A skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    väldigt nöjd, otroligt duktig mäklare vad gäller allt, jag värdesätter servicemind högt och det var Therese expert på! Alla tummar upp 👌👌 Läs mer
    2018-01-16 Therese K svarar Camilla A
    Vilket toppbetyg, stort tack Camilla! Hoppas att flytten gick bra och att ni trivs i ert nya hus.
    Med vänlig hälsning Therese
  • Sylvia S
    Sylvia S skrev om Elin Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Förtroendeingivande, seriös, allt Utmärkt! Läs mer
    2018-01-15 Elin L svarar Sylvia S
    Hej Sylvia! Tusen tack för omdömet och för att jag fick förtroendet till att sälja ditt hus. Vi ses på tillträdet! Hälsningar Elin
  • Johan N
    Johan N skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Trygg och professionell. Både när man är köpare och säljare. Kommer utan tvekan att använda per igen om tillfälle ges. Läs mer
  • Anders S
    Anders S skrev om Elin Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Trevlig, noggrann, kunnig och kompetent. Läs mer
    2018-01-15 Elin L svarar Anders S
    Hej Anders! Tack så mycket för din kommentar och kul att höra att du verkar nöjd med hur jag hjälpte till vid köpet av din bostad. Jag hoppas du trivs i din fina lägenhet! Hälsningar Elin
  • Marcus B
    Marcus B skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Pålitlig, effektiv med bra driv. Personlig och resultatinriktad. Har både köpt och sålt via Per och är mycket, mycket nöjd. Läs mer
  • Emelie H
    Emelie H skrev om Elin Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Elin var vid första mötet väldigt professionel, trevlig och tydlig med hur Svensk Fast och hon själv jobbar vid en försäljning. Hon lyssnade noga på vad just vi hade för förväntningar och hur vår ställning till att sälja var just då (vi ville förbereda för en försäljning då vi letade annan bostad) och vi anser att hon verkligen levde upp till våra förväntningar. Vi hade innan värderingsmötet varit på visning där Elin var mäklare och visste därför hur hon upplevs ur en köpares perspektiv vilket gjorde att vi verkligen kände oss trygga och hade fullt förtroende till henne.
    När vi sedan lite hastigt köpte en ny bostad precis innan semester var hon otroligt tillmötesgående och ordnade snabbt tid för fotografering och färdigställande av vår annons.
    Även efter försäljningen har hon överträffat våra förväntningar genom att vara otroligt hjälpsam i hela deklarationsdjungeln och svara på alla små frågor man har första gången man säljer en bostad.
    Vad som främst får oss att rekommendera Elin som mäklare till andra är att hon är otroligt tillmötesgående både för säljaren och köparen, svarar snabbt på frågor via mail, hon är tydlig med vad som gäller (för båda parter) och efter en visning med henne så lämnar man inte bostaden med massa obesvarade frågor. Eventuella frågor som inte kan besvaras på plats får man svar på via mail inom ett par timmar. Det upplever vi som ganska unikt efter att ha varit på väldigt många visningar der senaste året.
    Vi har bara bra saker att säga om hela vår försäljningsprocves med Elin och Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
    2018-01-15 Elin L svarar Emelie H
    Hej Emelie! Gud va roligt att läsa er fina rekommendation. Jag är glad att jag fick hjälpa er med försäljningen av er lägenhet! Det var riktigt kul att få samarbeta med er och det blir såklart extra roligt när man får höra att ni är så nöjda med mitt arbete. Hoppas ni trivs bra i er nya lägenhet. Hälsa Victor så gott från mig! Hälsningar Elin
  • Beatrice F
    Beatrice F skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Fick ett bra bemötande både vad gäller visning och budgivning. Även vad gäller kontraktskrivningen Läs mer
    2018-01-15 Therese K svarar Beatrice F
    Hej Beatrice! Tack för dina ord och hoppas att du trivs i lägenheten! Hälsningar Therese
    Therese K, Therese K, Therese K, Therese K gillar detta
  • Madelaine D
    Madelaine D skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Trevlig men inte så tillgänglig som man önskar att mäklare ska vara. Läs mer
    2018-01-15 Therese K svarar Madelaine D
    Hej! Vad tråkigt att höra att ni inte upplevde mig som tillgänglig. Jag hoppas ändå att ni är nöjda med resultatet och att ni kommer trivas i ert nya fina hus. Vi ses på tillträdet!
    Mvh Therese
  • Minoo S
    Minoo S skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Vi fick mycket bra bemötande av Therese. Hon tog hand om vår affär på ett bra proffsigt sätt och vi är nöjda med henne. Läs mer
    2018-01-15 Therese K svarar Minoo S
    Hej Minoo! Tack för din fina kommentar! Det var ett rent nöje att få hjälpa er med köpet av er bostad. Hälsa hela familjen!

• Maria A
    Maria A skrev om Elin Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Elin överträffade vår förväntan, toppbetyg! Läs mer
    2018-01-15 Elin L svarar Maria A
    Tack Maria för de fina orden! Det var jättekul att få hjälpa er med försäljningen. Hoppas ni trivs bra i er lägenhet! Hälsningar Elin
  • Pia B
    Pia B skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Jag är super nöjd med Per Lind!
    Proffsigt utfört uppdrag och bemötande!
    Uppdraget är utfört över förväntan.
    Skulle gärna rekommendera honom och hans assistent.
    Mvh Pia Blankenfjell Läs mer
  • Gert F
    Gert F skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Therese är en fantastisk person som bryr sig om att både säljare och köpare blir nöjda i en fastighetsaffär. Hon tar sig tid och går igenom alla förutsättningarna och kommer med goda råd hela tiden. Hon är dessutom en charmerande person och mycket lätt att komma överens med. Vi kan rekommendera henne till det bästa.

Gert o Gunilla Läs mer
    2018-01-15 Therese K svarar Gert F
    Stort tack för rekommendationen Gert och Gunilla! Jättekul att få ha er som kunder och att få sälja ert fina hus. Hoppas också att ni kommer trivas i er nya bostad! Hälsningar Therese
  • Carina B
    Carina B skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Jättenöjd med den professionella hjälpen jag fick från Therese, det kändes tryggt genom hela säljprocessen och jag kan varmt rekommendera Therese som mäklare/Carina Läs mer
    2018-01-15 Therese K svarar Carina B
    Tusen tack Carina! Så roligt att du är nöjd och rekommenderar mig vidare till andra. Hoppas att vi ses igen! Hälsningar Therese
  • Axel P
    Axel P skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Bra och hela tiden tillgänglig Läs mer
  • Suzan K
    Suzan K skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Therese är engagerad och känns som en varm person som man fick förtroende för. Läs mer
    2017-12-29 Therese K svarar Suzan K
    Hej Suzan,
    Tack för ditt omdöme, vad glad jag blir! God fortsättning så hörs vi vidare framöver.
  • Lilly R
    Lilly R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Väldigt professionella, engagerade och noggranna! Vi hade nöjet att ha Per och Elin som mäklare och är otroligt nöjda.
    Trevliga möten och bra uppföljning. Ska man sälja/köpa i Torslanda bör man välja Per och Elin!

Tusen tack!

/ L&A Läs mer
  • Solveig P
    Solveig P skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Trevligt bemötande!
    Proffsigt utförd försäljning !
    Mycket nöjd Kund.
    Tack! Läs mer
  • Johan M
    Johan M skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Mycket proffsig bemötande och utförande. Läs mer
  • Birgitta K
    Birgitta K skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Genom hela processen har vi fått ett mycket proffessionellt bemötande. Har hela tiden varit tillgänglig och återkommit med information eller besked utan dröjsmål. Vi har kännt oss trygga och mycket nöjda med servicen.
    Betyg: Utmärkt Läs mer
    2017-12-06 Svensk Fastighetsförmedling svarar Birgitta K
    Tack för förtroendet och omdömet Birgitta!
    Lycka till i framtiden med ert nya hem!
    Med vänliga hälsningar Per och Elin
  • Lisbeth G
    Lisbeth G skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Therese har tagit hand om försäljningen av vår villa på ett mycket professionellt sätt och vi skulle gärna anlita henne igen! Våra bästa rekommendationer!! Läs mer
    2017-12-05 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lisbeth G
    Hej Lisbeth och Jörgen,
    Tusen tack för omdömet och förtroendet jag fick att sälja er bostad! Jag hjälper er mer än gärna en gång till om det blir aktuellt i framtiden. Hälsningar Therese
  • Tommy K
    Tommy K skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Bra och korrekt beskrivning av uppdraget.
    Bra kommunikation och upplägg kring marknadsföringen av vår lägenhet.
    Den korta stylinghjälpen var värdefull.
    Litet svårt att få återkopplingen av våra korrigeringar av bla planlösningen att bli rätt i slutänden.
    Onödigt krångligt med hanteringen av kostnaden för annonsering på Hemnet.
    Målpriset nåddes inte vid försäljningen. En liten besvikelse. Läs mer
    2017-12-06 Svensk Fastighetsförmedling svarar Tommy K
    Tusen tack för betyget Tommy!
  • Louise F
    Louise F skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Det var jättebra på så sett att Therese kunde ställa upp och anpassa våra möten osv efter oss som kund. Väldigt trevlig och snäll person :) Läs mer
    2017-12-05 Svensk Fastighetsförmedling svarar Louise F
    Hej Louise och Tor,
    Tack för fina ord! Jag förstår att ni längtar till våren när ni får tillträde till ert nya fina hus. Vi hörs snart igen! Hälsningar Therese
  • Ann-Marie H
    Ann-Marie H skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Glad, trevlig och professionell. Inkluderar kollegan. Vi fick det bemötande och service som man kan önska vid försäljningen. Läs mer
    2017-12-06 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ann-Marie H
    Tack så mycket för omdömet Ann-Marie!
    Vi ses i framtiden!
    Med vänlig hälsningar
  • Sofie J
    Sofie J skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Väldigt Proffsigt och trevligt bemötande och hantering av oss som kund. Kunniga och lämnar inget åt slumpen Läs mer
    2017-12-06 Svensk Fastighetsförmedling svarar Sofie J
    Tack Sofie!
    Vi tackar för förtroendet och önskar er lycka i fortsättningen så se vi framöver och hälsa Rickard.
  • Christina R
    Christina R skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Therese Krafft har visat ett stort engagemang vid min lgh-försäljning i Torslanda. Trots en bostadsmarknad i gungning lyckades hon till slut få fram en seriös och mycket trevlig spekulant med ordnade ekonomiska förhållanden.
    Jag kan rekommendera henne å det varmaste.
    M v h
    Christina Ranfors Läs mer
    2017-11-28 Svensk Fastighetsförmedling svarar Christina R
    Hej Christina,
    Stort tack för ditt omdöme och förtroendet i samband med din försäljning. Vi ses om några veckor igen! Hälsningar Therese
  • Toril N
    Toril N skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Dom har verkligen levt upp till min förväntan. Och ett mycket trevligt bemötande. Jag rekomander er gärna till andra. Tack så mycket. Mvh. Toril Nilsson. Läs mer
    2017-12-06 Svensk Fastighetsförmedling svarar Toril N
    Tack för rekommendationen och omdömet!
    Hoppas du kommer trivas i ditt nya hem!
    Med vänliga Hälsningar
  • Christer T
    Christer T skrev om Elin Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Tillmötes med fullo .Gick in med 100% arbetskraft. Läs mer
    2017-11-28 Svensk Fastighetsförmedling svarar Christer T
    Hej Christer! Tack för ett gott samarbete. Lycka till med din nya lägenhet! /Elin
  • Sven H
    Sven H skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Mycket gott bemötande. Glad, trevlig och professionell. Läs mer
    2017-12-06 Svensk Fastighetsförmedling svarar Sven H
    Tusen tack för omdömet och de fina orden.
    Hade de så bra så hörs vi fram över.
  • Annelie Maria S
    Annelie Maria S skrev om Elin Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Förtroendeingivande och proffsig med fin känsla för människors behov. Läs mer
    2017-11-21 Svensk Fastighetsförmedling svarar Annelie Maria S
    Hej Mia! Tack för dina fina ord. Det var riktigt roligt att få hjälpa er med försäljningen av ert hus. Vi hörs snart igen!
    Hälsningar,
    Elin
  • Linus L
    Linus L skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Tack för ett bra samarbete! Proffesionellt och bra bemötande och alltid glad å positiv! Kan verkligen rekomendera Therese Krafft som mäklare! Läs mer
    2017-11-17 Svensk Fastighetsförmedling svarar Linus L
    Hej Linus och Eva-Lena,
    Vad roligt att ni är nöjda och tack själva! Hoppas också att ni kommer trivas i det nya fina huset ni har köpt! Hälsningar Therese Krafft
  • Helene E
    Helene E skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Lyhörd, professionell och trevligt bemötande. Läs mer
    2017-11-16 Svensk Fastighetsförmedling svarar Helene E
    Hej Helene,
    Tusen tack för dina ord! Önskar dig en fortsatt bra dag! Med vänlig hälsning Therese Krafft
  • Alex A
    Alex A skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Hej Therese! Tack för en bra och smidig försäljning av vår lägenhet, vi väntade barn och hade svårt med tid och du löste det mesta ändå! Vi är väldigt nöjda med kontakten och återkoppling! Kan stark rekommendera Therese Krafft på svensk fast! Med vänlig hälsning, Alex och Sandra Läs mer
    2017-11-03 Svensk Fastighetsförmedling svarar Alex A
    Hej Alex och Sandra,
    Det glädjer mig att ni är nöjda med mitt arbete och resultatet! Tusen tack för detta omdöme och förtroendet jag fick att sälja er bostad. Och ännu en gång, STORT GRATTIS till lilla tjejen!
    Hälsningar Therese Krafft
  • Emelie E
    Emelie E skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Jag kan verkligen rekommendera Therese krafft , en väldigt duktig mäklare . Allt gick väldigt snabbt och smidigt precis så som jag ville att det skulle göra . //Emelie Läs mer
    2017-11-01 Svensk Fastighetsförmedling svarar Emelie E
    Hej Emelie,
    Tack själv för ett fint samarbete och rekommendationen! Hälsningar Therese Krafft
  • Marielle P
    Marielle P skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Vi valde att anlita Svensk Fastighetsförmedling, mäklare Therese Krafft och är mycket nöjda med vårt val.
    Varit engagerad, lyhörd och snabb i försäljningsprocessen enligt vårt önskemål. Ett trevligt bemötande och mycket noggrann.
    Vi är nöjda och kan absolut rekommendera Therese och Svensk Fastighetsförmedling.
    // Robert och Marielle Läs mer
    2017-10-19 Svensk Fastighetsförmedling svarar Marielle P
    Hej Marielle och Robert,
    Vad roligt att ni är nöjda med mitt utförda arbete, det glädjer mig! Tack för ert omdöme och förtroendet.
    Mvh Therese Krafft

Flygledarevägen 3D, 423 37 Torslanda