Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

Flygledarevägen 3D, 423 37 Torslanda — Visa karta

Funderar du på att byta eller sälja en bostad här i Torslanda? Eller kanske vill du flytta hit? Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan vårt område och erbjuder en mäklartjänst anpassad specifikt för dig och dina behov. BoButiken här i Torslanda har funnits i över 25 år och vi kan säga att vi har full koll på bostadsmarknaden här och, ja, Torslanda.

Med gemensam erfarenhet och stor affärsmässighet tar vi oss an varje försäljning med engagemang, nytänkande och omtänksamhet. Vårt mål är att du ska få ut det mesta av din bostadsaffär och dessutom känna dig nöjd.

Kom gärna förbi vår BoButik på Flygledarevägen 3D, vi svarar på alla dina frågor och tillsammans kan vi ta reda på hur du kan få ut mest av din bostadsaffär!

Läs vad 120 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

• 2019-02-13

Mats Bruno J skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Sålt mitt hus.
    Per Lind, Fastighetsmäklare är professionell, blev bra bemött.
    Han uppfyllde alla mina förväntningar, försäljningen gick väldigt bra.
    Om jag kommer att sälja min bostad längre fram så kommer jag att anlita Svensk Fastighetsförmedling igen. Läs mer
  • 2019-02-11

Padraig S skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Therese har sålt vårt radhus, vi är väldigt nöjda med Therese arbete! Trots stressfaktorer emellanåt lyckades Therese ge de bästa råden vid rätt tillfälle! Skulle definitivt rekommendera Therese vidare. Tack! Karina & Padraig Läs mer
  • 2019-02-10

Mia B skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Mötte förväntningarna. Bra bemötande och hjälpsam. Använder gärna Therese igenom om det blir aktuellt Läs mer
  • Karin F

2019-02-08

Karin F skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Mycket bra bemött.
    Snabb o lyckad försäljning av en villa.
    Jag är mycket nöjd med min mäklare. Läs mer
  • 2019-02-07

Leif S skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Mycket trevlig och hjälpsam med ett stort kunnande och engagemang. Läs mer
  • 2019-01-14

Rickard E skrev om Elin Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Sålde min tvåa i Torslanda innan visning till rekordpris all-time high!
    Bra kommunikation hela vägen, rekommenderar Elin starkt Läs mer
    2019-01-15 Elin L svarar Rickard E
    Tack för rekommendationen Rickard & roligt att du är nöjd med försäljningen! :)
  • Annelie Maria S

2018-12-20

Annelie Maria S skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Jag har både köpt och sålt min lägenhet med Therese. Alltid blivit väl bemött och känt förtroende för henne. Tydlig i sin kommunikation och snabb på att återkoppla.
    Är över förväntan nöjd med min försäljning av lägenheten som gick fort och proffesionellt till.
    Är på det hela mycket nöjd och kan starkt rekommendera Therese som mäklare. Läs mer
  • 2018-12-18

Karina B skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Therese gjorde ett mycket bra intryck på oss, så pass bra att vi valde henne till försäljning av vårt hus! Snabb respons och bokning av visning. Vi känner oss väldigt trygga med Therese! Läs mer
  • 2018-12-18

Tommy J skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Vi har sålt ett kedjehus och köpt en lägenhet. Träffade en mycket kompetent mäklare på Svensk fastighetsförmedling. Hon har hjälpt oss på bästa sätt, alltid hjälpsam, glad och positiv. Vi hade inte fått en bättre lösning på det vi önskade oss. THERESE KRAFT du har varit fantastisk att samarbetat med vi kommer att varmt rekommendera dig vidare. Tack för allt. Ingrid och Tommy. Läs mer
  • 2018-12-10

Morgan E skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Sålt fritidshus
    Engagerat o positivt
    Mäklaren levde på alla sätt upp till mina förväntningar.

Helt igenom mycket erfaret och yrkesmässigt. Läs mer
    2018-12-18 Therese Krafft svarar Morgan E
    Hej,
    Vilket fint omdöme, otroligt roligt att läsa! Tack själva och God jul!
  • 2018-11-28

Emil B skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Vi sålde vår villa och är oerhört nöjda med Per för all hjälp kring försäljningen. Per har agerat väldigt professionellt och förtroendeingivande under hela försäljningsprocessen. Alla våra frågor och funderingar har Per fångat upp på ett mycket bra sätt. Per har varit väldigt lyhörd, alltid gett snabb återkoppling och har en mycket fin fingertoppskänsla! Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2018-11-29 Per L svarar Emil B
    Tack så mycket Emil!
    Uppskattar feedbacken och önskar er all lycka med ert nya hem!
  • 2018-11-19

Lena L skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Bra kunnig.
    Intresserad och lyhörd. Bra råd korrekt.
    Trygg Läs mer
    2018-11-29 Per L svarar Lena L
    Tack så mycket Lena.
    Uppskattar verkligen din rekommendation!
  • 2018-11-08

Caitriona D skrev om Elin Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    I sold a cabin through a private sale. Elin Lundgren was very helpful and efficient and guided me through the process really well. I would recommend her highly to anyone selling or buying property. Läs mer
    2018-11-08 Elin L svarar Caitriona D
    Thank you Caitriona for your kind words. I'm glad you appreciated my help through your process.
  • 2018-11-08

Björn W skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Per Lind hjälpte oss att sälja våran villa på Hönö.
    Per är verkligen ett proffs och har guidat oss genom försäljningen på ett fantastiskt sätt. Är snabbt på allt man vill ha hjälp med och man känner sig trygg med Per. Läs mer
    2018-11-29 Per L svarar Björn W
    Tack så mycket Björn!
    Hoppas allt blir jätte bra med ert nya hem nu!
  • 2018-10-24

Mellberg Invest Ab skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Samarbetet med Per Lind på Svensk Fastighetsförmedling i Torslanda har skett under hösten 2018.
    Gäller försäljning av villan samt tomt för enfamiljshus, båda inom Lilleby i Torslanda.

Hade höga förväntningar på Mäklaren, då jag har ett helt yrkesliv (minst 50 år) inom bygg- och fastighetsbranschen.

Per Lind med medarbetare har på alla plan uppfyllt alla mina målsättningar, såväl personliga kontakten, försäljningsupplägget, marknadsbedömning, prissättning samt inte minst lyckats med att på kort tid finna seriösa köpare och genomföra affärerna.

Idag ser jag fram mot dessa tillträden under nov. och dec. i samverkan med Mäklaren och Köparna. Läs mer
    2018-11-29 Per L svarar Mellberg Invest Ab
    Tack så mycket Göran!
    Uppskattar verkligen dom orden du utrycker. Hade bra och lycka till med nya boendet nu
  • 2018-10-24

Louise K skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Vi är mycket nöjda med hjälpen vi fick vid köp av vår nya bostad. Vi kände oss trygga med Therese genom hela processen och hon gav snabb återkoppling. Läs mer
    2018-11-17 Therese Krafft svarar Louise K
    Tack Louise och Mattias! Vad glad jag blir. Nu ser vi framemot tillträdesdagen när ni skall få flytta in. Trevlig helg! Mvh Therese
  • 2018-10-18

Susanne H skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Under försäljningen av vårt hus fick vi alltid ett trevligt bemötande av Therese. Hon är dessutom mån om att både säljare och köpare ska göra en bra affär och känna sig nöjda efteråt. Därför kan vi varmt rekommendera er att anlita Therese när ni ska göra er bostadsförsäljning. Med vänliga hälsningar Susanne och Anders. Läs mer
    2018-10-23 Therese Krafft svarar Susanne H
    Hej Susanne och Anders,
    Vad härligt att läsa, tack så mycket för ert omdöme! Det har varit otroligt roligt att få hjälpa er med försäljningen och nu hoppas vi såklart också att ni kommer stortrivas i ert nästa hus. Vi hörs snart igen!
  • John J

2018-10-13

John J skrev om Elin Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Sålt villa allt fungerat över förväntan snabbt o smidig hantering av allt bra återkoppling på allt
    Elin super bra mycket proffsig kan varmt rekommendera henne får 10 p av 10 Läs mer
    2018-10-15 Elin L svarar John J
    Hej Janne! Tusen tack för dina fina ord. Ha en fortsatt fin semester så hörs vi när ni är hemma igen! /Elin
  • 2018-10-11

Ethel Nelly Gunilla P skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Sålt radhus.
    Jätte nöjd med Per Lind och Elin Lundgren på Svensk Fastighetsförmedling.
    Trevligt bemötande och bra återkoppling med info under hela processen. Läs mer
    2018-11-29 Per L svarar Ethel Nelly Gunilla P
    Hej Gunilla!
    Tack så mycket för dom orden!
  • Karin A

2018-10-09

Karin A skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Jag är jättenöjd, Therese är professionell och engagerad. Läs mer
    2018-10-10 Therese Krafft svarar Karin A
    Tusen tack Karin för dina snälla ord! Vi hörs snart igen.
  • 2018-10-07

Pernilla H skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Therese har sålt mitt parhus-bostadsrätt i Björlanda och jag är mycket nöjd med bemötandet och supporten jag fått genom hela processen. Alltid snabb återkoppling och hon höll mig informerad på ett utmärkt sätt! Har haft fullt förtroende för hur Therese arbetar och den guidning jag fått.
    Professionellt!
    Mina bästa rekommendationer! Läs mer
    2018-10-10 Therese Krafft svarar Pernilla H
    Hej Pernilla! Tack så mycket för din rekommendation och för att jag fick förtroendet till att hjälpa dig med försäljningen av din fina bostad. Vi har haft ett mycket bra samarbete genom hela försäljningsprocessen och nu återstår tillträdesdagen. Vi hörs såklart innan dess! Hälsningar Therese
  • 2018-10-05

Claes L skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Sålt 2-rums bostadsrätt i Torslanda
    Blivit mycket bra och proffesionellt bemött
    Mycket nöjd med mäklaren Läs mer
    2018-11-29 Per L svarar Claes L
    Tack så mycket Claes, det gick lika bra denna gången som förra!
  • 2018-09-20

Leif I skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Har fått hjälp med försäljning av vårt hus.
    Från första mötet med mäklaren har vi känt oss mycket nöjda
    med det bemötandet vi fick. Det har hållit i sig under hela
    försäljningsprocessen. Bättre mäklare än vad vi hade, får man leta efter. Läs mer
    2018-11-29 Per L svarar Leif I
    Tack så mycket Leif!

Hoppas ni kommer trivas i lägenheten nu
  • 2018-09-07

Beatrice J skrev om Elin Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Toppen tjej som lotsat mig bra hittills i min husförsäljning. Det är en del kvar.
    Trevlig go duktig och förstående. Superhärlig ! Läs mer
    2018-09-10 Elin L svarar Beatrice J
    Tack Bea för dina fina ord. Vi hörs snart igen och så ses vi på tillträdet om inte annat!
    Elin L gillar detta
  • 2018-09-03

Rose-Marie Iréne S skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Sålt en 3-rumslägenhet i Amhult.
    Blev väldigt trevligt bemött av Per Lind. En av anledningarna till att jag valde Svensk Fastighetsförmedling.
    Sälja lägenheten. Ja, och min lägenhet blev såld redan på förhandsvisning.
    Kollade med de andra fastighetsbyråerna i Torslanda, men tyckte ni hade det bästa upplägget. Läs mer
    2018-11-29 Per L svarar Rose-Marie Iréne S
    Tack så mycket Rose-Marie!
    Lycka till med ditt nya boende nu!
  • 2018-09-01

Anders D skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Kan bara säga att vi är extremt nöjda med allt. Läs mer
    2018-11-29 Per L svarar Anders D
    Tack Anders!
    Jag blir jätteglad av orden!
  • 2018-08-29

Ulla Margareta Kristina H skrev om Elin Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Sålt ett hus, snabb och smidig affär! Väldigt nöjd! Läs mer
    2018-08-29 Elin L svarar Ulla Margareta Kristina H
    Hej! Jätteroligt att du är så nöjd. Vi ses snart igen på tillträdet!
  • 2018-08-15

Isak Sigfrid Roland S skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Bra bemötande och snabb och korrekt återkoppling i processen Läs mer
    2018-09-04 Therese Krafft svarar Isak Sigfrid Roland S
    Vilket toppbetyg, tack så mycket! Det var väldigt roligt att få hjälpa er med försäljningen av huset. Hälsningar Therese
  • 2018-08-11

Bror Helmer O skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Trevlig och sålde till slut huset trots marknadsmässigt dåliga förhållanden.

MVH Berndt Olofsson Läs mer
    2018-09-04 Therese Krafft svarar Bror Helmer O
    Hej! Tusen tack för omdömet och för att jag fick förtroendet till att sälja ert hus. Ha en fortsatt bra dag! Mvh Therese
  • 2018-08-01

Olle J skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Köpt lägenhet i Torslanda
    Snabb affär.vi var trygga meď denna mäklåŕe. Helt problemfritt. Läs mer
    2018-09-04 Therese Krafft svarar Olle J
    Hej Olle,
    Tack för fina ord, vad glad jag blir!
  • 2018-07-31

Petra Ö skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Väldigt nöjd med en lyckad och snabb försäljning av lägenhet. Med ett mycket trevligt och professionellt bemötande kändes det tryggt att välja Therese som mäklare. Alltid tillgänglig och svarar snabbt på telefon och mail vilket var väldigt uppskattat. Läs mer
    2018-09-04 Therese Krafft svarar Petra Ö
    Hej Petra! Tack så mycket för din fina rekommendation och för att jag fick förtroendet till att hjälpa dig med försäljningen av din bostadsrätt. Det glädjer mig att höra att du är nöjd. Ha det fint så hörs vi! Hälsningar Therese
  • 2018-07-29

Elin G skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Therese var helt rätt person att sälja vår bostadsrätt i Torslanda! Hon visade på stor kunskap kring vårt boende, förening och område. Therese var öppen med vad hon tyckte och vad vi kunde förvänta oss vilket gav stort förtroende. Hon stämde alltid av med oss och gav snabb återkoppling vid ev frågor. Läs mer
    2018-09-04 Therese Krafft svarar Elin G
    Vilket samarbete vi haft! Stort tack för omdömet och tack för att jag fick förtroendet att sälja er bostad. Vi ses på tillträdet!
  • 2018-06-20

Therese K skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Therese var lyhörd och återkopplade förutsättningar på ett bra sätt så affären blir bra för alla parter Läs mer
    2018-09-04 Therese Krafft svarar Therese K
    Tusen tack Therese! Det har varit otroligt roligt att få hjälpa er med försäljningen och nu hoppas vi såklart också att ni kommer stortrivas i ert nästa boende.
  • 2018-06-20

Fredrik L skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Göteborg från september till att det var alla som har med det som att det gällde nollan eftersom Läs mer
    2018-09-04 Therese Krafft svarar Fredrik L
    Tack Fredrik för ditt omdöme! Mvh Therese
  • 2018-06-19

Emma C skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Vid husköp i Torslanda fick vi mycket proffsigt bemötande och bra service. Smidig och trygg affär! Läs mer
    2018-09-04 Therese Krafft svarar Emma C
    Tack Emma för fina ord! Hoppas att ni kommer trivas i ert nya hus.
  • 2018-06-19

Kerstin B skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Jag har sålt en villa med strandnära läge. Per har varit serviceinriktad, realistisk i sina bedömningar och trevlig. Per var mycket tjänstvillig och tog väl hand om kunder och mig som uppdragsgivare. Han har varit riktigt bra helt enkelt! Läs mer
    2018-11-29 Per L svarar Kerstin B
    Tack så mycket Kerstin, hade så bra så hörs vi i framtiden!
  • 2018-06-16

Trivselhus Aktiebolag skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Per är mycket kompetent, ärlig, trevlig .
    Skötte denna affär perfekt från A-Ö Läs mer
    2018-11-29 Per L svarar Trivselhus Aktiebolag
    Tack Christian, ser fram emot fler samarbeten!
  • 2018-06-15

Lena E skrev om Elin Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Har just sålt min 3:a i Amhult. Kändes naturligt att använda samma mäklare som jag köpte av för några år sedan. Elin Lundgren är professionell men har också en härlig glad personlighet som gör att hon är lätt och kul att samverka med.
    Elin och hennes kollegor levde väl upp till mina förväntningar att ge all den support jag behövde! Läs mer
    2018-06-15 Elin L svarar Lena E
    Hej Lena! Tack för din fina recension. Jag är superglad för att att jag fick hjälpa dig med försäljningen! Vi hörs snart igen! /Elin
  • 2018-06-05

Malin S skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Therese förmedlade vår villa som vi köpte i Torslanda. Vi uppskattade den snabba återkopplingen och flexibiliteten. Therese var påläst och svarade direkt på våra frågor. Vi rekommenderar varmt Therese! Läs mer
    2018-06-06 Therese Krafft svarar Malin S
    Hej! Stort tack för ert fina omdöme och att ni ger mig ett kvitto på hur jag vill att ni som köper en bostad via mig och Svensk Fastighetsförmedling skall känna efter att köpet är klart. Nu ser vi framemot dagen när det är dags för er att flytta in! Hälsningar Therese
  • 2018-06-04

Anders B skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Jag sålde en villa.
    Jag blev mycket vänligt bemött av mäklaren.
    Jag hade stora förväntningar på en snabb lösning och det infriades.
    Jag är mycket nöjd med helheten av min försäljning och bemötande👍 Läs mer
    2018-06-06 Therese Krafft svarar Anders B
    Hej Anders och Iwona,
    Det har varit jätteroligt att få förmedla ert fina hus, tusen tack ännu en gång för förtroendet!
    Jag önskar er en härlig nationaldag och nästa gång vi träffas är på tillträdesdagen i augusti. Ni är självklart välkomna att ringa mig innan dess om ni har frågor eller funderingar.
    Mvh Therese
  • 2018-06-04

Roger L skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Bra planering och genomförande av min försäljning.
    Allt blev enkelt och smidigt precis som Therese lovade. Läs mer
    2018-06-06 Therese Krafft svarar Roger L
    Tack för din recension Roger! Det är fantastiskt roligt att kunna leverera det resultat som efterfrågades. Ha en fin nationaldag så hörs vi snart igen! Hälsningar Therese
  • 2018-05-28

Annika S skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Bemötande bra.
    Jag tycker ni ska utveckla denna enkät med flera frågor att ge graderade svar på. Läs mer
    2018-05-29 Therese Krafft svarar Annika S
    Hej Annika och Ingmar, tack för er feedback! Jag skall givetvis ta det med mig för att se om vi kan utveckla vår förfrågan till er som köpt och sålt genom Svensk Fastighetsförmedling.
    Det är roligt att läsa att ni upplevde mitt bemötande som gott och jag hoppas att ni kommer trivas i ert nya hus som ni skall flytta in i! Mvh Therese
  • 2018-05-14

Magnus B skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Bästa mäklaren på Hisingen! Kanon service och väldigt kunnig och påläst.
    Jag har under året köpt ett par tomter och det har varit lika bra service varje gång! Läs mer
    2018-05-15 Therese Krafft svarar Magnus B
    Tusen tack Magnus, vilket omdöme! Det glädjer mig att du är nöjd och jag ser framemot vidare kontakt framöver. Mvh Therese
  • 2018-05-13

Anneli S skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Therese har ett otroligt proffsigt bemötande. Vi är väldigt nöjda med henne som mäklare, både vid köp och vid försäljning. Hon är en varm person som är lätt att kommunicera med. Alltid snabb återkoppling!
    Rekommenderar Therese och Svensk Fastighetsförmedling till alla som ska sälja sin bostad. Mvh Anneli och Johnny Läs mer
    2018-05-15 Therese Krafft svarar Anneli S
    Hej Anneli och Johnny,
    Jag blir otroligt glad att ni är nöjda och att jag fick äran att följa er genom både köp och försäljning. Tack för ett strålande samarbete och vi ses igen på tillträdesdagen! Mvh Therese
  • 2018-05-11

Marlene L skrev om Elin Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Ett professionellt arbete/samarbete från presentation till landad affär! Med sin självklara framtoning och bemötande, sin stora kunnighet och erfarenhet kändes försäljningen av vårt älskade hus som en trygg resa från början till slut. När vi ibland vacklade och misströstade lugnade hon oss med sin erfarenhet och sitt lugn. Elin (med assistenten Per Lindh) levde helt klart upp till och lyckades även överträffa våra förväntningar. Inga frågor lämnades obesvarade, vare sig till oss som säljare eller till spekulanter.
    Tack för ett fantastiskt gott arbete. Fortsätt så, så kommer många efter oss att landa försäljningar i en trygg miljö. Läs mer
    2018-05-14 Elin L svarar Marlene L
    Hej Marlene! Tusen tack för dina otroligt fina ord. Det var jättekul att vi fick hjälpa er med försäljningen & ännu roligare att höra att ni är nöjda. Vi hörs och ses!
  • 2018-05-10

Kjell Arne H skrev om Elin Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Hej!
    Vi sålde en fin villa i lillebyvägen där allt av vikt kom fram i säljbuddkapet.
    Kontakten och uppmärksamheten kring försäljningen har varit minutiöst och tillmötesgående var väldigt bra inte bara gentemot oss utan vad jag kan förstå även gentrmot köparen.
    Tack!
    Mvh Kjell Läs mer
    2018-05-14 Elin L svarar Kjell Arne H
    Hej Kjell! Stort tack för din rekommendation och tack till förtroendet för att vi fick hjälpa er med försäljningen. Roligt att höra att ni är nöjda!
  • 2018-05-01

Therese sålde vårt hus i Torslanda!
    Hon är en mäklare man kan lita på med ett stort driv ! Vi är super nöjda med hennes arbete! Vill absolut rekommendera henne!!! 😃 Med vänlig hälsning, Maria o Fredrik Läs mer
    2018-05-03 Therese Krafft svarar Fredrik L
    Hej Fredrik och Maria,
    Vilket fint omdöme, stort tack! Vi har haft ett jättebra samarbete genom hela processen och jag är väldigt glad att jag fick förtroendet att sälja ert hus. Vi hörs snart igen!
    Mvh Therese Krafft
  • 2018-04-27

Therese kände snabbt in vilken person jag är vilket underlättade kommunikationen. Hon ger snabb återkoppling vid frågor och är noga med att lyssna in och agera på önskemål. Läs mer
    2018-05-01 Therese Krafft svarar Therese K
    Så roligt att läsa Therese, tack vad glad jag blir! För mig är kommunikationen oerhört viktig. Vi hörs i dagarna igen! Mvh Therese
  • 2018-04-27

Marcus K skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Snabb feedback.
    Fair mot både säljare och köpare. Läs mer
    2018-05-01 Therese Krafft svarar Marcus K
    Tack Marcus! Nu ser vi framemot tillträdet av ert nya fina hus. Ha en fin dag! Mvh Therese
  • 2018-04-23

Margareta Ann-Charlotte B skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Sålde vår sommarstuga.
    Vi var noga med vårt val av mäklare. Vi kände från första stund stort förtroende för Therese.
    Hon uppfyllde på alla sätt våra förväntningar. Förtroendegivande, positiv och med snabb återkoppling.
    Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2018-04-25 Therese Krafft svarar Margareta Ann-Charlotte B
    Hej Margareta,
    Tusen tack för ert fina omdöme! Det var ett rent nöje att få ha er som kunder och att få sälja västkustpärlan på Björkö. Vi ses snart igen! Hälsningar Therese

Flygledarevägen 3D, 423 37 Torslanda