Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

Flygledarevägen 3D, 423 37 Torslanda — Visa karta

Funderar du på att byta eller sälja en bostad här i Torslanda? Eller kanske vill du flytta hit? Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan vårt område och erbjuder en mäklartjänst anpassad specifikt för dig och dina behov. BoButiken här i Torslanda har funnits i över 25 år och vi kan säga att vi har full koll på bostadsmarknaden här och, ja, Torslanda.

Med gemensam erfarenhet och stor affärsmässighet tar vi oss an varje försäljning med engagemang, nytänkande och omtänksamhet. Vårt mål är att du ska få ut det mesta av din bostadsaffär och dessutom känna dig nöjd.

Kom gärna förbi vår BoButik på Flygledarevägen 3D, vi svarar på alla dina frågor och tillsammans kan vi ta reda på hur du kan få ut mest av din bostadsaffär!

Läs vad 22 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

• Annelie Maria S
    Annelie Maria S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Förtroendeingivande och proffsig med fin känsla för människors behov.
    2017-11-21 Svensk Fastighetsförmedling svarar Annelie Maria S
    Hej Mia! Tack för dina fina ord. Det var riktigt roligt att få hjälpa er med försäljningen av ert hus. Vi hörs snart igen!
    Hälsningar,
    Elin
  • Linus L
    Linus L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Tack för ett bra samarbete! Proffesionellt och bra bemötande och alltid glad å positiv! Kan verkligen rekomendera Therese Krafft som mäklare!
    2017-11-17 Svensk Fastighetsförmedling svarar Linus L
    Hej Linus och Eva-Lena,
    Vad roligt att ni är nöjda och tack själva! Hoppas också att ni kommer trivas i det nya fina huset ni har köpt! Hälsningar Therese Krafft
  • Helene E
    Helene E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Lyhörd, professionell och trevligt bemötande.
    2017-11-16 Svensk Fastighetsförmedling svarar Helene E
    Hej Helene,
    Tusen tack för dina ord! Önskar dig en fortsatt bra dag! Med vänlig hälsning Therese Krafft
  • Alex A
    Alex A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Hej Therese! Tack för en bra och smidig försäljning av vår lägenhet, vi väntade barn och hade svårt med tid och du löste det mesta ändå! Vi är väldigt nöjda med kontakten och återkoppling! Kan stark rekommendera Therese Krafft på svensk fast! Med vänlig hälsning, Alex och Sandra
    2017-11-03 Svensk Fastighetsförmedling svarar Alex A
    Hej Alex och Sandra,
    Det glädjer mig att ni är nöjda med mitt arbete och resultatet! Tusen tack för detta omdöme och förtroendet jag fick att sälja er bostad. Och ännu en gång, STORT GRATTIS till lilla tjejen!
    Hälsningar Therese Krafft
  • Emelie E
    Emelie E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Jag kan verkligen rekommendera Therese krafft , en väldigt duktig mäklare . Allt gick väldigt snabbt och smidigt precis så som jag ville att det skulle göra . //Emelie
    2017-11-01 Svensk Fastighetsförmedling svarar Emelie E
    Hej Emelie,
    Tack själv för ett fint samarbete och rekommendationen! Hälsningar Therese Krafft
  • Marielle P
    Marielle P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Vi valde att anlita Svensk Fastighetsförmedling, mäklare Therese Krafft och är mycket nöjda med vårt val.
    Varit engagerad, lyhörd och snabb i försäljningsprocessen enligt vårt önskemål. Ett trevligt bemötande och mycket noggrann.
    Vi är nöjda och kan absolut rekommendera Therese och Svensk Fastighetsförmedling.
    // Robert och Marielle
    2017-10-19 Svensk Fastighetsförmedling svarar Marielle P
    Hej Marielle och Robert,
    Vad roligt att ni är nöjda med mitt utförda arbete, det glädjer mig! Tack för ert omdöme och förtroendet.
    Mvh Therese Krafft
  • Johanna L
    Johanna L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Vi är så glada och nöjda med att vi valde Therese Krafft som mäklare. Hon är en varm person med ett brinnande hjärta för sitt yrke och för sina kunder. Från start har hon varit super proffsig och levererat allt man kan begära. Vi kommer sakna henne när detta är över, så glada är vi att just Therese med sin vänliga personlighet kom in i vårt liv. När man säljer sin bostad betyder det oerhört mycket att man känner sig hörd, att man får en bra kontakt med mäklaren och att man känner att man strävar åt samma håll. Detta kände vi från dag ett med dig Therese, så du ska ha ett stort tack och vi kan varmt rekommendera dig till er där ute som funderar på att sälja er bostad.

Med Varma Hälsningar
    Johanna och Anders
    2017-10-11 Svensk Fastighetsförmedling svarar Johanna L
    Hej Johanna och Anders,
    vilket fantastiskt omdöme, stort tack! Jag vill också tacka er för förtroendet jag fick och det fina samarbetet oss emellan. Hälsningar Therese Krafft
  • Sara B
    Sara B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Vi vill tacka dig Therese Krafft för allt du hjälpt oss med! Så professionell, duktig och totalengagerad!! Du är som gjort för detta yrket! Vi kommer absolut rekommendera dig till andra!
    2017-10-03 Svensk Fastighetsförmedling svarar Sara B
    Hej Sara, vad glad jag blev när jag läste detta! Ett jättefint omdöme som jag skall bära med mig framöver. Tack själva för ett fint samarbete vid försäljningen. Hälsningar Therese Krafft
    Sara B, Svensk Fastighetsförmedling gillar detta
  • Lenny L
    Lenny L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Therese skötte detta alldeles srålande bra.
    Vi är helnöjda med hennes arbete.
    Kan varmt rekommendera Therese.
    Tack än en gång.
    MVG !!!!
    2017-10-03 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lenny L
    Hej Lenny,
    Tusen tack för dessa ord och att ni vill rekommendera oss framöver! Hälsningar Therese Krafft
  • Ronny J
    Ronny J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Bara bra. Trevligt bemötande och jobbade hårt för oss, långa dagar och sena kvällar.
    Inga som helst problem med kontakt när som.
    Alltid glad och positiv!
    2017-10-03 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ronny J
    Roligt att höra Ronny! Tack för förtroendet och ditt omdöme.
    Hälsningar Therese Krafft
  • Aleksandar S
    Aleksandar S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Tusen tack Therese Krafft för allt. Väldigt professionell och grymt bra är du på det du gör. Väldigt bra jobbat och tack ännu en gång
    2017-10-03 Svensk Fastighetsförmedling svarar Aleksandar S
    Hej Aleksandar och Serve,
    Stort tack för ert omdöme och förtroendet jag fick i samband med försäljning av er bostadsrätt. Hoppas att ni trivs i ert nya fina hus! Hälsningar Therese Krafft
  • Daniel E
    Daniel E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Elin är mycket trevlig och duktig mäklare. Har stort förtroende för henne. Levererar över förväntan.
    Elin L gillar detta
  • Monica T
    Monica T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Jag fick förtroende för min mäklare som var väldigt engagerad och seriös.
    Jag kände att min försäljning var viktig även i hennes ögon.
    Jag har bara positiva saker att säga.
  • Jan H
    Jan H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Mycket hjälpsam och trevlig!!!!
  • Angeliqa D
    Angeliqa D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Supertrevlig och lyhörd mäklare som levererade en toppentjänst. Rekommenderas starkt'
    Elin L gillar detta
  • Håkan J
    Håkan J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Johnny är en glad och hjälpsam person som är väldigt mån om både säljare och köpare!
  • Roland T
    Roland T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Bra bemötande och väl utfört arbete som vi förväntade oss , nöjda med presentation och rutinerna vid försäljningen.
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Mycket nöjd!
    Per är mycket proffsig och kunnig. Jag tyckte det var ett stort bonus, båda när jag gick på hans visningar och när han sålde åt oss att han har bra kunskaper inom bygg.
  • Erik P
    Erik P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Jessica har varit behjälplig på ett aktivt sett under hela processen och skött det proffsigt. Bra att de var två mäklare (Jessica och Johnny) på visningen, då vi hade väldigt många intressenter. Fotografen tog väldigt bra kort.
  • Jan W
    Jan W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Bemötandet var vänligt och professionellt. Det utlovades inte mer än rimligt map pris. Själva affären hanterades utmärkt.
  • Mats H
    Mats H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Leif är mycket professionell .
    Kunnig
    Behaglig
    Trovärdig
    Vi kände oss mycket väl omhändertagna som kunder och vill varmt rekommendera honom.
  • In-Anna K
    In-Anna K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Bara positivt att säga - kunnig och engagerad mäklare!

Flygledarevägen 3D, 423 37 Torslanda