Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

Flygledarevägen 3D, 423 37 Torslanda — Visa karta

Funderar du på att byta eller sälja en bostad här i Torslanda? Eller kanske vill du flytta hit? Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan vårt område och erbjuder en mäklartjänst anpassad specifikt för dig och dina behov. BoButiken här i Torslanda har funnits i över 25 år och vi kan säga att vi har full koll på bostadsmarknaden här och, ja, Torslanda.

Med gemensam erfarenhet och stor affärsmässighet tar vi oss an varje försäljning med engagemang, nytänkande och omtänksamhet. Vårt mål är att du ska få ut det mesta av din bostadsaffär och dessutom känna dig nöjd.

Kom gärna förbi vår BoButik på Flygledarevägen 3D, vi svarar på alla dina frågor och tillsammans kan vi ta reda på hur du kan få ut mest av din bostadsaffär!

Läs vad 141 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

• Stefan M

2019-05-24

Stefan M skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Köpte ett fristående hus i Torslanda. Kontakten med vår mäklare på Svensk Fastighetsförmedling var mycket bra. Engagerad och trevlig mäklare som snabb svarade på frågor. Hade ett par kluriga frågor som Therese kollade upp och besvarade, hon fick även besiktningsmannen att ringa mig på en lördag.

Rekommenderas verkligen! Läs mer
  • 2019-05-17

Tommy H skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Köpt en villa och sålt en bostadsrätt.
    Mäklaren ger ett förtroendeingivande intryck och är kunnig både geografiskt och tekniskt.

Jag kommer att rekommendera honom vidare. Läs mer
  • Marianne L

2019-05-09

Marianne L skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Eftersom vi pga sjukdom behövde sälja vårt hus fanns det mycket blandade känslor med från vår sida. Men Per, vår mäklare med sin personlighet och kunskap om vårt område, kändes väldigt speciell för oss och gjorde att hela processen blev lyckad trots alla känslor.
    Vi är mycket nöjda med slutresultatet och kan varmt rekommendera Per och Svensk Fastighetsförmedling Läs mer
  • 2019-05-02

Jan K skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Glad och driven och skötte våran försäljning på bästa sätt.Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • 2019-05-01

Kerstin W skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Detta är vårt snabbaste, smidigaste och förmodligen bästa villaköp. Saklig och förtroendefull mäklare som inte lämnade några frågor obesvarade.
    Från telefokntakt till visning till signering på 36 timmar!
    Nu får Therese sälja vårt nuvarande boende med stort förtroende. Läs mer
  • 2019-05-01

Malin S skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Vi har tagit hjälp av Per för att sälja vår villa i Lilleby, Torslanda. Försäljningen har gått snabbt och vi har fått jättebra hjälp av Per under hela processen. Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera Per! Läs mer
  • Daniel J

2019-05-01

Daniel J skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    I en svag marknad kämpade Therese dagligen för att vi skulle få sålt vårt fina hus.
    Hon skall ha all heder för sin flexibilitet och dagliga återkoppling, när det var som allra nervigast.
    En klippa! Läs mer
  • 2019-04-30

Bengt S skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Nu är villan såld
    Tycker det gick väldigt bra. Trevligt bemötande och förståelse i allt vad en sån stor händelse innebär. Är nöjd med den hjälp vi fick.
    Tack! Läs mer
  • IGOR G

2019-04-16

IGOR G skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Therese hjälpte oss att sälja vårt hus. Hon var professionell, lyhörd och effektiv. Det hela resulterade i en snabb och smidig affär. Vi är nöjda! Läs mer
  • 2019-04-15

Stefan S skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Mycket bra samarbete, mäklaren har mycket bra kunskap om området och förståelse för säljarens önskemål. Snabb återkoppling under hela försäljningen. Läs mer
  • 2019-04-14

Bengt O skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Vi har sålt våran lägenhet, och är nöjda med hur det gick.. ett mycket bra bemötande och bra återkoppling hela tiden. kan varmt rekommendera Per Lind tack Anki å Bengt Läs mer
  • 2019-04-12

Josefine Christine H skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Toppenmäklare!
    Proffsig,trevlig,service inriktad mäklare som var snabb i återkoppling!

Som svarade på alla våra frågor och hjälpte oss på alla sätt med vårt husköp! Rekommenderas verkligen! Läs mer
  • 2019-04-11

Martina Wictoria S skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Har sålt en villa. Har fått ett trevligt bemötande, med en förstående mäklare.
    Jag fick förhoppningar om att det skulle gå bra, och det gick faktiskt väldigt bra...jag är helnöjd. Upplevelsen har varit både spännande och läskig på samma gång. Läs mer
  • 2019-04-09

Carina D skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Jag har sålt min villa. Jag är väldigt nöjd med min mäklare. Jag har känt mig trygg, har känt förtroende. Har levt upp till mina förväntningar, tillgängligheten har varit bra.
    Finns inget och klaga på, jag är supernöjd Läs mer
  • 2019-04-08

Daniel D skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Engagerad och övervägande. Guidade bra till att förmedla vad som är viktigt för kunderna att se med huset som vi sålde, så det blev presenterat på sitt riktiga sätt. Läs mer
  • 2019-04-08

Joakim F skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Therese gjorde ett kanonjobb med försäljningen av min lgh.
    Snabb och smidig affär med bra återkoppling till mig under resans gång.
    Rekommenderas starkt. Läs mer
  • 2019-04-02

Marcus Leo S skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Mycket proffsigt samt trevligt bemötande av mäklaren, enligt oss finns det inget att förbättra utan bara fortsätta och ha samma fantastiska bemötande mot kunderna Läs mer
  • 2019-03-23

Christoffer A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Sålde villa. Snabb och smidig affär. Läs mer
  • 2019-03-20

Emilia K skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Snabb affär men fick trevligt och proffsigt bemötande! Läs mer
  • 2019-03-20

Mikael T skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Trevligt och proffsigt bemötande.

Även att det gick snabbt så kände vi oss trygga och fick bra information. Läs mer
  • Contte S

2019-03-14

Contte S skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Anlitade per lind en underbar människa mjuk, trevlig och proffesionell. Klarade av sitt objekt galant. Rekommenderar honom varmast. Läs mer
  • 2019-03-09

Camilla H skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Lugn, trygghet, kunskap och professionalism. Therese Krafft stod för allt vid försäljningen av vårt radhus. Vi kan varmt rekommendera henne som mäklare för alla som går i köpa/sälja-tankar. Läs mer
  • 2019-03-08

Helén F skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Jag har sålt en lägenhet, mäklaren har hela tiden hållit mig uppdaterad och haft mig med i alla processer. Vi hade tillsammans satt upp en målbild som vi sen nådde och lite till :) Per har visat på stor professionalism och han har varit mån om sin kund. Han har ingett stort förtroende. Läs mer
  • Patrik S

2019-03-04

Patrik S skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Jag köpte ett radhus och tyckte att mäklaren bemöte oss väl på visningen samt följde upp dagarna efter. Visste vårat intresse för huset och gav oss chansen till detta hus.
    Allt gick väldigt snabbt men bra uppstyrt. Läs mer
  • 2019-03-03

Inger P skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Vi blev väl bemötta av Therese Krafft. Hon är trevlig och kunnig. Hon är rak och ärlig och handlar snabbt. Vi fick den lägenheten vi vill ha.

MVH Inger och Lasse Läs mer
  • Malin s

2019-03-02

Malin s skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Sålt lägenhet via Therese Krafft för andra gången, kommer anlita henne fler gånger helt klart. Bra bemötande, man får klar och realistisk information om hela processen, Hon får både säljarna och köparna att känns sig trygga. Rekommenderar mäklaren varmt! Läs mer
  • 2019-02-28

Annika H skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Allt fungerade lätt och smidigt vid försäljning av min lägenhet Läs mer
  • 2019-02-26

Cecilia O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Väldigt kunnig! Vi har känt oss trygga sedan första mötet och verkligen haft förtroende för hennes kunskap. Den har hon visat genom att ha full koll på allt från hur bilderna skulle tas, planering av försäljningen, i kontakt med köpare, god återkoppling och information till oss. Läs mer
    2019-02-27 Elin L svarar Cecilia O
    Hej Cecilia! Tack för dina fina ord :) Jag är glad att höra att ni är nöjda med mitt arbete och för att jag fick förtroendet till att få hjälpa er med försäljningen. Vi hörs och syns framöver! /Elin
  • 2019-02-26

Daniel O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Mäklaren var kanon att jobba med
    Tillgänglig och hjälpte oss till en bra försäljning. Läs mer
    2019-02-27 Elin L svarar Daniel O
    Tack Daniel för din rekommendation och för ett gott samarbete genom hela försäljningen! Roligt att höra att ni är nöjda med mitt arbete /Elin
  • 2019-02-20

Peter L skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Ett trevligt och proffsigt bemötande vid vårt köp av tomt. Snabb återkoppling när det gällde frågor som vi hade vid köpet. Läs mer
  • 2019-02-19

Bror Eddie Christian L skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Therese kraft har sålt vår tomt
    Med stort engagemang, en snabb affär precis så som vi ville
    Rekommenderar Therese och svensk fastighetsförmedling till alla.
    Tack från Christian och Mia Läs mer
    2019-02-20 Therese Krafft svarar Bror Eddie Christian L
    Hej! Tusen tack för omdömet och för att jag fick förtroendet att sälja er tomt. Ha en fortsatt bra dag! Mvh Therese
  • 2019-02-13

Mats Bruno J skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Sålt mitt hus.
    Per Lind, Fastighetsmäklare är professionell, blev bra bemött.
    Han uppfyllde alla mina förväntningar, försäljningen gick väldigt bra.
    Om jag kommer att sälja min bostad längre fram så kommer jag att anlita Svensk Fastighetsförmedling igen. Läs mer
  • 2019-02-11

Padraig S skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Therese har sålt vårt radhus, vi är väldigt nöjda med Therese arbete! Trots stressfaktorer emellanåt lyckades Therese ge de bästa råden vid rätt tillfälle! Skulle definitivt rekommendera Therese vidare. Tack! Karina & Padraig Läs mer
    2019-02-20 Therese Krafft svarar Padraig S
    Vilket toppbetyg, tack så mycket! Det var väldigt roligt att få hjälpa er med försäljningen av huset. Vi ses snart igen när det är dags för tillträde. Hälsningar Therese
  • 2019-02-10

Mia B skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Mötte förväntningarna. Bra bemötande och hjälpsam. Använder gärna Therese igenom om det blir aktuellt Läs mer
    2019-02-20 Therese Krafft svarar Mia B
    Hej Mia! Tack för din fina recension och rekommendation. Vi hörs snart igen! Mvh Therese
  • Karin F

2019-02-08

Karin F skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Mycket bra bemött.
    Snabb o lyckad försäljning av en villa.
    Jag är mycket nöjd med min mäklare. Läs mer
    2019-02-20 Therese Krafft svarar Karin F
    Hej Karin! Tack så mycket för din rekommendation och för att jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen av ditt hus. Det glädjer mig att höra att du är nöjd. Ha det fint så hörs vi! Hälsningar Therese
  • 2019-02-07

Leif S skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Mycket trevlig och hjälpsam med ett stort kunnande och engagemang. Läs mer
    2019-02-20 Therese Krafft svarar Leif S
    Tusen tack Leif och Ingela för ert fina omdöme!
  • 2019-01-14

Rickard E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Sålde min tvåa i Torslanda innan visning till rekordpris all-time high!
    Bra kommunikation hela vägen, rekommenderar Elin starkt Läs mer
    2019-01-15 Elin L svarar Rickard E
    Tack för rekommendationen Rickard & roligt att du är nöjd med försäljningen! :)
  • Annelie Maria S

2018-12-20

Annelie Maria S skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Jag har både köpt och sålt min lägenhet med Therese. Alltid blivit väl bemött och känt förtroende för henne. Tydlig i sin kommunikation och snabb på att återkoppla.
    Är över förväntan nöjd med min försäljning av lägenheten som gick fort och proffesionellt till.
    Är på det hela mycket nöjd och kan starkt rekommendera Therese som mäklare. Läs mer
  • 2018-12-18

Karina B skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Therese gjorde ett mycket bra intryck på oss, så pass bra att vi valde henne till försäljning av vårt hus! Snabb respons och bokning av visning. Vi känner oss väldigt trygga med Therese! Läs mer
  • 2018-12-18

Tommy J skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Vi har sålt ett kedjehus och köpt en lägenhet. Träffade en mycket kompetent mäklare på Svensk fastighetsförmedling. Hon har hjälpt oss på bästa sätt, alltid hjälpsam, glad och positiv. Vi hade inte fått en bättre lösning på det vi önskade oss. THERESE KRAFT du har varit fantastisk att samarbetat med vi kommer att varmt rekommendera dig vidare. Tack för allt. Ingrid och Tommy. Läs mer
  • 2018-12-10

Morgan E skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Sålt fritidshus
    Engagerat o positivt
    Mäklaren levde på alla sätt upp till mina förväntningar.

Helt igenom mycket erfaret och yrkesmässigt. Läs mer
    2018-12-18 Therese Krafft svarar Morgan E
    Hej,
    Vilket fint omdöme, otroligt roligt att läsa! Tack själva och God jul!
    Hälsningar Therese
  • 2018-11-28

Emil B skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Vi sålde vår villa och är oerhört nöjda med Per för all hjälp kring försäljningen. Per har agerat väldigt professionellt och förtroendeingivande under hela försäljningsprocessen. Alla våra frågor och funderingar har Per fångat upp på ett mycket bra sätt. Per har varit väldigt lyhörd, alltid gett snabb återkoppling och har en mycket fin fingertoppskänsla! Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2018-11-29 Per L svarar Emil B
    Tack så mycket Emil!
    Uppskattar feedbacken och önskar er all lycka med ert nya hem!
  • 2018-11-19

Lena L skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Bra kunnig.
    Intresserad och lyhörd. Bra råd korrekt.
    Trygg Läs mer
    2018-11-29 Per L svarar Lena L
    Tack så mycket Lena.
    Uppskattar verkligen din rekommendation!
  • 2018-11-08

Caitriona D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    I sold a cabin through a private sale. Elin Lundgren was very helpful and efficient and guided me through the process really well. I would recommend her highly to anyone selling or buying property. Läs mer
    2018-11-08 Elin L svarar Caitriona D
    Thank you Caitriona for your kind words. I'm glad you appreciated my help through your process.
  • 2018-11-08

Björn W skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Per Lind hjälpte oss att sälja våran villa på Hönö.
    Per är verkligen ett proffs och har guidat oss genom försäljningen på ett fantastiskt sätt. Är snabbt på allt man vill ha hjälp med och man känner sig trygg med Per. Läs mer
    2018-11-29 Per L svarar Björn W
    Tack så mycket Björn!
    Hoppas allt blir jätte bra med ert nya hem nu!
  • 2018-10-24

Mellberg Invest Ab skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Samarbetet med Per Lind på Svensk Fastighetsförmedling i Torslanda har skett under hösten 2018.
    Gäller försäljning av villan samt tomt för enfamiljshus, båda inom Lilleby i Torslanda.

Hade höga förväntningar på Mäklaren, då jag har ett helt yrkesliv (minst 50 år) inom bygg- och fastighetsbranschen.

Per Lind med medarbetare har på alla plan uppfyllt alla mina målsättningar, såväl personliga kontakten, försäljningsupplägget, marknadsbedömning, prissättning samt inte minst lyckats med att på kort tid finna seriösa köpare och genomföra affärerna.

Idag ser jag fram mot dessa tillträden under nov. och dec. i samverkan med Mäklaren och Köparna. Läs mer
    2018-11-29 Per L svarar Mellberg Invest Ab
    Tack så mycket Göran!
    Uppskattar verkligen dom orden du utrycker. Hade bra och lycka till med nya boendet nu
  • 2018-10-24

Louise K skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Vi är mycket nöjda med hjälpen vi fick vid köp av vår nya bostad. Vi kände oss trygga med Therese genom hela processen och hon gav snabb återkoppling. Läs mer
    2018-11-17 Therese Krafft svarar Louise K
    Tack Louise och Mattias! Vad glad jag blir. Nu ser vi framemot tillträdesdagen när ni skall få flytta in. Trevlig helg! Mvh Therese
  • 2018-10-18

Susanne H skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Under försäljningen av vårt hus fick vi alltid ett trevligt bemötande av Therese. Hon är dessutom mån om att både säljare och köpare ska göra en bra affär och känna sig nöjda efteråt. Därför kan vi varmt rekommendera er att anlita Therese när ni ska göra er bostadsförsäljning. Med vänliga hälsningar Susanne och Anders. Läs mer
    2018-10-23 Therese Krafft svarar Susanne H
    Hej Susanne och Anders,
    Vad härligt att läsa, tack så mycket för ert omdöme! Det har varit otroligt roligt att få hjälpa er med försäljningen och nu hoppas vi såklart också att ni kommer stortrivas i ert nästa hus. Vi hörs snart igen!
    Hälsningar Therese
  • John J

2018-10-13

John J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Sålt villa allt fungerat över förväntan snabbt o smidig hantering av allt bra återkoppling på allt
    Elin super bra mycket proffsig kan varmt rekommendera henne får 10 p av 10 Läs mer
    2018-10-15 Elin L svarar John J
    Hej Janne! Tusen tack för dina fina ord. Ha en fortsatt fin semester så hörs vi när ni är hemma igen! /Elin
  • 2018-10-11

Ethel Nelly Gunilla P skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Sålt radhus.
    Jätte nöjd med Per Lind och Elin Lundgren på Svensk Fastighetsförmedling.
    Trevligt bemötande och bra återkoppling med info under hela processen. Läs mer
    2018-11-29 Per L svarar Ethel Nelly Gunilla P
    Hej Gunilla!
    Tack så mycket för dom orden!

Flygledarevägen 3D, 423 37 Torslanda