Elin Lundgren
en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

Flygledarevägen 3D
423 37 Torslanda — Visa karta

Vad tror Elin att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 18 kunder tycker om Elin Lundgren

• John J
    John J skrev om Elin Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Sålt villa allt fungerat över förväntan snabbt o smidig hantering av allt bra återkoppling på allt
    Elin super bra mycket proffsig kan varmt rekommendera henne får 10 p av 10 Läs mer
    2018-10-15 Elin L svarar John J
    Hej Janne! Tusen tack för dina fina ord. Ha en fortsatt fin semester så hörs vi när ni är hemma igen! /Elin
  • Beatrice J
    Beatrice J skrev om Elin Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Toppen tjej som lotsat mig bra hittills i min husförsäljning. Det är en del kvar.
    Trevlig go duktig och förstående. Superhärlig ! Läs mer
    2018-09-10 Elin L svarar Beatrice J
    Tack Bea för dina fina ord. Vi hörs snart igen och så ses vi på tillträdet om inte annat!
  • Ulla Margareta Kristina H
    Sålt ett hus, snabb och smidig affär! Väldigt nöjd! Läs mer
    2018-08-29 Elin L svarar Ulla Margareta Kristina H
    Hej! Jätteroligt att du är så nöjd. Vi ses snart igen på tillträdet!
  • Lena E
    Lena E skrev om Elin Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Har just sålt min 3:a i Amhult. Kändes naturligt att använda samma mäklare som jag köpte av för några år sedan. Elin Lundgren är professionell men har också en härlig glad personlighet som gör att hon är lätt och kul att samverka med.
    Elin och hennes kollegor levde väl upp till mina förväntningar att ge all den support jag behövde! Läs mer
    2018-06-15 Elin L svarar Lena E
    Hej Lena! Tack för din fina recension. Jag är superglad för att att jag fick hjälpa dig med försäljningen! Vi hörs snart igen! /Elin
  • Marlene L
    Marlene L skrev om Elin Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Ett professionellt arbete/samarbete från presentation till landad affär! Med sin självklara framtoning och bemötande, sin stora kunnighet och erfarenhet kändes försäljningen av vårt älskade hus som en trygg resa från början till slut. När vi ibland vacklade och misströstade lugnade hon oss med sin erfarenhet och sitt lugn. Elin (med assistenten Per Lindh) levde helt klart upp till och lyckades även överträffa våra förväntningar. Inga frågor lämnades obesvarade, vare sig till oss som säljare eller till spekulanter.
    Tack för ett fantastiskt gott arbete. Fortsätt så, så kommer många efter oss att landa försäljningar i en trygg miljö. Läs mer
    2018-05-14 Elin L svarar Marlene L
    Hej Marlene! Tusen tack för dina otroligt fina ord. Det var jättekul att vi fick hjälpa er med försäljningen & ännu roligare att höra att ni är nöjda. Vi hörs och ses!
  • Kjell Arne H
    Kjell Arne H skrev om Elin Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Hej!
    Vi sålde en fin villa i lillebyvägen där allt av vikt kom fram i säljbuddkapet.
    Kontakten och uppmärksamheten kring försäljningen har varit minutiöst och tillmötesgående var väldigt bra inte bara gentemot oss utan vad jag kan förstå även gentrmot köparen.
    Tack!
    Mvh Kjell Läs mer
    2018-05-14 Elin L svarar Kjell Arne H
    Hej Kjell! Stort tack för din rekommendation och tack till förtroendet för att vi fick hjälpa er med försäljningen. Roligt att höra att ni är nöjda!
  • Jonas O
    Jonas O skrev om Elin Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Elin sålde vår lägenhet, en fyra på 95 kvm, högst upp i huset.
    Vi fick ett bra intryck av Elin vid vårt möte, hade hemma två andra mäklare och valet föll på Elin. Varför vi valde henne före de andra var att:
    - Upplevde Elin som kunnig, framåt och driven med ett engagemang för att skapa en bra affär för både oss och köparen samt att marknadsföra vårt objekt.
    Vår känsla vid mötet ach varför vi valde henne som mäklare förstärktes under säljprocessen och vi är väldigt nöjda med hur hela denna processen gick, vi anser att Elin var lyhörd på våra önskemål och krav samt att vi fick en bra exponering och presentation av vår lägenhet, vi gjorde även en bra affär vilket också känns kul. Med detta så vill vi båda tacka Elin för ett välutfört kunduppdrag samt därmed rekommendera henne till andra som går i säljtankar. Ytterligare en fördel är att Elin jobbar i team med Per Lind, vilket vi såg som en fördel att två kan täcka upp och komplettera varandra vid visningarna. Läs mer
    2018-03-22 Elin L svarar Jonas O
    Hej Jonas! Tack för dina fina ord och för att du tog dig tiden att skriva rekommendationen. Det var riktigt roligt att få hjälpa er med försäljningen och jag är också väldigt glad över att ni är så nöjda med resultatet. Vi hörs och syns längre fram!
  • Gladys A
    Gladys A skrev om Elin Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Elin var från start väldigt varm och välkomnande. Hon hjälpte oss att sälja över våra förväntningar. Hon var snabb med att svara på våra frågor och vi hade bra kontakt hela tiden. Hon tar sitt arbete på stort allvar och verkar alltid vilja leverera sitt yttersta. Vi är mycket nöjda ! Läs mer
    2018-01-23 Elin L svarar Gladys A
    Tack så mycket för er fina rekommendation och för att jag fick förtroendet till att hjälpa er med försäljningen av huset! Det glädjer mig att höra att ni är nöjda. Ha det fint så hörs vi! Hälsningar Elin
  • Majly E
    Majly E skrev om Elin Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Kunnig
    Serviceinriktad
    Trevlig
    Glad Läs mer
    2018-01-18 Elin L svarar Majly E
    Tack Majly! Det var väldigt roligt att få hjälpa dig med din försäljning av huset. Hoppas du trivs i din nya lägenhet! Hälsningar Elin
  • Manne B
    Manne B skrev om Elin Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Trevligt bemötande, bra kunskap om objektet Läs mer
    2018-01-17 Elin L svarar Manne B
    Tack Manne för att du valde att recensera mig och för dina fina ord! Hoppas ni trivs bra i lägenheten! Hälsningar Elin
  • Sylvia S
    Sylvia S skrev om Elin Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Förtroendeingivande, seriös, allt Utmärkt! Läs mer
    2018-01-15 Elin L svarar Sylvia S
    Hej Sylvia! Tusen tack för omdömet och för att jag fick förtroendet till att sälja ditt hus. Vi ses på tillträdet! Hälsningar Elin
  • Anders S
    Anders S skrev om Elin Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Trevlig, noggrann, kunnig och kompetent. Läs mer
    2018-01-15 Elin L svarar Anders S
    Hej Anders! Tack så mycket för din kommentar och kul att höra att du verkar nöjd med hur jag hjälpte till vid köpet av din bostad. Jag hoppas du trivs i din fina lägenhet! Hälsningar Elin
  • Emelie H
    Emelie H skrev om Elin Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Elin var vid första mötet väldigt professionel, trevlig och tydlig med hur Svensk Fast och hon själv jobbar vid en försäljning. Hon lyssnade noga på vad just vi hade för förväntningar och hur vår ställning till att sälja var just då (vi ville förbereda för en försäljning då vi letade annan bostad) och vi anser att hon verkligen levde upp till våra förväntningar. Vi hade innan värderingsmötet varit på visning där Elin var mäklare och visste därför hur hon upplevs ur en köpares perspektiv vilket gjorde att vi verkligen kände oss trygga och hade fullt förtroende till henne.
    När vi sedan lite hastigt köpte en ny bostad precis innan semester var hon otroligt tillmötesgående och ordnade snabbt tid för fotografering och färdigställande av vår annons.
    Även efter försäljningen har hon överträffat våra förväntningar genom att vara otroligt hjälpsam i hela deklarationsdjungeln och svara på alla små frågor man har första gången man säljer en bostad.
    Vad som främst får oss att rekommendera Elin som mäklare till andra är att hon är otroligt tillmötesgående både för säljaren och köparen, svarar snabbt på frågor via mail, hon är tydlig med vad som gäller (för båda parter) och efter en visning med henne så lämnar man inte bostaden med massa obesvarade frågor. Eventuella frågor som inte kan besvaras på plats får man svar på via mail inom ett par timmar. Det upplever vi som ganska unikt efter att ha varit på väldigt många visningar der senaste året.
    Vi har bara bra saker att säga om hela vår försäljningsprocves med Elin och Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
    2018-01-15 Elin L svarar Emelie H
    Hej Emelie! Gud va roligt att läsa er fina rekommendation. Jag är glad att jag fick hjälpa er med försäljningen av er lägenhet! Det var riktigt kul att få samarbeta med er och det blir såklart extra roligt när man får höra att ni är så nöjda med mitt arbete. Hoppas ni trivs bra i er nya lägenhet. Hälsa Victor så gott från mig! Hälsningar Elin
  • Maria A
    Maria A skrev om Elin Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Elin överträffade vår förväntan, toppbetyg! Läs mer
    2018-01-15 Elin L svarar Maria A
    Tack Maria för de fina orden! Det var jättekul att få hjälpa er med försäljningen. Hoppas ni trivs bra i er lägenhet! Hälsningar Elin
  • Christer T
    Christer T skrev om Elin Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Tillmötes med fullo .Gick in med 100% arbetskraft. Läs mer
    2017-11-28 Svensk Fastighetsförmedling svarar Christer T
    Hej Christer! Tack för ett gott samarbete. Lycka till med din nya lägenhet! /Elin
  • Annelie Maria S
    Annelie Maria S skrev om Elin Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Förtroendeingivande och proffsig med fin känsla för människors behov. Läs mer
    2017-11-21 Svensk Fastighetsförmedling svarar Annelie Maria S
    Hej Mia! Tack för dina fina ord. Det var riktigt roligt att få hjälpa er med försäljningen av ert hus. Vi hörs snart igen!
    Hälsningar,
    Elin
  • Daniel E
    Daniel E skrev om Elin Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Elin är mycket trevlig och duktig mäklare. Har stort förtroende för henne. Levererar över förväntan. Läs mer
  • Angeliqa D
    Angeliqa D skrev om Elin Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Supertrevlig och lyhörd mäklare som levererade en toppentjänst. Rekommenderas starkt' Läs mer
Therese Krafft
Per Lind