Elin Lundgren
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 19 kunder tycker om Elin Lundgren

• I sold a cabin through a private sale. Elin Lundgren was very helpful and efficient and guided me through the process really well. I would recommend her highly to anyone selling or buying property. Läs mer
    2018-11-08 Elin L svarar Caitriona D
    Thank you Caitriona for your kind words. I'm glad you appreciated my help through your process.
  • John J
    John J skrev om Elin Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Sålt villa allt fungerat över förväntan snabbt o smidig hantering av allt bra återkoppling på allt
    Elin super bra mycket proffsig kan varmt rekommendera henne får 10 p av 10 Läs mer
    2018-10-15 Elin L svarar John J
    Hej Janne! Tusen tack för dina fina ord. Ha en fortsatt fin semester så hörs vi när ni är hemma igen! /Elin
  • Toppen tjej som lotsat mig bra hittills i min husförsäljning. Det är en del kvar.
    Trevlig go duktig och förstående. Superhärlig ! Läs mer
    2018-09-10 Elin L svarar Beatrice J
    Tack Bea för dina fina ord. Vi hörs snart igen och så ses vi på tillträdet om inte annat!
    Elin L gillar detta
  • Sålt ett hus, snabb och smidig affär! Väldigt nöjd! Läs mer
    2018-08-29 Elin L svarar Ulla Margareta Kristina H
    Hej! Jätteroligt att du är så nöjd. Vi ses snart igen på tillträdet!
  • Lena E skrev om Elin Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Har just sålt min 3:a i Amhult. Kändes naturligt att använda samma mäklare som jag köpte av för några år sedan. Elin Lundgren är professionell men har också en härlig glad personlighet som gör att hon är lätt och kul att samverka med.
    Elin och hennes kollegor levde väl upp till mina förväntningar att ge all den support jag behövde! Läs mer
    2018-06-15 Elin L svarar Lena E
    Hej Lena! Tack för din fina recension. Jag är superglad för att att jag fick hjälpa dig med försäljningen! Vi hörs snart igen! /Elin
  • Ett professionellt arbete/samarbete från presentation till landad affär! Med sin självklara framtoning och bemötande, sin stora kunnighet och erfarenhet kändes försäljningen av vårt älskade hus som en trygg resa från början till slut. När vi ibland vacklade och misströstade lugnade hon oss med sin erfarenhet och sitt lugn. Elin (med assistenten Per Lindh) levde helt klart upp till och lyckades även överträffa våra förväntningar. Inga frågor lämnades obesvarade, vare sig till oss som säljare eller till spekulanter.
    Tack för ett fantastiskt gott arbete. Fortsätt så, så kommer många efter oss att landa försäljningar i en trygg miljö. Läs mer
    2018-05-14 Elin L svarar Marlene L
    Hej Marlene! Tusen tack för dina otroligt fina ord. Det var jättekul att vi fick hjälpa er med försäljningen & ännu roligare att höra att ni är nöjda. Vi hörs och ses!
  • Hej!
    Vi sålde en fin villa i lillebyvägen där allt av vikt kom fram i säljbuddkapet.
    Kontakten och uppmärksamheten kring försäljningen har varit minutiöst och tillmötesgående var väldigt bra inte bara gentemot oss utan vad jag kan förstå även gentrmot köparen.
    Tack!
    Mvh Kjell Läs mer
    2018-05-14 Elin L svarar Kjell Arne H
    Hej Kjell! Stort tack för din rekommendation och tack till förtroendet för att vi fick hjälpa er med försäljningen. Roligt att höra att ni är nöjda!
  • Jonas O
    Jonas O skrev om Elin Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Elin sålde vår lägenhet, en fyra på 95 kvm, högst upp i huset.
    Vi fick ett bra intryck av Elin vid vårt möte, hade hemma två andra mäklare och valet föll på Elin. Varför vi valde henne före de andra var att:
    - Upplevde Elin som kunnig, framåt och driven med ett engagemang för att skapa en bra affär för både oss och köparen samt att marknadsföra vårt objekt.
    Vår känsla vid mötet ach varför vi valde henne som mäklare förstärktes under säljprocessen och vi är väldigt nöjda med hur hela denna processen gick, vi anser att Elin var lyhörd på våra önskemål och krav samt att vi fick en bra exponering och presentation av vår lägenhet, vi gjorde även en bra affär vilket också känns kul. Med detta så vill vi båda tacka Elin för ett välutfört kunduppdrag samt därmed rekommendera henne till andra som går i säljtankar. Ytterligare en fördel är att Elin jobbar i team med Per Lind, vilket vi såg som en fördel att två kan täcka upp och komplettera varandra vid visningarna. Läs mer
    2018-03-22 Elin L svarar Jonas O
    Hej Jonas! Tack för dina fina ord och för att du tog dig tiden att skriva rekommendationen. Det var riktigt roligt att få hjälpa er med försäljningen och jag är också väldigt glad över att ni är så nöjda med resultatet. Vi hörs och syns längre fram!
    Elin L gillar detta
  • Elin var från start väldigt varm och välkomnande. Hon hjälpte oss att sälja över våra förväntningar. Hon var snabb med att svara på våra frågor och vi hade bra kontakt hela tiden. Hon tar sitt arbete på stort allvar och verkar alltid vilja leverera sitt yttersta. Vi är mycket nöjda ! Läs mer
    2018-01-23 Elin L svarar Gladys A
    Tack så mycket för er fina rekommendation och för att jag fick förtroendet till att hjälpa er med försäljningen av huset! Det glädjer mig att höra att ni är nöjda. Ha det fint så hörs vi! Hälsningar Elin
  • Majly E skrev om Elin Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Kunnig
    Serviceinriktad
    Trevlig
    Glad Läs mer
    2018-01-18 Elin L svarar Majly E
    Tack Majly! Det var väldigt roligt att få hjälpa dig med din försäljning av huset. Hoppas du trivs i din nya lägenhet! Hälsningar Elin

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

Therese Krafft