Per Lind
Registrerad mäklare sedan 2006
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 30 kunder tycker om Per Lind

• Vi sålde vår villa och är oerhört nöjda med Per för all hjälp kring försäljningen. Per har agerat väldigt professionellt och förtroendeingivande under hela försäljningsprocessen. Alla våra frågor och funderingar har Per fångat upp på ett mycket bra sätt. Per har varit väldigt lyhörd, alltid gett snabb återkoppling och har en mycket fin fingertoppskänsla! Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2018-11-29 Per L svarar Emil B
    Tack så mycket Emil!
    Uppskattar feedbacken och önskar er all lycka med ert nya hem!
  • Bra kunnig.
    Intresserad och lyhörd. Bra råd korrekt.
    Trygg Läs mer
    2018-11-29 Per L svarar Lena L
    Tack så mycket Lena.
    Uppskattar verkligen din rekommendation!
  • Per Lind hjälpte oss att sälja våran villa på Hönö.
    Per är verkligen ett proffs och har guidat oss genom försäljningen på ett fantastiskt sätt. Är snabbt på allt man vill ha hjälp med och man känner sig trygg med Per. Läs mer
    2018-11-29 Per L svarar Björn W
    Tack så mycket Björn!
    Hoppas allt blir jätte bra med ert nya hem nu!
  • Samarbetet med Per Lind på Svensk Fastighetsförmedling i Torslanda har skett under hösten 2018.
    Gäller försäljning av villan samt tomt för enfamiljshus, båda inom Lilleby i Torslanda.

Hade höga förväntningar på Mäklaren, då jag har ett helt yrkesliv (minst 50 år) inom bygg- och fastighetsbranschen.

Per Lind med medarbetare har på alla plan uppfyllt alla mina målsättningar, såväl personliga kontakten, försäljningsupplägget, marknadsbedömning, prissättning samt inte minst lyckats med att på kort tid finna seriösa köpare och genomföra affärerna.

Idag ser jag fram mot dessa tillträden under nov. och dec. i samverkan med Mäklaren och Köparna. Läs mer
    2018-11-29 Per L svarar Mellberg Invest Ab
    Tack så mycket Göran!
    Uppskattar verkligen dom orden du utrycker. Hade bra och lycka till med nya boendet nu
  • Sålt radhus.
    Jätte nöjd med Per Lind och Elin Lundgren på Svensk Fastighetsförmedling.
    Trevligt bemötande och bra återkoppling med info under hela processen. Läs mer
    2018-11-29 Per L svarar Ethel Nelly Gunilla P
    Hej Gunilla!
    Tack så mycket för dom orden!
  • Sålt 2-rums bostadsrätt i Torslanda
    Blivit mycket bra och proffesionellt bemött
    Mycket nöjd med mäklaren Läs mer
    2018-11-29 Per L svarar Claes L
    Tack så mycket Claes, det gick lika bra denna gången som förra!
  • Har fått hjälp med försäljning av vårt hus.
    Från första mötet med mäklaren har vi känt oss mycket nöjda
    med det bemötandet vi fick. Det har hållit i sig under hela
    försäljningsprocessen. Bättre mäklare än vad vi hade, får man leta efter. Läs mer
    2018-11-29 Per L svarar Leif I
    Tack så mycket Leif!

Hoppas ni kommer trivas i lägenheten nu
  • Sålt en 3-rumslägenhet i Amhult.
    Blev väldigt trevligt bemött av Per Lind. En av anledningarna till att jag valde Svensk Fastighetsförmedling.
    Sälja lägenheten. Ja, och min lägenhet blev såld redan på förhandsvisning.
    Kollade med de andra fastighetsbyråerna i Torslanda, men tyckte ni hade det bästa upplägget. Läs mer
    2018-11-29 Per L svarar Rose-Marie Iréne S
    Tack så mycket Rose-Marie!
    Lycka till med ditt nya boende nu!
  • Kan bara säga att vi är extremt nöjda med allt. Läs mer
    2018-11-29 Per L svarar Anders D
    Tack Anders!
    Jag blir jätteglad av orden!
  • Jag har sålt en villa med strandnära läge. Per har varit serviceinriktad, realistisk i sina bedömningar och trevlig. Per var mycket tjänstvillig och tog väl hand om kunder och mig som uppdragsgivare. Han har varit riktigt bra helt enkelt! Läs mer
    2018-11-29 Per L svarar Kerstin B
    Tack så mycket Kerstin, hade så bra så hörs vi i framtiden!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

Therese Krafft