Therese Krafft
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 62 kunder tycker om Therese Krafft

• Padraig S skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

2019-02-11

Therese har sålt vårt radhus, vi är väldigt nöjda med Therese arbete! Trots stressfaktorer emellanåt lyckades Therese ge de bästa råden vid rätt tillfälle! Skulle definitivt rekommendera Therese vidare. Tack! Karina & Padraig Läs mer
  • Mia B skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

2019-02-10

Mötte förväntningarna. Bra bemötande och hjälpsam. Använder gärna Therese igenom om det blir aktuellt Läs mer
  • Karin F
    Karin F skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

2019-02-08

Mycket bra bemött.
    Snabb o lyckad försäljning av en villa.
    Jag är mycket nöjd med min mäklare. Läs mer
  • Leif S skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

2019-02-07

Mycket trevlig och hjälpsam med ett stort kunnande och engagemang. Läs mer
  • Annelie Maria S
    Annelie Maria S skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

2018-12-20

Jag har både köpt och sålt min lägenhet med Therese. Alltid blivit väl bemött och känt förtroende för henne. Tydlig i sin kommunikation och snabb på att återkoppla.
    Är över förväntan nöjd med min försäljning av lägenheten som gick fort och proffesionellt till.
    Är på det hela mycket nöjd och kan starkt rekommendera Therese som mäklare. Läs mer
  • Karina B skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

2018-12-18

Therese gjorde ett mycket bra intryck på oss, så pass bra att vi valde henne till försäljning av vårt hus! Snabb respons och bokning av visning. Vi känner oss väldigt trygga med Therese! Läs mer
  • Tommy J skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

2018-12-18

Vi har sålt ett kedjehus och köpt en lägenhet. Träffade en mycket kompetent mäklare på Svensk fastighetsförmedling. Hon har hjälpt oss på bästa sätt, alltid hjälpsam, glad och positiv. Vi hade inte fått en bättre lösning på det vi önskade oss. THERESE KRAFT du har varit fantastisk att samarbetat med vi kommer att varmt rekommendera dig vidare. Tack för allt. Ingrid och Tommy. Läs mer
  • Morgan E skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

2018-12-10

Sålt fritidshus
    Engagerat o positivt
    Mäklaren levde på alla sätt upp till mina förväntningar.

Helt igenom mycket erfaret och yrkesmässigt. Läs mer
    2018-12-18 Therese Krafft svarar Morgan E
    Hej,
    Vilket fint omdöme, otroligt roligt att läsa! Tack själva och God jul!
    Hälsningar Therese
    Therese Krafft gillar detta
  • Louise K skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

2018-10-24

Vi är mycket nöjda med hjälpen vi fick vid köp av vår nya bostad. Vi kände oss trygga med Therese genom hela processen och hon gav snabb återkoppling. Läs mer
    2018-11-17 Therese Krafft svarar Louise K
    Tack Louise och Mattias! Vad glad jag blir. Nu ser vi framemot tillträdesdagen när ni skall få flytta in. Trevlig helg! Mvh Therese
    Therese Krafft gillar detta
  • Susanne H skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

2018-10-18

Under försäljningen av vårt hus fick vi alltid ett trevligt bemötande av Therese. Hon är dessutom mån om att både säljare och köpare ska göra en bra affär och känna sig nöjda efteråt. Därför kan vi varmt rekommendera er att anlita Therese när ni ska göra er bostadsförsäljning. Med vänliga hälsningar Susanne och Anders. Läs mer
    2018-10-23 Therese Krafft svarar Susanne H
    Hej Susanne och Anders,
    Vad härligt att läsa, tack så mycket för ert omdöme! Det har varit otroligt roligt att få hjälpa er med försäljningen och nu hoppas vi såklart också att ni kommer stortrivas i ert nästa hus. Vi hörs snart igen!
    Hälsningar Therese

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Torslanda