Therese Krafft
en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

Flygledarevägen 3D
423 37 Torslanda — Visa karta

Vad tror Therese att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 52 kunder tycker om Therese Krafft

• Karin A
    Karin A skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Jag är jättenöjd, Therese är professionell och engagerad. Läs mer
    2018-10-10 Therese K svarar Karin A
    Tusen tack Karin för dina snälla ord! Vi hörs snart igen.
  • Pernilla H
    Pernilla H skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Therese har sålt mitt parhus-bostadsrätt i Björlanda och jag är mycket nöjd med bemötandet och supporten jag fått genom hela processen. Alltid snabb återkoppling och hon höll mig informerad på ett utmärkt sätt! Har haft fullt förtroende för hur Therese arbetar och den guidning jag fått.
    Professionellt!
    Mina bästa rekommendationer! Läs mer
    2018-10-10 Therese K svarar Pernilla H
    Hej Pernilla! Tack så mycket för din rekommendation och för att jag fick förtroendet till att hjälpa dig med försäljningen av din fina bostad. Vi har haft ett mycket bra samarbete genom hela försäljningsprocessen och nu återstår tillträdesdagen. Vi hörs såklart innan dess! Hälsningar Therese
  • Isak Sigfrid Roland S
    Bra bemötande och snabb och korrekt återkoppling i processen Läs mer
    2018-09-04 Therese K svarar Isak Sigfrid Roland S
    Vilket toppbetyg, tack så mycket! Det var väldigt roligt att få hjälpa er med försäljningen av huset. Hälsningar Therese
  • Bror Helmer O
    Bror Helmer O skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Trevlig och sålde till slut huset trots marknadsmässigt dåliga förhållanden.

MVH Berndt Olofsson Läs mer
    2018-09-04 Therese K svarar Bror Helmer O
    Hej! Tusen tack för omdömet och för att jag fick förtroendet till att sälja ert hus. Ha en fortsatt bra dag! Mvh Therese
  • Olle J
    Olle J skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Köpt lägenhet i Torslanda
    Snabb affär.vi var trygga meď denna mäklåŕe. Helt problemfritt. Läs mer
    2018-09-04 Therese K svarar Olle J
    Hej Olle,
    Tack för fina ord, vad glad jag blir!
  • Petra Ö
    Petra Ö skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Väldigt nöjd med en lyckad och snabb försäljning av lägenhet. Med ett mycket trevligt och professionellt bemötande kändes det tryggt att välja Therese som mäklare. Alltid tillgänglig och svarar snabbt på telefon och mail vilket var väldigt uppskattat. Läs mer
    2018-09-04 Therese K svarar Petra Ö
    Hej Petra! Tack så mycket för din fina rekommendation och för att jag fick förtroendet till att hjälpa dig med försäljningen av din bostadsrätt. Det glädjer mig att höra att du är nöjd. Ha det fint så hörs vi! Hälsningar Therese
  • Elin G
    Elin G skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Therese var helt rätt person att sälja vår bostadsrätt i Torslanda! Hon visade på stor kunskap kring vårt boende, förening och område. Therese var öppen med vad hon tyckte och vad vi kunde förvänta oss vilket gav stort förtroende. Hon stämde alltid av med oss och gav snabb återkoppling vid ev frågor. Läs mer
    2018-09-04 Therese K svarar Elin G
    Vilket samarbete vi haft! Stort tack för omdömet och tack för att jag fick förtroendet att sälja er bostad. Vi ses på tillträdet!
  • Therese K
    Therese K skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Therese var lyhörd och återkopplade förutsättningar på ett bra sätt så affären blir bra för alla parter Läs mer
    2018-09-04 Therese K svarar Therese K
    Tusen tack Therese! Det har varit otroligt roligt att få hjälpa er med försäljningen och nu hoppas vi såklart också att ni kommer stortrivas i ert nästa boende.
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Göteborg från september till att det var alla som har med det som att det gällde nollan eftersom Läs mer
    2018-09-04 Therese K svarar Fredrik L
    Tack Fredrik för ditt omdöme! Mvh Therese
  • Emma C
    Emma C skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Vid husköp i Torslanda fick vi mycket proffsigt bemötande och bra service. Smidig och trygg affär! Läs mer
    2018-09-04 Therese K svarar Emma C
    Tack Emma för fina ord! Hoppas att ni kommer trivas i ert nya hus.
  • Malin S
    Malin S skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Therese förmedlade vår villa som vi köpte i Torslanda. Vi uppskattade den snabba återkopplingen och flexibiliteten. Therese var påläst och svarade direkt på våra frågor. Vi rekommenderar varmt Therese! Läs mer
    2018-06-06 Therese K svarar Malin S
    Hej! Stort tack för ert fina omdöme och att ni ger mig ett kvitto på hur jag vill att ni som köper en bostad via mig och Svensk Fastighetsförmedling skall känna efter att köpet är klart. Nu ser vi framemot dagen när det är dags för er att flytta in! Hälsningar Therese
  • Anders B
    Anders B skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Jag sålde en villa.
    Jag blev mycket vänligt bemött av mäklaren.
    Jag hade stora förväntningar på en snabb lösning och det infriades.
    Jag är mycket nöjd med helheten av min försäljning och bemötande👍 Läs mer
    2018-06-06 Therese K svarar Anders B
    Hej Anders och Iwona,
    Det har varit jätteroligt att få förmedla ert fina hus, tusen tack ännu en gång för förtroendet!
    Jag önskar er en härlig nationaldag och nästa gång vi träffas är på tillträdesdagen i augusti. Ni är självklart välkomna att ringa mig innan dess om ni har frågor eller funderingar.
  • Roger L
    Roger L skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Bra planering och genomförande av min försäljning.
    Allt blev enkelt och smidigt precis som Therese lovade. Läs mer
    2018-06-06 Therese K svarar Roger L
    Tack för din recension Roger! Det är fantastiskt roligt att kunna leverera det resultat som efterfrågades. Ha en fin nationaldag så hörs vi snart igen! Hälsningar Therese
  • Annika S
    Annika S skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Bemötande bra.
    Jag tycker ni ska utveckla denna enkät med flera frågor att ge graderade svar på. Läs mer
    2018-05-29 Therese K svarar Annika S
    Hej Annika och Ingmar, tack för er feedback! Jag skall givetvis ta det med mig för att se om vi kan utveckla vår förfrågan till er som köpt och sålt genom Svensk Fastighetsförmedling.
    Det är roligt att läsa att ni upplevde mitt bemötande som gott och jag hoppas att ni kommer trivas i ert nya hus som ni skall flytta in i! Mvh Therese
  • Magnus B
    Magnus B skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Bästa mäklaren på Hisingen! Kanon service och väldigt kunnig och påläst.
    Jag har under året köpt ett par tomter och det har varit lika bra service varje gång! Läs mer
    2018-05-15 Therese K svarar Magnus B
    Tusen tack Magnus, vilket omdöme! Det glädjer mig att du är nöjd och jag ser framemot vidare kontakt framöver. Mvh Therese
  • Anneli S
    Anneli S skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Therese har ett otroligt proffsigt bemötande. Vi är väldigt nöjda med henne som mäklare, både vid köp och vid försäljning. Hon är en varm person som är lätt att kommunicera med. Alltid snabb återkoppling!
    Rekommenderar Therese och Svensk Fastighetsförmedling till alla som ska sälja sin bostad. Mvh Anneli och Johnny Läs mer
    2018-05-15 Therese K svarar Anneli S
    Hej Anneli och Johnny,
    Jag blir otroligt glad att ni är nöjda och att jag fick äran att följa er genom både köp och försäljning. Tack för ett strålande samarbete och vi ses igen på tillträdesdagen! Mvh Therese
  • Fredrik L
    Therese sålde vårt hus i Torslanda!
    Hon är en mäklare man kan lita på med ett stort driv ! Vi är super nöjda med hennes arbete! Vill absolut rekommendera henne!!! 😃 Med vänlig hälsning, Maria o Fredrik Läs mer
    2018-05-03 Therese K svarar Fredrik L
    Hej Fredrik och Maria,
    Vilket fint omdöme, stort tack! Vi har haft ett jättebra samarbete genom hela processen och jag är väldigt glad att jag fick förtroendet att sälja ert hus. Vi hörs snart igen!
    Mvh Therese Krafft
  • Therese K
    Therese kände snabbt in vilken person jag är vilket underlättade kommunikationen. Hon ger snabb återkoppling vid frågor och är noga med att lyssna in och agera på önskemål. Läs mer
    2018-05-01 Therese K svarar Therese K
    Så roligt att läsa Therese, tack vad glad jag blir! För mig är kommunikationen oerhört viktig. Vi hörs i dagarna igen! Mvh Therese
  • Marcus K
    Marcus K skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Snabb feedback.
    Fair mot både säljare och köpare. Läs mer
    2018-05-01 Therese K svarar Marcus K
    Tack Marcus! Nu ser vi framemot tillträdet av ert nya fina hus. Ha en fin dag! Mvh Therese
  • Margareta Ann-Charlotte B
    Sålde vår sommarstuga.
    Vi var noga med vårt val av mäklare. Vi kände från första stund stort förtroende för Therese.
    Hon uppfyllde på alla sätt våra förväntningar. Förtroendegivande, positiv och med snabb återkoppling.
    Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2018-04-25 Therese K svarar Margareta Ann-Charlotte B
    Hej Margareta,
    Tusen tack för ert fina omdöme! Det var ett rent nöje att få ha er som kunder och att få sälja västkustpärlan på Björkö. Vi ses snart igen! Hälsningar Therese
  • Berit F
    Berit F skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Köpt hus på Björkö.
    Therese var mycket serviceminded. Snabba svar, även om det var helgdag. Mycket trevligt bemötande i alla delar. Mycket professionell och kunnig. Läs mer
    2018-04-25 Therese K svarar Berit F
    Hej Berit och Niklas,
    Tusen tack! Så roligt att ni är nöjda! Hälsningar Therese
  • Johnny G
    Johnny G skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Tack Therese för ditt trevliga mottagande och kunnighet vid min fastighetsaffär !!!
    Gertrude Larsson. Läs mer
    2018-04-25 Therese K svarar Johnny G
    Hej,
    Tack själva och tack för förtroendet! Ha en fortsatt fin dag!
  • Jörgen J
    Jörgen J skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Mycket proffsigt och varmt bemötande. Läs mer
    2018-04-04 Therese K svarar Jörgen J
    Tusen tack Jörgen! Det har varit otroligt roligt att få hjälpa er med försäljningen och nu hoppas vi såklart också att ni kommer stortrivas i ert nästa boende. Vi hörs snart igen!
  • Johanna K
    Johanna K skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Therese har vart oerhört behjälplig och stöttande i försäljningen av vårt hus. Läs mer
    2018-03-29 Therese K svarar Johanna K
    Vilket samarbete vi haft! Stort tack för omdömet och tack för att jag fick förtroendet att sälja ert fina hus. Glad påsk!
  • Mikael K
    Mikael K skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Therese Krafft är en driven och professionell mäklare. Hon har varit otroligt hjälpsam genom hela processen och har hjälpt oss med en snabb och säker bostadsaffär. Läs mer
    2018-03-22 Therese K svarar Mikael K
    Tusen tack Mikael och Johanna! Det är så roligt att hjälpa er vidare mot er bostadsdröm. Vi hörs i dagarna igen! Hälsningar Therese
  • Mathias B
    Mathias B skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Jag är väldigt väldigt nöjd med Therese Krafft! Mycket kunnig och proffesionell, lugn och metodisk, gav bra råd och vägledde oss genom försäljning. Hon ingav stort förtroende som hon verkligen levde upp till. Jag kan varmt rekommendera Therese till alla som ska sälja sin bostad i Torslanda! Läs mer
    2018-02-27 Therese K svarar Mathias B
    Hej Mathias,
    Tusen tack! Så roligt att du är nöjd och rekommenderar mig vidare till andra. Önskar dig en fortsatt bra dag! Hälsningar Therese
  • Isabelle S
    Isabelle S skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Jag är otroligt nöjd med Therese som mäklare - i sin helhet. Hon är mycket lyhörd, professionell och har varit mycket enkel att ha att göra med. Lätt att kommunicera med och få tag i när vi haft frågor och funderingar under processens gång. Hade jag behövt anlita en mäklare i framtiden hade jag inte tvekat att kontakta henne. Läs mer
    2018-02-20 Therese K svarar Isabelle S
    Hej Isabelle,
    Nu har vi pratats vid i telefon men tack ännu en gång för ditt fina omdöme, det gör mig otroligt glad! Vi hörs vidare framöver!

Isabelle S, Therese K gillar detta
  • Niclas T
    Niclas T skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Vi valde Therese efter att ha träffat flertalet mäklare och det visade sig vara ett lyckat val. Therese är väldigt professionell och höll hos oss uppdaterade under hela försäljningsprocessen. Hon är väldigt duktig på försäljning men har en varm personlighet och upplevs därför inte som ”säljig”. Vi rekommenderar verkligen Therese. Läs mer
    2018-02-05 Therese K svarar Niclas T
    Hej Niclas och Malin,
    Tusen tack för ert omdöme! Det var ett rent nöje att få ha er som kunder och att få sälja ert fina hus. Vi ses snart igen! Hälsningar Therese
  • Ulla C
    Ulla C skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Therese Kraft
    Trevligt bemötande, kunnig, noggrann och engagerad.
    Kan varmt rekommendera henne!
    Vänligen Ulla C Läs mer
    2018-01-29 Therese K svarar Ulla C
    Hej Ulla,
    Tack för fina ord, vad glad jag blir! Vi ses i nästa vecka.
  • Åsa P
    Åsa P skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Therese är en trevlig och duktig mäklare.
    Frågor hon inte kunde svara på tog hon snabbt reda på. Jag hade uppskattat om hon hade lite mer kunskap om objekten rent byggtekniskt med allt vad det innebär! Läs mer
    2018-01-17 Therese K svarar Åsa P
    Hej Åsa, tack för ditt omdöme! Jättekul att få ha er som kunder och att få sälja ett helt unikt och spännande hus till er. Jag hoppas ni kommer stortrivas och att de förändringar och renoveringar ni vill göra i huset blir precis som ni önskar! Jag uppskattar din ärlighet och tar givetvis med mig det du skriver.
    Hälsa Stefan så gott så ses vi på tillträdet! Mvh Therese
  • Johan K
    Johan K skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    En kanon kontakt som väl uppfyllde våra önskemål, mycket lyhörd och kreativ. Läs mer
    2018-01-16 Therese K svarar Johan K
    Hej Johan!

Tusen tack! Det var ett nöje att få hjälpa er med försäljningen, ett riktigt bra samarbete. Hälsa Jessica! Mvh Therese
  • Anna-Caisa K
    Anna-Caisa K skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Trevligt bemötande, snabba svar på frågor och hjälp med minsta detalj!
    En omtänksam tjej! Läs mer
    2018-01-16 Therese K svarar Anna-Caisa K
    Hej Anna! Tack för ett fint omdöme. Det glädjer mig och det var så roligt att få hjälpa dig.
  • Camilla A
    Camilla A skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    väldigt nöjd, otroligt duktig mäklare vad gäller allt, jag värdesätter servicemind högt och det var Therese expert på! Alla tummar upp 👌👌 Läs mer
    2018-01-16 Therese K svarar Camilla A
    Vilket toppbetyg, stort tack Camilla! Hoppas att flytten gick bra och att ni trivs i ert nya hus.
    Med vänlig hälsning Therese
  • Beatrice F
    Beatrice F skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Fick ett bra bemötande både vad gäller visning och budgivning. Även vad gäller kontraktskrivningen Läs mer
    2018-01-15 Therese K svarar Beatrice F
    Hej Beatrice! Tack för dina ord och hoppas att du trivs i lägenheten! Hälsningar Therese
    Therese K, Therese K, Therese K, Therese K gillar detta
  • Madelaine D
    Madelaine D skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Trevlig men inte så tillgänglig som man önskar att mäklare ska vara. Läs mer
    2018-01-15 Therese K svarar Madelaine D
    Hej! Vad tråkigt att höra att ni inte upplevde mig som tillgänglig. Jag hoppas ändå att ni är nöjda med resultatet och att ni kommer trivas i ert nya fina hus. Vi ses på tillträdet!
  • Minoo S
    Minoo S skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Vi fick mycket bra bemötande av Therese. Hon tog hand om vår affär på ett bra proffsigt sätt och vi är nöjda med henne. Läs mer
    2018-01-15 Therese K svarar Minoo S
    Hej Minoo! Tack för din fina kommentar! Det var ett rent nöje att få hjälpa er med köpet av er bostad. Hälsa hela familjen!

• Gert F
    Gert F skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Therese är en fantastisk person som bryr sig om att både säljare och köpare blir nöjda i en fastighetsaffär. Hon tar sig tid och går igenom alla förutsättningarna och kommer med goda råd hela tiden. Hon är dessutom en charmerande person och mycket lätt att komma överens med. Vi kan rekommendera henne till det bästa.

Gert o Gunilla Läs mer
    2018-01-15 Therese K svarar Gert F
    Stort tack för rekommendationen Gert och Gunilla! Jättekul att få ha er som kunder och att få sälja ert fina hus. Hoppas också att ni kommer trivas i er nya bostad! Hälsningar Therese
  • Carina B
    Carina B skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Jättenöjd med den professionella hjälpen jag fick från Therese, det kändes tryggt genom hela säljprocessen och jag kan varmt rekommendera Therese som mäklare/Carina Läs mer
    2018-01-15 Therese K svarar Carina B
    Tusen tack Carina! Så roligt att du är nöjd och rekommenderar mig vidare till andra. Hoppas att vi ses igen! Hälsningar Therese
  • Suzan K
    Suzan K skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Therese är engagerad och känns som en varm person som man fick förtroende för. Läs mer
    2017-12-29 Therese K svarar Suzan K
    Hej Suzan,
    Tack för ditt omdöme, vad glad jag blir! God fortsättning så hörs vi vidare framöver.
  • Lisbeth G
    Lisbeth G skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Therese har tagit hand om försäljningen av vår villa på ett mycket professionellt sätt och vi skulle gärna anlita henne igen! Våra bästa rekommendationer!! Läs mer
    2017-12-05 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lisbeth G
    Hej Lisbeth och Jörgen,
    Tusen tack för omdömet och förtroendet jag fick att sälja er bostad! Jag hjälper er mer än gärna en gång till om det blir aktuellt i framtiden. Hälsningar Therese
  • Louise F
    Louise F skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Det var jättebra på så sett att Therese kunde ställa upp och anpassa våra möten osv efter oss som kund. Väldigt trevlig och snäll person :) Läs mer
    2017-12-05 Svensk Fastighetsförmedling svarar Louise F
    Hej Louise och Tor,
    Tack för fina ord! Jag förstår att ni längtar till våren när ni får tillträde till ert nya fina hus. Vi hörs snart igen! Hälsningar Therese
  • Christina R
    Christina R skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Therese Krafft har visat ett stort engagemang vid min lgh-försäljning i Torslanda. Trots en bostadsmarknad i gungning lyckades hon till slut få fram en seriös och mycket trevlig spekulant med ordnade ekonomiska förhållanden.
    Jag kan rekommendera henne å det varmaste.
    M v h
    Christina Ranfors Läs mer
    2017-11-28 Svensk Fastighetsförmedling svarar Christina R
    Hej Christina,
    Stort tack för ditt omdöme och förtroendet i samband med din försäljning. Vi ses om några veckor igen! Hälsningar Therese
  • Linus L
    Linus L skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Tack för ett bra samarbete! Proffesionellt och bra bemötande och alltid glad å positiv! Kan verkligen rekomendera Therese Krafft som mäklare! Läs mer
    2017-11-17 Svensk Fastighetsförmedling svarar Linus L
    Hej Linus och Eva-Lena,
    Vad roligt att ni är nöjda och tack själva! Hoppas också att ni kommer trivas i det nya fina huset ni har köpt! Hälsningar Therese Krafft
  • Helene E
    Helene E skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Lyhörd, professionell och trevligt bemötande. Läs mer
    2017-11-16 Svensk Fastighetsförmedling svarar Helene E
    Hej Helene,
    Tusen tack för dina ord! Önskar dig en fortsatt bra dag! Med vänlig hälsning Therese Krafft
  • Alex A
    Alex A skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Hej Therese! Tack för en bra och smidig försäljning av vår lägenhet, vi väntade barn och hade svårt med tid och du löste det mesta ändå! Vi är väldigt nöjda med kontakten och återkoppling! Kan stark rekommendera Therese Krafft på svensk fast! Med vänlig hälsning, Alex och Sandra Läs mer
    2017-11-03 Svensk Fastighetsförmedling svarar Alex A
    Hej Alex och Sandra,
    Det glädjer mig att ni är nöjda med mitt arbete och resultatet! Tusen tack för detta omdöme och förtroendet jag fick att sälja er bostad. Och ännu en gång, STORT GRATTIS till lilla tjejen!
    Hälsningar Therese Krafft
  • Emelie E
    Emelie E skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Jag kan verkligen rekommendera Therese krafft , en väldigt duktig mäklare . Allt gick väldigt snabbt och smidigt precis så som jag ville att det skulle göra . //Emelie Läs mer
    2017-11-01 Svensk Fastighetsförmedling svarar Emelie E
    Hej Emelie,
    Tack själv för ett fint samarbete och rekommendationen! Hälsningar Therese Krafft
  • Marielle P
    Marielle P skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Vi valde att anlita Svensk Fastighetsförmedling, mäklare Therese Krafft och är mycket nöjda med vårt val.
    Varit engagerad, lyhörd och snabb i försäljningsprocessen enligt vårt önskemål. Ett trevligt bemötande och mycket noggrann.
    Vi är nöjda och kan absolut rekommendera Therese och Svensk Fastighetsförmedling.
    // Robert och Marielle Läs mer
    2017-10-19 Svensk Fastighetsförmedling svarar Marielle P
    Hej Marielle och Robert,
    Vad roligt att ni är nöjda med mitt utförda arbete, det glädjer mig! Tack för ert omdöme och förtroendet.
    Mvh Therese Krafft
  • Johanna L
    Johanna L skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Vi är så glada och nöjda med att vi valde Therese Krafft som mäklare. Hon är en varm person med ett brinnande hjärta för sitt yrke och för sina kunder. Från start har hon varit super proffsig och levererat allt man kan begära. Vi kommer sakna henne när detta är över, så glada är vi att just Therese med sin vänliga personlighet kom in i vårt liv. När man säljer sin bostad betyder det oerhört mycket att man känner sig hörd, att man får en bra kontakt med mäklaren och att man känner att man strävar åt samma håll. Detta kände vi från dag ett med dig Therese, så du ska ha ett stort tack och vi kan varmt rekommendera dig till er där ute som funderar på att sälja er bostad.

Med Varma Hälsningar
    Johanna och Anders Läs mer
    2017-10-11 Svensk Fastighetsförmedling svarar Johanna L
    Hej Johanna och Anders,
    vilket fantastiskt omdöme, stort tack! Jag vill också tacka er för förtroendet jag fick och det fina samarbetet oss emellan. Hälsningar Therese Krafft
  • Sara B
    Sara B skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Vi vill tacka dig Therese Krafft för allt du hjälpt oss med! Så professionell, duktig och totalengagerad!! Du är som gjort för detta yrket! Vi kommer absolut rekommendera dig till andra! Läs mer
    2017-10-03 Svensk Fastighetsförmedling svarar Sara B
    Hej Sara, vad glad jag blev när jag läste detta! Ett jättefint omdöme som jag skall bära med mig framöver. Tack själva för ett fint samarbete vid försäljningen. Hälsningar Therese Krafft
    Sara B, Svensk Fastighetsförmedling gillar detta
  • Lenny L
    Lenny L skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Therese skötte detta alldeles srålande bra.
    Vi är helnöjda med hennes arbete.
    Kan varmt rekommendera Therese.
    Tack än en gång.
    MVG !!!! Läs mer
    2017-10-03 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lenny L
    Hej Lenny,
    Tusen tack för dessa ord och att ni vill rekommendera oss framöver! Hälsningar Therese Krafft
Therese Krafft
Per Lind