Therese Krafft
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 55 kunder tycker om Therese Krafft

• Morgan E skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Sålt fritidshus
    Engagerat o positivt
    Mäklaren levde på alla sätt upp till mina förväntningar.

Helt igenom mycket erfaret och yrkesmässigt. Läs mer
  • Louise K skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Vi är mycket nöjda med hjälpen vi fick vid köp av vår nya bostad. Vi kände oss trygga med Therese genom hela processen och hon gav snabb återkoppling. Läs mer
    2018-11-17 Therese K svarar Louise K
    Tack Louise och Mattias! Vad glad jag blir. Nu ser vi framemot tillträdesdagen när ni skall få flytta in. Trevlig helg! Mvh Therese
    Therese K gillar detta
  • Susanne H skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Under försäljningen av vårt hus fick vi alltid ett trevligt bemötande av Therese. Hon är dessutom mån om att både säljare och köpare ska göra en bra affär och känna sig nöjda efteråt. Därför kan vi varmt rekommendera er att anlita Therese när ni ska göra er bostadsförsäljning. Med vänliga hälsningar Susanne och Anders. Läs mer
    2018-10-23 Therese K svarar Susanne H
    Hej Susanne och Anders,
    Vad härligt att läsa, tack så mycket för ert omdöme! Det har varit otroligt roligt att få hjälpa er med försäljningen och nu hoppas vi såklart också att ni kommer stortrivas i ert nästa hus. Vi hörs snart igen!
  • Karin A
    Karin A skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Jag är jättenöjd, Therese är professionell och engagerad. Läs mer
    2018-10-10 Therese K svarar Karin A
    Tusen tack Karin för dina snälla ord! Vi hörs snart igen.
    Therese K gillar detta
  • Therese har sålt mitt parhus-bostadsrätt i Björlanda och jag är mycket nöjd med bemötandet och supporten jag fått genom hela processen. Alltid snabb återkoppling och hon höll mig informerad på ett utmärkt sätt! Har haft fullt förtroende för hur Therese arbetar och den guidning jag fått.
    Professionellt!
    Mina bästa rekommendationer! Läs mer
    2018-10-10 Therese K svarar Pernilla H
    Hej Pernilla! Tack så mycket för din rekommendation och för att jag fick förtroendet till att hjälpa dig med försäljningen av din fina bostad. Vi har haft ett mycket bra samarbete genom hela försäljningsprocessen och nu återstår tillträdesdagen. Vi hörs såklart innan dess! Hälsningar Therese
    Therese K gillar detta
  • Bra bemötande och snabb och korrekt återkoppling i processen Läs mer
    2018-09-04 Therese K svarar Isak Sigfrid Roland S
    Vilket toppbetyg, tack så mycket! Det var väldigt roligt att få hjälpa er med försäljningen av huset. Hälsningar Therese
    Therese K gillar detta
  • Trevlig och sålde till slut huset trots marknadsmässigt dåliga förhållanden.

MVH Berndt Olofsson Läs mer
    2018-09-04 Therese K svarar Bror Helmer O
    Hej! Tusen tack för omdömet och för att jag fick förtroendet till att sälja ert hus. Ha en fortsatt bra dag! Mvh Therese
    Therese K gillar detta
  • Olle J skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Köpt lägenhet i Torslanda
    Snabb affär.vi var trygga meď denna mäklåŕe. Helt problemfritt. Läs mer
    2018-09-04 Therese K svarar Olle J
    Hej Olle,
    Tack för fina ord, vad glad jag blir!
    Therese K gillar detta
  • Petra Ö skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Väldigt nöjd med en lyckad och snabb försäljning av lägenhet. Med ett mycket trevligt och professionellt bemötande kändes det tryggt att välja Therese som mäklare. Alltid tillgänglig och svarar snabbt på telefon och mail vilket var väldigt uppskattat. Läs mer
    2018-09-04 Therese K svarar Petra Ö
    Hej Petra! Tack så mycket för din fina rekommendation och för att jag fick förtroendet till att hjälpa dig med försäljningen av din bostadsrätt. Det glädjer mig att höra att du är nöjd. Ha det fint så hörs vi! Hälsningar Therese
    Therese K gillar detta
  • Elin G skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Therese var helt rätt person att sälja vår bostadsrätt i Torslanda! Hon visade på stor kunskap kring vårt boende, förening och område. Therese var öppen med vad hon tyckte och vad vi kunde förvänta oss vilket gav stort förtroende. Hon stämde alltid av med oss och gav snabb återkoppling vid ev frågor. Läs mer
    2018-09-04 Therese K svarar Elin G
    Vilket samarbete vi haft! Stort tack för omdömet och tack för att jag fick förtroendet att sälja er bostad. Vi ses på tillträdet!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

Therese Krafft