Eddie Downie
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 35 Läs vad Eddie Downie

• Jenny S skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås

2019-03-20

Köpt en bostadsrätt, blev trevligt bemött av mäklaren. Han visade god kunskap om objektet Läs mer
  • Cecilia v skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås

2019-02-28

Vi är mycket nöjda med hur Eddie D skött försäljningen av vår villa. Är seriös, pålitlig tillmötesgående och trevlig!
    Rekommenderas varmt.

Cecilia och Catharina v. Mg Läs mer
  • Marcus Lars Erik E skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås

2019-02-11

Sålde ett förhållandevis dyrt hus i Tranås där Eddie med stor glädje och entusiasm tog sig till fastigheten där han gjort ett mycket proffsigt arbete från första dag . Mina förväntningar vart där med uppfyllda och jag kommer rekommendera andra att kontakta sälja eller köpa via ”min” mäklare : ) Läs mer
  • Åsa E skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås

2018-11-29

Eddie har varit otroligt smidig och flexibel i alla lägen. Trevlig i sitt bemötande både mot oss och köparna. Läs mer
  • Johan Å skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås

2018-11-02

Köpt ett sommarställe, fick bra och snabba återkopplingar. Fick reda på det vi ville och affären gick smidig utan en massa krångel. Läs mer
    2018-11-27 Eddie D svarar Johan Å
    Härligt att ni är nöjda med ert köp av fritidshuset.
  • Monica P skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås

2018-11-01

Sålt 3-rumslägenhet i Tranås. Mycket trevlig mäklare som gjorde ett utmärkt jobb. Läs mer
    2018-11-27 Eddie D svarar Monica P
    Tack Monica för ett gott samarbete och förtroendet med i att förmedla din bostadsrätt.
  • Fabienne M
    Fabienne M skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås

2018-10-08

Eddie was really very helpful and delivered a great service during the whole buying process of a little apartment in Tranas. Although it was more complicated due to the fact that we live abroad, he assisted us in every way possible. Läs mer
  • Hans Leif Lennart G skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås

2018-09-27

Köpt ett halvtimrat fritidshus, är mycket nöjd med bemötandet ifrån mäklaren. Dock så uppgav det på beskrivningen att grunden var betong, men det var fel, istället var det en leckaplintar i mur som var putsade i betong, huset var lagt på grov singel med luftspalt, så varudeklarationen var otydlig i början. Men tack vare besiktning som jag kostade på, så fick jag reda på hur det var med fritidshuset, bra o noggrant genomfört av Anticimex. Som mäklare kan man inte se allt, de är ju också upp till köparen att vara noggrann vid sin koll innan köp. I det stora hela är jag mycket nöjd. Mvh Hasse Läs mer
    2018-11-27 Eddie D svarar Hans Leif Lennart G
    Hej. Tack för recensionen efter köpet av ert fritidshus. Lite olyckligt att fel information framgick i beskrivning men bra att vi kom tillrätta med rätt uppgifter innan kontraktet skrevs! Jag hoppas ni skall trivas i Rönnäs.
  • Evelina L skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås

2018-09-21

Enkel.smidig ha göra med inget krångel Läs mer
  • Leif E skrev om Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås

2018-07-28

Köpte ett fritidshus, mycket trevlig och proffesionell mäklare. Mycket nöjda Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Tranås

Eddie Downie