Läs vad 77 Läs vad Eddie Downie

• 2020-12-17
    Otroligt serviceinriktad och svarar snabbt på alla former av frågor. Kunnig och alltid trevligt bemötande.
    Carina D
    • 83.0 m²
    • Tranås
    köpte sitt hus med hjälp av Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
  • 2020-12-17
    Sålde en lägenhet. Eddie är alltid trevlig och tillmötesgående. Finns inget att klaga på. Försäljningen sköttes exemplariskt. Jag hade inga direkta förväntningar mer än att lägenheten skulle bli såld (och helst att vi skulle få tillbaka det den kostat oss.)Vilket den blev, snabbt och smidigt. (Dessutom med en liten vinst). Vi köpte samma lägenhet genom Eddie, så vi visste att han var bra att ha att göra med, redan innan försäljningen. Som sagt, det finns inget negativt att ta upp. Vi är mycket nöjda med Eddie och hans medarbetare.
    Kim C
    • 1:a
    • 41.0 m²
    • Centralt
    sålde sin lägenhet med hjälp av Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
  • 2020-11-22
    Jag tycker att Eddie Downie har varit engagerad i försäljningen hela vägen från början fram till kontraktsigneringen med de nya ägarna. Han är trevlig och lätt att kommunicera med.
    Marie P
    • 4:a
    • 40.0 m²
    • Övrarp
    sålde sin stuga med hjälp av Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
  • 2020-11-17
    Vi köpte en tomt mee ett fritidshus.
    Eddie var mycket trevlig, påläst, anträffbar och hjälpsam.

Mycket trevligt bemötande och behaglig affär.

Med vänlig hälsning,
    Per K
    • 4:a
    • 40.0 m²
    • Övrarp
    köpte sin stuga med hjälp av Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
  • 2020-10-22
    Vi är väldigt mycket glada och nöjda över att vi anlitade Eddie som mäklare. Han gjorde en bra uppskattning av vår bostad, snabb och smidig försäljning.
    Rekommenderar honom Verkligen!
    Zerina H
    • 114.0 m²
    • Aneby
    sålde sitt hus med hjälp av Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
  • 2020-10-21
    Vi har fått ett bra bemötande av mäklaren. Vi är så nöjda.
    Therese Eva-lena E
    • 3:a
    • 76.0 m²
    • Stoeryd
    köpte sin lägenhet med hjälp av Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
  • 2020-10-19
    Eddie är en trevlig och proffsig mäklare, han återkopplar och är väldigt hjälpsam.
    Jag har sålt bostadsrätt via Eddie och köpt hus via hans kollega, är mycket nöjd.
    Maja L
    • 2:a
    • 54.5 m²
    • Ö.Bergsområdet
  • 2020-10-19
    Vi säljer en bostadsrätt. Eddie har gett oss bra service och hjälp oss med olika saker då vi inte bor på orten. Eddie har ibland varit lite sen i kommunikationen men det är det enda vi kan påpeka...
    Ulf E
    Ulf E
    • 2:a
    • 66.5 m²
    • Centralt
  • 2020-10-15
    köpte en villa. han är min mäklare.
    Ralf D
    • 93.0 m²
    • Adelöv
  • 2020-10-06
    Sålt bostadshus,
    Blivit väldigt bra bemött.
    Hade förhoppningar om smidig och lättsam förmedling och Eddie levde verkligen upp till det med bra och proffsig hantering av allt runt affären.
    Kan varmt rekommendera Eddie till andra då han har bra koll på marknaden och kan sitt område.
    Björn J
    • 140.0 m²