Eddie Downie
Registrerad mäklare sedan 2016-05-23
Aktiv på Reco.se sedan 2017-02-05
2019-08 - 2020-07

Läs vad 64 Läs vad Eddie Downie

• Magnus A sålde sitt hus med hjälp av Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås

2020-06-03

Tranås
    Sålt ett hus med Eddie Downie som mäklare.Ett riktigt proffs på sitt jobb med ett stort engagemang och ett trevligt bemötande.

Magnus. Läs mer
  • Elisabeth S sålde sin stuga med hjälp av Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås

2020-05-17

2:a
    Tranås
    Trevlig och ett bra bemötande . Säker på sin sak.
    Fritidshus Läs mer
    2020-06-03 Eddie D svarar Elisabeth S
    Tack Lisa. Ett rent nöje att få häjlpa er att sälja ert fina fritidshus.
  • Anita Ö köpte sitt hus med hjälp av Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås

2020-05-11

Tranås
    Eddie är en bra mäklare som ställer upp för sina kunder Läs mer
    2020-06-03 Eddie D svarar Anita Ö
    Tack för de fina orden Anita. Grattis till ditt nya hus.
  • Sally K sålde sitt hus med hjälp av Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås

2020-04-18

Tranås
    Köpt bostadsrätt och sålt vår villa. Mycket bra bemötande. Jag tycker Eddie varit bra. Vi har en son som hjälpt oss och har haft mycket fin kontakt med Eddie också. Kan rekommendera honom Läs mer
    2020-05-11 Eddie D svarar Sally K
    Tack så mycket för er rekommendation Sally och Lars-Erik. Det har varit mycket trevligt att få hjälpa er.
  • Pernilla V
    Pernilla V sålde sitt hus med hjälp av Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås

2020-04-13

Tranås
    Vi fick vår nuvarande bostad värderad av Eddie och efter det tittade vi på en ny bostad som ännu inte hade kommit ut på hemnet. Nu har vi skrivit på papper för den nya bostaden och Eddie hjälper oss att sälja den befintliga.
    Eddie är en otroligt proffsig och hjälpsam fastighetsmäklare. Jag upplevde att han hade bra koll på vad det är han sålde och han går in för sina nya objekt helhjärtat.

Vi kan varmt rekommendera svensk fastighetsförmedling och Eddie! Läs mer
    2020-05-11 Eddie D svarar Pernilla V
    Stort tack för den fina orden. Glad över att fått hjälpa er att hitta er nya bostad samt oerhört tacksam att få hjälpa er att sälja er nuvarande. :)
  • Robin K
    Robin K sålde sitt hus med hjälp av Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås

2020-04-12

Ängaryd
    Vi har precis sålt vårat hus som varit vår trygga hamn i 13år. Mäklaren gav ett jätte bra intryck från första stund och var väldigt förtroendeingivande så det känndes rätt att välja honom. Sedan så löpte allt på smidigt och vi hade löpande kontakt. Att vi slutligen hamnade över den satta målbilden är inte heller dumt.
    Jag kan varmt rekommendera Eddie Downie Läs mer
    2020-05-11 Eddie D svarar Robin K
    Tack för er rekommendation Robin. Mycket skoj få hjälpa er i er fastighetsaffär. Tack!
  • Ardan S köpte sin lägenhet med hjälp av Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås

2020-03-23

3:a
    Tranås
    Jag har köpt en bostadsrätt. Mäklaren var trevlig och hela affären gick enl. mina förväntningar. Läs mer
    2020-04-08 Eddie D svarar Ardan S
    Hej Ardan, Tack för recensionen. Kul att göra affär med dig. Hoppas att du skall trivas i den fina lägenheten.
  • Elisabet Y köpte sin lägenhet med hjälp av Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås

2020-03-01

3:a
    Tranås
    Vi har köpt en lägenhet på norra missionen. Vi blev bra bemötta & är väldigt nöjda. Läs mer
  • Maria S köpte sitt hus med hjälp av Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås

2020-02-27

Bäck
    Köpt bostad, snabb effektiv trevlig. Vi är mycket nöjda Läs mer
  • Marianne M sålde sitt hus med hjälp av Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås

2020-02-25

Bäck
    Jag har sålt en villa från 70-talet, som vi själva byggt och bott i sedan snart 50 år. Eddie har ställt upp från början, när jag haft frågor angående försäljningen, och vi sålde med endast en visning. Jag är helnöjd💕 Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Tranås

Eddie Downie