Eddie Downie
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-04 - 2020-03

Läs vad 58 Läs vad Eddie Downie

• Ardan S köpte sin lägenhet med hjälp av Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås

2020-03-23

Tranås
    Jag har köpt en bostadsrätt. Mäklaren var trevlig och hela affären gick enl. mina förväntningar. Läs mer
    2020-04-08 Eddie D svarar Ardan S
    Hej Ardan, Tack för recensionen. Kul att göra affär med dig. Hoppas att du skall trivas i den fina lägenheten.
  • Elisabet Y köpte sin lägenhet med hjälp av Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås

2020-03-01

Tranås
    Vi har köpt en lägenhet på norra missionen. Vi blev bra bemötta & är väldigt nöjda. Läs mer
  • Maria S köpte sitt hus med hjälp av Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås

2020-02-27

Bäck
    Köpt bostad, snabb effektiv trevlig. Vi är mycket nöjda Läs mer
  • Marianne M sålde sitt hus med hjälp av Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås

2020-02-25

Bäck
    Jag har sålt en villa från 70-talet, som vi själva byggt och bott i sedan snart 50 år. Eddie har ställt upp från början, när jag haft frågor angående försäljningen, och vi sålde med endast en visning. Jag är helnöjd💕 Läs mer
  • Rose-marie K sålde sitt hus med hjälp av Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås

2020-02-23

Granelund
    Hus. Blev bemött väl. Har ingen tidigare erfarenhet men känner mig nöjd. Har känts bra. Läs mer
  • Kerstin L sålde sitt hus med hjälp av Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås

2020-02-13

Tostås
    Alltid ett trevligt bemötande men ibland hade det varit tacksamt med lite snabbare respons även om vi förstår att vi inte är ensamma om att sälja hus;). I denna veva blev mäklaren pappa och självklart tog detta lite tid och fokus från jobbet. Vi är glada för hans skull även om det var stressande för oss då det handlade om en separation och att vi stod med dubbla kostnader. Läs mer
  • Nina P köpte sitt hus med hjälp av Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås

2020-02-13

Granelund
    Jag upplevde att Eddie inte var speciellt intresserad av att sälja huse vi ville köpa. Efter flera månader av jagande fick vi äntligen titta på huset som låg som kommande. Återkopplingen var något långsam och vi hade önskat en mer "hungrig" säljare.
    Bemötandet var trevligt och professionellt. Läs mer
    2020-02-13 Eddie D svarar Nina P
    Hej Nina. Som jag informerade dig i ett tidigt skede av affären så höll vi en tidsplan där vi presenterade huset som en kommande försäljning med planerade visningar i vår då tillträdet låg så pass långt fram i tiden. Glad för er skull att det löste sig till slut och hoppas ni skall trivas.
  • Stefan A köpte sitt hus med hjälp av Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås

2020-02-11

Aneby
    Eddie har vi haft o göra med m tre olika hus o det tredje köpte vi. En mycket bra mäklare som lyssnar på kunden o ger bra råd även pålitlig. Ett bra bemötande i alla lägen vi har vsrit i kontskt m Eddie. Så Eddie rekommenderar vi starkt vi kommer använda han i våra framtida husaffärer Läs mer
    2020-02-13 Eddie D svarar Stefan A
    Tack Stefan för er fina recension. Hoppas fortsatt att ni trivs i Aneby.
  • Elmer F köpte sin lägenhet med hjälp av Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås

2020-02-01

Supertrevlig rakt igenom! Flexibel med visningar/möten. Läs mer
    2020-02-11 Eddie D svarar Elmer F
    Tack Elmer, nu ser vi fram emot inflytt av din nya lägenhet.
  • Annikki J sålde sin lägenhet med hjälp av Eddie Downie en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås

2020-01-25

Tranås
    Sålt en lägenhet och köpt en nybyggd lägenhet. Läs mer
    2020-02-11 Eddie D svarar Annikki J
    Tack Annikki. Kul att gör affär med dig.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Tranås

Eddie Downie