Patrik Ekman

Läs vad 30 Läs vad Patrik Ekman

• Tobias B skrev om Patrik Ekman en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås

2019-12-26

Sålt villa.
    Vi blev mycket bra bemötta av Patrik. Toppklass om vi jämför mot andra mäklare. Mycket bra utfört arbete med förberedelserna inför försäljningen, kontakt under budgivning och visningarna. Läs mer
  • Hans Erik Edvard H sålde sitt hus med hjälp av Patrik Ekman en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås

2019-12-19

Junkaremålen
    har sålt villa med gott omdöme och är mycket nöjd Läs mer
  • Suzana J sålde sitt hus med hjälp av Patrik Ekman en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås

2019-11-17

Borghamn
    Jag sålde mitt lilla drömhus på slätten vid Omberg. Patrik visade intresse och trevligt bemötande. Var alltid positiv och gick genom allt klart och tydligt. Hade regelbunden kontakt undet försäljningen. Kom med egna föeslag om annonsering för att nå ut så brett som möjligt var lugn och saklig vid genomgång mef köparen. . Jag är mycket nöjd med Patrik och kommer rekommendera honom till andra kunder. Läs mer
  • Tobias G
    Tobias G sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Ekman en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås

2019-11-11

Tranås
    Hej!

Slog prisrekord, det säger allt!! Läs mer
  • Karin A köpte sitt hus med hjälp av Patrik Ekman en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås

2019-10-25

Sjön Sommen - Rönnäs
    Köpt sommarstuga
    Återkopplar snabbt när man ringer
    Tips o råd
    Proffsig Läs mer
  • Maria N
    Maria N köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Ekman en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås

2019-10-05

Tranås
    Köpt bostadsrätt
    Korrekt, men inte helt personlig
    Hade inte all fakta om objektet, vilket jag förväntar mig att man har eller tar reda på o återkommer.
    Olika information om vissa uppgifter
    Verkade mer resultatinriktad än kundinriktad.
    Kunde ha visat och informerat alla samtidigt på visning

Har varit på visning med andra mäklare som har gett bättre intryck Läs mer
  • Kjell Anders P skrev om Patrik Ekman en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås

2019-09-04

Sålt fritidshus. Bra bemötande Läs mer
  • Ingemar L skrev om Patrik Ekman en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås

2019-09-02

Vi har just sålt vår villa med fantastiskt stöd av Patrik. Redan från början fick vi starkt förtroende för Patrik genom hans sätt att ta hand om våra funderingar kring försäljningen.
    Eftersom vi bott i samma hus i 35 år så var vår erfarenhet av stödet man får av en fastighetsmäklare lika med 0. Vi hade t.ex. funderingar på att sälja själva men som tur var valde vi Patrik och Svensk Fast. att ta hand om affären. Våra förväntningar på försäljningspris överträffades och vi är mycket nöjda med hur Patrik hanterat alla delar i försäljningen.
    Asta o Ingemar Lyckow Läs mer
  • Johan A skrev om Patrik Ekman en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås

2019-09-02

Han var bra med allting, lättsam & proffsig på alla sätt.
    Men enligt vårt tycke jag & min sambo så kände vi att lite mer kundkontakt inte hade skadat, som att bara höra av sig känna av läget under budgivning.
    Men som helhet mycket nöjda. Läs mer
  • Marie A skrev om Patrik Ekman en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås

2019-05-02

Mycket trevligt bemötande både på visning och vid kontraktskrivande! Kunde svara på frågor om fastigheten och var påläst. Läs mer
    2019-05-03 Patrik E svarar Marie A
    Tack för dina fina ord Marie. Jag tror och hoppas ni kommer trivas kalasbra i ert nya fina hus. Hoppas tiden går snabbt till er inflyttning :-)

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Tranås

Eddie Downie