Patrik Ekman
Registrerad mäklare sedan 2011-04-20
Aktiv på Reco.se sedan 2017-01-10
2019-08 - 2020-07

Läs vad 32 Läs vad Patrik Ekman

• Magnus J sålde sitt hus med hjälp av Patrik Ekman en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås

2020-07-20

Diplomaten
    jag har sålt en villa. Jag valde mäklaren för att jag har varit på andra visning när jag hjälpe min syster. Han har ett stort intresse för det som kommer på husvisningar. Han är kunnig han är intressera av dig som sälja och köpare. Han har alltid tid att prata när man ring honom för att man har frågor. Han har också varit till stor hjälp när vi har tittat efter annan bostad.

Jag kan defensivt rekommendera den mäklaren. Ni kommer blir super nöjda. Läs mer
  • Pekka M köpte sitt hus med hjälp av Patrik Ekman en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås

2020-07-13

Tranås
    Tyvärr blev erfarenheten av Patrik inte så bra. En mindre detalj var att han inte korrekt noterade vårt första (muntliga) bud. Betydligt sämre att han inte svarade på telefonuppringning och upprepade sms under oklart/känsligt läge under budgivning. Vidare: Utan att först tillfråga oss tog hsn gör givet och formulerade han kontraktförslag om att vi inte behövde någon klausul om behov av försäljning av egen fastighet - något som tog oss pä sängen vid klntraktskrivandet, då vi dock valde sth hålls god min., Han verkade också ha problem med att förstå mäklarrollen, dvs att på ett likvärdigh sätt ska företräda både säljare och köpare. I slutändan är vi glada för vårt köp, och det är troligt att Patrik av olika skäl inte hade sina bästa dagar. Men det uppriktiga svaret på frågan är att vår erfarenhet inte var god. Läs mer
  • Tobias B skrev om Patrik Ekman en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås

2019-12-26

Sålt villa.
    Vi blev mycket bra bemötta av Patrik. Toppklass om vi jämför mot andra mäklare. Mycket bra utfört arbete med förberedelserna inför försäljningen, kontakt under budgivning och visningarna. Läs mer
  • Hans Erik Edvard H sålde sitt hus med hjälp av Patrik Ekman en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås

2019-12-19

Junkaremålen
    har sålt villa med gott omdöme och är mycket nöjd Läs mer
  • Suzana J sålde sitt hus med hjälp av Patrik Ekman en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås

2019-11-17

Borghamn
    Jag sålde mitt lilla drömhus på slätten vid Omberg. Patrik visade intresse och trevligt bemötande. Var alltid positiv och gick genom allt klart och tydligt. Hade regelbunden kontakt undet försäljningen. Kom med egna föeslag om annonsering för att nå ut så brett som möjligt var lugn och saklig vid genomgång mef köparen. . Jag är mycket nöjd med Patrik och kommer rekommendera honom till andra kunder. Läs mer
  • Tobias G
    Tobias G sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Ekman en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås

2019-11-11

1.5:a
    Hej!

Slog prisrekord, det säger allt!! Läs mer
  • Karin A köpte sitt hus med hjälp av Patrik Ekman en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås

2019-10-25

Sjön Sommen - Rönnäs
    Köpt sommarstuga
    Återkopplar snabbt när man ringer
    Tips o råd
    Proffsig Läs mer
  • Maria N
    Maria N köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Ekman en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås

2019-10-05

2:a
    Köpt bostadsrätt
    Korrekt, men inte helt personlig
    Hade inte all fakta om objektet, vilket jag förväntar mig att man har eller tar reda på o återkommer.
    Olika information om vissa uppgifter
    Verkade mer resultatinriktad än kundinriktad.
    Kunde ha visat och informerat alla samtidigt på visning

Har varit på visning med andra mäklare som har gett bättre intryck Läs mer
  • Kjell Anders P skrev om Patrik Ekman en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås

2019-09-04

Sålt fritidshus. Bra bemötande Läs mer
  • Ingemar L skrev om Patrik Ekman en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås

2019-09-02

Vi har just sålt vår villa med fantastiskt stöd av Patrik. Redan från början fick vi starkt förtroende för Patrik genom hans sätt att ta hand om våra funderingar kring försäljningen.
    Eftersom vi bott i samma hus i 35 år så var vår erfarenhet av stödet man får av en fastighetsmäklare lika med 0. Vi hade t.ex. funderingar på att sälja själva men som tur var valde vi Patrik och Svensk Fast. att ta hand om affären. Våra förväntningar på försäljningspris överträffades och vi är mycket nöjda med hur Patrik hanterat alla delar i försäljningen.
    Asta o Ingemar Lyckow Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Tranås