Patrik Ekman

Patrik Ekman

Patrik Ekman är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Patrik Ekman har varit registrerad mäklare sedan 2011-04. Patrik Ekman har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-01 och har fått 99 omdömen med ett betyg på 4.6. Patrik Ekman har haft 38 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

99 omdömen om Patrik Ekman

Sedan starten hos Reco 2020
Daniel J
Sålde sitt hus med hjälp av Patrik Ekman en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
Flahult

Vi blev bemött på ett bra sätt. Vi hade ganska höga förväntningar, samt att Patrik levde faktiskt upp till det i den marknaden som va. Våran upplevelse med mäklaren va super bra, vi är såå nöjda.

Sandra M
Flahult

Blev mycket bra bemött. Förstående mäklare. Trots tuff marknad försökte han hålla humöret uppe och se det positivt. Vi förväntade oss kommunikation och engagemang, vilket han oftast höll. Verklighetstrogen trevlig mäklare.

Karl Simon W

Patrik upplevdes loj och blev irriterad när vi sa att vi inte ville vara med i en budgivning, svarade inte när man ringde osv. När vi väl köpte huset så var det dock inga problem alls.

Svar från Patrik Ekman

Hej Karl Simon W! Jag känner inte igen situationen du beskriver. Att jag skulle varit irriterad över någon som inte lägger bud låter konstigt och att jag inte svarar kan ju ha den enkla förklaringen att jag varit upptagen eller suttit i samtal. Dock ringer jag ALLTID upp missade samtal. Eftersom jag inte känner igen din beskrivning så är du välkommen att kontakta mig så kan vi förhoppningsvis reda ut din dåliga upplevelse.

Ann K
Tenhult

Patrik är saklig, lugn, noggrann och mån om både säljare och köpare. Vi ville att vår vision skulle framgå i uppdraget och det lyckades Patrik med. För oss passade han perfekt för vår försäljning.

Atam T
Köpte sitt hus med hjälp av Patrik Ekman en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
Huskvarna

Väldigt ärlig och svarade på alla mina frågor och förväntningar som jag hade. Fanns egentligen inga som helst konstigheter.

Andreas E
Jönköping

Seriös mäklare som är lyhörd och lyssnar till kundens behov.

Mirwais R
Norrahammar

Hej! Jag är nöjd med Patrik Ekman , han är trevlig och bra bemötande tycker jag

Kennet P
Gränna

Bra mäklare som vet vad han säljer, info om huset bra.

Håkan S
Fågelkärr

Mycket bra mäklare! Mycket nöjda !!! !!!!!

Andreas J
Tranås

Engagerad och proffsig mäklare. Snabba svar och bra återkoppling. Rekommenderas starkt!