Läs vad 43 Läs vad Carolin Svensson

• 2020-12-18
    Trevlig och grundlig genomgång vid kontraktskrivning.
    Bara gott att säga
    Cliffton L
    • 113.0 m²
    • Trelleborg
    köpte sitt hus med hjälp av Carolin Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Tack så mycket Cliffton! Jag hoppas att ni kommer trivas i ert nya hus. :) Vh, Carolin

• 2020-12-04
    Köpte en fastighet i Beddingestrand och blev bemött på ett ytterst trevligt och professionellt sätt.
    Motsvarar verkligen de förväntningar man har i en fastighetsaffär.
    Ingvar N
    • 130.0 m²
    • Beddingestrand
    Tusen tack för dina fina ord Ingvar! Vh, Carolin

• 2020-10-22
    Carolin gjorde ett mycket gott intryck på mig och min fru vid köp av bostadsrätt.
    Kunnig och saklig vid uppgörelsen.
    Christer N
    Christer N
    • 3:a
    • 83.0 m²
    • Trelleborg
    köpte sin lägenhet med hjälp av Carolin Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Tack så mycket Christer! Jag hoppas att ni kommer trivas i ert nya boende. :) Vh, Carolin

• 2020-10-11
    Carolin är en fantastisk mäklare men både kunskap och information bakom sig.
    Jag fick väldigt god service och hon kunde svara på allting gällande objektet och föreningen.
    Linus O
    • 1.5:a
    • 41.5 m²
    • Högalid
    Tack så mycket för dina fina ord Linus! Vh, Carolin

• 2020-09-24
    Jag anlita Carolin till min lägenhetsförsäljning och är super nöjd. På ett lugnt och strukturerat sätt tog hon sig ann de frågor och funderingar jag hade både innan och under försäljningen.( och under budgivningen)

Så vill du ha en mäklare med lokalkännedom, kunskap och engagemang är det Carolin ni ska anlita.
    Emelie J
    • 3:a
    • 63.0 m²
    • Granlunda
    sålde sin lägenhet med hjälp av Carolin Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Tack så mycket för dina fina ord Emelie! Vh, Carolin

• 2020-09-23
    Vi anlitade svensk fastighetsförmedling när vi skulle sälja huset efter min fars bortgång. Vår mäklare var alltid trevlig och engagerad. Jag är nöjd med mäklaren, det gick bra med kontakten under tiden som huset var till försäljning. Jag tycker att allt gått bra hitintills, och det gör det säkert till den nya köparen tillträder. Mvh Gun-Britt.
    Gun-britt L
    • 83.0 m²
    • Trelleborg
    sålde sitt hus med hjälp av Carolin Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Tack så mycket Gun-Britt! Vh, Carolin

• 2020-09-15
    Jag har sålt en lägenhet med hjälp av Caroline som har varit mycket lyhörd och uppdaterat mig kontinuerligt vilket gjort att jag känt trygghet i att hon lotsat mig professionellt genom hela processen. Jag rekommenderar henne varmt.
    Åsa W
    • 78.0 m²
    Tack så mycket för dina fina ord Åsa! Vh, Carolin

• 2020-07-01
    Carolin och Kristian har känts väldigt proffsiga genom hela försäljningsprocessen av vårt hus.
    Stefan L
    • 180.0 m²
    Tack så mycket Stefan! Vänliga hälsningar, Carolin

• 2020-06-26
    Köpte en lägenhet. Bra bemötande och fick snabba och tydliga svar på alla frågor jag hade.
    Eric M
    • 55.0 m²
    • Centralt
    Tack så mycket Eric! Vänliga hälsningar, Carolin

• 2020-05-07
    Vi sålde våran bostad genom Carolin. Vill du sälja din bostad direkt och att allting ska gå smidigt och rätt till då ska du anlita Carolin. Över förväntan!
    Jasmin T
    • 57.5 m²
    • Granlunda
    Tusen tack Jasmin! Värmer att läsa. Nu hoppas jag letandet efter ert nya boende också går smidigt. VH, Carolin