Carolin Svensson
Registrerad mäklare sedan 2018-08-13
Aktiv på Reco.se sedan 2016-09-06
2019-08 - 2020-07
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är att få träffa så många olika människor. Att få vara delaktig i människors nya steg i livet, från ett läge till ett annat. Just att få hjälpa, stötta och vägleda på bästa sätt. Även att det är ett varierande arbete med nya situationer, objekt och utmaningar att få hantera. Ett arbete där man alltid kan bli bättre och utvecklas.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Du ska välja mig om du vill ha en mäklare med fokus på människan bakom affärerna. Som med omtänksamhet, engagemang och lugn vägleder alla parter genom processen för att både säljare och köpare ska känna sig trygga.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
För att du ska känna dig trygg i en av livets största affärer betonar jag affärsmässighet, omtänksamhet och ett stort engagemang. Jag lägger stort fokus på dina behov och önskemål för att skapa en anpassad försäljningsplan för just din bostadsaffär, med ett nytänkande företag i ryggen.

Vilket är ditt bästa mäklarminne?
Det finns många både fina och roliga minnen jag bär med mig i detta yrket. Något som alltid värmer hjärtat lite extra är när en affär avslutas med lyckliga och nöjda kunder, som lämnar tillträdet med ett stort leende. Läs mer

Läs vad 36 Läs vad Carolin Svensson

• Stefan L sålde sitt hus med hjälp av Carolin Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg

2020-07-01

Trelleborg
    Carolin och Kristian har känts väldigt proffsiga genom hela försäljningsprocessen av vårt hus. Läs mer
    2020-07-07 Carolin S svarar Stefan L
    Tack så mycket Stefan! Vänliga hälsningar, Carolin
  • Eric M köpte sin lägenhet med hjälp av Carolin Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg

2020-06-26

Centralt
    Köpte en lägenhet. Bra bemötande och fick snabba och tydliga svar på alla frågor jag hade. Läs mer
    2020-07-07 Carolin S svarar Eric M
    Tack så mycket Eric! Vänliga hälsningar, Carolin
  • Jasmin T sålde sin lägenhet med hjälp av Carolin Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg

2020-05-07

Granlunda
    Vi sålde våran bostad genom Carolin. Vill du sälja din bostad direkt och att allting ska gå smidigt och rätt till då ska du anlita Carolin. Över förväntan! Läs mer
    2020-05-11 Carolin S svarar Jasmin T
    Tusen tack Jasmin! Värmer att läsa. Nu hoppas jag letandet efter ert nya boende också går smidigt. VH, Carolin
  • Jenni P sålde sin lägenhet med hjälp av Carolin Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg

2020-04-23

Trelleborg
    Jätteduktig och engagerad mäklare som ger en den tiden man behöver att svara på frågor. Noggrann och ger en ett gott intryck. Läs mer
    2020-05-11 Carolin S svarar Jenni P
    Tack så mycket Jenni, vad glad jag blir att läsa! VH, Carolin
  • Camilla H köpte sin lägenhet med hjälp av Carolin Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg

2020-04-23

Trelleborg
    Har köpt en lägenhet, tycker märkbares har varit oroligt bra och bra service. Förklarade det juridiska ska jag förstod och kunde ställa de frågor jag hade och kunde få svar så jag förstod. Har inget att klaga över utan har bara haft positiva och bra upplevelser. Kommer verkligen rekommendera andra att köp från Carolin. Läs mer
    2020-05-11 Carolin S svarar Camilla H
    Tack så mycket Camilla! Det värmer att läsa. VH, Carolin
  • Daniel E sålde sin lägenhet med hjälp av Carolin Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg

2020-04-16

Trelleborg
    Fantastiskt bemötande under försäljningen av min lägenhet. Personlig kontakt med snabba uppdateringar och alltid hjälpsam. Ett mycket väl utfört arbete rakt igenom som jag varmt kan rekommendera till andra. Läs mer
    2020-05-11 Carolin S svarar Daniel E
    Tusen tack för dina ord Daniel! Varmt lycka till med ert nya boende. VH, Carolin
  • Adam A köpte sin lägenhet med hjälp av Carolin Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg

2020-04-08

3:a
    Centralt
    Otroligt professionell hantera av affären. Korrekt, snabb och framförallt faktabaserad återkoppling. Läs mer
    2020-05-11 Carolin S svarar Adam A
    Tack så mycket Adam! :) VH, Carolin
  • Bertil A sålde sin lägenhet med hjälp av Carolin Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg

2020-04-07

3:a
    Centralt
    Jag/vi har sålt en bostadsrätt!
    Vi blev bemötta på ett mycket proffsigt och bästa möjliga sätt.
    Att sälja snabbt och till det pris som vi kom överens om!
    Affären gjordes upp väldigt snabbt och Carolin var väldigt tydlig och mycket kunnig!
    Superbra, supertrevlig och supersnabbt! Läs mer
    2020-05-11 Carolin S svarar Bertil A
    Tack så mycket för de fina orden Bertil. Värmer att läsa. Lycka till med ert nya boende! VH, Carolin
  • Robin H köpte sin lägenhet med hjälp av Carolin Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg

2020-03-27

Högalid
    Jag har köpt en bostad på Högalidsvägen. Under visningen blev jag bemött av ett glatt leende av både Carolin Svensson och Daniel Östmand.
    Hela processen gick väldigt fort, vilket passade bra för mig och mitt jobb. Läs mer
  • Jonathan J sålde sin lägenhet med hjälp av Carolin Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg

2020-03-02

Trelleborg
    Vi tycker att Caroline har varit bra. Hon har varit tydlig och informerande, lugn och sansad. Det har aldrig varit några problem att få tag på henne. Alltid återkommit och uppdaterat oss! Läs mer
    2020-03-19 Carolin S svarar Jonathan J
    Tack så mycket för denna reco Jonathan. Roligt och värmande att läsa. Vh, Carolin.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg

Carolin Svensson