Carolin Svensson
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-02 - 2020-01
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är att få träffa så många olika människor. Att få vara delaktig i människors nya steg i livet, från ett läge till ett annat. Just att få hjälpa, stötta och vägleda på bästa sätt. Även att det är ett varierande arbete med nya situationer, objekt och utmaningar att få hantera. Ett arbete där man alltid kan bli bättre och utvecklas.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Du ska välja mig om du vill ha en mäklare med fokus på människan bakom affärerna. Som med omtänksamhet, engagemang och lugn vägleder alla parter genom processen för att både säljare och köpare ska känna sig trygga.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
För att du ska känna dig trygg i en av livets största affärer betonar jag affärsmässighet, omtänksamhet och ett stort engagemang. Jag lägger stort fokus på dina behov och önskemål för att skapa en anpassad försäljningsplan för just din bostadsaffär, med ett nytänkande företag i ryggen.

Vilket är ditt bästa mäklarminne?
Det finns många både fina och roliga minnen jag bär med mig i detta yrket. Något som alltid värmer hjärtat lite extra är när en affär avslutas med lyckliga och nöjda kunder, som lämnar tillträdet med ett stort leende. Läs mer

Läs vad 26 Läs vad Carolin Svensson

• My N köpte sitt hus med hjälp av Carolin Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg

2020-02-14

Trelleborg
    Jag har köpt en villa i Trelleborg av Carolin.
    Carolin har skött allt med stor proffsighet och hjälpt oss mycket i en lite besvärlig affär. Läs mer
    2020-02-17 Carolin S svarar My N
    Tusen tack My! Det värmer att läsa. Hoppas ni kommer trivas i huset. :) Vh, Carolin
  • Martin M sålde sin lägenhet med hjälp av Carolin Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg

2020-02-14

Centralt
    Sålde min lägenhet och allt gick perfekt! Mäklare i högsta klass! Läs mer
    2020-02-17 Carolin S svarar Martin M
    Tusen tack Martin för dina värmande ord! :) Vh, Carolin
  • Mona P
    Mona P sålde sitt hus med hjälp av Carolin Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg

2020-02-13

Centralt
    Vi kan bara säga att det bemötandet vi fick av Caroline Svensson var fantastiskt på många sätt, hon har verkligen hjälpt oss på bästa sätt, innan, under och efter försäljningen av vårt hus. Hennes betyg är 100% FÖREDÖMLIGT Läs mer
    2020-02-17 Carolin S svarar Mona P
    Tusen tack Mona! Det värmer att ha fått förtroendet att hjälpa er i alla steg krig försäljningen av ert hus och att ni är nöjda. Vh, Carolin
  • Patrik J köpte sitt hus med hjälp av Carolin Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg

2020-02-12

Väster
    Köpte ett hus från 50-talet av Caroline.

Mycket trevlig mäklare, korrekt och ärlig.

Allting flöt på bra och kommer gärna anlita Caroline fler gånger.

10 av 10 Läs mer
    2020-02-17 Carolin S svarar Patrik J
    Tusen tack Patrik, värmer att läsa! Varmt välkomna till Trelleborg. Vh, Carolin
  • Lars L sålde sin lägenhet med hjälp av Carolin Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg

2020-02-12

Serresjö
    - Vi har fått hjälp med att sälja vår bostadsrätt.
    - Carolin är lugn och saklig, kunnig och verkligen satt oss i focus. Hon skapar förtroende hos säljare och kund. Vi är mycket nöjda.
    - Carolin har levt upp till våra förväntningar från dag ett och till vårt avslutande möte.
    - Vi rekommenderar Carolin till ALLA som skall köpa eller sälja något prospekt, senast förra helgen ! Då till några vänner.
    Vänliga hälsningar !
    Gunilla och Lars Lorentzson Läs mer
    2020-02-17 Carolin S svarar Lars L
    Tusen tack för era fina ord Gunilla och Lars! Värmer väldigt mycket att läsa. Vh, Carolin
  • Samantha L sålde sin lägenhet med hjälp av Carolin Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg

2020-01-24

Har sålt min lägenhet.
    Är nöjd med bemötandet och arbetet hon lagt ner. Läs mer
  • Emil J köpte sin lägenhet med hjälp av Carolin Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg

2019-11-30

Sandmöllan
    Köpte en lägenhet i Trelleborg, Hedvägen med hjälp av Carolin Svensson som mäklare.

Carolin var en otroligt bra mäklare som både var väldigt professionell och gjorde att hela köpet kändes väldigt tryggt.

Rekommenderar henne starkt.

10/10 Läs mer
    2019-12-16 Carolin S svarar Emil J
    Tusen tack för dina fina ord Emil! Hoppas du kommer trivas kanon i Trelleborg. :) Vh, Carolin
  • Nils Åke O sålde sitt hus med hjälp av Carolin Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg

2019-11-18

Trelleborg
    Mycket bra presenterat hur SvenskFast jobbar för att sälja vårt hus. Allt löpte på pecis som hon förklarade, fast lite snabbare. Läs mer
    2019-12-16 Carolin S svarar Nils Åke O
    Tack så mycket för er Reco, den värmer att läsa. :) Vh, Carolin
  • Sara N sålde sin lägenhet med hjälp av Carolin Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg

2019-11-14

Sandmöllan
    Sålt en bostadsrätt en 2 rums lägenhet i Trelleborg.
    Mäklaren har skött det utmärkt.och varit tydlig i vad som skulle göras. Har känts tryggt och gjort affär med henne Läs mer
    2019-11-21 Carolin S svarar Sara N
    Tusen tack för din reco Sara. Var trevligt att få hjälpa er med försäljningen! VH, Carolin
  • Katarina J sålde sitt hus med hjälp av Carolin Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg

2019-11-06

Väster
    Jag har sålt min fastighet i Trelleborg och min mäklare är Carolin Svensson på Svensk Fastighetsförvaltning.

Känner mig så lugn och trygg med att ha haft henne som mäklare. Kände stort förtroende för henne redan vid första träffen. Hon är lugn och sansad och saklig. När jag var stressad inför fotografering och sensre visning var hon en fantastisk klippa. Hon rekommenderas varmt. Läs mer
    2019-11-14 Carolin S svarar Katarina J
    Hej Katarina! Tusen tack för dina fina ord, de värme väldigt mycket! Vh, Carolin

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg

Carolin Svensson