Carolin Svensson

Carolin Svensson

Carolin Svensson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg

Carolin Svensson har varit registrerad mäklare sedan 2018-08. Carolin Svensson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 66 omdömen med ett betyg på 4.9. Carolin Svensson har haft 20 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är att få träffa så många olika människor. Att få vara delaktig i människors nya steg i livet, från ett läge till ett annat. Just att få hjälpa, stötta och vägleda på bästa sätt. Även att det är ett varierande arbete med nya situationer, objekt och utmaningar att få hantera. Ett arbete där man alltid kan bli bättre och utvecklas.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Du ska välja mig om du vill ha en mäklare med fokus på människan bakom affärerna. Som med omtänksamhet, engagemang och lugn vägleder alla parter genom processen för att både säljare och köpare ska känna sig trygga.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
För att du ska känna dig trygg i en av livets största affärer betonar jag affärsmässighet, omtänksamhet och ett stort engagemang. Jag lägger stort fokus på dina behov och önskemål för att skapa en anpassad försäljningsplan för just din bostadsaffär, med ett nytänkande företag i ryggen.

Vilket är ditt bästa mäklarminne?
Det finns många både fina och roliga minnen jag bär med mig i detta yrket. Något som alltid värmer hjärtat lite extra är när en affär avslutas med lyckliga och nöjda kunder, som lämnar tillträdet med ett stort leende.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 66 Läs vad Carolin Svensson