Carolin Svensson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg

Carolin Svensson har varit registrerad mäklare sedan 2018-08. Carolin Svensson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 48 omdömen med ett betyg på 5.0. Carolin Svensson har haft 17 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är att få träffa så många olika människor. Att få vara delaktig i människors nya steg i livet, från ett läge till ett annat. Just att få hjälpa, stötta och vägleda på bästa sätt. Även att det är ett varierande arbete med nya situationer, objekt och utmaningar att få hantera. Ett arbete där man alltid kan bli bättre och utvecklas.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Du ska välja mig om du vill ha en mäklare med fokus på människan bakom affärerna. Som med omtänksamhet, engagemang och lugn vägleder alla parter genom processen för att både säljare och köpare ska känna sig trygga.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
För att du ska känna dig trygg i en av livets största affärer betonar jag affärsmässighet, omtänksamhet och ett stort engagemang. Jag lägger stort fokus på dina behov och önskemål för att skapa en anpassad försäljningsplan för just din bostadsaffär, med ett nytänkande företag i ryggen.

Vilket är ditt bästa mäklarminne?
Det finns många både fina och roliga minnen jag bär med mig i detta yrket. Något som alltid värmer hjärtat lite extra är när en affär avslutas med lyckliga och nöjda kunder, som lämnar tillträdet med ett stort leende.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 48 Läs vad Carolin Svensson

• sålde sin lägenhet med hjälp av Carolin Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    2021-06-28
    Carolin har gett oss en stor trygghet genom hela försäljningen! Hon har varit tillgänglig för alla möjliga frågor och hjälpt oss mycket! Försäljningen gick med god vinst och vi kan bara tacka Carolin för det!😊🌼
    Tusen tack för din fina Reco Malva! Har varit roligt att få hjälpa er med försäljningen. :) //Carolin Carolin Svensson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Carolin Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    2021-05-18
    Köpte en bostadsrätt med hjälp av Carolin.
    Var väldigt tillmötesgående och hjälpsam under hela processen.
    Tack så mycket Joakim! Hoppas ni kommer trivas i ert nya hem. :) //Carolin Carolin Svensson
  • sålde sitt hus med hjälp av Carolin Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    • Smygehamn
    2021-05-03
    Vi sålde fastigheten Hemmesdynge 17:6. Mäklaren gjorde ett väldigt gott intryck på oss som säljare genom att komma med olika tips och förslag. Vi har inte sålt någon fastighet tidigare och hade väl inga direkta förväntningar på hur det skulle gå till. Caroline informerade och uppdaterade oss på ett bra vis vad som hände och var lättillgänglig när vi hade några frågor.
    Hittills har det varit en positiv upplevelse med Svensk Fastighetsförmedling och Carolin Svensson. Hon lyckades också hitta en, vad vi förstår i alla fall, nöjd köpare. Det borgar också för att det skall bli lite eller inget strul efteråt.
    Tusen tack för dina ord Mats! :) // Carolin Carolin Svensson
    • Gula Gården
    2021-04-09
    Vi sålde en bostadsrätt på Gula gården i Trelleborg.
    Carolin visade stort engagemang och kunskap kring försäljningsobjektet. Hon agerade snabbt och var tillgänglig i alla lägen.
    Försäljningen upplevdes som smidig och professionell.
    Tack så mycket för ditt omdöme! Det värmer att läsa. Vh, Carolin. Carolin Svensson
    2021-03-13
    Hon är en fin människa. Mvh karina
    Tack så mycket Karina! :)
    Vh, Carolin
    Carolin Svensson
  • köpte sitt hus med hjälp av Carolin Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    2020-12-18
    Trevlig och grundlig genomgång vid kontraktskrivning.
    Bara gott att säga
    Tack så mycket Cliffton! Jag hoppas att ni kommer trivas i ert nya hus. :) Vh, Carolin Carolin Svensson
    • Beddingestrand
    2020-12-04
    Köpte en fastighet i Beddingestrand och blev bemött på ett ytterst trevligt och professionellt sätt.
    Motsvarar verkligen de förväntningar man har i en fastighetsaffär.
    Tusen tack för dina fina ord Ingvar! Vh, Carolin Carolin Svensson
  • Christer N
    2020-10-22
    Carolin gjorde ett mycket gott intryck på mig och min fru vid köp av bostadsrätt.
    Kunnig och saklig vid uppgörelsen.
    Tack så mycket Christer! Jag hoppas att ni kommer trivas i ert nya boende. :) Vh, Carolin Carolin Svensson
    • Högalid
    2020-10-11
    Carolin är en fantastisk mäklare men både kunskap och information bakom sig.
    Jag fick väldigt god service och hon kunde svara på allting gällande objektet och föreningen.
    Tack så mycket för dina fina ord Linus! Vh, Carolin Carolin Svensson
    • Granlunda
    2020-09-24
    Jag anlita Carolin till min lägenhetsförsäljning och är super nöjd. På ett lugnt och strukturerat sätt tog hon sig ann de frågor och funderingar jag hade både innan och under försäljningen.( och under budgivningen)

Så vill du ha en mäklare med lokalkännedom, kunskap och engagemang är det Carolin ni ska anlita.
    Tack så mycket för dina fina ord Emelie! Vh, Carolin Carolin Svensson