Christian Larsson
Registrerad mäklare sedan 2018-09-25
Aktiv på Reco.se sedan 2019-01-08
2019-07 - 2020-06
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Äran att få vara en del av kundernas bostadsaffärer. En bostadsaffär är bland de största och viktigaste affärerna i livet och därför är valet av fastighetsmäklare inget man ska lämna åt slumpen.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Som kund ska du vara kräsen och du som kund ska ställa krav, höga krav i ditt val av fastighetsmäklare.
Min ambition som fastighetsmäklare är att skräddarsy den bästa lösningen för dig och din bostad oavsett vilken marknad som råder och jag skapar en anpassad försäljningsplan för just din bostad. Min ambition är också att alltid arbeta på det sätt som ger dig som säljare en trygg affär och bäst betalt.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är en tävlingsmänniska av sällan skådat slag. Jag lägger ner hela min själ i varje moment med ett enormt driv och jag vet att framgång är något man själv designar. Det råkar inte bara hända.

Jag ger alltid det där lilla extra för att mina kunder, både säljare och köpare, ska känna sig nöjda efter avslutad affär. Med affärsmässighet och stort engagemang inför uppgiften och med ett nytänkande och omtänksamt arbetssätt hoppas jag också kunna överträffa alla kunders förväntningar.
Min målsättning är självfallet att både säljare och köpare vill rekommendera mig vidare till vänner och bekanta så att jag kan få äran att hjälpa även dem med att få en trygg affär och bäst betalt. Läs mer

Läs vad 7 Läs vad Christian Larsson

• Lena J sålde sitt hus med hjälp av Christian Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg

2020-04-24

Trelleborg
    Mycket trevlig mäklare. Skötte allt till 100%.
    Mycket nöjd med min husaffär allt gick snabbt och smärtfritt. Så ett stort tack. Läs mer
  • Erik S sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg

2020-04-03

1.5:a
    Trelleborg
    Han är den bästa mäklaren jag träffat.
    Han gör ett proffsigt jobb då han alltid är kontaktbar, ligger på kunderna om nya visningar, alltid trevlig, flexibel, han kan mycket om sitt jobb.
    En grymt bra mäklare!! Läs mer
  • Cecilia E sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg

2020-02-22

2:a
    Trelleborg
    Jag är otroligt nöjd med hur Christian hanterade det hela. Han var väldigt närvarande under hela processen, och svarade snabbt på de frågor som dök upp hos mig. Läs mer
  • Ebba W skrev om Christian Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg

2019-01-25

Sålt en bostadsrätt.
    Fick ett bra bemötande av mäklaren.
    Jag har ingen erfarenhet av försäljning så hade inga förväntningar.
    Bra överlag Läs mer
    2019-01-29 Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg svarar Ebba W
    Tack för rekommendationen Ebba! Lycka till med ert nya boende! Vänligen, Christian
  • Stina B
    Stina B skrev om Christian Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg

2019-01-23

Sålt 2-rumslgh i Trelleborg. Väldigt bra bemötande av av kunnig och trevlig mäklare (Christian Larsson). Tog sig tid att gå igenom både lgh och försäljningsprocessen. Offerten var jättefint utformad och väldigt tydlig, och även prospektet till kunderna. Mina förväntningar var att få lgh såld av en bra mäklare till minst utgångspris och så blev det. Jag är helnöjd!!!
    👍👍👍👍👍 Läs mer
    2019-01-29 Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg svarar Stina B
    Tusen tack Stina för dina värmande ord! Vänligen, Christian
  • Ali B skrev om Christian Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg

2019-01-18

Lägenhet
    Perfekt
    Till 100
    Perfekt Läs mer
    2019-01-25 Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg svarar Ali B
    Tack för rekommendationen Ali! Lycka till med lägenheten! Vänligen, Christian.
  • Kent P skrev om Christian Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg

2019-01-08

allt fungera bra,,, jag e nöjd,,, Läs mer
    2019-01-25 Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg svarar Kent P
    Tack för din rekommendation Kent! Lycka till med din nya bostad! Vänligen, Christian

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg

Carolin Svensson