Erik Claesson

Erik Claesson

Erik Claesson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg

och har varit registrerad mäklare sedan 2020. Erik Claesson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020 och har fått 3 omdömen sedan 2020-08-12. Erik Claesson har haft 3 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 50% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-09 - 2020-08

3 omdömen om Erik Claesson

• köpt bostadsrätt Trevligt och proffsigt Det va ett enkelt köp och allt gick smidigt Kan absolut rekommendera Erik, snabb och enkel att ha och göra med.
    Ossian N köpte sin lägenhet med hjälp av Erik Claesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    2020-08-20
    • 2:a
    • 56.0 m²
    • Anderslöv
    2020-08-20
    Tack så mycket Ossian! Lycka till med renoveringen! Mvh Erik

Erik C

• sålt farsgubbens lägenhet , då hal hamnat på hem. Väldigt tillmötesgående , proffsigt bemötande. Erik har varit ett föredöme för kåren.
    Janvar H sålde sin lägenhet med hjälp av Erik Claesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    2020-08-18
    • 3:a
    • 74.5 m²
    • Trelleborg
    2020-08-18
    Tack så mycket! Mvh Erik Claesson

Erik C

• Jag har köpt en trea som även är min allra första egna bostad. Jag blev bemött av Erik på ett bra, trevligt och tillmötesgående sätt :) I och med att det var första bostaden jag köpte så hade jag inga erfarenheter och visste inte helt vad jag kunde förvänta mig. Om jag ska säga något negativt, så skulle Erik återkomma med några bilder och kompendiet på lägenheten vilket inte skedde. Dock inget jag är irriterad över utan mer en sak att tänka på till nästa gång. Rent generellt är jag mkt nöjd med affären trots att de tog lite längre tid än beräknat. Inget som Erik kan beskyllas för. Men tiden och väntan är lång när man hittat en bostad man vill ha och var redo och flytta in samma dag som visningen.
    Susanne S köpte sin lägenhet med hjälp av Erik Claesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    2020-08-12
    • 3:a