Karl Fredrik Wahn
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-03 - 2020-02

Läs vad 7 Läs vad Karl Fredrik Wahn

• Anna S sålde sin lägenhet med hjälp av Karl Fredrik Wahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg

2020-02-13

Vellinge
    Sålde lägenhet i Vellinge. Karl-Fredrik gav mig alltid ett trevligt och bra bemötande. Mina förväntningar på en mäklare är bland annat att att denna ska vara tillgänglig och aktiv både för säljare och köpare. Rekommenderar absolut Karl-Fredrik som mäklare om man värdesätter dessa faktorer. Läs mer
  • Miran A sålde sin bostad med hjälp av Karl Fredrik Wahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg

2020-01-07

Trelleborg
    Har såld ett bostadsrätt.
    Var tillgänglig. Läs mer
  • Samantha L köpte sitt hus med hjälp av Karl Fredrik Wahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg

2019-12-24

Trelleborg
    Har köpt en gård/villa där Karl-Fredrik var mäklare. Vi blev bra bemötta och han berättade vad han visste om gården, sen lät han oss gå runt och kolla i lugn och ro och det tyckte vi var väldigt skönt. Vi visste var han fanns om vi hade några frågor. När budgivningen började var han på hugget vilket vi tyckte om. Läs mer
  • Christine R skrev om Karl Fredrik Wahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg

2019-03-01

Mäklare Karl Fredrik Wahn på Svensk fastighetsförmedling i Höllviken, har skött försäljningen av vår bostadsrätt på ett seriöst och professionellt sätt. Vi blev väl bemötta och vi fick förtroende för Karl Fredrik som mäklare från början. Allt har fungerat smidigt - från start, till styling och slutligen till avslut av försäljningen av bostadsrätten. Vi återkommer gärna igen för försäljning eller köp av ny bostad. Läs mer
    Patrik L gillar detta
  • Tommy N skrev om Karl Fredrik Wahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg

2018-05-29

Vi har sålt vårt hus.
    Vi valde Svensk Fasighetsförmedling för deras upplägg och noggrannhet .
    Mäklare Karl Fredrik Wahn levererade över förväntan.
    Både säljare och köpare nöjda!
    Super!
    Inger o Tommy Läs mer
    Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg gillar detta
  • Wiktor H skrev om Karl Fredrik Wahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg

2017-07-27

Karl Fredrik tog sig an min bostad och byggde upp en vinnande säljplan som passade både min bostad samt potentiella köpare, speciellt den faktiska köpare som gav det högsta budet. Läs mer
  • Mikael G skrev om Karl Fredrik Wahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg

2016-09-05

Vi är mycket nöjda med Karl Fredrik, lugn och stabil. Synd att vi fick gå ner i pris men inget att styra över. Vi fick den handledning som vi behövde på vägen. Läs mer
    2017-01-19 Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg svarar Mikael G
    Tack Mikael, vi gav allt och lite till men nådde inte riktigt hela vägen fram. Jag hoppas ni trivs bra i er nya bostad och att flytten till en ny spännande stad gick bra!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg

Carolin Svensson