Karl Fredrik Wahn
Registrerad mäklare sedan 2011-01-17
Aktiv på Reco.se sedan 2016-09-05
2019-07 - 2020-06

Läs vad 15 Läs vad Karl Fredrik Wahn

• Niklas S sålde sitt hus med hjälp av Karl Fredrik Wahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg

2020-07-03

Höllviken
    Optimistisk värdering men bra bemötande Läs mer
  • Linda L köpte sitt hus med hjälp av Karl Fredrik Wahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg

2020-06-28

Höllviken
    Vänlig och engagerad. Han sålde en bostad i Höllviken till oss. Det var enkelt och bekvämt att samarbeta med honom. Läs mer
  • Ann O sålde sitt hus med hjälp av Karl Fredrik Wahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg

2020-06-17

Vallby
    Mitt hus blev sålt på tre veckor. Kompetens gick som en röd tråd genom hela affären. Jag kommer att rekommendera Karl Fredrik till alla jag känner. Läs mer
    Karl Fredrik W gillar detta
  • Thomas R sålde sitt hus med hjälp av Karl Fredrik Wahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg

2020-06-15

Höllviken - Kämpinge
    Vi har genom Karl-Fredrik sålt vårt hus i Höllviken och fått med hänsyn till marknadsläget ett anständigt bra pris för huset. Karl-Fredrik valdes ut efter att jag utvärderat 4 mäklare i området, vilket jag verkligen inte ångrar. Vi kom överens om utgångspris och rimligt prisspann innan Covid-19 krisen slog till och nådde i princip den nedre prisgräns som vi utgick ifrån. Karl-Fredrik skötte hanteringen av försäljningen på ett alldeles förträffligt och professionellt sätt, vilket gör att jag gärna ställer upp som referens om så efterfrågas.
    "Hatten av" för Karl-Fredrik och Svensk Fastighetssförmedling
    Mvh Thomas Ruuth Läs mer
    Karl Fredrik W gillar detta
  • Cecilia A sålde sitt hus med hjälp av Karl Fredrik Wahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg

2020-04-26

Vellinge
    Kände redan från början av min husförmedling att Svensk Fastighetsförmedling är en väldigt seriös och proffsig mäklarbyrå. Min mäklare visade ett stort engagemang, gav god vägledning under försäljningen och jag fick täta återkopplingar hela tiden. Jag rekommenderar dem verkligen! Läs mer
    Karl Fredrik W gillar detta
  • Zijada B sålde sin lägenhet med hjälp av Karl Fredrik Wahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg

2020-04-26

2:a
    Trelleborg
    Sålt lägenhet på Borggården i Trelleborg. Mäklaren har gjort ett fantastiskt jobb från början till slut. Rekommenderas starkt Läs mer
    Karl Fredrik W gillar detta
  • Johan A sålde sitt hus med hjälp av Karl Fredrik Wahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg

2020-04-25

Trelleborg
    Proffs helt igenom. Realistik i sin värdering och bedömning av våra fastighet, bra vid försäljning. Läs mer
    Karl Fredrik W gillar detta
  • Mathias E köpte sitt hus med hjälp av Karl Fredrik Wahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg

2020-04-23

Trelleborg
    Vi köpte en villa av Karl-Fredrik och fick ett väldigt professionellt bemötande redan från första kontakten.

Han var väldigt noga med att presentera allt material han hade och svarade rakt och ärligt på de frågor vi hade.

Kan varmt rekommendera att jobba tillsammans med Karl-Fredrik. Läs mer
    Karl Fredrik W gillar detta
  • Anna S sålde sin lägenhet med hjälp av Karl Fredrik Wahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg

2020-02-13

2:a
    Vellinge
    Sålde lägenhet i Vellinge. Karl-Fredrik gav mig alltid ett trevligt och bra bemötande. Mina förväntningar på en mäklare är bland annat att att denna ska vara tillgänglig och aktiv både för säljare och köpare. Rekommenderar absolut Karl-Fredrik som mäklare om man värdesätter dessa faktorer. Läs mer
    Karl Fredrik W gillar detta
  • Miran A sålde sin bostad med hjälp av Karl Fredrik Wahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg

2020-01-07

Trelleborg
    Har såld ett bostadsrätt.
    Var tillgänglig. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg