Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Trollhättan Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

Storgatan 23, 461 30 Trollhättan — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Trollhättan!

Är Trollhättan i Västergötland platsen för ditt drömboende? Här på Svensk fastighetsförmedling har vi mäklare koll på hela kedjan när det gäller bostadsaffären. Förutom villor och bostadsrätter förmedlar vi även kommersiella fastigheter, fritidshus och storhus. Vi finns här och guidar dig genom hela köpet eller försäljningen. Vare sig du behöver hjälp med värdering eller homestaging har vi kompetensen.

Kontakta oss för mer information om du vill bosätta dig här omkring!

Läs vad 109 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

• Ann-Cristin N
    Ann-Cristin N skrev om Sofia Sandflo en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Sålt radhus
    Utmärkt bemötande av Sofia Sandflo
    alltid trevlig och tillmötesgående
    Hon har gjort ett mycket bra jobb
    Vi är mer än nöjda med försäljningen Läs mer
    2018-09-24 Sofia S svarar Ann-Cristin N
    Stort tack för de fina orden, ha en riktigt fin höst så syns vi snart igen!! =)
  • Yvonne I
    Yvonne I skrev om Johanna Tell en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Inläst på objektet och återkopplar med information man önskat. Läs mer
  • Åke S
    Åke S skrev om Sofia Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Toppkvalitet från start till mål. Stort tack till Sofia Adolfsson som skötte det hela på ett alldeles utmärkt sätt👍👍 Läs mer
  • Annika L
    Annika L skrev om Johanna Tell en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Vi har sålt en nyproducerad lägenhet på översta våningen med utsikt över kanalen på det populäraste området i Trollhättan.
    Mäklaren var mycket trevlig, förtroendeingivande och kunnig.
    Eftersom liknande lägenheter har sålts snabbt med många bud och försäljningspriset har varit högt hade vi ganska stora förväntningar. Kändes dock lite oroväckande när det var så många intressenter men få bud och budgivningen gick trögt och ville inte komma igång. Känns som att lägenheten skulle kunnat marknadsförts lite mer från mäklaren som kunde fått intressenterna att verkligen vilja ha just vår lägenhet. Mäklaren lyssnade mycket på intressenterna med och när de blev lite osäkra så upplyste hon dem om att det säkert kommer ut lägenheter som stämmer bättre överens med det dom vill ha. Känns som att hon i det läget skulle få fram fördelarna på just vårt objekt lite bättre.
    Vi är ändå väldigt nöjda med vår mäklare och det kändes tryggt med henne och vi hade kontakt under hela processen och hon svarade oss alltid snabbt när vi hade frågor. Priset kändes också helt ok med tanke på att det var många lägenheter ute just nu och att valet kanske påverkar intressenterna. Läs mer
  • Maria W
    Maria W skrev om Sofia Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Blev bemött på ett professionellt och trevligt sätt. Kändes tryggt genom hela köpet. Läs mer
  • Anna L
    Anna L skrev om Sofia Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Jag har sålt ett hus och jag blev otroligt bra bemöt av Mäklaren. Kände mig trygg genom hela affären och jag kände att hon gjorde allt för att jag skulle känns mig trygg med försäljningen. Jag rekommenderar verkligen Sofia till någon som står inför en försäljning. Läs mer
  • Nanna Christina R
    Nanna Christina R skrev om Sofia Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Att ha med Sofia Adolfsson att göra är ett ett stort nöje var gång. Hennes lågmält positiva personlighet går igenom all kontakt. Läs mer
  • Sara G
    Sara G skrev om Sofia Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Jag har sålt en bostadsrätt om 2 rum och kök, 53 kvm. Sofia är förtroendeingivande och man känner sig otroligt trygg med henne. Hennes kunskap och bemötande är imponerande. Hon återkopplar snabbt och håller en hela tiden uppdaterad om vad som händer. Jag ville ha en snabb och smidig försäljning vilket jag fick, samt att mina förväntningar kring slutpriset uppfylldes. Jag är 110% nöjd! Läs mer
  • Gullevi A
    Gullevi A skrev om Sofia Sandflo en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Bostadsrätt nyproduktion såld

Ett proffsigt bemötande.

Förväntningarna var att få sålt till inflytt och få insatta kostnader tillbaka. Detta uppnåddes till belåtenhet.

Mäklaren har utmärkt koll på helheten samt en god lokal o personkännedom i kommunen. Läs mer
    2018-08-23 Sofia S svarar Gullevi A
    Stort tack för de fina orden =) Önskar er all lycka i ert nya boende!
  • Lisbet L
    Lisbet L skrev om Johanna Tell en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Har sålt både hus och sommarstuga Mäklaren var väldig hjälpsam och förstående Mäklaren hade vi inte träffat före så hon levde upp för hundra procent. Läs mer
  • Gunilla M
    Gunilla M skrev om Johanna Tell en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Jag köpte en bostadsrätt på Klintvägen 5A i Trollhättan. Bra och professionellt bemötande hela vägen fram. Trevlig och korrekt. Läs mer
  • Hans A
    Hans A skrev om Sofia Sandflo en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Nu har du lyckats igen!
    Bra jobbat!
    Gullevi & Hans Läs mer
  • Linnéa R
    Linnéa R skrev om Johanna Tell en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Johanna Tell har varit en närvarande, personlig, engagerad, inlyssnande, ambitiös, noggrann och förtroendegivande mäklare som på bästa sätt genom sin förmedling ansvarat försäljningen av den 70 tals villa vi nu ska få göra till vår! Läs mer
  • Kenan I
    Kenan I skrev om Sofia Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Sofia Adolfsson hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt på Ångloksgatan i Trollhättan.

Hon är en ytterst skicklig mäklare och är behjälplig under hela processen! Sålde lägenheten för ett pris som var över vår förväntan.

Rekommenderar Sofia varmt! Läs mer
  • Zeinab
    Zeinab skrev om Sofia Sandflo en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Hej Sofia, Jag är mycket nöjd med ditt samarbete med mig.
    Hälsningar Zeinab Tirsahar Läs mer
  • Noelia M
    Noelia M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Sofia har varit väldigt tillmötesgående, personlig, engagerad och kunnig. Svarar snabbt och väldigt tillgänglig. Läs mer
    2018-07-12 Sofia S svarar Noelia M
    Stort tack för de fina orden =)
  • Julius S
    Julius S skrev om Johanna Tell en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Kanon bra bemötande! Väldigt proffsig! Och jätte bra försäljning av min lägenhet! Läs mer
  • Henrik S
    Henrik S skrev om Johanna Tell en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Köpt hus på landsbygden. Johanna Tell var super från början till slut. Mycket proffsig och trevlig tjej! Läs mer
  • Arian R
    Arian R skrev om Sofia Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Mäklaren gjorde sitt yttersta för att jag skulle vara nöjd. Svarade snabbt när man hade funderingar och alltid lika glad. Uppskattas enormt mycket.
    Tack för en smidig och bra affär.

MVH Arian Rama Läs mer
  • Inga-Lill B
    Inga-Lill B skrev om Sofia Sandflo en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Försäljningen av vårt hus har förlöpt på ett mycket positivt sätt. Sofia är mycket kunnig påläst och hjälpsam. Glad och trevlig. Vi fick förtroende direkt för henne. Vi var tveksamma i början till styling, men det har blivit en positiv upplevelse för oss. Allt gick så smidigt styling fotografering och visningar. Allt är mer än vi förväntat oss.Tack Sofia Helena o Sebastian. Läs mer
  • Peter W
    Peter W skrev om Johanna Tell en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Köpte en lägenhet. Blev positivt överraskad. Trevlig, engagerad tillmötesgående, service, lätt att få tag i. Rekommenderas! Läs mer
  • Valeria C
    Valeria C skrev om Sofia Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Mycket bra bemötande. Stor tack Läs mer
  • Therése D
    Therése D skrev om Sofia Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Köpte ett hus alldeles själv och Sofia hade ett underbart bemötande och var väldigt hjälpsam. Hon gav ett proffsigt och kunnigt intryck. Jag skulle gärna rekommendera henne vidare. Läs mer
  • Annika L
    Annika L skrev om Sofia Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Mycket proffsig och tillmötesgående mäklare!
    Min man och jag köpte en bostadsrätt på ett område vi tidigare haft en villa och önskade komma tillbaks till. Läs mer
  • Jessica E
    Jessica E skrev om Sofia Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Professionell och alltid tillgänglig för att svara på våra frågor. Vi är mycket nöjda med hela processen av att sälja vår lägenhet och kan varmt rekommendera Sofia. Läs mer
  • Matti L
    Matti L skrev om Sofia Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Köpt en bostadsrätt. Mycket bra service och bemötande. Mycket professionell och saklig! Läs mer
  • Oscar E
    Oscar E skrev om Johanna Tell en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Jag sålde min bostadsrätt, bra service, flexibilitet vad gäller visningar där ingenting är omöjligt. Rekommenderar denna mäklare för din kommande försäljning. Läs mer
  • Martin C
    Martin C skrev om Sofia Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Jag har köpt en bostadsrätt och haft bra kontakt med mäklaren som ingivit stort förtroende och hjälpsamhet.
    Mäklaren i fråga hjälpte oss även att länka ihop oss med en annan mäklare på samma kontor inför försäljning av vårt boende. Läs mer
  • Catarina B
    Catarina B skrev om Johanna Tell en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Försäljning av villa.
    Lever väl upp till högt ställda förväntningar.
    Professionell med stort engagemang. Gör det lilla extra.
    Tydlig och kontinuerlig information.
    Lättillgänglig. Läs mer
  • Per D
    Per D skrev om Johanna Tell en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Johanna var proffsig, trevlig och enkel att ha att göra med - vill du ha en toppmäklare så rekommenderar jag Johanna till 100%, vi är supernöjda Läs mer
  • Anita A
    Anita A skrev om Sofia Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Vi är mycket nöjda med försäljningen av vårt hus. Proffsigt bemötande och en väl genomförd affär. Läs mer
  • Martina D
    Martina D skrev om Sofia Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Köpt villa. Mycket kunnig, noggrann, sakkunnig mäklare som sålde huset till oss. Tycker att mäklaren uppfyllde alla förväntningar som man kan ha inför en försäljning. Läs mer
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Sofia Sandflo en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Sofia var toppen, bra återkoppling och kom till ett otroligt snabbt och bra avslut på affären. Visning söndag och papper skrivna på torsdagen. Läs mer
    2018-06-09 Sofia S svarar Stefan S
    Stort tack för din feedback =))
  • Emma D
    Emma D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Väldigt nöjda med försäljningen av vår lägenhet som Johanna Tell skötte åt oss. Professionell och alltid tillgänglig. Toppen betyg! Läs mer
  • Peter S
    Peter S skrev om Johanna Tell en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Sålde en bostadsrätt som hade renoveringsbehov men med fint läge.

Proffsigt bemött, var alltid tillgänglig och framhävde de positiva sakerna med lägenheten men ärlig med bristerna.

Hon överträffade våra förväntningar, hennes proffsighet och positiva ambitiösa sätt var bättre än något vi innan träffat på.

Kan varmt rekommendera denna mäklare!

Peter och Lotte Läs mer
  • Lisbeth O
    Lisbeth O skrev om Johanna Tell en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Alla moment av Johanna Tell i processen får högsta betyg Läs mer
  • Therece A
    Therece A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Sofia Adolfsson har varit oerhört proffsig mot oss förstagångsköpare, lätt att få tag på, varit lugn och saklig, tydlig kommunikation och gör det lätt att förstå allting som från början var en djungel. Supernöjd! Rekommenderas hjärtligt! Läs mer
  • Margit G
    Margit G skrev om Lennart Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Bostadsrätt
    Proffsigt, dvs trevligt och korrekt bemötande.
    Återkommer gärna! Läs mer
  • Birgitta Agneta Elisabeth R
    Birgitta Agneta Elisabeth R skrev om Sofia Sandflo en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Sofia sålde vårt radhus till ett högre pris än vad vi hade som accepterat pris från början.
    Vi fick genast vid vårt första möte med Sofia en känsla att personkemin stämde emellan oss. Vi har inte bara under försäljningsperioden vid våra möten pratat försäljning utan vi har även haft andra goda samtal och utbyte av tankar.
    Under resans gång har vi sett och förstått Sofia är påläst och erfaren i sitt yrke. Bland annat hjälpte hon oss att styla vårt hus med ett fint resultat som överraskade oss,som från början inte trodde så mycket på det här med styling.
    Vi är nöjda med försäljningen. Läs mer
  • Ahmad H
    Ahmad H skrev om Sofia Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Köpte nyligen en bostadsrätt av mäklaren Sofia Adolfsson och på visningen så gick hon igenom allt med en om lägenheten. Fick ett bra intryck med ett proffesionellt bemötande. Jag hade precis förväntat mig ett sådant bemötande av en mäklare. Rekommenderar starkt mäklaren för framtida köp! Läs mer
  • Ingemar H
    Ingemar H skrev om Sofia Sandflo en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Trevligt bemötande, bra information,fint fotat o fin styling, allt till belåtenhet! Tack! Läs mer
  • Örjan J
    Örjan J skrev om Sofia Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Ett proffsigt bemötande från visning till avslutad affär.
    Förklarade allt på ett enkelt och bra sätt så att man kände sig trygg. Läs mer
  • Eric B
    Eric B skrev om Sofia Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Bemötandet från mäklarens sida var väldigt bra. Tillgänglig i stort sätt 24/7. Läs mer
  • Margareta A
    Margareta A skrev om Lennart Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Mycket positivt bemötande och professionellt genomförande av vår försäljning.
    Rekommenderas starkt. Läs mer
  • Desirée  L
    Desirée L skrev om Sofia Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Mycket noggrann, social och flexibel, lätt att få kontakt med, god lokalkännedom. Läs mer
  • Pontus Z
    Pontus Z skrev om Sofia Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Seriös och ärlig mäklare! Som köpare kan man känna sig trygg vid köp av bostad. Hon svarar på de frågor man har, och tar reda på det som är oklart! Läs mer
  • Christofer J
    Christofer J skrev om Sofia Sandflo en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Engagerad mäklare med koll på läget.

Objektet blev sålt snabbt och effektivt. Läs mer
  • Kenan I
    Sofia Adolfsson är i särklass Trollhättans vassaste fastighetsmäklare och säljer troligen mest objekt i hela fyrbodal. En tidsfråga innan hon blir uppmärksammad som en av Sveriges främsta toppmäklare.

Du som säljare kan lita på att hon kommer göra sitt allra yttersta när som på dygnet för att din livs viktigaste affär ska bli så gynnsamt som möjligt.

Du som köpare köper av en genuint ärlig mäklare som är lika mån om att din viktigaste affär blir så säker och bra som möjligt.

Jag har anlitat henne några gånger och kommer definitivt att göra det igen. Läs mer
  • Inger K
    Inger K skrev om Lennart Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Motsvarade helt min förväntan, trevligt och proffesionellt bemötande. Precis som min erfarenhet vid ett tidigare tillfälle. Läs mer
  • Kerstin S
    Kerstin S skrev om Lennart Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Fick ett bra bemötande och kände mig trygg med Lennart att han satte oss som kund i fokus. Fick svar om på det man undrade, och hjälp. Han är rak och saklig som ger förtroende. Läs mer

Storgatan 23, 461 30 Trollhättan