Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

• BadgeNineYears
1 201

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Trollhättan! Är Trollhättan i Västergötland platsen för ditt drömboende? Här på Svensk fastighetsförmedling har vi mäklare koll på hela kedjan när det gäller bostadsaffären. Förutom villor och bostadsrätter förmedlar vi även kommersiella fastigheter, fritidshus och storhus. Vi finns...

1201 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

Raskie Razghieh J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emir Cosovic en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
Trollhättan

Första gången jag säljer lägenhet. Otroligt tillmötesgående, hjälpsam, pedagogisk och gjorde allt han kunnat i denna tröga marknad. Om du letar efter en med tålamod och engagemang av guld, som är ärlig och rättvis så kan jag varmt rekommendera Emir.

Svar från Emir Cosovic

Jag tackar ödmjukast för det fina orden och ett mycket bra samarbete 😊

Michael Z
Köpte sin lägenhet med hjälp av Josefine Lecander en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
Centralt

Josefine har ett bemötande som väl balanserar det personliga med det professionella på ett sätt som gjorde att jag som köpare helt kunde vila i och känna mig trygg genom hela köpprocessen. Hon är väl påläst, inger förtroende och är tillgänglig på ett sätt som överskred mina förväntningar.

Jonas S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Emir Cosovic en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
Trollhättan

Extremt bra mäklare som både hjälper till och kan förklara på ett lätt sätt så man kan förstå vad man gör eller ska göra!

Anna W
Trollhättan

Stort driv och mycket kunnig, tack!!

Lisa F
Trollhättan

Emir var väldigt trevlig, det gick snabbt och smidigt. Kort och förstående beskrivning om allt och det var jätte bra.

Evelina B

Snabbt och enkelt. Bra information

Philip Y
Trollhättan

Inför att jag och min fru skulle sälja vår lägenhet bokade vi möte med fyra mäklare från olika mäklarfirmor. Vårt val landade slutligen på Emir och det har vi varit mycket nöjda med. Emir var lyhörd på våra önskemål och presenterade en tydlig strategi utifrån dessa. Vi hade relativt höga förväntningar på slutpriset och upplevde att Emir jobbade målmedvetet mot detta utan att försöka få oss att sänka ambitionen för en snabb affär. Med Emir får man med andra ord en lyhörd och pålitlig mäklare som dessutom är en jäkel på att sälja.

Svar från Emir Cosovic

Jag tackar ödmjukast för de fina orden och önskar er stort lycka till i vackra Götlaborg =)

Cécilia R
Trollhättan

Emir är en riktigt bra mäklare som verkligen lyssnade in oss som säljare och sålde vår lägenhet med ett härligt driv!

Svar från Emir Cosovic

Tack snälla för allt och för ett fint samarbete. Stort lycka till i GBG =)

Peter W
Sålde sitt hus med hjälp av Marcus Marcelius Samnegård en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
Trollhättan

Marcus är seriös, lugn, informativ och erfaren. Man känner en trygghet och förtroende för honom. Känslan är att han tar hand om oss och förmedlar en trygghet genom hela processen. Vi kan varmt rekommendera Marcus till andra.

Tara F
Sylte

Josefine hade ett trevligt bemötande och var mycket hjälpsam. Hon svarade på mina frågor och var ett bra stöd under processen av att köpa lägenheten. Jag är nöjd med Josefines jobb som mäklare, och hon mötte mina positiva förväntningar. Jag kan gärna rekommendera henne.

Richard O
Köpte sitt hus med hjälp av Sofia Sandflo en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
Trollhättan

Trevligt bemötande, jobbar både för att säljare och köpare ska känna sig trygga med sitt köp.

Kevin W
Trollhättan

Bra att ha att göra med med mycket kontakter, vilket ledde till snabb försäljning

Ivar T
Köpte sitt hus med hjälp av Marcus Marcelius Samnegård en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
Trollhättan

Tryggt, tydligt och förtroendeingivande intryck! Vi är mycket nöjda med Marcus bemötande från visning till kontraktsskrivning.

Camilla W
Trollhättan

Marcus är en lugn och skicklig person som man omedelbart känner att du kan känna dej trygg med i en bostadsaffär. Marcus tog oss igenom hela affären med skicklig hand. Han gav oss råd och stöd när vi behövde det och var väldigt tillmötesgående och tillgänglig hela tiden. Vi är toppen nöjda med Marcus som mäklare och vi kommer att vända oss till honom igen om behov finns. Vi kan varmt rekommendera honom.

Patrik O
Sylte

Snabbt och smidigt. Trevligt bemötande.

Karin Ö
Eriksro

Försäljningen har gått smidigt och lätt att. Marcus drev systematiskt igenom alla steg i genomgången av fastigheten.

Anna N
Skoftebyn

Marcus var otroligt hjälpsam och närvarande under hela våran bostadsaffär. Rekommenderar starkt Svensk Fastighetsförmedling i Trollhättan och Marcus som Mäklare!

Gina G
Trollhättan

Emir var trevlig, tillmötesgående och väl förberedd på visningen.

Petia K
Sålde sitt hus med hjälp av Emir Cosovic en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
Kronogården

Trevlig och kunnig i sitt arbete.

Maria S
Lextorp

Proffsig, alltid tillgänglig. Bara positivt

Jenna K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Josefine Lecander en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
Lextorp

Josefine var fantastisk hela vägen från start och hjälpte oss med alla miljoner frågor vi hade. Väldigt tillgänglig och lättsam. Rekommenderar starkt!

Robert S
Sålde sitt hus med hjälp av Sofia Sandflo en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
Strömslund

Vi hade en förhoppning och önskemål om en snabb förmedling. Sofia uppfyllde allt och förmedlade uppdraget med effektivitet och professionalitet. Hon uppvisade en proffsighet och öppenhet både mot oss som säljare men även mot köpare upplever vi. Kan varmt rekommendera Sofia!

Magnus M
Trollhättan

Jag har både köpt och sålt bostad via Josefine och jag har varit mycket nöjd båda gångerna!

Lisa L
Sålde sitt hus med hjälp av Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
Lilla Edet

Super trevlig, bra bemötande och har tålamod

Svar från Jennie Karlsson

Tack för de vänliga orden! Jag är glad att jag kunde göra din upplevelse positiv. Ha en fantastisk dag!

Alex F
Upphärad

Marcus har varit väldigt professionell i sitt arbete med husförsäljningen, tillgodomötande, ger feedback och håller mig uppdaterad under hela processen. Jag kände mig väldigt trygg och bekväm med Marcus hela tiden. Jag kan utan problem rekommendera Marcus. Topp mäklare 👍🏻

Staffan P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Sandflo en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
Centralt

Sofia har varit professionell, engagerad, kunnig, lösningsorienterad, lätt att ha att göra med och hon har ett bra kontaktnät.

Ann-Charlotte L
Stavre

Sofia är en mycket kunnig, noggrann och proffesionell mäklare! Jag är supernöjd. Om jag behöver sälja någon mer bostad, så kommer jag anlita Sofia igen.

Thomas A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Sandflo en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
Centralt

Sofias var mycket proffsig i sitt arbete Det finns absolut inget att klaga på Hon skötte både visning och budgivningsprocessen på ett föredömligt sätt Även genomgången med säljaren vid undertecknandet av överlåtelseavtalet skötte hon på ett fantastiskt sätt. Bemötandet vi fick var jättebra och vi kommer helt klart att rekommendera henne till andra Hon är både trevlig och dessutom väldigt kunnig i sin yrkesroll

Henrik B
Sålde sitt hus med hjälp av Josefine Lecander en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
Torsred

Vi har sålt vår bostad med hjälp av Josefine Lecander från Svensk fastighetsförmedling i Trollhättan. Detta gick alldeles utmärkt trots en utmanande marknad och osäker framtid. Josefine är väldigt engagerad, lyhörd och trevlig- en kompetent och seriös mäklare som vi gladeligen tar hjälp av igen.

Svar från Josefine Lecander

Tack för er rekommendation! Hoppas ni kommer trivas bra i Gbg!

Oscar E
Centralt

Josefin förklarar allt tydligt och håller en uppdaterad med information under budgivningen.

Carl F
Tefateklinten

Jag tycker Emir är tydlig och väl beskriver om lägenheten reglerna lätt för mig som själv döv. Jag känner får tillräcklig info och papper information för köp lägenhet för första gång. Emir är väldig noga med vad finns erbjuda denna lägenheten, därför jag känner han vet så bra om lägenhet.

Svar från Emir Cosovic

tack för de fina orden och för ett fantastiskt samarbete. Jag önskar dej lycka till i din nya fina lägenhet.

Marcus S
Tefateklinten

Haft Emir på både köp och sälj nu och de blir väldigt enkelt och lätt att förstå allt som har med både köp och sälj att göra, bra bemötande, lätt att få tag på. Toppen helt enkelt!

Svar från Emir Cosovic

Stort tack för de fina orden och för ett fantastiskt samarbete. Jag önskar er lycka till i eran nya bostad!

Fredrik E
Trollhättan

En långsam säljprocess och komplikationer längs vägen. Marcus var hjälpsam hela vägen och till slut lyckades vi.

Mary A
Skogshöjden

Sofia var så bra och verkligen gjorde allt för att hjälpa till med försäljningen av mina föräldrars hus. Och det gick riktigt bra 😊

Siv M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Lennart Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
Centralt

Ett trevlig bemötande och mäklaren levde upp till mina förväntningar.

Pile G
Trollhättan

En engagerad och driven mäklare som alltid var tillgänglig. Var otroligt hjälpsam under hela försäljningsprocessen, som till vår fördel resulterade i en snabb och smidig försäljning. Supernöjda! Rekommenderar Emir starkt!

Anna F
Lilla Edet

Jennie är trevlig, driven, engagerad och proffsig. Hon har tryggt guidat oss genom våran försäljning. Är flexibel, lätt att nå och ger snabb återkoppling.

Jakob H
Sjuntorp

Professionell, förklarar så man förstår och förstått mina frågor! Tuff marknad men ändå positiv! Rekommenderar verkligen!

Hamza A
Sjuntorp

Proffessionll, kunnig och hjälpsam. Svarar snabbt om man har frågor.

Matilda A
Sjuntorp

Emir bemötte oss väldigt trevligt och professionellt. Är duktig på att svara på dem frågor man har på ett sätt man förstår. Tack för hjälpen!

Per Arne A
Köpte sitt hus med hjälp av Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
Lilla Edet

Väldigt kunnig och brinner för sitt jobb, otroligt bra

Marie J
Trollhättan

Trevlig, kunnig och hjälpsam visste vad han gjorde och det ledde till att jag kände mig trygg i mitt möte med honom.

Sofia B
Trollhättan

Effektiv och professionell gott bemötande som resulterade i en snabb och smidig försäljning. Rekommenderas varmt.

Per N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
Skogshöjden

Perfekt bemötande av mäklare och samtliga förväntningar uppfyllda.

Andreas A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
Skogshöjden

Proffesionellt bemötande, bra uppdateringar genom hela processen. Mycket nöjd

Christian E
Götalunden

Professionell, tydlig, snabb återkoppling, utmärkta råd. Jag är jättenöjd med hela affären.

Emilia J
Centralt

Blev trevligt bemött och super trevlig tjej! Är supernöjd med Josefine som mäklare och kan rekommendera henne! Super nöjd med allt

Linda B
Trollhättan

Mycket informativ och personlig. Man kände sig trygg i både köp och försäljning.

Birgitta O
Götalunden

Trevlig och bra på att förklara om man inte förstår allt. Stressar inte på. Vi är inte klara med min försäljning. Men det fixar hon bra

Mikaela D
Köpte sitt hus med hjälp av Josefine Lecander en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
Trollhättan

Efter att ha letat bostad ett tag så ringde josefine oss trots att vi ej tidigare haft kontakt gällande bostäder. Hennes kollega hade nämnt oss och att vi letade. Detta för oss var uppskattat då man ibland tappade lite hoppet när det kom till letandet efter rätt bostad för oss. Josefine har varit snabb, tydlig och hjälpsam i bostadsaffären och det har aldrig varit några konstigheter. Kan varmt rekommendera josefine!