Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Trollhättan Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

Storgatan 23, 461 30 Trollhättan — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Trollhättan!

Är Trollhättan i Västergötland platsen för ditt drömboende? Här på Svensk fastighetsförmedling har vi mäklare koll på hela kedjan när det gäller bostadsaffären. Förutom villor och bostadsrätter förmedlar vi även kommersiella fastigheter, fritidshus och storhus. Vi finns här och guidar dig genom hela köpet eller försäljningen. Vare sig du behöver hjälp med värdering eller homestaging har vi kompetensen.

Kontakta oss för mer information om du vill bosätta dig här omkring!

Läs vad 161 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

• 2019-05-24

Latif B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Köpte 2 rum lägenhet. Mäklaren är underbart, jätte trevligt, självklart bästa mäklare jag har möt hittills 👌 Läs mer
  • Henrik L

2019-05-13

Henrik L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Jag har köpt ett hus av Johanna.
    Blev väldigt bra bemött av henne och fick ett stort förtroende. Jag rekommenderar henne skarpt. Läs mer
  • 2019-05-11

Linda N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Köpte en bostadsrätt av henne.
    Alltid glad och trevlig och ärlig så man får snabbt förtroende för henne. Den dagen det är dags för oss att sälja så ringer vi absolut till henne. Bästa mäklaren. Läs mer
    2019-05-11 Sofia S svarar Linda N
    Stort tack Linda 😃 så kul att ni hittat en bostad och jag hoppas att ni kommer att stormtrivas!!
  • Helena A

2019-05-03

Helena A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Jag fick hjälp av Jennie Karlsson att sälja mitt hus via svensk fastighetsförmedling. Hon har varit så glad och hjälpsam och gjorde ett kanonjobb. Är så nöjd med allt hon gjort för mig vid försäljningen å alla goda råd på vägen. Läs mer
  • 2019-04-30

Oscar B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Köpt bostad och är supernöjd med hjälp/information från Sofia! Läs mer
  • 2019-04-25

Lennart L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Lennart Johansson har förmedlat försäljningen av min bostadsrätt på ett sådant sätt att jag är väldigt nöjd. Hans mångåriga yrkeserfarenhet och skicklighet märkts i allt han gör. Det ser så enkelt ut men allt han gör är oerhört genomtänkt och välplanerat. Dessutom är han en mycket trevlig man och hans bemötande av mig som som säljare får högsta betyg. Läs mer
  • 2019-04-21

Maritha N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Jag har sålt ett radhus och är mycket nöjd med Johanna Tell som mäklare. Hon är trygg och säker, har ett bra öga för detaljer och helhet och finns till hands om det är något. Jag kan varmt rekommendera Johanna. Läs mer
  • 2019-04-19

Linda H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Sålde vårt hus snabbt och smidigt som vi önskade. Mycket trevlig, lättsam och proffsig mäklare som gav oss snabba svar när vi undrade något och lyssnade på våra önskemål. Proffsiga bilder och bra stylings tips. Läs mer
  • 2019-04-19

Eivor D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Vi har sålt min Mors lägenhet. Snabbt enkelt o proffsigt.

Anlitat byrån tidigare och alltid fått samma bemötande,
    Suveränt.

KLAS Läs mer
  • 2019-04-16

Anahita S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Jätteduktig! Både köpt och sålt med Sofia och är väldigt nöjd med hennes service! Rekommenderas. Läs mer
  • 2019-04-15

Robin S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Vi har köpt en bostad. Mäklaren var mycket vänlig och mån om att vi förstod och att vi måde bra under processen. Läs mer
  • 2019-04-11

Ivana P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Sofia är en av de bästa mäklare! Glad, trevlig, lätt att prata med, lyhörd! Varmt rekommenderar!
    //Ivana Läs mer
  • 2019-04-05

Torbjörn K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Köpt en bostadsrätt.
    Proffsigt bemött och snabba svar.
    Har tidigare budat på en hel del lägenheter och blivit bra bemött även av dem. Kanske kändes det lite extra bra med den här förmedlaren - men det kan ju bero på att affären gick min väg ;) Läs mer
  • Paulina Lovisa J

2019-04-05

Paulina Lovisa J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Emelie Lindblom hjälpt mig att sälja min 1:a och var helt fantastiskt med allt från början till slut! Läs mer
  • 2019-03-20

Rikard L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Köpt villa i utkanten av Trollhättan.

Bra bemötande av mäklare och assisterande mäklare som skötte merparten av kontakten.

Mäklaren kändes professionell och skötte allt snabbt och smidigt.

Snabb respons på frågor. Läs mer
    2019-03-21 Sofia S svarar Rikard L
    Vi tackar så hjärtligt och önskar er all lycka med ert nya boende! Vi ses snart igen =)

Mvh Emelie och Sofia
  • Karin B

2019-03-20

Karin B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Vid försäljningen av vårt radhus 119m2 från 1981, har vi haft stor hjälp av Sofia Sandflo och Emelie Karlsson som jobbat proffsigt och med värme och känsla. Strategiskt rätt, prismässigt rätt, effektivt och med timing samt en visning som överglänser andra mäklare med många hästlängder! Därutöver har mäklarna varit som nämnts två och detta har gjort vår kontakt omedelbar och smidig. Vi är mycket mycket nöjda!

Stort Tack!

Karin och Mikael Billsvik Läs mer
    2019-03-20 Sofia S svarar Karin B
    Stort tack för att vi fått äran att förmedla ert fina hus och stort tack för ert fina omdöme =)

Kram Emelie och Sofia
  • Rebecca B

2019-03-19

Rebecca B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Vi har köpt ett kedjehus och är väldigt nöjda med Sofia som mäklare. Hon gav ett varmt och professionellt bemötande. Vi anlitar gärna henne i framtiden om vi behöver använda oss av en mäklare. Läs mer
    2019-03-20 Sofia S svarar Rebecca B
    Stort tack Rebecca!! Till sommaren är det ni som sitter i badtunnan och njuter på altanen i områdets finaste radhus =)
  • 2019-03-07

Simon R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Trevlig, tydlig och hjälpsam. Över förväntan. Läs mer
  • 2019-03-06

Patrik J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Bostadsrätt i Trollhättan.

Rekommenderar verkligen Johanna Tell. Hon har ett proffsigt och bra bemötande. Väldigt flexibel och ställer alltid upp.
    Allting har fungerat hur smidigt som helst, det finns ingenting att klaga på. Läs mer
  • 2019-02-28

Håkan S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Sålde min villa i Velanda. Jag hade höga förväntningar och ändå uppfylldes dem.
    Hade redan för ett par år sedan bestämt mig för att anlita Lennart om det blir försäljning och så blev det. Högt förtroende och proffsigt hanterat. Vad kan man mer begära? Läs mer
  • Mariette M

2019-02-21

Mariette M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Mycket nöjd med Sofia Sandflo! Kunde inte ha valt en bättre mäklare!! Läs mer
    2019-03-21 Sofia S svarar Mariette M
    Stort tack Mariette =) Ni har ett fantastiskt hus och jag är oerhört glad att jag fick förtroendet att hjälpa er!
  • 2019-02-15

Rebecca M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Sålde väldigt motvilligt min villa pga separation och mäklaren har från start varit fantastiskt professionell. Tillmötesgående, supportande och proffsig - levde över förväntan upp till mina förväntningar. Jag rekommenderar Sofia till alla som går i tankar att sälja sin bostad. Läs mer
  • 2019-02-12

Ylva Ulrica Maria J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Vi har sålt en villa i Trollhättan. Vi fick genast stort förtroende för Sofia Adolfsson och vi anser att hon uppfattas som mycket professionell och kompetent. Hon har även varit mycket tillgänglig och lätt att få kontakt med. Vi kan varmt rekommendera henne till andra. Läs mer
  • 2019-01-20

Ingela N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Jag är mycket nöjd med den hjälp och det bemötande som Sofia Adolfsson har gett mig. Ingenting har varit krångligt och Sofia har alltid återkopplat snabbt när jag har sökt henne. Läs mer
  • 2019-01-05

Jessica A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Duktig, trevlig och omtänksam😊 Läs mer
  • 2018-12-19

Casper J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Bra mäklare inget att påpeka, nöjd kund! Läs mer
  • 2018-12-12

Bernt J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Allt till belåtenhet och kaffet var gott! Läs mer
  • 2018-12-12

Thue C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Lätt att ha med att göra, trevlig och proffitionell. Läs mer
  • Lars G

2018-12-04

Lars G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Vi är mycket nöjda med både Andreas Andersson och Svensk Fastighetsförmedling för en smidig och på alla sätt positiv husförsäljning! Naturligtvis rekommenderar vi alla som har behov av mäklare att ta kontakt med Svensk Fastighetsförmedling, och om de är lika lyckosamma som oss, så blir de just Andreas som får uppdraget! Läs mer
  • 2018-11-30

Solveig R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Jag har sålt en bostadsrätt i Trollhättan.
    Vi har haft en fantastiskt bra mäklare.
    Mycket kunnig, saklig, och empatisk.
    Vi kunde inte få någon bättre!
    Med vänlig hälsning, Solveig Rämje Läs mer
    2018-12-02 Sofia S svarar Solveig R
    Tack så hjärtligt för den fina rekommendationen =)
  • 2018-11-26

Ivan M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Sofia hjälpte mig att sälja min etta på ett mycket föredömligt och engagerat sätt. Under en tid när marknaden knakade lyckades hon ro affären i hamn med ett slutpris som var till min belåtenhet.
    Jag är väldigt nöjd med Sofias arbete. Läs mer
  • 2018-11-26

Magnus G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Köpt villa. Mäklaren är kunnig och "service minded" vilket gjorde hela upplevelsen smidig och trygg. Läs mer
  • 2018-11-23

Linda E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Vi har sålt ett radhus i Trollhättan.
    Vi blev bemötta på ett bra sätt.
    Vi har fått bra hjälp hela vägen och vi är jättenöjda! Läs mer
    2018-11-23 Sofia S svarar Linda E
    Stort tack till er för de fina orden, vi syns snart igen =)
  • 2018-11-20

Ann-Marie S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Erfaren proffsig och väldigt trevligt bemötande ....bara att lyfta på hatten .....
    Objekt ..radhus Kaggetorpsvägen...

Tack 😁 Läs mer
  • 2018-11-09

Patrik L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Väl bemött, bra kommunikation, proffsigt. Inget att anmärka på! Läs mer
  • 2018-11-06

Bengt-Ivan E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Har sält en bostadsrätt.
    Mäklaren var mycket hjälpsam och professionell.
    Det hela gick väldigt snabbt och allt överträffade förväntningarna. Läs mer
  • 2018-11-04

Benny J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Hej. Sofia har jobbat proffsigt med framtagande av visnings materialet👍Tillsammans med kollegor har de visat stort engagemang , vilket har bidragit till snabb försäljning. Stort tack från Grethe & Benny 🌷🌷🌷 Läs mer
  • 2018-10-24

Lena O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Vi har sålt vårt radhus.
    Ett mycket fint och proffesionellt bemötande.
    Hoppades få radhuset sålt, det sköttes med stort kunnande.
    Är mycket tacksam för det arbete som mäklarna lade ner för att vi skulle få sålt vårt radhus.
    Kan varmt rekommendera till vänner. Läs mer
  • 2018-10-23

Ericsson M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Väldigt engagerad mäklare. Bra på att återkomma med information och svar på frågor. Alltid hellre övertydlig än otydlig i information. Läs mer
  • Jonas J

2018-10-20

Jonas J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Sålt 2:a med kök.Har fått ett mycket bra bemötande . Lennart är fötroendeingivade och engagerad.Affären avslutades på ett snabbt och bra sätt. Även medhjälparen Johanna Tell skötte uppdraget perfekt. Läs mer
  • Adam G

2018-10-19

Adam G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Sålde min bostadsrätt och valde Sofia på grund av hennes höga omdömen, så mina förväntningar var höga, men trots det så överträffade hon dem!

Mycket professionellt och trevligt bemötande. Det märktes att hon hade stor erfarenhet och ansträngde sig det lilla extra, så man kände sig trygg genom hela affären. Resultatet blev också över förväntan, och jag tror att det till stor del berodde på Sofia.

Hoppas vi kan ses igen nästa gång det blir dags att sälja! Läs mer
  • 2018-10-17

Susanne P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Villa
    Bara posivti
    Hur bra som helst Läs mer
  • 2018-10-13

Oscar E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Jag har sålt mitt hus med hjälp av Sofia Sandflo. Allt sköttes perfekt, inga problem. Rekommenderar starkt att anlita svensk fastighetsförmedling vid er försäljning. Läs mer
    2018-12-18 Sofia S svarar Oscar E
    Stort tack Oscar och hoppas vi syns snart igen framöver =)
  • 2018-10-07

Hans A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Jag har sålt ett hus. Bemött av mäklaren på ett profitionellt och trevligt sätt. Förväntningarna var att få sålt huset och mäklaren lyckades göra det. Det gick fort och smärtfritt och jag fick bra betalt Läs mer
  • 2018-10-07

Elizabeth B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Har köpt en bostadsrätt. Tyckte mäklaren var tillmötesgående och ganska påläst.
    Jag fick svar på de flesta av mina frågor.
    Kontrakt skrivning var smidig och vällsköt. Läs mer
  • Michaela B

2018-10-06

Michaela B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Sofia är helt fantastisk!
    Jag sålde min bostadsrätt och valde att enbart vända mig till Sofia, det fanns inte ens en tanke för mig att anlita någon annan. Ett superbra jobb, hon har fixat och trixat för att kunna göra alla parter nöjda. Ett väldigt trevligt bemötande och alltid med leendet på läpparna. Kunde inte vara mer nöjd! Läs mer
  • Gunnar E

2018-10-05

Gunnar E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Vi har sålt en lägenhet och har fått en fantastisk hjälp, mäklarna har alltid varit tillgängliga och hela tiden uppdaterat om vad som hänt.
    Jag är mer än nöjd och kommer anlita samma mäklare nästa gång det är aktuellt Läs mer
  • 2018-10-03

Sara G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Sålt en bostadsrätt. Blev bra bemött helt genom alla moment.
    Hade egentligen inga förväntningar. Tycker det gick bra och smidigt. Läs mer
  • 2018-10-03

Kristina S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Vi har köpt en bostadsrätt. Lägenhetens storlek var fel i informationen och mäklaren nämnde något om det, men jag tycker att hon kunde ha varit lite tydligare med det, t.ex. gjort en manuell ändring i häftet med lägenhetsbeskrivningen. Men å andra sidan såg vi ju lägenheten, så även om lägenheten var 10 kvm mindre i verkligheten, så gjorde det ingen skillnad i vårt beslut. Mäklaren var väldigt tillmötesgående. Min man kunde inte gå på den första visningen men vi fick en ny visningstid. Dagen före visningen skrev vi och frågade om vi kunde få se biutrymmen också, och mäklaren hade med en assistent på visningen så att vi hade möjlighet att besiktiga övriga utrymmen. Jättebra! Förväntningarna motsvarade verkligheten, vi är jättenöjda. Pga. av en miss från vår banks sida blev budgivningen en rysare. Vi upplevde att mäklaren förstod vår situation, trots att säljaren pressade på för att få ett avslut på budgivningen. Läs mer
    2018-10-04 Sofia S svarar Kristina S
    Jag tackar så hjärtligt för ert betyg =) Nu får ni längta tills ni får nycklarna till er nya fina bostad och så syns vi igen i början på 2019!
  • 2018-10-02

Karin J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Alltid blivit trevligt och inte minst personligt bemött. Känt fullt förtroende. Informerat sakligt med ändå med glimten i ögat. Rekommendera med det varmaste. Sålde en insatslägenhet för en släkting. Läs mer

Storgatan 23, 461 30 Trollhättan