Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Trollhättan Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

Storgatan 23, 461 30 Trollhättan — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Trollhättan!

Är Trollhättan i Västergötland platsen för ditt drömboende? Här på Svensk fastighetsförmedling har vi mäklare koll på hela kedjan när det gäller bostadsaffären. Förutom villor och bostadsrätter förmedlar vi även kommersiella fastigheter, fritidshus och storhus. Vi finns här och guidar dig genom hela köpet eller försäljningen. Vare sig du behöver hjälp med värdering eller homestaging har vi kompetensen.

Kontakta oss för mer information om du vill bosätta dig här omkring!

Läs vad 177 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

• Anna-Lena H

2019-07-14

Anna-Lena H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Johanna Tell förstod vilka speciella önskemål jag och mina syskon hade vid försäljningen av föräldrarnas hus. Redan från början blev det lite snålt med tid pga god manskap/överförmyndarnämnd/stundande sommar spelade in och satte gränser. Johanna fixade detta bra, jobbade hårt, förberedde, var lätt att nå och diskutera med.
    Känner mig väl omhändertagen. Läs mer
  • 2019-07-03

Owe L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Ärenden fungerar smidigt och snabbt. Alltid trevligt benmötande Läs mer
  • 2019-07-01

Sara P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Köpt hus.
    Underbar mäklare som
    Varit till stor hjälp!
    Svar på alla frågor och kollade upp resten!
    Bästa mäklaren vi träffat! Läs mer
  • 2019-07-01

Carina L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Vi är så nöjda med Emelies arbete att sälja vår bostadsrätt.
    Från första mötet med henne kändes det helt rätt. Emelie utförde sitt uppdrag mycket professionellt. Hon var lugn och trevlig, lösningsfokuserad och effektiv.
    Vi fick snabb återkoppling under processens gång och resultatet av försäljningen är vi mycket nöjda med.

Emelie överträffade våra förväntningar på alla sätt. Läs mer
  • 2019-06-30

Peter H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Vi har köpt ett hus.
    Andreas har skött allting väldigt bra, han var tillmötesgående och har på ett proffsigt sätt svarat på de frågor vi har haft.
    Andreas har överträffat våra förväntningar vid detta husköp.
    Vi är jättenöjda med hans insats Läs mer
  • Adam J

2019-06-26

Adam J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Duktig och engagerad mäklare. Rekommenderar stärkt. Läs mer
  • 2019-06-24

Carina K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Jag har sålt en lgh på två rum och kök, 51kvm.
    En väldigt positiv och lugn tjej. Bra genomgång om hur det hela skulle gå till.
    Mycket lyhörd! Bra att att bolla tankar och idéer med.
    Hon höll mig hela tiden uppdaterad.
    Jag tyckte allting flöt på vädigt smidigt. Trots att det är lite trögare på marknaden just för tillfället.
    Jag skulle rek Sofia Adolfsson alla dagar i veckan👍 Läs mer
  • 2019-06-24

Susanne S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Vi har sålt vår bostadsrätt och det är tredje lägenheten vi säljer och som vi väljer Sofia Sandflo som vår mäklare. Hon är noggrann, kunnig, tydlig och snabb att få objekten sålda. Vi känner även att vi kan lita på henne. Det är alltid ett nöje att göra affärer med Sofia. Läs mer
    2019-06-24 Sofia S svarar Susanne S
    Jag tackar så hjärtligt för ert fina omdöme, ni är fantastiska och ett rent nöje att få arbeta tillsammans med!!
  • 2019-06-21

Robert S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Köpt en bostadsrätts, lugn och saklig mäklare lät oss titta i lugn och ro utan att vara på. Fanns tillgänglig på telefon och ringde snabbt upp. Trevligt bemötande Läs mer
  • 2019-06-19

Elin F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    När jag sålde min bostadsrätt blev jag proffsigt bemött av Emelie. Jag ville ha sålt min bostad snabbt och smidigt och det hjälpte hon mig med. Med en bra kommunikation, tillgänglighet och service blev det hur bra som helst! Läs mer
  • 2019-06-04

Tobias R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Emelie är trevlig och proffsig Läs mer
  • Kenan I

2019-06-03

Kenan I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Emelie Lindblom var väldigt tillmötesgående när vi köpte en bostadsrätt av henne. Hon var enkel att ha göra med. Rekommenderar henne starkt. Läs mer

Alf A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Vi har sålt ett radhus.

Hon var trevlig och kunnig.

Hon levde upp till våra förväntningar.

Vi är nöjda med slutresultatet. Läs mer

Anton S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Trevlig med ett bra handslag, ärligt bemötande och en positiv energi även fast vi kom på visning kvällstid med kort varsel. Mycket gott intryck. Läs mer

Sören O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Perfekt utförande av försäljning av lägenheten
    är väldigt nöjd Läs mer
  • 2019-05-30

Andreas C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Jag sålde min fastighet på landet med hjälp av Sofia, och jag har varit väldigt nöjd från början till slut. Lyhördhet och en känsla för detaljer är viktigt, och Sofia gjorde ett fantastiskt jobb. Jag hittade henne via denna sida och det visade sig att vad jag läste om hennes tidigare insatser, stämde utmärkt!

Tack för hjälpen! Läs mer
  • 2019-05-24

Latif B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Köpte 2 rum lägenhet. Mäklaren är underbart, jätte trevligt, självklart bästa mäklare jag har möt hittills 👌 Läs mer
  • Henrik L

2019-05-13

Henrik L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Jag har köpt ett hus av Johanna.
    Blev väldigt bra bemött av henne och fick ett stort förtroende. Jag rekommenderar henne skarpt. Läs mer
  • 2019-05-11

Linda N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Köpte en bostadsrätt av henne.
    Alltid glad och trevlig och ärlig så man får snabbt förtroende för henne. Den dagen det är dags för oss att sälja så ringer vi absolut till henne. Bästa mäklaren. Läs mer
    2019-05-11 Sofia S svarar Linda N
    Stort tack Linda ? så kul att ni hittat en bostad och jag hoppas att ni kommer att stormtrivas!!
  • Helena A

2019-05-03

Helena A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Jag fick hjälp av Jennie Karlsson att sälja mitt hus via svensk fastighetsförmedling. Hon har varit så glad och hjälpsam och gjorde ett kanonjobb. Är så nöjd med allt hon gjort för mig vid försäljningen å alla goda råd på vägen. Läs mer
  • 2019-04-30

Oscar B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Köpt bostad och är supernöjd med hjälp/information från Sofia! Läs mer
  • 2019-04-25

Lennart L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Lennart Johansson har förmedlat försäljningen av min bostadsrätt på ett sådant sätt att jag är väldigt nöjd. Hans mångåriga yrkeserfarenhet och skicklighet märkts i allt han gör. Det ser så enkelt ut men allt han gör är oerhört genomtänkt och välplanerat. Dessutom är han en mycket trevlig man och hans bemötande av mig som som säljare får högsta betyg. Läs mer
  • 2019-04-21

Maritha N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Jag har sålt ett radhus och är mycket nöjd med Johanna Tell som mäklare. Hon är trygg och säker, har ett bra öga för detaljer och helhet och finns till hands om det är något. Jag kan varmt rekommendera Johanna. Läs mer
  • 2019-04-19

Linda H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Sålde vårt hus snabbt och smidigt som vi önskade. Mycket trevlig, lättsam och proffsig mäklare som gav oss snabba svar när vi undrade något och lyssnade på våra önskemål. Proffsiga bilder och bra stylings tips. Läs mer
  • 2019-04-19

Eivor D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Vi har sålt min Mors lägenhet. Snabbt enkelt o proffsigt.

Anlitat byrån tidigare och alltid fått samma bemötande,
    Suveränt.

KLAS Läs mer
  • 2019-04-16

Anahita S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Jätteduktig! Både köpt och sålt med Sofia och är väldigt nöjd med hennes service! Rekommenderas. Läs mer
  • 2019-04-15

Robin S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Vi har köpt en bostad. Mäklaren var mycket vänlig och mån om att vi förstod och att vi måde bra under processen. Läs mer
  • 2019-04-11

Ivana P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Sofia är en av de bästa mäklare! Glad, trevlig, lätt att prata med, lyhörd! Varmt rekommenderar!
    //Ivana Läs mer
  • 2019-04-05

Torbjörn K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Köpt en bostadsrätt.
    Proffsigt bemött och snabba svar.
    Har tidigare budat på en hel del lägenheter och blivit bra bemött även av dem. Kanske kändes det lite extra bra med den här förmedlaren - men det kan ju bero på att affären gick min väg ;) Läs mer
  • Paulina Lovisa J

2019-04-05

Paulina Lovisa J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Emelie Lindblom hjälpt mig att sälja min 1:a och var helt fantastiskt med allt från början till slut! Läs mer
  • 2019-03-20

Rikard L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Köpt villa i utkanten av Trollhättan.

Bra bemötande av mäklare och assisterande mäklare som skötte merparten av kontakten.

Mäklaren kändes professionell och skötte allt snabbt och smidigt.

Snabb respons på frågor. Läs mer
    2019-03-21 Sofia S svarar Rikard L
    Vi tackar så hjärtligt och önskar er all lycka med ert nya boende! Vi ses snart igen =)

Mvh Emelie och Sofia
  • Karin B

2019-03-20

Karin B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Vid försäljningen av vårt radhus 119m2 från 1981, har vi haft stor hjälp av Sofia Sandflo och Emelie Karlsson som jobbat proffsigt och med värme och känsla. Strategiskt rätt, prismässigt rätt, effektivt och med timing samt en visning som överglänser andra mäklare med många hästlängder! Därutöver har mäklarna varit som nämnts två och detta har gjort vår kontakt omedelbar och smidig. Vi är mycket mycket nöjda!

Stort Tack!

Karin och Mikael Billsvik Läs mer
    2019-03-20 Sofia S svarar Karin B
    Stort tack för att vi fått äran att förmedla ert fina hus och stort tack för ert fina omdöme =)

Kram Emelie och Sofia
  • Rebecca B

2019-03-19

Rebecca B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Vi har köpt ett kedjehus och är väldigt nöjda med Sofia som mäklare. Hon gav ett varmt och professionellt bemötande. Vi anlitar gärna henne i framtiden om vi behöver använda oss av en mäklare. Läs mer
    2019-03-20 Sofia S svarar Rebecca B
    Stort tack Rebecca!! Till sommaren är det ni som sitter i badtunnan och njuter på altanen i områdets finaste radhus =)
  • 2019-03-07

Simon R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Trevlig, tydlig och hjälpsam. Över förväntan. Läs mer
  • 2019-03-06

Patrik J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Bostadsrätt i Trollhättan.

Rekommenderar verkligen Johanna Tell. Hon har ett proffsigt och bra bemötande. Väldigt flexibel och ställer alltid upp.
    Allting har fungerat hur smidigt som helst, det finns ingenting att klaga på. Läs mer
  • 2019-02-28

Håkan S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Sålde min villa i Velanda. Jag hade höga förväntningar och ändå uppfylldes dem.
    Hade redan för ett par år sedan bestämt mig för att anlita Lennart om det blir försäljning och så blev det. Högt förtroende och proffsigt hanterat. Vad kan man mer begära? Läs mer
  • Mariette M

2019-02-21

Mariette M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Mycket nöjd med Sofia Sandflo! Kunde inte ha valt en bättre mäklare!! Läs mer
    2019-03-21 Sofia S svarar Mariette M
    Stort tack Mariette =) Ni har ett fantastiskt hus och jag är oerhört glad att jag fick förtroendet att hjälpa er!
  • 2019-02-15

Rebecca M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Sålde väldigt motvilligt min villa pga separation och mäklaren har från start varit fantastiskt professionell. Tillmötesgående, supportande och proffsig - levde över förväntan upp till mina förväntningar. Jag rekommenderar Sofia till alla som går i tankar att sälja sin bostad. Läs mer
  • 2019-02-12

Ylva Ulrica Maria J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Vi har sålt en villa i Trollhättan. Vi fick genast stort förtroende för Sofia Adolfsson och vi anser att hon uppfattas som mycket professionell och kompetent. Hon har även varit mycket tillgänglig och lätt att få kontakt med. Vi kan varmt rekommendera henne till andra. Läs mer
  • 2019-01-20

Ingela N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Jag är mycket nöjd med den hjälp och det bemötande som Sofia Adolfsson har gett mig. Ingenting har varit krångligt och Sofia har alltid återkopplat snabbt när jag har sökt henne. Läs mer
  • 2019-01-05

Jessica A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Duktig, trevlig och omtänksam😊 Läs mer
  • 2018-12-19

Casper J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Bra mäklare inget att påpeka, nöjd kund! Läs mer
  • 2018-12-12

Bernt J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Allt till belåtenhet och kaffet var gott! Läs mer
  • 2018-12-12

Thue Sloth C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Lätt att ha med att göra, trevlig och proffitionell. Läs mer
  • Lars G

2018-12-04

Lars G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Vi är mycket nöjda med både Andreas Andersson och Svensk Fastighetsförmedling för en smidig och på alla sätt positiv husförsäljning! Naturligtvis rekommenderar vi alla som har behov av mäklare att ta kontakt med Svensk Fastighetsförmedling, och om de är lika lyckosamma som oss, så blir de just Andreas som får uppdraget! Läs mer
  • 2018-11-30

Solveig R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Jag har sålt en bostadsrätt i Trollhättan.
    Vi har haft en fantastiskt bra mäklare.
    Mycket kunnig, saklig, och empatisk.
    Vi kunde inte få någon bättre!
    Med vänlig hälsning, Solveig Rämje Läs mer
    2018-12-02 Sofia S svarar Solveig R
    Tack så hjärtligt för den fina rekommendationen =)
  • 2018-11-26

Ivan M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Sofia hjälpte mig att sälja min etta på ett mycket föredömligt och engagerat sätt. Under en tid när marknaden knakade lyckades hon ro affären i hamn med ett slutpris som var till min belåtenhet.
    Jag är väldigt nöjd med Sofias arbete. Läs mer
  • 2018-11-26

Magnus G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Köpt villa. Mäklaren är kunnig och "service minded" vilket gjorde hela upplevelsen smidig och trygg. Läs mer
  • 2018-11-23

Linda E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Vi har sålt ett radhus i Trollhättan.
    Vi blev bemötta på ett bra sätt.
    Vi har fått bra hjälp hela vägen och vi är jättenöjda! Läs mer
    2018-11-23 Sofia S svarar Linda E
    Stort tack till er för de fina orden, vi syns snart igen =)
  • 2018-11-20

Ann-Marie S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Erfaren proffsig och väldigt trevligt bemötande ....bara att lyfta på hatten .....
    Objekt ..radhus Kaggetorpsvägen...

Tack 😁 Läs mer