Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Trollhättan Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

Storgatan 23, 461 30 Trollhättan — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Trollhättan!

Är Trollhättan i Västergötland platsen för ditt drömboende? Här på Svensk fastighetsförmedling har vi mäklare koll på hela kedjan när det gäller bostadsaffären. Förutom villor och bostadsrätter förmedlar vi även kommersiella fastigheter, fritidshus och storhus. Vi finns här och guidar dig genom hela köpet eller försäljningen. Vare sig du behöver hjälp med värdering eller homestaging har vi kompetensen.

Kontakta oss för mer information om du vill bosätta dig här omkring!

Läs vad 135 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

• Bernt J skrev om Sofia Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Allt till belåtenhet och kaffet var gott! Läs mer
  • Thue C skrev om Carl-Johan André en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Lätt att ha med att göra, trevlig och proffitionell. Läs mer
  • Lars G
    Lars G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Vi är mycket nöjda med både Andreas Andersson och Svensk Fastighetsförmedling för en smidig och på alla sätt positiv husförsäljning! Naturligtvis rekommenderar vi alla som har behov av mäklare att ta kontakt med Svensk Fastighetsförmedling, och om de är lika lyckosamma som oss, så blir de just Andreas som får uppdraget! Läs mer
  • Solveig R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Jag har sålt en bostadsrätt i Trollhättan.
    Vi har haft en fantastiskt bra mäklare.
    Mycket kunnig, saklig, och empatisk.
    Vi kunde inte få någon bättre!
    Med vänlig hälsning, Solveig Rämje Läs mer
    2018-12-02 Sofia S svarar Solveig R
    Tack så hjärtligt för den fina rekommendationen =)
    Sofia S gillar detta
  • Ivan M skrev om Sofia Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Sofia hjälpte mig att sälja min etta på ett mycket föredömligt och engagerat sätt. Under en tid när marknaden knakade lyckades hon ro affären i hamn med ett slutpris som var till min belåtenhet.
    Jag är väldigt nöjd med Sofias arbete. Läs mer
  • Magnus G skrev om Lennart Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Köpt villa. Mäklaren är kunnig och "service minded" vilket gjorde hela upplevelsen smidig och trygg. Läs mer
  • Linda E skrev om Sofia Sandflo en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Vi har sålt ett radhus i Trollhättan.
    Vi blev bemötta på ett bra sätt.
    Vi har fått bra hjälp hela vägen och vi är jättenöjda! Läs mer
    2018-11-23 Sofia S svarar Linda E
    Stort tack till er för de fina orden, vi syns snart igen =)
  • Ann-Marie S skrev om Lennart Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Erfaren proffsig och väldigt trevligt bemötande ....bara att lyfta på hatten .....
    Objekt ..radhus Kaggetorpsvägen...

Tack 😁 Läs mer
  • Patrik L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Väl bemött, bra kommunikation, proffsigt. Inget att anmärka på! Läs mer
  • Bengt-Ivan E skrev om Johanna Tell en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Har sält en bostadsrätt.
    Mäklaren var mycket hjälpsam och professionell.
    Det hela gick väldigt snabbt och allt överträffade förväntningarna. Läs mer
  • Benny J skrev om Sofia Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Hej. Sofia har jobbat proffsigt med framtagande av visnings materialet👍Tillsammans med kollegor har de visat stort engagemang , vilket har bidragit till snabb försäljning. Stort tack från Grethe & Benny 🌷🌷🌷 Läs mer
  • Lena O skrev om Lennart Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Vi har sålt vårt radhus.
    Ett mycket fint och proffesionellt bemötande.
    Hoppades få radhuset sålt, det sköttes med stort kunnande.
    Är mycket tacksam för det arbete som mäklarna lade ner för att vi skulle få sålt vårt radhus.
    Kan varmt rekommendera till vänner. Läs mer
  • Ericsson M skrev om Lennart Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Väldigt engagerad mäklare. Bra på att återkomma med information och svar på frågor. Alltid hellre övertydlig än otydlig i information. Läs mer
  • Jonas J
    Jonas J skrev om Lennart Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Sålt 2:a med kök.Har fått ett mycket bra bemötande . Lennart är fötroendeingivade och engagerad.Affären avslutades på ett snabbt och bra sätt. Även medhjälparen Johanna Tell skötte uppdraget perfekt. Läs mer
  • Adam G
    Adam G skrev om Sofia Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Sålde min bostadsrätt och valde Sofia på grund av hennes höga omdömen, så mina förväntningar var höga, men trots det så överträffade hon dem!

Mycket professionellt och trevligt bemötande. Det märktes att hon hade stor erfarenhet och ansträngde sig det lilla extra, så man kände sig trygg genom hela affären. Resultatet blev också över förväntan, och jag tror att det till stor del berodde på Sofia.

Hoppas vi kan ses igen nästa gång det blir dags att sälja! Läs mer
  • Susanne P skrev om Carl-Johan André en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Villa
    Bara posivti
    Hur bra som helst Läs mer
  • Oscar E skrev om Sofia Sandflo en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Jag har sålt mitt hus med hjälp av Sofia Sandflo. Allt sköttes perfekt, inga problem. Rekommenderar starkt att anlita svensk fastighetsförmedling vid er försäljning. Läs mer
  • Hans A skrev om Lennart Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Jag har sålt ett hus. Bemött av mäklaren på ett profitionellt och trevligt sätt. Förväntningarna var att få sålt huset och mäklaren lyckades göra det. Det gick fort och smärtfritt och jag fick bra betalt Läs mer
  • Elizabeth B skrev om Johanna Tell en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Har köpt en bostadsrätt. Tyckte mäklaren var tillmötesgående och ganska påläst.
    Jag fick svar på de flesta av mina frågor.
    Kontrakt skrivning var smidig och vällsköt. Läs mer
  • Michaela B
    Michaela B skrev om Sofia Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Sofia är helt fantastisk!
    Jag sålde min bostadsrätt och valde att enbart vända mig till Sofia, det fanns inte ens en tanke för mig att anlita någon annan. Ett superbra jobb, hon har fixat och trixat för att kunna göra alla parter nöjda. Ett väldigt trevligt bemötande och alltid med leendet på läpparna. Kunde inte vara mer nöjd! Läs mer
  • Gunnar E
    Gunnar E skrev om Lennart Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Vi har sålt en lägenhet och har fått en fantastisk hjälp, mäklarna har alltid varit tillgängliga och hela tiden uppdaterat om vad som hänt.
    Jag är mer än nöjd och kommer anlita samma mäklare nästa gång det är aktuellt Läs mer
  • Sara G skrev om Johanna Tell en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Sålt en bostadsrätt. Blev bra bemött helt genom alla moment.
    Hade egentligen inga förväntningar. Tycker det gick bra och smidigt. Läs mer
  • Kristina S skrev om Sofia Sandflo en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Vi har köpt en bostadsrätt. Lägenhetens storlek var fel i informationen och mäklaren nämnde något om det, men jag tycker att hon kunde ha varit lite tydligare med det, t.ex. gjort en manuell ändring i häftet med lägenhetsbeskrivningen. Men å andra sidan såg vi ju lägenheten, så även om lägenheten var 10 kvm mindre i verkligheten, så gjorde det ingen skillnad i vårt beslut. Mäklaren var väldigt tillmötesgående. Min man kunde inte gå på den första visningen men vi fick en ny visningstid. Dagen före visningen skrev vi och frågade om vi kunde få se biutrymmen också, och mäklaren hade med en assistent på visningen så att vi hade möjlighet att besiktiga övriga utrymmen. Jättebra! Förväntningarna motsvarade verkligheten, vi är jättenöjda. Pga. av en miss från vår banks sida blev budgivningen en rysare. Vi upplevde att mäklaren förstod vår situation, trots att säljaren pressade på för att få ett avslut på budgivningen. Läs mer
    2018-10-04 Sofia S svarar Kristina S
    Jag tackar så hjärtligt för ert betyg =) Nu får ni längta tills ni får nycklarna till er nya fina bostad och så syns vi igen i början på 2019!
  • Karin J skrev om Lennart Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Alltid blivit trevligt och inte minst personligt bemött. Känt fullt förtroende. Informerat sakligt med ändå med glimten i ögat. Rekommendera med det varmaste. Sålde en insatslägenhet för en släkting. Läs mer
  • Hans L
    Hans L skrev om Sofia Sandflo en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Vi är mycket nöjda med Sofias hjälp vid försäljning av vårt kedjehus. Hon är mycket kunnig och svarade alltid snabbt på våra frågor hon är också glad och positiv. Läs mer
  • Shohreh M skrev om Sofia Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Sofia Adolfson är en Tydlig och hjälpsam mäklare . Läs mer
    Sofia A gillar detta
  • Ann-Cristin N skrev om Sofia Sandflo en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Sålt radhus
    Utmärkt bemötande av Sofia Sandflo
    alltid trevlig och tillmötesgående
    Hon har gjort ett mycket bra jobb
    Vi är mer än nöjda med försäljningen Läs mer
    2018-09-24 Sofia S svarar Ann-Cristin N
    Stort tack för de fina orden, ha en riktigt fin höst så syns vi snart igen!! =)
  • Yvonne I skrev om Johanna Tell en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Inläst på objektet och återkopplar med information man önskat. Läs mer
  • Åke S skrev om Sofia Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Toppkvalitet från start till mål. Stort tack till Sofia Adolfsson som skötte det hela på ett alldeles utmärkt sätt👍👍 Läs mer
    Sofia A gillar detta
  • Annika L skrev om Johanna Tell en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Vi har sålt en nyproducerad lägenhet på översta våningen med utsikt över kanalen på det populäraste området i Trollhättan.
    Mäklaren var mycket trevlig, förtroendeingivande och kunnig.
    Eftersom liknande lägenheter har sålts snabbt med många bud och försäljningspriset har varit högt hade vi ganska stora förväntningar. Kändes dock lite oroväckande när det var så många intressenter men få bud och budgivningen gick trögt och ville inte komma igång. Känns som att lägenheten skulle kunnat marknadsförts lite mer från mäklaren som kunde fått intressenterna att verkligen vilja ha just vår lägenhet. Mäklaren lyssnade mycket på intressenterna med och när de blev lite osäkra så upplyste hon dem om att det säkert kommer ut lägenheter som stämmer bättre överens med det dom vill ha. Känns som att hon i det läget skulle få fram fördelarna på just vårt objekt lite bättre.
    Vi är ändå väldigt nöjda med vår mäklare och det kändes tryggt med henne och vi hade kontakt under hela processen och hon svarade oss alltid snabbt när vi hade frågor. Priset kändes också helt ok med tanke på att det var många lägenheter ute just nu och att valet kanske påverkar intressenterna. Läs mer
  • Maria W skrev om Sofia Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Blev bemött på ett professionellt och trevligt sätt. Kändes tryggt genom hela köpet. Läs mer
    Sofia A gillar detta
  • Anna L skrev om Sofia Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Jag har sålt ett hus och jag blev otroligt bra bemöt av Mäklaren. Kände mig trygg genom hela affären och jag kände att hon gjorde allt för att jag skulle känns mig trygg med försäljningen. Jag rekommenderar verkligen Sofia till någon som står inför en försäljning. Läs mer
    Sofia A gillar detta
  • Nanna Christina R skrev om Sofia Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Att ha med Sofia Adolfsson att göra är ett ett stort nöje var gång. Hennes lågmält positiva personlighet går igenom all kontakt. Läs mer
    Sofia A gillar detta
  • Sara G skrev om Sofia Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Jag har sålt en bostadsrätt om 2 rum och kök, 53 kvm. Sofia är förtroendeingivande och man känner sig otroligt trygg med henne. Hennes kunskap och bemötande är imponerande. Hon återkopplar snabbt och håller en hela tiden uppdaterad om vad som händer. Jag ville ha en snabb och smidig försäljning vilket jag fick, samt att mina förväntningar kring slutpriset uppfylldes. Jag är 110% nöjd! Läs mer
    Sofia A gillar detta
  • Gullevi A skrev om Sofia Sandflo en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Bostadsrätt nyproduktion såld

Ett proffsigt bemötande.

Förväntningarna var att få sålt till inflytt och få insatta kostnader tillbaka. Detta uppnåddes till belåtenhet.

Mäklaren har utmärkt koll på helheten samt en god lokal o personkännedom i kommunen. Läs mer
    2018-08-23 Sofia S svarar Gullevi A
    Stort tack för de fina orden =) Önskar er all lycka i ert nya boende!
  • Lisbet L skrev om Johanna Tell en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Har sålt både hus och sommarstuga Mäklaren var väldig hjälpsam och förstående Mäklaren hade vi inte träffat före så hon levde upp för hundra procent. Läs mer
  • Gunilla M skrev om Johanna Tell en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Jag köpte en bostadsrätt på Klintvägen 5A i Trollhättan. Bra och professionellt bemötande hela vägen fram. Trevlig och korrekt. Läs mer
  • Hans A skrev om Sofia Sandflo en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Nu har du lyckats igen!
    Bra jobbat!
    Gullevi & Hans Läs mer
  • Linnéa R
    Linnéa R skrev om Johanna Tell en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Johanna Tell har varit en närvarande, personlig, engagerad, inlyssnande, ambitiös, noggrann och förtroendegivande mäklare som på bästa sätt genom sin förmedling ansvarat försäljningen av den 70 tals villa vi nu ska få göra till vår! Läs mer
  • Kenan I skrev om Sofia Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Sofia Adolfsson hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt på Ångloksgatan i Trollhättan.

Hon är en ytterst skicklig mäklare och är behjälplig under hela processen! Sålde lägenheten för ett pris som var över vår förväntan.

Rekommenderar Sofia varmt! Läs mer
    Sofia A gillar detta
  • Zeinab skrev om Sofia Sandflo en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Hej Sofia, Jag är mycket nöjd med ditt samarbete med mig.
    Hälsningar Zeinab Tirsahar Läs mer
  • Noelia M
    Noelia M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Sofia har varit väldigt tillmötesgående, personlig, engagerad och kunnig. Svarar snabbt och väldigt tillgänglig. Läs mer
    2018-07-12 Sofia S svarar Noelia M
    Stort tack för de fina orden =)
    Sofia S gillar detta
  • Julius S skrev om Johanna Tell en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Kanon bra bemötande! Väldigt proffsig! Och jätte bra försäljning av min lägenhet! Läs mer
    Sofia S gillar detta
  • Henrik S skrev om Johanna Tell en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Köpt hus på landsbygden. Johanna Tell var super från början till slut. Mycket proffsig och trevlig tjej! Läs mer
  • Arian R
    Arian R skrev om Sofia Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Mäklaren gjorde sitt yttersta för att jag skulle vara nöjd. Svarade snabbt när man hade funderingar och alltid lika glad. Uppskattas enormt mycket.
    Tack för en smidig och bra affär.

MVH Arian Rama Läs mer
    Sofia A gillar detta
  • Inga-Lill B skrev om Sofia Sandflo en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Försäljningen av vårt hus har förlöpt på ett mycket positivt sätt. Sofia är mycket kunnig påläst och hjälpsam. Glad och trevlig. Vi fick förtroende direkt för henne. Vi var tveksamma i början till styling, men det har blivit en positiv upplevelse för oss. Allt gick så smidigt styling fotografering och visningar. Allt är mer än vi förväntat oss.Tack Sofia Helena o Sebastian. Läs mer
    Sofia S gillar detta
  • Peter W skrev om Johanna Tell en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Köpte en lägenhet. Blev positivt överraskad. Trevlig, engagerad tillmötesgående, service, lätt att få tag i. Rekommenderas! Läs mer
  • Valeria C skrev om Sofia Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Mycket bra bemötande. Stor tack Läs mer
  • Therése D
    Therése D skrev om Sofia Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Köpte ett hus alldeles själv och Sofia hade ett underbart bemötande och var väldigt hjälpsam. Hon gav ett proffsigt och kunnigt intryck. Jag skulle gärna rekommendera henne vidare. Läs mer
    Sofia A gillar detta
  • Annika L skrev om Sofia Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Mycket proffsig och tillmötesgående mäklare!
    Min man och jag köpte en bostadsrätt på ett område vi tidigare haft en villa och önskade komma tillbaks till. Läs mer

Storgatan 23, 461 30 Trollhättan