Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Trollhättan Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

Storgatan 23, 461 30 Trollhättan — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Trollhättan!

Är Trollhättan i Västergötland platsen för ditt drömboende? Här på Svensk fastighetsförmedling har vi mäklare koll på hela kedjan när det gäller bostadsaffären. Förutom villor och bostadsrätter förmedlar vi även kommersiella fastigheter, fritidshus och storhus. Vi finns här och guidar dig genom hela köpet eller försäljningen. Vare sig du behöver hjälp med värdering eller homestaging har vi kompetensen.

Kontakta oss för mer information om du vill bosätta dig här omkring!

Läs vad 50 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

• Elin L
    Elin L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Som kund är jag jätte nöjd! Sofia Adolfsson hjälpe oss att få sålt våran lägenhet och allt gick bra och Sofia vara alltid lätt att få tag på och svarade på alla frågor vi hade. En mäklare vi varmt rekommenderar och vi kommer välja igen den dagen vi skulle behöva sälja eller köpa i framtiden. Rekomenderar dena fastighetsbyrån till alla! Toppenbetyg! Läs mer
  • skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Vår uppfattning om Sofia Sandflo i Trollhättan, är att hon är påläst och väldigt kunnig inom sitt område som mäklare. Vi är väldigt nöjda med den hjälp vi fått kring det försäljningsuppdrag hon haft ifrån oss. Läs mer
  • Margita J
    Margita J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Trevligt bemötande o anpassade sig efter kundens enskilda önskemål. Vilket gjorde att kontrakt kunde skrivas på lägenheten. Läs mer
  • Pär-Ola B
    Pär-Ola B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Har man frågor som hon ej har svaret på direkt så tar det inte lång tid innan hon grävt fram det. Läs mer
    2018-01-11 Sofia S svarar Pär-Ola B
    Tack så mycket för fin reco =) Vi tycker att det är viktigt med snabb återkoppling!
  • Alice P
    Alice P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Fantastisk mäklare med bra bemötande och god service. Man kände sig väl omhändertagen. Läs mer
    2018-01-11 Sofia S svarar Alice P
    Tack så hjärtligt för din fina Reco, hoppas du trivs ypperligt i din nya bostad =)
  • Stig C
    Stig C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Lennart Johansson har hjälpt oss igenom försäljningen av vår fars radhus på ett kunnigt och förtroendegivande sätt. Vi är fullt ut nöjda med affären. Läs mer
  • Malin J
    Malin J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Värsta mäklaren jag varit med om. Hör inte av sig fast vi lämnat bud. Inga svar på frågor. Vi har både ringt och messat. Skulle aldrig rekommendera detta företag. Nu försöker vi istället få tag i säljaren. Läs mer
    2018-01-11 Sofia S svarar Malin J
    Tråkigt att höra att er upplevelse utav oss inte varit bra. Vi tar till oss detta och tycker att det är otroligt viktigt att återkoppla till våra kunder.
  • Mikaël S
    Mikaël S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Allt perfekt! Let att få information! Läs mer
    2017-12-13 Sofia S svarar Mikaël S
    Tack så hjärtligt!! Snart är det dags för flytt till ert vackra hus =)
  • Oana K
    Oana K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Sofia är väldigt professionell och seriös i sitt arbete. Vi har fått bra hjälp av henne med bl an tips om inredning och detaljer som skulle åtgärdas inför visning för en bättre presentation av fastigheten. Hon har under hela processen informerat oss om alla aspekter som vi som säljare behöver tänka på. Vid själva försälningen har vi inte kommit riktigt överens med köparen och Sofia har varit underbar och löst alla problem!! Vi är väldigt tacksamma för hennes hjälp! Läs mer
    2017-12-11 Sofia S svarar Oana K
    Stort tack Oana för den fina feedbacken, det glädjer mig =)
  • Terese A
    Terese A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Jag tycker mäklaren var väldigt trevlig och tillmötesgående, och gav besked fort.
    Jag har ingenting att anmärka på :) Läs mer
  • Maria O
    Maria O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Sofia Sandflo är kunnig och påläst. Alltid lika tillmötesgående och jag som hussäljare fick hela tiden fortlöpande feedback på händelseförloppet. Jag kan varmt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling. 😃🏡 Läs mer
    2017-12-07 Sofia S svarar Maria O
    Stort tack för den fina rekommendationen Maria =)
  • Lars Ö
    Lars Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Mycket bra handläggare proffessionellt agerande bra förklaringar snabbt agerande med inblandade parter kan inte vara bättre Läs mer
  • Lundqvist B
    Lundqvist B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Perfekt! Kunde inte varit bättre! Vad mer kan man säga? Läs mer
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Sofia har varit en bra mäklare med bra lokalkännedom och härlig passion för att kunna göra sitt bästa för att kunna göra sin kund nöjd. Vi har hela tiden haft bra kontakt och har alltid varit uppdaterade på vad som händer på marknaden! Försäljningen har talat för sig själv! Läs mer
  • Christian C
    Christian C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Bra och väl genomförd insats trots en trögare marknad Läs mer
    2017-12-13 Sofia S svarar Christian C
    Tack så hjärtligt Christian, snart dags att lämna över nycklarna till de nya ägarna =)
  • Bodil S
    Bodil S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Proffsig, snabb, tydlig, inkännande. Läs mer
  • Maria L
    Maria L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Trevligt och hjälpsam då jag var på semester fick jag mycket hjälp!! Läs mer
  • Laith A
    Laith A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Professionellt och smidigt bemötande. Vi fick gå genom allt och alla frpgor blev besvarde av mäklaren. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Susanne H
    Susanne H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Mycket trevligt bemötande! Allt har fungerat perfekt. Lätt att komma i kontakt m mäklaren och har blivit uppdaterade hela tiden. Tack Johanna Thell! Läs mer
  • Anette A
    Anette A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Jag har, från första kontakt, upplevt ett bra & proffsigt bemötande från Sofia S & Johanna. Läs mer
    2017-12-13 Sofia S svarar Anette A
    Stort tack Anette =) Hälsar Johanna och Sofia
  • Peter J
    Peter J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Mycket engagerad, kunnig och trevlig mäklare. Högsta betyg! Läs mer
  • Carl Anders B
    Carl Anders B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Kunnig och lyhörd.
    Bra balans mellan säljare och köpare Läs mer
  • Ola J
    Ola J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    En fantastisk bra och personlig mäklare i Per Kristoffersson på Svensk Fastighetsförmedling.
    Han förklarar varje steg på ett enkelt och förståeligt sätt, bra organiserat och alltid vänligt bemött!!

Stort eloge till er!! Läs mer
  • Andreas H
    Andreas H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Bra mäklare som löste vår försäljning snabbt och smidigt. Läs mer
    2017-12-13 Sofia S svarar Andreas H
    Tack Andreas och hoppas ni trivs toppen i nya huset!
  • Eva-Marie J
    Eva-Marie J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Sofia levde upp till alla förväntningar. Bra förkunskap, hjälpsam. Kom med goda råd, tip och erfarenhet under hela försäljningsprocessen. Jag rekommenderar Sofia med en mycket varm hand vid en försäljning av en fastighet. Läs mer
    2017-12-13 Sofia S svarar Eva-Marie J
    Tackar så hjärtligt för detta och önskar dig all lycka framöver =)
  • Cecilia S
    Cecilia S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Jättebra! Duktig och saklig och serviceinriktad. Läs mer
    2017-12-13 Sofia S svarar Cecilia S
    Stort tack för er fina feedback!
  • Märta B
    Märta B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Sofia Sandflo genomförde hela processen på bästa tänkbara sätt. Professionell, snabb och engagerad Läs mer
    2017-12-13 Sofia S svarar Märta B
    Fantastiskt roligt att få denna fina respons, stort tack =)
  • Marcel B
    Marcel B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Trevlig, kunnig, allt perfekt. Läs mer
  • Maria A
    Maria A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Jag är supernöjd med hela processen från A till Ö. Johanna skötte sig exemplariskt och lyckades överträffa alla förväntningar. Har inget att klaga på och kommer varmt rekommendera henne till andra som ska sälja i Trollhättan.

10 av 10 poäng!! Läs mer
  • Eva B
    Eva B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Mycket bra bemötande och professionellt handläggande av försäljningen! Kände mig trygg som kund. Läs mer
  • Torbjörn L
    Torbjörn L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Försäljningen skedde snabbt, lätt och på ett mycket professionellt sätt. Mäklaren skötte allt och vi säljare behövde inte fundera så mycket.
    Tack så mycket för hjälpen! Läs mer
  • Inger J
    Inger J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Jag sålde en villa som jag bott i tillsammans med delar av min familj. Jag sålde inte bara villan, utan bröt upp för att börja om på annan ort, där en dotter bor. Uppbrottet var jobbigt, trots det. Så många minnen var knutna till mitt gamla hem. Lennart orkade lyssna och stötta. Han var positiv och uppmuntrande. Därför rekommenderar jag honom. Läs mer
  • Sten B
    Sten B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Sofia hjälpte oss att förbereda allt det som behövde göras inför försäljningen av vårt hus.
    Hon stylade, valde kort och text för de annonser som gick ut. Hon mötte kunderna på plats och genomförde försäljningen på ett proffsigt sätt. Med stor charm och kunskap skapade hon trygghet för alla inblandade parter. Bra jobbat Sofia! Läs mer
    2017-12-13 Sofia S svarar Sten B
    Stort tack för detta Sten =) Det glädjer mig att höra.
  • Stellan F
    Stellan F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Bra från början och till slut. Engagerad och mån om kunden. Rekommenderas!! Läs mer
  • Bill  S
    Bill S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Proffisionellt från start till mål, hjälp med allt runtomkring och lite till. Jag kan varm rekommendera Svensk Fastighetsförmedling i Trollhättan till er som tänker sälja. Läs mer
  • Leif J
    Leif J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Utmärkt tillgänglighet.
    Social hög kompetens.
    Kunnig. Läs mer
  • Martin W
    Martin W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Fantastiskt bra bemötande, alltid snabba svar/återkoppling på de frågor som ställdes.
    Noggrann och saklig.

Kanonjobb!!! Läs mer
  • Lisbeth O
    Lisbeth O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Vår husförsäljning genomfördes av Lennart Johansson på ett mycket proffesionellt sätt! Förutom stor kunskap har Lennart en otrolig hög social kompetens och är mycket lätt att samarbeta med.
    Hälsningar Lisbeth och Krister Oscarsson😊 Läs mer
  • Eric B
    Eric B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Gick väldigt enkelt o smidigt. Kunde höra av mig till mäklaren när som o fick snabbt svar. Kanon!! Läs mer
  • Maria H
    Maria H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Trevligt bemötande och bra med konkreta tips för värdehöjning av lägenheten i form av styling och dylikt. Läs mer
  • Regina A
    Regina A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Mycket trevligt och varmt bemötande. Lätt att få svar på egna frågor. Läs mer
  • Gillis M
    Gillis M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Mycket bra bemötande igen av `min` mäklare.
    Proffsig men ändå vänlig.
    Rekomenderas. Läs mer
  • Anders S
    Anders S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Jättenöjd! Professionell och duktig. Läs mer
  • Annalena C
    Annalena C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Mycket bra! Trevlig och mycket hjälpsam! Levde väl upp till våra förväntningar. Läs mer
  • Barbro L
    Barbro L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    det finns absolut inget att anmärka på Läs mer
  • Lovisa A
    Lovisa A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Superbra och proffsig mäklare som gav oss bra resultat! Läs mer
  • Jan L
    Jan L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Hel nöjd!
    Med vissa problem med att tilltänkta köpare inte ville acceptera utgångspriset så med is i magen och med tålamod så fick jag vad jag ville ha och lite till.
    Jag är jättenöjd, proffsig mäklare 😉 Läs mer
  • Evelyn Y
    Evelyn Y skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Jag är jätte nöjd med försäljngen! Läs mer
  • Ida G
    Ida G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan