Johanna Tell
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 21 kunder tycker om Johanna Tell

• 2018-11-06

Har sält en bostadsrätt.
    Mäklaren var mycket hjälpsam och professionell.
    Det hela gick väldigt snabbt och allt överträffade förväntningarna. Läs mer
  • Elizabeth B skrev om Johanna Tell en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

2018-10-07

Har köpt en bostadsrätt. Tyckte mäklaren var tillmötesgående och ganska påläst.
    Jag fick svar på de flesta av mina frågor.
    Kontrakt skrivning var smidig och vällsköt. Läs mer
  • Sara G skrev om Johanna Tell en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

2018-10-03

Sålt en bostadsrätt. Blev bra bemött helt genom alla moment.
    Hade egentligen inga förväntningar. Tycker det gick bra och smidigt. Läs mer
  • Yvonne I skrev om Johanna Tell en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

2018-09-17

Inläst på objektet och återkopplar med information man önskat. Läs mer
  • Annika L skrev om Johanna Tell en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

2018-09-07

Vi har sålt en nyproducerad lägenhet på översta våningen med utsikt över kanalen på det populäraste området i Trollhättan.
    Mäklaren var mycket trevlig, förtroendeingivande och kunnig.
    Eftersom liknande lägenheter har sålts snabbt med många bud och försäljningspriset har varit högt hade vi ganska stora förväntningar. Kändes dock lite oroväckande när det var så många intressenter men få bud och budgivningen gick trögt och ville inte komma igång. Känns som att lägenheten skulle kunnat marknadsförts lite mer från mäklaren som kunde fått intressenterna att verkligen vilja ha just vår lägenhet. Mäklaren lyssnade mycket på intressenterna med och när de blev lite osäkra så upplyste hon dem om att det säkert kommer ut lägenheter som stämmer bättre överens med det dom vill ha. Känns som att hon i det läget skulle få fram fördelarna på just vårt objekt lite bättre.
    Vi är ändå väldigt nöjda med vår mäklare och det kändes tryggt med henne och vi hade kontakt under hela processen och hon svarade oss alltid snabbt när vi hade frågor. Priset kändes också helt ok med tanke på att det var många lägenheter ute just nu och att valet kanske påverkar intressenterna. Läs mer
  • Lisbet L skrev om Johanna Tell en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

2018-08-17

Har sålt både hus och sommarstuga Mäklaren var väldig hjälpsam och förstående Mäklaren hade vi inte träffat före så hon levde upp för hundra procent. Läs mer
  • Gunilla M skrev om Johanna Tell en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

2018-08-14

Jag köpte en bostadsrätt på Klintvägen 5A i Trollhättan. Bra och professionellt bemötande hela vägen fram. Trevlig och korrekt. Läs mer
  • Linnéa R
    Linnéa R skrev om Johanna Tell en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

2018-08-04

Johanna Tell har varit en närvarande, personlig, engagerad, inlyssnande, ambitiös, noggrann och förtroendegivande mäklare som på bästa sätt genom sin förmedling ansvarat försäljningen av den 70 tals villa vi nu ska få göra till vår! Läs mer
  • Julius S skrev om Johanna Tell en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

2018-07-12

Kanon bra bemötande! Väldigt proffsig! Och jätte bra försäljning av min lägenhet! Läs mer
    Sofia S gillar detta
  • Henrik S skrev om Johanna Tell en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

2018-07-08

Köpt hus på landsbygden. Johanna Tell var super från början till slut. Mycket proffsig och trevlig tjej! Läs mer
    Sofia S gillar detta

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan