Sofia Adolfsson
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 41 kunder tycker om Sofia Adolfsson

• Rebecca M skrev om Sofia Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

2019-02-15

Sålde väldigt motvilligt min villa pga separation och mäklaren har från start varit fantastiskt professionell. Tillmötesgående, supportande och proffsig - levde över förväntan upp till mina förväntningar. Jag rekommenderar Sofia till alla som går i tankar att sälja sin bostad. Läs mer
    Sofia A gillar detta
  • Ylva Ulrica Maria J skrev om Sofia Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

2019-02-12

Vi har sålt en villa i Trollhättan. Vi fick genast stort förtroende för Sofia Adolfsson och vi anser att hon uppfattas som mycket professionell och kompetent. Hon har även varit mycket tillgänglig och lätt att få kontakt med. Vi kan varmt rekommendera henne till andra. Läs mer
    Sofia A gillar detta
  • Ingela N skrev om Sofia Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

2019-01-20

Jag är mycket nöjd med den hjälp och det bemötande som Sofia Adolfsson har gett mig. Ingenting har varit krångligt och Sofia har alltid återkopplat snabbt när jag har sökt henne. Läs mer
    Sofia A gillar detta
  • Jessica A skrev om Sofia Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

2019-01-05

Duktig, trevlig och omtänksam😊 Läs mer
    Sofia A gillar detta
  • Casper J skrev om Sofia Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

2018-12-19

Bra mäklare inget att påpeka, nöjd kund! Läs mer
  • Bernt J skrev om Sofia Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

2018-12-12

Allt till belåtenhet och kaffet var gott! Läs mer
  • Ivan M skrev om Sofia Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

2018-11-26

Sofia hjälpte mig att sälja min etta på ett mycket föredömligt och engagerat sätt. Under en tid när marknaden knakade lyckades hon ro affären i hamn med ett slutpris som var till min belåtenhet.
    Jag är väldigt nöjd med Sofias arbete. Läs mer
  • Benny J skrev om Sofia Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

2018-11-04

Hej. Sofia har jobbat proffsigt med framtagande av visnings materialet👍Tillsammans med kollegor har de visat stort engagemang , vilket har bidragit till snabb försäljning. Stort tack från Grethe & Benny 🌷🌷🌷 Läs mer
  • Adam G
    Adam G skrev om Sofia Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

2018-10-19

Sålde min bostadsrätt och valde Sofia på grund av hennes höga omdömen, så mina förväntningar var höga, men trots det så överträffade hon dem!

Mycket professionellt och trevligt bemötande. Det märktes att hon hade stor erfarenhet och ansträngde sig det lilla extra, så man kände sig trygg genom hela affären. Resultatet blev också över förväntan, och jag tror att det till stor del berodde på Sofia.

Hoppas vi kan ses igen nästa gång det blir dags att sälja! Läs mer
  • Michaela B
    Michaela B skrev om Sofia Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

2018-10-06

Sofia är helt fantastisk!
    Jag sålde min bostadsrätt och valde att enbart vända mig till Sofia, det fanns inte ens en tanke för mig att anlita någon annan. Ett superbra jobb, hon har fixat och trixat för att kunna göra alla parter nöjda. Ett väldigt trevligt bemötande och alltid med leendet på läpparna. Kunde inte vara mer nöjd! Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

Sofia Adolfsson