Sofia Sandflo
Registrerad mäklare sedan 2006
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 28 kunder tycker om Sofia Sandflo

• Vi har sålt ett radhus i Trollhättan.
    Vi blev bemötta på ett bra sätt.
    Vi har fått bra hjälp hela vägen och vi är jättenöjda! Läs mer
    2018-11-23 Sofia S svarar Linda E
    Stort tack till er för de fina orden, vi syns snart igen =)
  • Jag har sålt mitt hus med hjälp av Sofia Sandflo. Allt sköttes perfekt, inga problem. Rekommenderar starkt att anlita svensk fastighetsförmedling vid er försäljning. Läs mer
  • Vi har köpt en bostadsrätt. Lägenhetens storlek var fel i informationen och mäklaren nämnde något om det, men jag tycker att hon kunde ha varit lite tydligare med det, t.ex. gjort en manuell ändring i häftet med lägenhetsbeskrivningen. Men å andra sidan såg vi ju lägenheten, så även om lägenheten var 10 kvm mindre i verkligheten, så gjorde det ingen skillnad i vårt beslut. Mäklaren var väldigt tillmötesgående. Min man kunde inte gå på den första visningen men vi fick en ny visningstid. Dagen före visningen skrev vi och frågade om vi kunde få se biutrymmen också, och mäklaren hade med en assistent på visningen så att vi hade möjlighet att besiktiga övriga utrymmen. Jättebra! Förväntningarna motsvarade verkligheten, vi är jättenöjda. Pga. av en miss från vår banks sida blev budgivningen en rysare. Vi upplevde att mäklaren förstod vår situation, trots att säljaren pressade på för att få ett avslut på budgivningen. Läs mer
    2018-10-04 Sofia S svarar Kristina S
    Jag tackar så hjärtligt för ert betyg =) Nu får ni längta tills ni får nycklarna till er nya fina bostad och så syns vi igen i början på 2019!
  • Hans L
    Vi är mycket nöjda med Sofias hjälp vid försäljning av vårt kedjehus. Hon är mycket kunnig och svarade alltid snabbt på våra frågor hon är också glad och positiv. Läs mer
  • Sålt radhus
    Utmärkt bemötande av Sofia Sandflo
    alltid trevlig och tillmötesgående
    Hon har gjort ett mycket bra jobb
    Vi är mer än nöjda med försäljningen Läs mer
    2018-09-24 Sofia S svarar Ann-Cristin N
    Stort tack för de fina orden, ha en riktigt fin höst så syns vi snart igen!! =)
  • Bostadsrätt nyproduktion såld

Ett proffsigt bemötande.

Förväntningarna var att få sålt till inflytt och få insatta kostnader tillbaka. Detta uppnåddes till belåtenhet.

Mäklaren har utmärkt koll på helheten samt en god lokal o personkännedom i kommunen. Läs mer
    2018-08-23 Sofia S svarar Gullevi A
    Stort tack för de fina orden =) Önskar er all lycka i ert nya boende!
  • Nu har du lyckats igen!
    Bra jobbat!
    Gullevi & Hans Läs mer
  • Hej Sofia, Jag är mycket nöjd med ditt samarbete med mig.
    Hälsningar Zeinab Tirsahar Läs mer
  • Försäljningen av vårt hus har förlöpt på ett mycket positivt sätt. Sofia är mycket kunnig påläst och hjälpsam. Glad och trevlig. Vi fick förtroende direkt för henne. Vi var tveksamma i början till styling, men det har blivit en positiv upplevelse för oss. Allt gick så smidigt styling fotografering och visningar. Allt är mer än vi förväntat oss.Tack Sofia Helena o Sebastian. Läs mer
    Sofia S gillar detta
  • Stefan S
    Sofia var toppen, bra återkoppling och kom till ett otroligt snabbt och bra avslut på affären. Visning söndag och papper skrivna på torsdagen. Läs mer
    2018-06-09 Sofia S svarar Stefan S
    Stort tack för din feedback =))

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

Sofia Adolfsson