Andreas Andersson
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-03 - 2020-02

Läs vad 6 Läs vad Andreas Andersson

• Karin J köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

2020-02-09

Sylte
    Köpte en lägenhet. Mäklaren var lite tillbakadragen på visningen vilket jag uppskattar då jag inte gillar när säljare är för påflugna. Proffsigt och vänligt bemötande genom hela köp-processen. Läs mer
  • Magnus L sålde sitt hus med hjälp av Andreas Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

2020-02-07

Skoftebyn
    Andreas ansvarade för försäljningen av mitt hus. Andreas gjorde ett fantastiskt arbete med detta.
    Kan bara ge toppbetyg till Andreas och Svensk Fastighetsförmedling i Trollhättan Läs mer
  • Charlotte B köpte sin bostad med hjälp av Andreas Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

2020-02-07

Trollhättan
    Vi köpte 4,2 obebyggd mark och fick hjälp med att bla skriva köpekontrakten.

Vi blev väl bemötta Läs mer
  • Mattias H skrev om Andreas Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

2019-09-02

Jag och min sambo har köpt ett radhus via er på svensk fastighetsförmedling i trollhättan, och mäklare Andreas Andersson.

Mäklaren skötte visning, kontakt mellan oss och säljaren samt kontraktskrivning på ett exemplariskt sätt. Vi fick snabbt svar på alla våra frågor och funderingar gällande bostaden.

Toppbetyg till mäklaren! ⭐⭐⭐⭐⭐ Läs mer
  • Peter H sålde sitt hus med hjälp av Andreas Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

2019-06-30

Trollhättan
    Vi har köpt ett hus.
    Andreas har skött allting väldigt bra, han var tillmötesgående och har på ett proffsigt sätt svarat på de frågor vi har haft.
    Andreas har överträffat våra förväntningar vid detta husköp.
    Vi är jättenöjda med hans insats Läs mer
    Sofia S gillar detta
  • Lars G
    Lars G skrev om Andreas Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

2018-12-04

Vi är mycket nöjda med både Andreas Andersson och Svensk Fastighetsförmedling för en smidig och på alla sätt positiv husförsäljning! Naturligtvis rekommenderar vi alla som har behov av mäklare att ta kontakt med Svensk Fastighetsförmedling, och om de är lika lyckosamma som oss, så blir de just Andreas som får uppdraget! Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

Sofia Adolfsson