Emelie Lindblom

Emelie Lindblom

Emelie Lindblom är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

Emelie Lindblom har varit registrerad mäklare sedan 2018-12. Emelie Lindblom har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-04 och har fått 120 omdömen med ett betyg på 4.8. Emelie Lindblom har haft 1 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

120 omdömen om Emelie Lindblom

Sedan starten hos Reco 2019
Matthias H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Lindblom en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
Innovatum Södra

Emelie är mycket vänlig och svarade tillsammans med sin partner Lennart på alla våra många frågor mycket tålmodigt och precist. Vi är också tacksamma för Emelies utmärkta engelska - som är till stor hjälp för oss i alla avtalsfrågor.

Raca P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Lindblom en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
Centralt

Emile kan man rekommendera till andra Väldigt bra mäklare

Jennifer R
Skogshöjden

Superbra mäklare! Vi har haft Emelie tidigare och kan varmt rekommendera henne. Så genuin och go och lyssnar verkligen på kunden. Bästa mäklaren 👌🏼

Henrik N
Skogshöjden

Då vi haft Emelie tidigare va det en självklarhet att anlita henne i våran försäljning av bostaden. Alltid proffsig , noggrann och med uppdateringar om allt runt omkring försäljningen. Jag rekommenderar att man kontaktar Emelie när man går bostadstankar.

Henrik N
Köpte sitt hus med hjälp av Emelie Lindblom en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
Trollhättan

Otroligt proffsig och hela tiden grym på att ge uppdaterad information kring husaffären, och tillgänglig i princip dygnet runt. Vi har haft Emelie tidigare i husaffärer och det va en självklarhet att ha med henne även i denna husaffären.

Sara T
Källstorp

Vi har känt oss väldigt trygga och vi är mer än nöjda med Emelie. Vi har blivit fantastiskt bemötta och under hela processen har Emelie varit behjälplig oavsett vad det har gällt.

Antti S
Källstorp

Jag hade kontakt med Emelie i rollen som köpare. Bemötande och hantering av hela affären sköttes jättebra.

Eligijus B
Centralt

Jätte trevlig och hjälpsam. Svarade på alla frågor med kompetens.

Karl Erik J
Björndalen

Tryggt och personligt bemötande. Proffsig i sin yrkesroll. Uppfyllde våra förväntningar, bra information, snabb återkoppling. Vi är mycket nöjda och kommer att rekommendera henne till vänner och bekanta.

Mats A
Sålde sitt hus med hjälp av Emelie Lindblom en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
Trollhättan

Emelie var alltid tillgänglig och beaktade våra synpunkter. Hon hade ibland svårt att vara konkret kring frågor om marknadsutveckling och därmed kunna ge konkreta råd. Dock, fick vi en snabb försäljningsprocess vilket var uppskattat. Emelie gjorde sammanfattningsvis en bra jobb för oss. Vi är nöjda.