Johanna Tell
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-06 - 2020-05

Läs vad 41 Läs vad Johanna Tell

• Jesper L sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Tell en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

2020-02-12

2:a
    Centralt
    Johanna hjälpte mig att sälja min bostadsrätt. Jag blev bra bemött och hon fick hela försäljningsprocessen att kännas väldigt lättsam. Hon ställde alltid upp med extra visningar om det fanns spekulanter som ville ha det. Kan bara tacka för en smidig affär. 5/5! Läs mer
  • Cecilia Ö
    Cecilia Ö sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Tell en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

2020-02-10

3:a
    Stavre
    Vi sålde vår bostadsrätt. Johanna var otroligt proffsig, kunnig och lyhörd för våra önskemål. Gjorde allt hon kunde för att underlätta försäljningen för oss, lätt att få tag på och kommunicera med. Levererade utöver våra förväntningar (gick till lekplatsen med vår lilla grabb en stund under stylingen för att avlasta lite -
    WOW) och hon kommer definitivt få mäkla även våra framtida objekt. Hon levererade de försäljningssiffror vi knappt vågade hoppas på.
    Kort och gott en fantastisk mäklare. Läs mer
  • Ieman Markos S köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Tell en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

2020-02-09

Sylte
    Hej!
    Jag har köpt bostadrätt.. och
    Ni har trevligt personal. Favorit .. Johanna Tell är bäst..⚘💕💕 Läs mer
  • Mikael S sålde sitt hus med hjälp av Johanna Tell en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

2020-02-09

Trollhättan
    Hej har tidigare utvärderat Johanna och min utvärdering är utmärkt skött i alla avseenden Läs mer
  • Mustafa A sålde sitt hus med hjälp av Johanna Tell en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

2020-02-08

Trollhättan
    Jag har värderat vårt radhus 2016 och sålde den 2019 och köpt en villa ochvdet var självklart Johanna som var i tankarna att värdera.hon är super trevlig tjej,hjälpsam genom att ge tips och råd,lätt och nå henne alt hon gör av sig om hon är upptagen.
    Alla vår förväntningar blev gjorda och vi hade kontakt med varann steg för steg.
    Kommer alltid att samarbeta med er och kommer alltid att rekommendera er för alla jag känner som vill köpa eller sälja. Läs mer
  • Sara P köpte sitt hus med hjälp av Johanna Tell en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

Trollhättan
    Helt ok i blörjan, när papperna var skriva och alla problem började fick man ej den hjälpen man behövde.
    Mycket dolda fel som man bör få hjälp med! Mycket pengar man betlat för så mycket problem!! Läs mer
  • Gunilla J skrev om Johanna Tell en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

2020-02-07

Jag har köpt ett hus och i samband med det även sålt en bostadsrätt. Jag har fått ställa alla ”dumma” frågor jag haft och alltid fått ett tydligt och hjälpsamt svar. Kände/känner mig mycket väl mottagen, Johanna svarar alltid glatt och trevligt. Har hon inte haft möjlighet att svara så har hon sett till så jag fått hjälp av någon annan eller själv hört av sig senare. Toppbetyg från mig!! Läs mer
  • Margareta A
    Margareta A sålde sitt hus med hjälp av Johanna Tell en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

Sjuntorp
    Då jag sålde mitt och min avlidnes makes hus fick jag fantastisk hjälp av Johanna med allt som behövdes. Allt från det lilla så som fixa fint inför fotografering och visning till det stora som till exempel ekonomisk information, papper och deklaration. Johanna var lätt att nå, kunnig, förtroendeingivande och trevlig. Läs mer
  • Anders O köpte sitt hus med hjälp av Johanna Tell en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

Trollhättan
    Vi köpte vår villa med hjälp av Johanna. Hon lotsade oss på ett mycket bra sätt genom hela affären och hjälpte oss på alla sätt. Jag kan verkligen rekommendera henne. Läs mer
  • Agnetha D sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Tell en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

4:a
    Strömslund
    Mycket proffsig trevlig och kunnig mäklare! Gjorde ett mycket bra jobb vid försäljning av två lägenheter Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

Sofia Adolfsson