Johanna Tell

Johanna Tell

Johanna Tell är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

Johanna Tell har varit registrerad mäklare sedan 2016-04. Johanna Tell har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-06 och har fått 95 omdömen med ett betyg på 4.9. Johanna Tell har haft 41 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 95 Läs vad Johanna Tell

• 2021-09-04
    Professionell och personlig!
    Johanna gjorde ett utmärkt jobb genom hela processen och såg till att vi var väl införstådda vad gäller allt som hör till en försäljning (och tidigare köp). Svarar snabbt när vi kontaktade henne och fick oss att känna oss trygga. Kan varmt rekommendera Johanna!
  • 2021-09-04
    Johanna did an excellent job with the sale of my apartment. She was very helpful in answering any questions that I had and always responded in a timely manner. The whole process was very smooth from start to finish and met all of my expectations. I would highly recommend Johanna as your as your broker and I look forward to using her as an agent next time I sell a property.
  • 2021-09-02
    Lägenheten var svårsåld men efter bra arbete blev den såld tilslut och är väldigt nöjd. Tack för hjälpen 😀
  • 2021-08-27
    Johanna är en jättetrevlig och bra mäklare. Hon var snabb att få saker gjorda och att informera.
    Det enda som gör att hon inte får en 5a i betyg är att intresset för vår bostad inte blev så stort som vi hoppats och förväntat oss. Kändes som att det kunde gjorts bättre.
    Men vi fick bostaden såld till ett bud som vi var nöjda med.
  • 2021-08-14
    Johanna är en professionell mäklare som, från början, bemött oss trevligt samt hjälpt oss på alla möjliga sätt. Allt har gått snabbt och smidigt och det har varit en rolig upplevelse att köpa lägenheten med hjälp av Johanna.
  • 2021-07-29
    väldigt trevlig, serviceinriktad och noggrann.
    Bra uppföljning och flöde ända till slutet , vid kontraktsskrivningen, då jag inte upplever hur betalning/handpenningen skulle gå till, efter det att vi skrev kontraktet blev det helt tyst. lite förvånad ang det då kommunikation har varit både tydlig på alla sätt fram till dess.
    Gillar inte känslan av att nu blev det sålt check på den - mycket info till köparna men inte till mig... hade nog förväntat mig ett samtal /mail efter sittningen att nu sker det här xxxx speciellt som du gick på semester. kort svar när jag skickade bank konto - kunde haft med den delen om vad som händer nu. Jag är inte så van vid husförsäljning och detaljerna och är en kund som vill ha koll, även om det är gott om tid till överlåtelsen är det en viktigt del för mig som inte är van . skulle uppskattat det
    Kanske lite mycket innan semestern ? men det skall inte påverka kunden...
  • 2021-07-29
    Lätt att ha att göra med, svarade snabbt både på sms och telefon vid frågor.
  • 2021-07-28
    Johanna är proffsig och mycket serviceinriktad och hjälpsam. Snabb med svar och alltid lika glad och vänlig. Ett nöje att ha med Johanna att göra, allt kändes enkelt och okomplicerat. Rekommenderar Johanna varmt!
    Annika N / Vid försäljning av min mammas lägenhet
  • 2021-07-22
    Johanna är en pärla, hon har bra bemötande och har gett svar på alla våra frågar! Jag rekommenderar att man ska anlita Johanna som mäklare!
  • 2021-07-04
    Vi blev väldigt bra bemötta och Johanna levde väl upp till våra förväntningar. Hon gjorde ett fantastiskt bra jobb !