Läs vad 61 Läs vad Johanna Tell

• 2021-01-26
    Så otroligt proffsig men samtidigt blir hela upplevelsen personlig och väldigt bra. Johanna lägger verkligen all tid på att göra allt för försäljningen ska gå igenom och otroligt positiv som smittar av sig, oavsett situation.
    Harisa B
    • 59.5 m²
    • Trollhättan
    sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Tell en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
  • 2020-12-17
    Kunnig trevlig bra kontakt vid budgivningen
    Stina Maria G
    • 51.0 m²
    • Kanaltorget
    köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Tell en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
  • 2020-12-17
    Försäljning av bostadsrätt
    Johanna har ett otroligt proffsigt bemötande. Hon har också varit duktig på att hålla kontakten med mej som säljare.
    Carina S
    • 51.0 m²
    • Kanaltorget
  • 2020-12-08
    Jag och min sambo är så otroligt nöjda med Johanna som mäklare! Vi köpte vårt allra första gemensamma hem (en villa) och har känt oss så trygga och omhändertagna genom hela processen. Johanna är trevlig, har koll på all info och vi kände aldrig att vi störde eller var jobbiga trots våra tusentals frågor. Snabba svar och tydlig info om vart i processen vi befann oss, hela tiden.
    Vi kommer att rekommendera Johanna till alla vi känner :)
    Caroline S
    • 94.0 m²
    • Trollhättan
    köpte sitt hus med hjälp av Johanna Tell en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
  • 2020-12-08
    Johanna har varit behjälplig att sälja mina föräldrars villa, ett hus där de har bott i 55 år. Hon har varit ett mycket gott stöd både för mina föräldrar och för mig som ansvarig dotter genom hela processen. Hennes bemötande har hela tiden varit professionellt och hon har en mycket god förmåga att känna in olika situationer och förmedla värme och empati när så krävs.
    Johanna har helt klart uppfyllt våra förväntningar och vi kan varmt rekommendera henne.
    Eva O
    • 94.0 m²
    • Trollhättan
    sålde sitt hus med hjälp av Johanna Tell en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
  • 2020-11-22
    Sålt fastighet med stort renoveringsbehov efter avlidna anhöriga.
    Fick ett mycket sakligt och kunnigt bemötande av
    min mäklare som ingav stort förtroende och utstrålade mycket energi och engagemang i yrkesrollen.
    Mina förväntningar var att försäljningen skulle gå
    snabbt för att få avsluta ett dödsbo vilket mäklaren genomförde med otrolig yrkesskicklighet och effektivitet. Resultatet har
    mer än väl levt upp till förväntningarna.
    En mycket lättsam, trygg och professionell mäklarkontakt utan krångligheter.
    Ellen L
    • 128.0 m²
    • Västra Tunhem
  • 2020-11-20
    Hjälpsam, bra attityd och hög service
    Christoffer F
    • 5:a
    • 120.0 m²
    • Hälltorp
  • 2020-10-24
    Bra mäklare som tar sig tid och är tillgänglig
    Maria Z
    • 1:a
    • 39.5 m²
    • Götalunden
  • 2020-10-03
    Trevlig och social på alla sätt. Hjälpsam vid alla frågor som vi hade. 👍
    Robert S
    • 116.0 m²
  • 2020-10-03
    Johanna har förmedlat en lägenhet till mig. Hon har varit mycket bra att kommunicera med och bemött mig på ett trevligt sätt. Hon är duktig, snabb och effektiv. Processen har hittills gått väldigt smidigt. Jag kan varmt rekommendera henne.
    Rose-Marie Nord
    Rose-marie N