Johanna Tell

Johanna Tell

Johanna Tell är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

och har varit registrerad mäklare sedan 2016. Johanna Tell har varit aktiv på Reco.se sedan 2017 och har fått 44 omdömen sedan 2017-06-20. Johanna Tell har haft 27 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-09 - 2020-08

44 omdömen om Johanna Tell

• Köpt bostad på Bergkullevägen. Mäklaren var trevlig och förtroendeingivande på visningen och förklarade tydligt vad som gällde när kontrakt skrevs. Hon levde upp till mina förväntningar då jag kände att hon skötte processen på ett bra sätt.
    Anna G köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Tell en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    • 65.5 m²
    2020-08-24
  • Johanna gjorde helt igenom ett bra jobb.
    Nils N sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Tell en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    • 51.5 m²
    • Götalunden
    2020-08-24
  • Har sålt en tvårumslägenhet och hemtrevligt bemött av Johanna som var en glad positiv tjej som lyssnar och ger God information. Kan gärna rekommendera henne. Ett stort tack till henne för ett bra jobb.🌹
    Linda J sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Tell en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    • 65.5 m²
    2020-08-24
  • Johanna hjälpte mig att sälja min bostadsrätt. Jag blev bra bemött och hon fick hela försäljningsprocessen att kännas väldigt lättsam. Hon ställde alltid upp med extra visningar om det fanns spekulanter som ville ha det. Kan bara tacka för en smidig affär. 5/5!
    Jesper L sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Tell en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    2020-02-12
    • 53.5 m²
    • Centralt
    2020-02-12
  • Vi sålde vår bostadsrätt. Johanna var otroligt proffsig, kunnig och lyhörd för våra önskemål. Gjorde allt hon kunde för att underlätta försäljningen för oss, lätt att få tag på och kommunicera med. Levererade utöver våra förväntningar (gick till lekplatsen med vår lilla grabb en stund under stylingen för att avlasta lite - WOW) och hon kommer definitivt få mäkla även våra framtida objekt. Hon levererade de försäljningssiffror vi knappt vågade hoppas på. Kort och gott en fantastisk mäklare.
    Cecilia Ö
    Cecilia Ö sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Tell en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    2020-02-10
    • 3:a
    • 77.0 m²
    • Stavre
    2020-02-10
  • Hej! Jag har köpt bostadrätt.. och Ni har trevligt personal. Favorit .. Johanna Tell är bäst..⚘💕💕
    Ieman Markos S köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Tell en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    • 1:a
    • 39.0 m²
    2020-02-09
  • Hej har tidigare utvärderat Johanna och min utvärdering är utmärkt skött i alla avseenden
    Mikael S sålde sitt hus med hjälp av Johanna Tell en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    • 154.0 m²
    2020-02-09
  • Jag har värderat vårt radhus 2016 och sålde den 2019 och köpt en villa ochvdet var självklart Johanna som var i tankarna att värdera.hon är super trevlig tjej,hjälpsam genom att ge tips och råd,lätt och nå henne alt hon gör av sig om hon är upptagen. Alla vår förväntningar blev gjorda och vi hade kontakt med varann steg för steg. Kommer alltid att samarbeta med er och kommer alltid att rekommendera er för alla jag känner som vill köpa eller sälja.
    Mustafa A sålde sitt hus med hjälp av Johanna Tell en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    2020-02-08
    • 116.0 m²
    2020-02-08
  • Helt ok i blörjan, när papperna var skriva och alla problem började fick man ej den hjälpen man behövde. Mycket dolda fel som man bör få hjälp med! Mycket pengar man betlat för så mycket problem!!
    Sara P köpte sitt hus med hjälp av Johanna Tell en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    • 108.0 m²
    2020-02-07
  • Jag har köpt ett hus och i samband med det även sålt en bostadsrätt. Jag har fått ställa alla ”dumma” frågor jag haft och alltid fått ett tydligt och hjälpsamt svar. Kände/känner mig mycket väl mottagen, Johanna svarar alltid glatt och trevligt. Har hon inte haft möjlighet att svara så har hon sett till så jag fått hjälp av någon annan eller själv hört av sig senare. Toppbetyg från mig!!
    Gunilla J skrev om Johanna Tell en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan