Louise Sundberg är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

Louise Sundberg har varit registrerad mäklare sedan 2021-06. Louise Sundberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-08 och har fått 4 omdömen med ett betyg på 5.0. Louise Sundberg har haft 3 försäljningar sen 2021-07 och har tillfrågat 83% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-07 - 2021-08

Läs vad 4 Läs vad Louise Sundberg

• köpte sin lägenhet med hjälp av Louise Sundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    • Tingvalla
    2021-09-13
    Jag fick ett trevligt bemötande. Jag hade inga förväntningar eftersom det var mitt första möte med mäklare men min känsla var att hon var hjälpsam och kunnig.
    • Tingvalla
    2021-08-27
    Tycker hon skötte allt bra och var noga med att informera och framföra under processen
    Stort tack för en fin rekommendation. Jag hoppas ni kommer trivas i det nya boendet, och bästa området :)
    Vi ses snart igen!
    • Grevsågen
    2021-08-25
    Jag blev trevligt bemött av Louise, som på visningen gav mig rum att få kolla runt för mig själv i lugn och ro, men flika in med bra och intressant input. Var det något som var oklart om lägenheten tog hon reda på det och återkom med svar snabbt. Hon hörde av sig efterhand och såg till att jag kände mig uppdaterade utan några oklarheter. Ett trevligt och smidigt genomförande rakt igenom.
    Tusen tack för en fin rekommendation!
    Önskar dig ett stort lycka till med ditt nya boende, vi ses snart igen.
    Louise Sundberg
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Louise Sundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    • Grevsågen
    2021-08-25
    Vi är belåtna och mycket nöjda med Louice Sundbergs insats 😀
    Tack för dom fina orden och så roligt att ni är nöjda med eran försäljning!
    Vi ses snart igen :)