Svensk Fastighetsförmedling Trosa

Svensk Fastighetsförmedling Trosa

• Badge2022
Ring 0156-260 20 Dela

Välkommen till Världens Ände, eller sommaridyllen, Trosa! Här kan du promenera längs Trosaån bland låga trähus och njuta av att vara i en härlig småstad, bara en dryg timme från Stockholm. Även andra årstider finns det mycket att göra här; åk en tur med Blå Tåget, se runstenar och fornlämningar eller åk skidor i Trosabacken....

113 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Trosa

Irene H
Trosa

bra, proffsigt och lugnt och sakligt. Irene

Ann-Krisin L
Centralt

Fick be om skriftlig information som dödsbodelägare vilket borde varit självklart. Jag har lämnat en fullmakt till en annan dödsbodelägar

Rolf A
Trosa

Det var helt okej / snabb respons och svar

Stefan S
Centralt

Mäklaren gjorde en korrekt bedömning av marknadspriset för lägenheten, krävde ett rimligt arvode och gjorde ett bra arbete vid försäljningen. Fungerade bra vid alla kontakter med oss som säljare och de som var intresserade av att titta och köpa. Vi hade trevligt tillsammans!

Ann L
Centralt

Bra bemötande. Vi hoppades lägenheten skulle säljas snabbt Och affärerna gick fort med få visningar

Anne G
Trosa

Jag tycker det är jobbigt att behöva svara på flera typ likadana enkäter och dylikt.

Kerstin Elisabet J
Västerljung

Trevlig och omtänksamt bemötande, försökt att hitta lösningar i dessa tider, när marknaden är som den är.

Patrik S
Vagnhärad

Fantastiskt kunniga och trevliga mäklare med ett sjukt driv och enorm känsla för service. Kan inte rekommendera mer!

Kerstin Elisabet J
Trosa

Trevlig bemötande, kunnig personal, kunde se möjligheterna i huset, även vid köpet av Byggvägen 5c.

Kerstin Birgitta K
Västerljung

Ett tack till Anna-Karin som är en så duktig och trevlig mäklare!

Caroline L
Vagnhärad

Mycket trevlig å hjälpsam mäklare. Väldigt nöjd

Rolf W
Tystberga

Jag har generellt positiva omdömen av både mäklaren och kontorspersonlen. Allt som jag önskade fick jag tillgodosett Rekommenderar Carina som en toppen mäklare.

Gudrun R
Tomtaklint

Trevligt bemötande och bra information

Paulina J
Trosa

Varmt och trevligt bemötande. Ordningssam och tydlig.

Lia M
Trosa

Carina är en toppen mäklare kunde inte ha fått en bättre. Mycket kunnig och hälpsam på alla sätt. Rekommenderas starkt.

Pia H
Köpte sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Trosa
Åda

Det var en possitiv upplevelse Anna-Karin var väldigt trevlig, proffesionell och kunnig om fastigheten. Allt gick smidigt.

Lena Y
Trosa

Mkt gott samarbete o duktig uppmärksam mäklare

Tony Matias T
Trosa

Bra bemötande Mäklaren levde upp till mina förväntningar Jag tycker att Carina vet vad hon gör, väldigt professionell.

Agneta J
Trosa

Fint bemötande ! Påläst och trevlig mäklare ! Carina får högsta betyg av oss !

Filip J
Vagnhärad

Supernöjd, Carina var kanon under hela affären lugn och hjälpsam! Tack för en smidig och bra försäljning!

Bea Ö
Vagnhärad

Allt var superbra. Carina var tydlig med hur allt skulle gå till. Kan varmt rekommendera.

Natalie B
Vagnhärad

Fantastiskt bemötande av Carina. Proffesionellt, och informativt på visning. Tydlig kontakt efteråt. Otroligt nöjd!

Regina H
Trosa

god kontakt, erfarenhet, god service för båda säljaren och köparen

Linn E
Trosa

Diffus process och långsam. Försök till att jag skulle hjöa bud.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Trosa

Tråkigt att du känner så, Linn. Det är säljaren som avgör till vem och till vilket pris de vill sälja. När de får ett underbud vill säljaren oftast inte göra affär snabbt utan vänta in fler spekulanter. De kan också välja att förhandla med den som lagt underbud för att kunna mötas på en för dem acceptabel nivå. Hoppas detta var till någon hjälp och att du kommer att trivas bra när ni väl är på plats. Mvh Carina ;-)

Lars Einar B
Vagnhärad

Trevlig, kunnig och ödmjuk. Höga förväntningar som blev uppfyllda. Bra slutresultat.

Mikael J
Trosa

Tydligt, proffesionellt, tillgänglig, vänlig, erfaren och nytänkande

Anna-Karin L och Anne W gillar detta
Mats Å
Vagnhärad

Vi besökte fastigheten för första gången Tisdag 8/2 med syfte att bilda oss en uppfattning om läge och standard. Vi hade i tidigare skede upplyst om att vi bodde i Stockholm och var intresserade av objektet. Dessutom hade vi vid tillfället flera hus att titta på samma dag. Fastigheten hade stått som "kommande" under relativt lång tid och vi blev minst sagt förvånade att budgivning bröt ut praktiskt taget samma timma som vi hade lämnat huset. En viss chockverkan med andra ord vars påverkan fortsatte hela vägen tillbaks...

Kristina A
Vagnhärad

Bra och engagerat bemötande, goda råd och seriöst genomfört uppdrag.

Monica S
Trosa

Hej! Jag fick ett väldigt trevligt och engagerat bemötande av fastighetsmäklaren, Anna-Karin i Trosa då jag tittade på mitt objekt. Det jag uppskattade var att vi var ensamma på visningen och fick bra med tid och den uppmärksamhet som vi behövde - kändes väldigt bra i just Covid-tider. Flexibilitet med tider för visning var också väldigt uppskattat. Hon gav lagom och relevant information vid besöket, som gav klarhet och gjorde beslutet att köpa lättare. Känslan var alltigenom god och lite mysig, till och med. Jag är mycket nöjd med det här besöket.

Gunilla S
Trosa

Proffsigt,trevligt o positivt! Mycket bra uppföljning o kontakt!

Elin B
Trosa

Super proffsigt bemötande. Fick bra info vad som händer med köpare osv.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Trosa

Tusen tack! Bara roligt att få hjälpa er och det kommer bli så bra på nästa ställe ;-). Mvh Carina

Adam E
Vagnhärad

Mäklaren var professionell och trevlig vid visning. Hon gjorde även processen med att skriva under kontrakt enkel och smidig. 10/10!

Tack Adam för ditt omdöme! Det värmer, ska du veta! /Anna-Karin och Carina

Inger G
Trosa

På alla sätt ett bra bemötande som ingav förtroende o trygghet.Inget att önska .

Maria E
Vagnhärad

Trevliga, snabba på återkoppling och lösningsfokuserade när allt gick väldigt snabbt på obekväm arbetstid. Fantastisk personal!

ROBIN S
Vagnhärad

Allt toppen. Bra mäklare lätt att prata med. Rekommenderar varmt.

Lina V
Västerljung

Beskrivningen av tomten var olika på Hemnet och deras hemsida. Vi fick flummiga svar när vi frågade mäklaren om tex fiber var ansluten eller om de skulle bli ansluten. Vi fick ringa en byggfirma för att få rätt information om tomten, information som mäklaren borde ha vetat. Till en annan säljare gav mäklaren ut felaktig information om oss. Dessutom skickades kontraktet kl 10 på kvällen, dagen innan vi skulle skriva på kontraktet. Positivt var att när vi fick kontakt med mäklaren, var hon vänlig.

Anna E
Västerljung

Proffsig mäklare, engagerad på ett lagom personligt, förtroendeingivande och lugnt sätt samtidigt som jag upplever hög effektivitet och kompetens.

Tack snälla för de orden 🙏🏻 Välkomna till Trosa ☀️

Maritha W
Södertälje

Blivit mycket trevligt bemött och känt ett stort engagemang från mäklarens sida.

Håkan M
Västerljung

Bra bemötande, väldigt trevlig och lyhörd under hela resan. Tydlig i kommunikationen rakt igenom hela handlandet och sammanfattningen blir helt enkelt kanon

Pirjo W
Trosa

Jag har köpt lägenhet. Jag är nöjd med mäklarens bemötande jag fick svar på det jag frågade om. Mäklaren är trevlig och positiv. Mäklaren var intresserad av vad jag hade för behov. Jag blev bemött på ett mycket bra sätt.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Trosa

Tack Pirjo, vad roligt att det blev så bra för dig och välkommen tillbaka till Trosa. //Carina ;-)

Patrik H
Köpte sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Trosa
Västerljung

Vi köpte ett sommar hus. Det var raka svar. Om hon vart osäker så kollade hon och återkom direkt. Det var ett smidigt köp.

Beriz K
Vagnhärad

Köpte radhus av Carina Andersson. Kunnig mäklare som jobbar 24/7 när det behövs. Bemötande i toppklass. Rekommenderas starkt.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Trosa

Tack snälla ni, jätteroligt att ni hittat ert boende. Är säker på att ni kommer att trivas alldeles utmärkt. Vi ses snart! //Carina

Stefan T
Trosa

Vi har letat fritidshus i 3-4 år och mäklarna från Svensk Fastighetsförmedling Trosa (SFT) har alltid varit lugna och trygga i bemötandet mot oss som potentiella köpare. När vi till slut fick köpa vårt drömhus så var vi glada att just mäklaren var Carina Andersson från SFT då det kändes extra tryggt.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Trosa

Tack snälla för de orden. Då är jag ännu nöjdare om ni är nöjda ;-). Är säker på att ni kommer trivas alldeles utmärkt! //Carina

Kenneth J
Västerljung

Snabb och smidig husförsäljning. Väldigt trevligt bemötande, vi är väldigt nöjda och rekommenderar starkt.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Trosa

Tack snälla! Är så glad att ni och köparna är nöjda - härlig känsla! ❤️ //Anna-Karin

Ingela L
Centralt

Försäljning villa jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

Stefan T
Trosa

Genom hela processen vid försäljningen av vårt hus blev vi mycket trevligt och professionellt bemötta. Vi fick snabbt svar på frågor och uppdaterades löpande under hela tiden. Vi märkte att även köparna hade samma intryck och är mycket nöjda.

Melina F
Trosa

Köpt hus av vänlig, trevlig, kunnig, mkt professionell och lösningsfokuserad mäklare som tog hänsyn till både säljare, köpare o övriga spekulanter. Kan varmt rekommendera Anna-Karin för att både köpa och sälja.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Trosa

Tack snälla för vänliga ord, det värmer! Så roligt och trevligt att få hjälpa er! ☀️ Anna-Karin

Björn N
Trosa

Har köpt och sålt flera villor med Svensk Fastighetsförmedling. Alltid, utan undantag, med mycket proffsigt bemötande. Suverän lyhördhet och mycket hög kompetens. Försäljningarna har varje gång överträffat mina högt ställda förväntningar. Rekommenderas varmt!

Peter B
Trosa

Köpt tomt, Bemötandet har varit mycket bra. Köpet är dock inte färdigreglerad. Förväntningarna har varit att mäklaren skall vara professionell i sin befattning vilket hon var och att affären skall gå snabbt att genomföra. All information och överlämnande av dokumentation har varit till sin belåtenhet.

Catharina P
Älvsjö

Tacksam för snabb och effektiv hjälp av Anna-Karin vid försäljning av min lägenhet till min dotter.

Tack själv Catharina! :) Hälsningar Anna-Karin