Alla kategorier Mäklare Södermanland Trosa Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Trosa

Svensk Fastighetsförmedling Trosa

Östra Långgatan 37A, 619 30 Trosa — Visa karta

Välkommen till Världens Ände, eller sommaridyllen, Trosa!

Här kan du promenera längs Trosaån bland låga trähus och njuta av att vara i en härlig småstad, bara en dryg timme från Stockholm. Även andra årstider finns det mycket att göra här; åk en tur med Blå Tåget, se runstenar och fornlämningar eller åk skidor i Trosabacken.

Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan bostadsmarknaden i och omkring Trosa och vi har resurserna för att hjälpa dig med hela processen, oavsett om du är intresserad av att köpa eller vill sälja en fastighet.

Kom förbi vårt kontor på Östra Långgatan så svarar vi på alla dina frågor om bostad och boende i Trosa!

Läs vad 4 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Trosa

• Doris E
    Doris E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trosa
    Det har alltid varit enkelt att samtala med Anna-Karin Lindmark något som är a och o i ett samarbete. Att lyssna på varandra, kunna kommunicera, då blir det
    för det mesta en bra affär och det blev denna affär.
  • Sonny E
    Sonny E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trosa
    Jag fick ett proffsigt och vänligt bemötande, vilket gjorde mig lugn.
    Visning och försäljningen gick som en dans.
    Vill ge högsta betyg.
    2017-04-24 Anne W svarar Sonny E
    Tack så mycket! Det var roligt att höra och gläder oss mycket :) :)
  • Rescado A
    Rescado A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trosa
    Anna-Karin Lindmark var alltid vänlig, trevlig och "såg mej" som kund på Svensk fastighetsförmedling i Trosa.
    Jag fick hjälp med ev frågor jag hade.
    Proffsigt hanterat från början till slut
  • Jari S
    Jari S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trosa
    Vi är jätte nöjda med försäljningen av vårat hus, vi fick ett proffsigt mottagande av en mycket hjälpsam mäklare, skulle när som helst rekommendera henne.

Östra Långgatan 37A, 619 30 Trosa