Alla kategorier Mäklare Stockholms län Tyresö Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

Kyrkogränd 14, 135 43 Tyresö — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Tyresö!

Tyresö växer! Hit kommer både familjer från Stockholms innerstad som vill flytta närmare naturen och familjer som flyttar till storsta'n från övriga delar i Sverige. Här finns också alla slags bostäder och vi på Svensk Fastighetsförmedling förmedlar bostadsrätter, fritidshus och villor i området.

Vi har också riktigt bra koll på Tyresö. Vi känner både människorna, områdena och bostadsmarknaden här och brinner för att hjälpa dig till en framgångsrik bostadsaffär! Kom förbi i vår BoButik om du har frågor eller funderingar, vi svara gärna.

Läs vad 74 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

• Leena C
    Leena C skrev om Emma Ekholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Har sålt vår lägenhet. Emma är mycket kunnig, tar egna initiativ och hon är effektiv!
    Emmas agerande var över förväntan. Försäljningen gick fort och smidigt! Läs mer
    2018-04-24 Emma E svarar Leena C
    Vad snällt Leena, tack så hemskt mycket för de fina orden. Det var fantastiskt roligt att få hjälpa er med försäljningen! Vi ses framöver. Varma hälsningar Emma Ekholm
  • Eva-Stina R
    Eva-Stina R skrev om Emma Ekholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Mycket proffsigt bemötande, bra info och tydlighet i allt Läs mer
    2018-04-24 Emma E svarar Eva-Stina R
    Stort tack Eva-Strina för att du tog dig tid att skriva så fint! Vi ses och hörs framöver. Varma hälsningar, Emma Ekholm
  • Ylva B
    Ylva B skrev om Emma Ekholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Emma hjälpte mig sälja en bostadsrätt i Tyresö. Hon är jätte proffsig och lämnade toppen bra service både till mig som säljare och till mina spekulanter. Är så nöjd med vårt samarbete både kring värdering, fotografering, beskrivning och annons mm. Genomförandet av försäljningen gick snabbt och bra, mycket tack vare hennes otroligt hjärtliga och trevliga bemötande av alla omkring henne. Jag valde att få hjälp av henne och ångrar inte mitt val en sekund. Hon levde upp till alla mina förväntningar och vi hade ett toppen bra samarbete genom hela processen. Läs mer
    2018-04-24 Emma E svarar Ylva B
    Hjärtligt tack för dina fina ord Ylva! Det har varit fantastiskt roligt att få hjälpa dig och det värmer verkligen att du är nöjd. Lycka till med er nya bostad så ses och hörs vi snart!
    Mvh, Emma Ekholm
  • Malin L
    Malin L skrev om Emma Ekholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Jag är väldigt nöjd med Emmma som Mäklare. Hon har varit väldigthjälpsam o tillgänglig och gjort det bästa möjliga av försäljningen av min lägenhet . Läs mer
    2018-04-24 Emma E svarar Malin L
    Varmt tack Malin! Det är oerhört roligt att höra att du är nöjd med mig som mäklare. Lycka till med flytten nu så ses vi snart!
    Med vänliga hälsningar, Emma
  • Johan Olof S
    Johan Olof S skrev om Stefan Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Anledningen till att jag valde Stefan Larsson som mäklare till min försäljning var det professionella och trevliga bemötande jag fick både när jag var på hans visningar och i det arbete som ledde till försäljningen av min bostad Läs mer
  • Patric N
    Patric N skrev om Emma Ekholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Vi tycker Emma skötte sig väldigt bra, höll oss väl uppdaterade, väldigt förstående, bra med hjälp till oss som går in i bostadsmarknaden för första gången! Kontrakt skrivandet gick ypperligt, då hon gick igenom hela kontraktet ordagrant, vilket var väldigt nyttigt för oss "nybörjare"! Vi är väldigt nöjda! MVH 2 nya lägenhetsägare! Läs mer
    2018-04-04 Emma E svarar Patric N
    Hej Patric och Olivia! Tack snälla för er fina ord och vad glad jag blir att ni kände er trygga och nöjda med ert första bostadsköp. Nu hoppas jag att ni kommer trivas riktigt bra i er nya lägenhet! Vi ses på tillträdesdagen :-)
  • Arne Lennart S
    Arne Lennart S skrev om Emma Ekholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Jag fick ett mycket proffsigt, trevligt och kunnigt bemötande
    Jag är mycket nöjd Läs mer
    2018-03-20 Emma E svarar Arne Lennart S
    Tack Lennart för din fina rekommendation. Glädjer mig enormt att du känner dig nöjd med mig som mäklare! Vi hörs framöver :-)
  • Greger B
    Greger B skrev om Hans Sommerville en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Hans har gjort ett föredömligt arbete med bra försäljningen med vårt hus, trots en vikande marknad på hösten 2018. Processen kännetecknas av bra rådgivning om hur objektet skulle förberedas inför försäljningen. Under försäljningsprocessen har Hans löpande återkopplat gällande visningar/spekulanter och bud. Läs mer
    2018-03-08 Hans S svarar Greger B
    Tack Greger för dina fina vitsord!
    Bra att ni är nöjda med hur försäljningsprocessen har genomförts och att ni fått fortlöpande information om händelseutvecklingen..
  • Wissam Z
    Wissam Z skrev om Emma Ekholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Emma var en kunnig, duktig och trevlig mäklare., vi var nöjda och självklart rekomenderar henne till alla.
    Vi önskar henne och svensk fastighetsförmedlingen lycka till.
    Mvh/familjen zebian Läs mer
    2018-02-23 Emma E svarar Wissam Z
    Tack snälla! Era ord värmer verkligen och jag önskar er lycka till också! Ha det så bra så ses vi snart igen!
  • Yvonne G
    Yvonne G skrev om Helene Mellanmyr en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Helene visade kunnighet, engagemantt, tålmodighet och bra kommunikation under hela tiden.
    Såg inga problem och svarade på mina frågor.
    Jag är mycket nöjd med allt. Läs mer
  • Sofie B
    Sofie B skrev om Helene Mellanmyr en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Extremt otrevligt bemötande mot mig som eventuell köpare. Helenes attityd gjorde att jag tog beslutet att inte gå vidare med mitt intresse. Jag rekommenderar inte att anlita henne. Läs mer
    Sofie B gillar detta
  • Tobias F
    Tobias F skrev om Emma Ekholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Trevlig och duktig mäklare. Bra återkoppling genom hela säljprocessen. Mycket nöjd. Läs mer
    2018-02-07 Emma E svarar Tobias F
    Tack Tobias! Uppskattar att du tagit dig tid att skriva en rekommendation och att du är nöjd med mig som mäklare, det värmer!
  • Glenn O
    Glenn O skrev om Stefan Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Vi sålde i januari 2018 och det kändes klanderfritt. Läs mer
  • Linus Erik Emil J
    Linus Erik Emil J skrev om Emma Ekholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Mycket trevlig och duktig mäklare som verkligen hjälper till på alla sätt! Läs mer
    2018-01-26 Emma E svarar Linus Erik Emil J
    Hej Linus! Tack för den här fina rekommendationen, jag blir jätteglad att höra att ni är nöjda med mig som mäklare!
  • Jessica A
    Jessica A skrev om Emma Ekholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Superbra och proffsigt bemötande!! Hon förklarade så man förstod allt! Toppen nöjd! Läs mer
    2018-01-26 Emma E svarar Jessica A
    Tusen tack för ditt fina omdöme, det värmer! Jag hoppas att du ska trivas lika bra som säljarna har gjort i lägenheten!
  • Maria B
    Maria B skrev om Emma Ekholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Jag upplevde Emma som väldigt osäker i sin yrkesroll. Jag ställde frågor som hon inte kunde svara på. När kontrakt skulle skrivas var hon på kurs, när vi väl fick till ett datum var inte säljarna med, dom skrev på senare men med ett tidigare datum. Säljaren tog med sig garderoben som mäklaren inte hade upplyst om utan hänvisade till prospektet. Lampor var trasiga i badrumet som Emma sa att säljaren skulle fixa med det gjorde dom ej. Flera saker var trasiga som ej var uppsatta på listan från säljaren. Jag upplevde att jag inte fick info som skulle ha varit bra att fått innan köpet. Ingen mäklare jag skulle rekomendera. Läs mer
    2018-01-03 Emma E svarar Maria B
    Hej Maria,
    Jag hade förhandsvisning av lägenheten för dig den 3/10 på eftermiddagen och den 4/10 vid lunchtid skrev vi kontrakt, jag uppfattade det som att vi skrev så fort som möjligt men det är tråkigt om inte det var din upplevelse. Trots att jag gjorde mitt yttersta för att lägenhetens brister skulle vara åtgärdade så förstår jag att det sänkte helhetsupplevelsen för dig och det är jag inte heller nöjd med. Jag hoppas att du trots det trivs bra i lägenheten och jag önskar dig en god fortsättning.
  • Maria B
    Maria B skrev om Helene Mellanmyr en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Helene var mycket kunnig om föreningen, hon har sålt flera fastigheter i denna förening. Jag upplevde henne som kompetent, ärlig och kunnig inom sitt yrke. Läs mer
  • Jonas O
    Jonas O skrev om Stefan Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Stefan levererade igen, vi har både köpt och sålt med Stefan de senaste åren och han levererade återigen ett rekordpris.
    Kan varmt rekommendera Stefan. Läs mer
  • Kapil S
    Kapil S skrev om Hans Sommerville en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Hans is very nice and smart property agent.He was very explanatory on all my question and answered almost all of them.

It is good to have him for any sale or purchase of property. Läs mer
    2017-12-12 Hans S svarar Kapil S
    Thank you very much Kapil for your kind words of appreciation!
  • Marianne T
    Marianne T skrev om Hans Sommerville en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Vänligt bemötande. Lugn och förtroendeingivande. Goda kunskaper i engelska. Läs mer
    2017-12-12 Hans S svarar Marianne T
    Tusen tack Marianne för din fina rekommendation!
  • Tobias B
    Tobias B skrev om Helene Mellanmyr en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Vi fick inte en bra upplevelse som köpare och skulle inte använda oss av henne om vi skulle sälja Läs mer
  • Lennarth G
    Lennarth G skrev om Stefan Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Vänder mig gärna igen vid nästa affär till Svensk fastigetsförmedling alt rekommenderar dem Läs mer
  • Leif L
    Leif L skrev om Emma Ekholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Snabb, trevlig, mot alla odds gick de nu när marknaden i stort sett står stilla. Kommer troligtvis ta upp kontakt igen ifall man ska sälja bostaden om några år Läs mer
    2017-12-19 Emma E svarar Leif L
    Tack snälla Leif för den fina rekommendationen! Önskar dig och Amanda en god jul!
    Emma E, Emma E gillar detta
  • Annie Alice K
    Annie Alice K skrev om Helene Mellanmyr en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Jag ger Helene högsta betyg!
    Redan vid första mötet fick jag stort förtroende för henne. Hon informerade mig om avtalet utan att använda en massa fackord så jag behövde inte vara osäker på vad som gällde.Visningen och försäljningen har hon skött fantastiskt bra, alltid hållit mig informerad och har jag sökt henne har hon genast hört av sig. Det var en jobbig situation eftersom jag skulle städa och sälja min mammas hem. Stödet jag fick när jag var förtvivlad och stressad var fantastiskt och kändes personligt. Nu är försäljningen klar och allt känna tryggt. Jag hade inte kunnat få en bättre mäklare och kommer att rekommendera henne till alla jag känner.
    Hälsningar
    Nöjd kund: Katarina Nordman Becker Läs mer
  • Jimmy E
    Jimmy E skrev om Hans Sommerville en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Mycket seriös o samarbetsvillig. Fortlöpande info o kontakt.
    Lungt sansat o seriöst skött av försälningen av bostadsrätten.
    Ingav fullt förtroende för både försälningen o ekonomihanteringen.
    Kommer o har rekomenderat hans sommerville. Läs mer
    2017-11-20 Hans S svarar Jimmy E
    Tack Jimmy för de fina vitsorden och och det goda samarbetet!
    Tveka inte att höra av dig om du har några skattefrågor eller andra frågor framöver.
    Mvh Hans
  • Tiina K
    Tiina K skrev om Helene Mellanmyr en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Mycket trevlig, fint bemötande. Läs mer
  • Ann-katrine K
    Ann-katrine K skrev om Emma Ekholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Emma Ekholm har uppvisat ett fantastiskt trevligt och proffesionellt bemötande mot mig som kund.
    Effektiv , noggrann och pålitlig.
    Dessutom så har hon hjärtat på rätta stället och detta är ett stort plus!

Ann-Katrine.K. Läs mer
    2017-11-22 Emma E svarar Ann-katrine K
    Tusen tack för det här fina omdömet Ann-katrine! Jag blir jätteglad över att höra att du är nöjd och det har varit extra roligt att få vara med och hjälpa till med både köp och försäljning!
  • Birgitta T
    Birgitta T skrev om Emma Ekholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Trevligt bemötande Först ringde jag och beskrev mitt ärende Jag skulle sälja en fastighet och hade redan en spekulant Vid första mötet var Emma väl förberedd och med på mötet var även köparen och en kollega till Emma Läs mer
    2017-11-17 Emma E svarar Birgitta T
    Tack så mycket Birgitta, jättekul att höra att du är nöjd!
  • Elsie S
    Elsie S skrev om Emma Ekholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Jag tycker att Emma är fantastisk både som person och mäklare❤️❤️❤️ Läs mer
    2017-11-17 Emma E svarar Elsie S
    Tack så mycket Elsie, vilket fin rekommendation! Hoppas allt är bra med er och att renoveringen går bra!
  • Mats T
    Mats T skrev om Helene Mellanmyr en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Mycket bra bemötande och lyhörd på de behov jag haft. Läs mer
  • Volker H
    Volker H skrev om Stefan Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Han är jättebra !!!

Skickat från min iPhone Läs mer
  • Ann W
    Ann W skrev om Helene Mellanmyr en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Vi upplevde bemötandet som kunnigt inom kommunen. Däremot var det svårsålt pga tiden på året. Däremot ordnade vår mäklare med flera visningar och var tillmötesgående med förändring och kontraktsskrivnkngar. Läs mer
  • Maria N
    Maria N skrev om Stefan Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Trevligt bemötande, glad, enkel och man får snabb återkoppling.
    Kunnig, arb bra för försäljning av bostaden. Bokade en bra och trevlig fotograf.

Kan bara säga positivt hel nöjd och kan varmt rek till andra att anlita Stefan som mäklare. Läs mer
  • Hans-börje L
    Hans-börje L skrev om Emma Ekholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    En alldeles utmärkt, kunnig och påläst mäklare och dessutom charmig. Läs mer
    2017-11-17 Emma E svarar Hans-börje L
    Tack snälla Hans-Börje för de fina orden. Det har varit så roligt att få hjälpa er med både köp och försäljning! Ta hand om er och hälsa Agnetha.
  • Pawel Grzegorz K
    Pawel Grzegorz K skrev om Emma Ekholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Det var jätte bra. Jag och min fru är jätte nöjda. Läs mer
    2017-11-17 Emma E svarar Pawel Grzegorz K
    Tack så mycket för din rekommendation Pawel och vad roligt att höra att du och Mariola är nöjda, det värmer!
  • Johan A
    Johan A skrev om Stefan Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Trevlig mäklare med ett toppen bemötande. Man fick förtroende för honom direkt. Han kändes kunnig, påläst och jätte trevlig precis så som en mäklare ska vara. Han såg även till att vi inte hade för höga förhoppningar gällande pris på försäljning. Han sa som det var - det gillade vi! Läs mer
  • Johan V
    Johan V skrev om Stefan Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Otroligt seriös mäklare. Den absolut bästa jag haft genom tiderna. Tydlig, rak och ärligt samt ödmjuk.
    Vi kommer garanterat att anlita honom vid nästa bostadsaffär. Läs mer
  • Per H
    Per H skrev om Stefan Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Superproffsig och pålitlig! Personligt engagemang och väldigt flexibel. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Niclas P
    Niclas P skrev om Hans Sommerville en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Ett bra bemötande med ödmjuk framtoning banade väg för ett tryggt köp. Läs mer
    2017-11-16 Hans S svarar Niclas P
    Tack Niclas, lycka till med nytt boende. Tveka inte att höra av dig om du har några frågor.
    Mvh Hans
  • Jan L
    Jan L skrev om Helene Mellanmyr en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Bra och kompetent mäklare. Trevligt bemötande. Läs mer
  • Jesper D
    Jesper D skrev om Helene Mellanmyr en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Proffisionell och duktig mäklare med härlig personlighet. Rekommenderas starkt Läs mer
  • Mats R
    Mats R skrev om Helene Mellanmyr en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Bra, trevlig å rak.
    Inga problem att få tag i. Läs mer
  • Heléne F
    Heléne F skrev om Stefan Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Ett Lugnt och tydligt bemötande. Han var påläst och kontakten fungerade väl under hela processen. Personlig, men inte för PÅ. Läs mer
  • Gun Elisabet Christina J
    Gun Elisabet Christina J skrev om Hans Sommerville en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Saklig och har hittills utfört uppdraget av att sälja mina tomter på ett proffsigt sätt. Men affären är ännu ej slutförd. Vill inte lämna ett omdöme innan allt är klart.Återstår hjälp med deklaration etc.
    Han hade som bisittare Stefan Larsson som också var professionell, nöjd hittills. Läs mer
    2017-11-16 Hans S svarar Gun Elisabet Christina J
    Tack Gun, vi jobbar vidare och säkerställer att allt går enligt vår utstakade plan och att affären blir framgångsrik.
  • Victoria W
    Victoria W skrev om Stefan Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Vi träffade honom på en visning och berättade om våra önskemål och förväntningar. Trots hårt tryck med många spekulanter fick vi ändå kvalitativt bemötande och tid för att lyssna. Han gav oss tips på kommande fastigheter som mer gick i vår linje. Väl där mindes han oss. Stefan är lugn och pålitlig, ger tid till kunden.
    Man känner sig väl omhändertagen och trygg.
    Hade fler mäklare haft samma tillvägagångssätt så hade vi förmodligen redan köpt bostad innan vi träffade Stefan.
    Kan därför varmt rekomendera honom Läs mer
  • Jonn M
    Jonn M skrev om Hans Sommerville en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Då vi funderade på att sälja vårt hus anlitade vi först Hans för rådgivning inför en eventuell försäljning. När ryktet bland grannarna spred sig att vi börjat fundera så hörde två potentiella köpare av sig och vi fick bud från de båda och bestämde oss för att sälja till den ena parten. Således hade vi inget behov av det traditionella mäklarstödet men det fanns ju mycket runt omkring avseende miljödeklaration, besiktning, bankkontakter och pappershantering. Här fick vi stöd av Hans som stöttade oss på ett utomordentligt sätt till rimlig kostnad. Vi vill ge Hans våra allra varmaste rekommendationer som pålitlig, seriös och proffsig i sin roll. Läs mer
    2017-11-15 Hans S svarar Jonn M
    Tack Jonn för dina fina ord, de värmer!
  • Birgitta L
    Birgitta L skrev om Helene Mellanmyr en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Bra kompetent mäklare. Klar och koncis. Trevligt bemötande. Läs mer
  • Åslög Elisabet Gunilla M
    Åslög Elisabet Gunilla M skrev om Hans Sommerville en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Lojal medarbetare
    korrekt uppförande
    han kan få fler uppdrag Läs mer
    2017-11-15 Hans S svarar Åslög Elisabet Gunilla M
    Tack Gunilla, lycka till med ditt nya boende.
  • Sonia L
    Sonia L skrev om Stefan Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Kunnig och duktig på sitt område. Kan varmt rekomendetas. Läs mer
  • Torbjörn Fredrik R
    Torbjörn Fredrik R skrev om Emma Ekholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Mycket bra. Tillgänglig på telefon vid eventuella frågor. Trevlig och ordentlig. Läs mer
    2017-11-16 Emma E svarar Torbjörn Fredrik R
    Hej Torbjörn! Tack för att du tagit dig tid att skriva en rekommendation, det uppskattas väldigt mycket! Hoppas att du trivs i lägenheten :-)

Kyrkogränd 14, 135 43 Tyresö