Alla kategorier Mäklare Stockholms län Tyresö Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

Kyrkogränd 14, 135 43 Tyresö — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Tyresö!

Tyresö växer! Hit kommer både familjer från Stockholms innerstad som vill flytta närmare naturen och familjer som flyttar till storsta'n från övriga delar i Sverige. Här finns också alla slags bostäder och vi på Svensk Fastighetsförmedling förmedlar bostadsrätter, fritidshus och villor i området.

Vi har också riktigt bra koll på Tyresö. Vi känner både människorna, områdena och bostadsmarknaden här och brinner för att hjälpa dig till en framgångsrik bostadsaffär! Kom förbi i vår BoButik om du har frågor eller funderingar, vi svara gärna.

Läs vad 70 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

• Kapil S
    Kapil S skrev om Hans Sommerville en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Hans is very nice and smart property agent.He was very explanatory on all my question and answered almost all of them.

It is good to have him for any sale or purchase of property. Läs mer
    2017-12-12 Hans S svarar Kapil S
    Thank you very much Kapil for your kind words of appreciation!
  • Marianne T
    Marianne T skrev om Hans Sommerville en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Vänligt bemötande. Lugn och förtroendeingivande. Goda kunskaper i engelska. Läs mer
    2017-12-12 Hans S svarar Marianne T
    Tusen tack Marianne för din fina rekommendation!
  • Tobias B
    Tobias B skrev om Helene Mellanmyr en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Vi fick inte en bra upplevelse som köpare och skulle inte använda oss av henne om vi skulle sälja Läs mer
  • Lennarth G
    Lennarth G skrev om Stefan Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Vänder mig gärna igen vid nästa affär till Svensk fastigetsförmedling alt rekommenderar dem Läs mer
  • Leif L
    Leif L skrev om Emma Ekholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Snabb, trevlig, mot alla odds gick de nu när marknaden i stort sett står stilla. Kommer troligtvis ta upp kontakt igen ifall man ska sälja bostaden om några år Läs mer
    Emma E, Emma E gillar detta
  • Annie Alice K
    Annie Alice K skrev om Helene Mellanmyr en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Jag ger Helene högsta betyg!
    Redan vid första mötet fick jag stort förtroende för henne. Hon informerade mig om avtalet utan att använda en massa fackord så jag behövde inte vara osäker på vad som gällde.Visningen och försäljningen har hon skött fantastiskt bra, alltid hållit mig informerad och har jag sökt henne har hon genast hört av sig. Det var en jobbig situation eftersom jag skulle städa och sälja min mammas hem. Stödet jag fick när jag var förtvivlad och stressad var fantastiskt och kändes personligt. Nu är försäljningen klar och allt känna tryggt. Jag hade inte kunnat få en bättre mäklare och kommer att rekommendera henne till alla jag känner.
    Hälsningar
    Nöjd kund: Katarina Nordman Becker Läs mer
  • Jimmy E
    Jimmy E skrev om Hans Sommerville en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Mycket seriös o samarbetsvillig. Fortlöpande info o kontakt.
    Lungt sansat o seriöst skött av försälningen av bostadsrätten.
    Ingav fullt förtroende för både försälningen o ekonomihanteringen.
    Kommer o har rekomenderat hans sommerville. Läs mer
    2017-11-20 Hans S svarar Jimmy E
    Tack Jimmy för de fina vitsorden och och det goda samarbetet!
    Tveka inte att höra av dig om du har några skattefrågor eller andra frågor framöver.
    Mvh Hans
  • Tiina K
    Tiina K skrev om Helene Mellanmyr en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Mycket trevlig, fint bemötande. Läs mer
  • Ann-katrine K
    Ann-katrine K skrev om Emma Ekholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Emma Ekholm har uppvisat ett fantastiskt trevligt och proffesionellt bemötande mot mig som kund.
    Effektiv , noggrann och pålitlig.
    Dessutom så har hon hjärtat på rätta stället och detta är ett stort plus!

Ann-Katrine.K. Läs mer
    2017-11-22 Emma E svarar Ann-katrine K
    Tusen tack för det här fina omdömet Ann-katrine! Jag blir jätteglad över att höra att du är nöjd och det har varit extra roligt att få vara med och hjälpa till med både köp och försäljning!
  • Birgitta T
    Birgitta T skrev om Emma Ekholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Trevligt bemötande Först ringde jag och beskrev mitt ärende Jag skulle sälja en fastighet och hade redan en spekulant Vid första mötet var Emma väl förberedd och med på mötet var även köparen och en kollega till Emma Läs mer
    2017-11-17 Emma E svarar Birgitta T
    Tack så mycket Birgitta, jättekul att höra att du är nöjd!
  • Elsie S
    Elsie S skrev om Emma Ekholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Jag tycker att Emma är fantastisk både som person och mäklare❤️❤️❤️ Läs mer
    2017-11-17 Emma E svarar Elsie S
    Tack så mycket Elsie, vilket fin rekommendation! Hoppas allt är bra med er och att renoveringen går bra!
  • Mats T
    Mats T skrev om Helene Mellanmyr en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Mycket bra bemötande och lyhörd på de behov jag haft. Läs mer
  • Volker H
    Volker H skrev om Stefan Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Han är jättebra !!!

Skickat från min iPhone Läs mer
  • Robin C
    Robin C skrev om Felicia Linn Andersen en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Supertrevlig och hjälpsam. Inget skitsnack eller desperata säljknep. Kunde inte varit mer nöjd med valet av mäklare. Läs mer
  • Ann W
    Ann W skrev om Helene Mellanmyr en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Vi upplevde bemötandet som kunnigt inom kommunen. Däremot var det svårsålt pga tiden på året. Däremot ordnade vår mäklare med flera visningar och var tillmötesgående med förändring och kontraktsskrivnkngar. Läs mer
  • Maria N
    Maria N skrev om Stefan Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Trevligt bemötande, glad, enkel och man får snabb återkoppling.
    Kunnig, arb bra för försäljning av bostaden. Bokade en bra och trevlig fotograf.

Kan bara säga positivt hel nöjd och kan varmt rek till andra att anlita Stefan som mäklare. Läs mer
  • Hans-börje L
    Hans-börje L skrev om Emma Ekholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    En alldeles utmärkt, kunnig och påläst mäklare och dessutom charmig. Läs mer
    2017-11-17 Emma E svarar Hans-börje L
    Tack snälla Hans-Börje för de fina orden. Det har varit så roligt att få hjälpa er med både köp och försäljning! Ta hand om er och hälsa Agnetha.
  • Bo H
    Bo H skrev om Felicia Linn Andersen en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Lätt att samarbeta med, vilket e väldigt viktigt naturligtvis. Lyssnade på mig och förklarade så man förstod. Sökte henne obekväm tid, inga problem. Läs mer
  • Pawel Grzegorz K
    Pawel Grzegorz K skrev om Emma Ekholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Det var jätte bra. Jag och min fru är jätte nöjda. Läs mer
    2017-11-17 Emma E svarar Pawel Grzegorz K
    Tack så mycket för din rekommendation Pawel och vad roligt att höra att du och Mariola är nöjda, det värmer!
  • Erik L
    Erik L skrev om Felicia Linn Andersen en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Bra, trevlig och kunnig! Hade svar på dom frågor som ställdes. Läs mer
  • Johan A
    Johan A skrev om Stefan Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Trevlig mäklare med ett toppen bemötande. Man fick förtroende för honom direkt. Han kändes kunnig, påläst och jätte trevlig precis så som en mäklare ska vara. Han såg även till att vi inte hade för höga förhoppningar gällande pris på försäljning. Han sa som det var - det gillade vi! Läs mer
  • Johan V
    Johan V skrev om Stefan Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Otroligt seriös mäklare. Den absolut bästa jag haft genom tiderna. Tydlig, rak och ärligt samt ödmjuk.
    Vi kommer garanterat att anlita honom vid nästa bostadsaffär. Läs mer
  • Per H
    Per H skrev om Stefan Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Superproffsig och pålitlig! Personligt engagemang och väldigt flexibel. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Niclas P
    Niclas P skrev om Hans Sommerville en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Ett bra bemötande med ödmjuk framtoning banade väg för ett tryggt köp. Läs mer
    2017-11-16 Hans S svarar Niclas P
    Tack Niclas, lycka till med nytt boende. Tveka inte att höra av dig om du har några frågor.
    Mvh Hans
  • Jan L
    Jan L skrev om Helene Mellanmyr en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Bra och kompetent mäklare. Trevligt bemötande. Läs mer
  • Jesper D
    Jesper D skrev om Helene Mellanmyr en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Proffisionell och duktig mäklare med härlig personlighet. Rekommenderas starkt Läs mer
  • Mats R
    Mats R skrev om Helene Mellanmyr en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Bra, trevlig å rak.
    Inga problem att få tag i. Läs mer
  • Emma E
    Emma E skrev om Felicia Linn Andersen en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Jätteduktig mäklare som tog sig tid att svara på frågor, var mycket flexibel och engagerad! Rekommenderar varmt! Läs mer
  • Heléne F
    Heléne F skrev om Stefan Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Ett Lugnt och tydligt bemötande. Han var påläst och kontakten fungerade väl under hela processen. Personlig, men inte för PÅ. Läs mer
  • Gun Elisabet Christina J
    Gun Elisabet Christina J skrev om Hans Sommerville en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Saklig och har hittills utfört uppdraget av att sälja mina tomter på ett proffsigt sätt. Men affären är ännu ej slutförd. Vill inte lämna ett omdöme innan allt är klart.Återstår hjälp med deklaration etc.
    Han hade som bisittare Stefan Larsson som också var professionell, nöjd hittills. Läs mer
    2017-11-16 Hans S svarar Gun Elisabet Christina J
    Tack Gun, vi jobbar vidare och säkerställer att allt går enligt vår utstakade plan och att affären blir framgångsrik.
  • Victoria W
    Victoria W skrev om Stefan Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Vi träffade honom på en visning och berättade om våra önskemål och förväntningar. Trots hårt tryck med många spekulanter fick vi ändå kvalitativt bemötande och tid för att lyssna. Han gav oss tips på kommande fastigheter som mer gick i vår linje. Väl där mindes han oss. Stefan är lugn och pålitlig, ger tid till kunden.
    Man känner sig väl omhändertagen och trygg.
    Hade fler mäklare haft samma tillvägagångssätt så hade vi förmodligen redan köpt bostad innan vi träffade Stefan.
    Kan därför varmt rekomendera honom Läs mer
  • Jonn M
    Jonn M skrev om Hans Sommerville en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Då vi funderade på att sälja vårt hus anlitade vi först Hans för rådgivning inför en eventuell försäljning. När ryktet bland grannarna spred sig att vi börjat fundera så hörde två potentiella köpare av sig och vi fick bud från de båda och bestämde oss för att sälja till den ena parten. Således hade vi inget behov av det traditionella mäklarstödet men det fanns ju mycket runt omkring avseende miljödeklaration, besiktning, bankkontakter och pappershantering. Här fick vi stöd av Hans som stöttade oss på ett utomordentligt sätt till rimlig kostnad. Vi vill ge Hans våra allra varmaste rekommendationer som pålitlig, seriös och proffsig i sin roll. Läs mer
    2017-11-15 Hans S svarar Jonn M
    Tack Jonn för dina fina ord, de värmer!
  • Birgitta L
    Birgitta L skrev om Helene Mellanmyr en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Bra kompetent mäklare. Klar och koncis. Trevligt bemötande. Läs mer
  • Åslög Elisabet Gunilla M
    Åslög Elisabet Gunilla M skrev om Hans Sommerville en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Lojal medarbetare
    korrekt uppförande
    han kan få fler uppdrag Läs mer
    2017-11-15 Hans S svarar Åslög Elisabet Gunilla M
    Tack Gunilla, lycka till med ditt nya boende.
  • Sonia L
    Sonia L skrev om Stefan Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Kunnig och duktig på sitt område. Kan varmt rekomendetas. Läs mer
  • Torbjörn Fredrik R
    Torbjörn Fredrik R skrev om Emma Ekholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Mycket bra. Tillgänglig på telefon vid eventuella frågor. Trevlig och ordentlig. Läs mer
    2017-11-16 Emma E svarar Torbjörn Fredrik R
    Hej Torbjörn! Tack för att du tagit dig tid att skriva en rekommendation, det uppskattas väldigt mycket! Hoppas att du trivs i lägenheten :-)
  • Mikael Amin Aon J
    Mikael Amin Aon J skrev om Felicia Linn Andersen en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Rak, tydlig, ärlig och affärsinriktad. Läs mer
  • Glenn G
    Glenn G skrev om Felicia Linn Andersen en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Bra. Duktigt, ambitiös och kompetent. Läs mer
  • Linda C
    Linda C skrev om Emma Ekholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Väldigt proffsig och även varmt bemötande från första stund! Vi har varit väldigt nöjda med Emma! Läs mer
    2017-11-16 Emma E svarar Linda C
    Tack snälla Linda! Jag blir jätteglad att höra att ni är nöjda med er försäljning! Hoppas ni trivs bra i er nya lägenhet.
  • Ounaies A
    Ounaies A skrev om Helene Mellanmyr en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    bästa människa att göra med ,seriös ock tar sitt jobb på stort alvar. ger råd .hjälper till så mycket hon kan Läs mer
  • Buster H
    Buster H skrev om Felicia Linn Andersen en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Väldigt trevlig, svarade på frågor och agerade professionellt. Läs mer
  • Gunnel W
    Gunnel W skrev om Felicia Linn Andersen en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Hej!
    Mycket trevlig bra, bemötande, anträffbar.
    Upplevde att hon var säker när vi gick igenom pärmen samt fotografering av lgh och annons.
    Sen vart jag misstänksam när väl annons var ute och innan budgivning startade.
    Det var väldigt lite påtryckning från Felicia att ringa upp köpare, tror att det var påskhelgen jag kontakta Felicia och enl henne kunde man inte ringa för det var ju helg vilket jag själv skulle struntat i om jag var intresserad av lgh.
    Av erfarenhet så vet jag att mäklarna är på och ringer upp intressenter.
    Vid ett tillfälle kände jag t.o.m att händer det inget snart så byter jag mäklare.
    En köpare väntade en hel dag innan hon la ut budet och då tycker jag att Felicia skulle kontaktat henne mycket tidigare, köparen hade glömt bort, ja hur intresserad är man då?

Jag hoppas att Felicia tar detta som positiv kritik och tar till sig det till nästa kund hon har, då kanske hon också har mer erfarenhet. Läs mer
  • Anneli P
    Anneli P skrev om Helene Mellanmyr en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Väl o proffsigt bemött. Hade inga speciella förväntningar Läs mer
  • Fredrik S
    Fredrik S skrev om Stefan Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Väldigt bra bemötande, positiv och det känns att man är i trygga händer när man ska genomföra en så stor affär. Läs mer
  • Anders K
    Anders K skrev om Felicia Linn Andersen en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Engagerad och duktig. Allt gick smidigt Läs mer
  • Alexandra W
    Alexandra W skrev om Emma Ekholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Vi uppfattade Emma som effektiv och proffesionell, och uppskattade mycket den lilla gåvan vi fick vid affärens slutförande (blomma och Choklad) Läs mer
    2017-11-16 Emma E svarar Alexandra W
    Tack för de fina orden och vad roligt att ni uppskattade den lilla gåvan :-) Hälsa Thomas!
  • Carl-uno Bo E
    Carl-uno Bo E skrev om Helene Mellanmyr en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Trevlig, kunnig och till sättet mjuk
    personlighet. Läs mer
  • Carl-johan S
    Carl-johan S skrev om Felicia Linn Andersen en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Hon var snabb på att förmedla och svarade snabbt när man behövde ha kontakt med henne. Hon hade bra koll på papper och skötte sig väldigt proffsigt. Läs mer
  • Hanna M
    Hanna M skrev om Felicia Linn Andersen en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Jag hade ett gott intryck av Felicia-Linn från start. Hon var väldigt hjälpsam hela vägen och tillmötesgående. Långt över mina förväntningar. Läs mer
  • Sture E
    Sture E skrev om Felicia Linn Andersen en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Jag är mycket nöjd med mäklaren. Läs mer

Kyrkogränd 14, 135 43 Tyresö