Alla kategorier Mäklare Stockholms län Tyresö Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

Kyrkogränd 14, 135 43 Tyresö — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Tyresö!

Tyresö växer! Hit kommer både familjer från Stockholms innerstad som vill flytta närmare naturen och familjer som flyttar till storsta'n från övriga delar i Sverige. Här finns också alla slags bostäder och vi på Svensk Fastighetsförmedling förmedlar bostadsrätter, fritidshus och villor i området.

Vi har också riktigt bra koll på Tyresö. Vi känner både människorna, områdena och bostadsmarknaden här och brinner för att hjälpa dig till en framgångsrik bostadsaffär! Kom förbi i vår BoButik om du har frågor eller funderingar, vi svara gärna.

Läs vad 148 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

• Jens J skrev om Stefan Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Sålde en bostadsrätt med hjälp av Stefan Larsson. Ingenting att klaga på, ingav stort förtroende från dag ett med sitt lugna och trygga sätt. Läs mer
  • Hans F skrev om Helene Mellanmyr en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Köpt en Koja
    Bra bemött proffesionellt och saklig

Det är lättare att sammanfatta. Jag var ute för att köpa hus hittade lämpligt objekt i Raksta. Mäklaren var affärsmässig och lyssnade på bägge parter under prisförhandlingen.
    bra och ömsesidigt för bägge Parter. Läs mer
  • Janna S skrev om Emma Ekholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Sålde min lägenhet med hjälp av Emma, och kan inte vara annat än nöjd! Otroligt kompetent mäklare med ett seriöst och varmt mottagande. Kände mig i trygga händer ifrån första stund. Emma fanns tillhands 100%, och gjorde min säljupplevelse fantastiskt fin. Läs mer
    2018-10-30 Emma E svarar Janna S
    Tack snälla Janna för din rekommendation. Det värmer och det har varit så roligt att få hjälpa till med försäljningen av din lägenhet. Tack återigen och lycka till med allt! Kram, Emma
    Emma E gillar detta
  • Daniel Larsson L skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Engagerad och professionell till 100%. Bästa mäklaren jag har anlitat någonsin (flera gånger). Kan inget annat än att ge full pott! Läs mer
  • Johanna D skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Torbjörn både hjälpte mig med köp och sälj av bostad och jag kunde inte vara med nöjd.
    Torbjörn har en fingertoppskänsla utöver det vanliga och är otroligt duktig mäklare.
    Vi är toppennöjda med vårt köp och vår försäljning!! Läs mer
  • Anna S skrev om Stefan Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Vi har haft en flerårig kontakt med Svensk Fastighetsförmedling i Tyresö vilket började med att vi behövde se över våra lån och omvärdera huset i samband med några renoveringar. När det några år senare blev dags för oss att lämna Tyresö för Gotland, tog vi hjälp av samma mäklarfirma. Stefan har skött allt kring husets försäljning på ett fantastiskt sätt och säkerställt att vi som köpare fått all den information vi borde få. Han har lämnat goda råd när behövligt och anpassat förmedlingen av huset med hänsyn till våra behov och möjligheter då vi av logistiska skäl inte alltid kunnat lösa alla praktiska detaljer direkt. Vi uppskattar Stefan och Svensk Fastighetsförmedlings professionella arbetssätt och flexibilitet och kan bara lämna våra varmaste rekommendationer och tack. Läs mer
  • Christoffer B
    Christoffer B skrev om Jesper Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Bra bemötande och bra service. Fick komma på visning innan den öppna visningen. Mycket bra information. Trevlig mäklare Läs mer
  • Nils Åke S
    Nils Åke S skrev om Emma Ekholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Sålt ett radhus. Angagerad, intresserad av sitt uppdrag, lyhörd, kunde ordna ett snabbt avslut.

Emma Ekholm var en av fyra mäklare som vi anlitade för värdering på radhuset. Emma var den vi fick förtroende med. Hon har utfört sitt uppdrag mycket bra. Läs mer
    2018-10-23 Emma E svarar Nils Åke S
    Tack snällla Nille och Eva för er rekommendation, det betyder mycket för mig! Bra att vi hade förberett er försäljning i tid så att det fanns möjlighet för en snabb försäljning när ni väl hittade er lägenhet. Lycka till med flytten så ses vi på tillträdesdagen! Mvh, Emma
  • Rolf E skrev om Helene Mellanmyr en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Jag/ vi är nöjda med försäljning och tycker att affären sköts bra av mäklaren gällande sikvägen 9 . Trevlig bemötande hela tiden och god information. Hälsningar Kristina / Bengt och Rolf Läs mer
  • Christina L skrev om Stefan Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Vi har köpt ett hus. Vår mäklare var informativ, lugn och ordande en privat visning, vilket betydde mycket för oss. Vi uppskattade sakligheten och den positiva attityden. Vi kunde fundera i lugn och ro samtidigt som vi blev uppdaterade med läget. Snabba återkopplingar. Tryggt och bra helt enkelt! Läs mer
  • Johanna D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Torbjörn var min mäklare när jag sålde min 2:a. Aldrig träffat en så proffsig mäklare.
    Både mot mig som söljare men även mot köpare.
    Otroligt sinne för hela processen.
    Torbjörn överträffade mina förväntnigar i dubbla bemärkelser. Läs mer
  • Marianne H skrev om Emma Ekholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Vi har tidigare sökt lägenhet på Vitlöksgränd och nu blev det möjligt genom Emma Ekholms agerande. Hon ringde helt enkelt upp oss och frågade om vi var intresserade av lägenheten eftersom hon visste att vi sökte i området.
    När vi besökte lägenheten kände vi att det var här vi ville bo i Tyresö. Vi hade en mycket trevlig kontraktsskrivning tillsammans med säljaren i dennes/vår lägenhet och Emma.
    Emma tog tillfället i akt och tack vare hennes agerande har vi nu en lägenhet i området där vi vill bo, tack Emma! Läs mer
    2018-10-10 Emma E svarar Marianne H
    Hej Marianne och Marcel! Vad glad jag blir över att ni är nöjda med mitt jobb och jag är helt övertygad om att ni kommer trivas lika bra i lägenheten som säljaren har gjort. Tack för er fina rekommendation. Vi ses och hörs framöver! Mvh, Emma
    Emma E gillar detta
  • Linda S skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Torbjörn har varit mycket tillmötesgående och engagerad! Han har även varit ett stöd i hela den process det innebär att flytta med beräkning av vinstskatt, råd inför köp etc. Jag kan varmt rekommendera honom som mäklare! Läs mer
  • Gunilla Å
    Gunilla Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Fasanvägen 14

Mycket erfaren och insatt i områdets förutsättningar.

Taktiskt agerande på en svalnande marknad med försiktiga köpare.

Trevlig och tillmötesgående agerande och alltid tillgänglig, eller återkommer snabbt då vi sökt Torbjörn.

Om man planerar att sälja sin fastighet på Tyresö rekomenderar vi att man anlitar Torbjörn. Läs mer
  • Annika L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Väl bemött. Snabb affär. Nöjd kund Läs mer
    Emma E gillar detta
  • Wolfgang D skrev om Hans Sommerville en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Vi har sålt ett radhus och blivit bemötta på ett bra och professionellt sätt. Läs mer
    2018-10-12 Hans S svarar Wolfgang D
    Tack Wolfgang för rekommendationen!
  • Mariane O
    Mariane O skrev om Emma Ekholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Har sålt en bostadsrättslägenhet på 3 rum och kök. Har på alla sätt blivit väl bemött av mäklaren .Blev helt nöjd med resultatet. Affären blev snabbt och smidigt genomförd av Emma. Läs mer
    2018-10-09 Emma E svarar Mariane O
    Hej Mariane och tack så mycket för din fina rekommendation! Ibland går det undan och jag är glad att höra att du är nöjd med mig som mäklare. Vi hörs och ses framöver! Mvh, Emma
  • Jessica M
    Jessica M skrev om Emma Ekholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Emma är väldigt engagerad, professionell och gör det där extra för att man ska känna sig trygg i sin affär, svarar snabbt på frågor och finns tillhands under hela processen. Hon är inte alls rädd för att hugga i och står gärna och puffar kuddar, flyttar på möbler och stylar lägenheten under fotograferingen.

Jag har under årens lopp gjort en del bostadsaffärer och måste säga att Emma varit den bästa av alla. Stort tack Emma för all hjälp! Läs mer
    2018-10-09 Emma E svarar Jessica M
    Tack så jättemycket Jessica för din fina rekommendation, det värmer verkligen att höra att du är nöjd! Det var superkul att få hjälpa dig med försäljningen!! Ha det så jättebra så ses vi på tillträdesdagen. Kram, Emma
  • Camilla C skrev om Emma Ekholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Trevligt bemötande och snabb uppdatering vid köp av lägenhet. Läs mer
    2018-10-09 Emma E svarar Camilla C
    Tack Camilla för dina fina rekommendation! Jag är glad att du är nöjd och hoppas att du ska trivas i lägenheten, nu räknar vi ner till tillträdet! Ha en fin vecka så ses vi på tillträdesdagen! Mvh, Emma
    Emma E gillar detta
  • Marie O skrev om Jesper Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Mycket nöjd med Svensk Fastighetsförmedling Tyresö. Vi blev mycket proffesionellt bemöta vid försäljning av lägenhet. Lätt att få information och mycket snabb kommunikation mellan mäklaren och oss som säljare. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
    2018-09-27 Jesper D svarar Marie O
    Tack så mycket för rekommendationerna Marie det värmer, jättekul att du uppskattat mig som mäklare!
    /Jesper
  • Christos S skrev om Stefan Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Köpte ett bostadsrätts rådhus
    Professionellt bemötande av mäklaren
    Snabb återkoppling
    Tydlig information Läs mer
  • Theres W skrev om Stefan Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Vi har mött Stefan Larsson under vårt letande efter bostad, och han har på ett mycket fint sätt varit behjälplig med såväl tips som förhandsvisningar. När vi väl köpt drömboendet (i en annan kommun och av annan mäklare dock) föll valet på honom som mäklare för försäljning av vår bostadsrätt väldigt naturligt. Han är mycket förtroendeingivande, lugn och trygg i sitt sätt, han kör inte med den typiska mäklarstilen som man ibland möter hos yngre förmågor på andra mäklarbyråer. Vi kan varmt rekommendera Stefan! Läs mer
  • Sara E
    Sara E skrev om Jesper Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Är mycket nöjd med Jesper Danielsson som mäklare för den bostadsrätt i Tyresö som jag precis köpt. Jesper är kunnig, professionell & förtroendeingivande. Han gav snabbt svar på mina frågor & funderingar & visar ett fint engagemang för säljare såväl som köpare! Läs mer
    2018-09-19 Jesper D svarar Sara E
    Hej Sara! Vad kul att du är nöjd med hela processen och roligt att du uppskattar mitt engagemang. Har vart jätteroligt att få arbeta med dig och känns jättekul att det är du som flyttar in! Bra kämpat!
    /Jesper
  • Marianne A skrev om Stefan Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Jag har sålt en bostadsrätt/parhus.
    Jag blev bemött på ett behagligt och respektfullt sätt.
    Förväntade mig (hoppades) på en snabb försäljning till ett bra pris som han verkligen levde upp till.
    Är mycket nöjd och kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Carinea W skrev om Jesper Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Mkt trevlig, lyhörd och seriös mäklare!!
    Sålde 3a i Brf Rödingen med Jesper Danielsson!!! Toppbetyg!!
    Jag är nöjd och glad Läs mer
    2018-09-19 Jesper D svarar Carinea W
    Stort tack för dina fina rekommendationer, har vart grymt kul att jobba med dig Carina och kul att vi båda känner oss riktigt nöjda med resultatet! Ser fram emot att höra hur det gått med alla era spännande planer i framtiden!
  • Mia V skrev om Helene Mellanmyr en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    - Sålt en tomt.
    - Engagerat, kunnigt och positivt bemötande av mäklaren.
    - Inte lika många spekulanter som jag trodde, mäklaren berättade varför det är lite svårare på fastighetsmarknaden nu.
    - Sammanfattningsvis mycket positivt. Läs mer
  • Thomas L skrev om Stefan Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Great experience buying with Stefan Läs mer
  • Papy N skrev om Emma Ekholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Emma är kunnig, flexibel och proffsig mäklare. Hon hjälpte oss med försäljning av en bostadsrätt. Försäljning gick bra och snabbt och resultatet blev över förväntan. Vi är nöjda med Emmas hjälp och vi skulle starkt rekommendera henne till alla som går i tankarna på att sälja. Läs mer
    2018-08-06 Emma E svarar Papy N
    Vilken fin rekommendation Papy! Tusen tack för att du tar dig tiden att lämna feedback, det betyder mycket. Har varit så roligt att få hjälpa er med försäljningen. Vi ses på tillträdesdagen!
    Vänligen, Emma
  • Sriwanna U skrev om Emma Ekholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Det känns bra och trygg. Emma har förståelse tålamod och god bemötande. Läs mer
    2018-08-06 Emma E svarar Sriwanna U
    Tusen tack för ditt fina omdöme, det värmer! Jag hoppas du ska trivas lika bra som säljaren har gjort i lägenheten!
    Vänligen, Emma
  • Hans F
    Hans F skrev om Helene Mellanmyr en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Sålt 55+ lägenhet. Trevlig och seriös mäklare som gjort ett bra jobb. Gav inte upp i första taget. Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • Johanna E skrev om Jesper Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Köpte en bostadsrätt i Tyresö där Jesper var mäklare. Jesper är väldigt professionell, tillmötesgående och serviceminded. Snabb återkoppling vid frågor/kontakt och alltid trevlig. Skulle absolut kontakta Jesper vid en framtida försäljning. Läs mer
    2018-09-19 Jesper D svarar Johanna E
    Tack för dom fina orden Johanna! Lägenheten kommer passa dig perfekt med den stora terrassen, jättekul att du uppskattade mig som mäklare också. Hjälper gärna dig med kommande försäljningar i framtiden alltid roligt att jobba med possitva och glada människor!!
    /Jesper
  • Donna M skrev om Jesper Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Sålt en lägenhet i Tyresö. Blev superbra bemött av mäklaren, som lyssnade på mina önskemål och förväntningar. Affären gick strålande och jag är mer än nöjd! Läs mer
    2018-09-19 Jesper D svarar Donna M
    Hej Donna! Tack så jättemycket för dom fina orden, kul att vi fick till en så lyckad affär. Hoppas du trivs bra på den nya gården det kommer passa dig perfekt!
    Bästa hälsningar Jesper
  • Madina N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Jag har köpt en lägenhet i Tyresö. Jag ville köpa billigt och snabt och blev bemött av Torbjörn Andersson alldeles utmärkt! om jag kommer att vilja sälja lägenheten kommer jag kontakta Torbjörn. Läs mer
  • Viveca L skrev om Hans Sommerville en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Alert och trevlig mäklare som inte har tvekat att komma på extravisningar etc. Curt Läs mer
    2018-05-29 Hans S svarar Viveca L
    Tack Curt för din fina rekommendation!
    Vi hörs inom kort för att slutföra affären.
  • Erika S skrev om Emma Ekholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Vi sålde vår radhus, vi har varit mycket nöjda med Emmas bemötande och positiva inställning och lugn. Läs mer
    2018-05-28 Emma E svarar Erika S
    Det har varit ett sant nöje att samarbeta med er! Jättetack för fina ord och stort lycka till med flytten nu.
    Kram, Emma
  • Tatjana B skrev om Emma Ekholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Everything went great! Thank you Läs mer
    2018-05-28 Emma E svarar Tatjana B
    Thank you very much Tatjana!
    Best regards, Emma
  • Barbro L
    Barbro L skrev om Hans Sommerville en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Han har levererat det han sa att han skulle göra. Rekommenderar honom gärna, har redan gjort det.
    Jag är nöjd. Läs mer
    2018-05-22 Hans S svarar Barbro L
    Tack Barbro för rekommendationen!
    Vi håller kontakten och säkerställer att allt också går i mål som planerat fram till tillträdet. Må så gott!
  • Ulf O skrev om Stefan Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Köpte hus och mäklaren var hjälpsam och ärlig mot vad jag som köpare uppfattade mot bade oss och säljaren för att hitta en lösning som passade båda parter. tack. Läs mer
  • Sofia O
    Sofia O skrev om Helene Mellanmyr en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Vi blev väl omhändertagna av Helene Mellanmyr på Svensk Fastighetsförmedling när vi sålde vårt hus. Kände oss trygga hela vägen och allt gick väldigt smidigt. Helene skapade en trevlig och trygg stämning för både oss som säljare och våra köpare och det betydde mycket. Vi fick också goda råd om hur vi skulle förbereda försäljningen och kunde ställa både små och stora frågor under hela processen och få svar snabbt. Vi vill varmt rekommendera Helene Mellanmyr och Svensk Fastighetsförmedling till dig som vill ha en smidig och säker försäljning av ditt hus! Tack Helene! Läs mer
    Helene M gillar detta
  • Alexandra H
    Alexandra H skrev om Helene Mellanmyr en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Vi sålde vårt hus med Svensk Fastighetsförmedling och vi är mer än nöjda! Vår mäklare var proffsig och vi fick det vi ville för huset! Hon gjorde det där lilla extra och vi kommer definitivt att fortsätta att använda oss av dem.
    Kan varmt rekommendera! Läs mer
    Helene M gillar detta
  • David K skrev om Hans Sommerville en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Mycket tillgänglig och hjälpsam, förtroendeingivande och professionell. Läs mer
    2018-05-15 Hans S svarar David K
    Tack David för rekommendationen!
    Det har varit väldigt trevligt att lära känna dig och Johanna. Jag hoppas att allt faller på plats på bästa sätt med ert nya livsprojekt. Ni är väldigt modiga:-)
  • Javier S skrev om Helene Mellanmyr en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Trevlig, proffsig och positiv attityd. Pappersarbete, kontrakt och information i särklass.
    Rekommenderas värmt. Läs mer
  • Anette S
    Anette S skrev om Helene Mellanmyr en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Jag har sålt en fastighet .
    Mäklaren var mycket proffsig och gav oss ett mycket bra bemötande. Kom med råd men lyssnade också på våra synpunkter.
    Meddelande oss hela tiden om utvecklingen.
    Vi är jättenöjda med Helene och rekommenderar henne Läs mer
  • Jonas A skrev om Stefan Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Mycket kompetent och välavvägt bemötande och utfört uppdrag. Stefan guidade oss, säljaren av huset vi köpte och köparen av vårt hus fram till en mycket bra och trygg affär för alla. Tack Läs mer
  • Mikaela W skrev om Hans Sommerville en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Trevlig mäklare som är påläst och inger förtroende. Läs mer
  • Simon B
    Simon B skrev om Emma Ekholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Köpt lägenhet och i samband med det sålt hus. Emma är väldigt responsiv och är en stabil mäklare på en just nu svajig bostadsmarknad. Läs mer
    2018-05-04 Emma E svarar Simon B
    Tack snälla Simon för din rekommendation, det värmer. Det har varit så roligt att få hjälpa till med både köp och försäljning! Ha det så bra så ses vi framöver.
    Mvh, Emma
  • Leena C skrev om Emma Ekholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Har sålt vår lägenhet. Emma är mycket kunnig, tar egna initiativ och hon är effektiv!
    Emmas agerande var över förväntan. Försäljningen gick fort och smidigt! Läs mer
    2018-04-24 Emma E svarar Leena C
    Vad snällt Leena, tack så hemskt mycket för de fina orden. Det var fantastiskt roligt att få hjälpa er med försäljningen! Vi ses framöver. Varma hälsningar Emma Ekholm
    Emma E gillar detta
  • Elizabeth W skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Han är trevligt och trovärdigt och det är värd mycket Läs mer
  • Eva-Stina R skrev om Emma Ekholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Mycket proffsigt bemötande, bra info och tydlighet i allt Läs mer
    2018-04-24 Emma E svarar Eva-Stina R
    Stort tack Eva-Strina för att du tog dig tid att skriva så fint! Vi ses och hörs framöver. Varma hälsningar, Emma Ekholm
  • Ylva B skrev om Emma Ekholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Emma hjälpte mig sälja en bostadsrätt i Tyresö. Hon är jätte proffsig och lämnade toppen bra service både till mig som säljare och till mina spekulanter. Är så nöjd med vårt samarbete både kring värdering, fotografering, beskrivning och annons mm. Genomförandet av försäljningen gick snabbt och bra, mycket tack vare hennes otroligt hjärtliga och trevliga bemötande av alla omkring henne. Jag valde att få hjälp av henne och ångrar inte mitt val en sekund. Hon levde upp till alla mina förväntningar och vi hade ett toppen bra samarbete genom hela processen. Läs mer
    2018-04-24 Emma E svarar Ylva B
    Hjärtligt tack för dina fina ord Ylva! Det har varit fantastiskt roligt att få hjälpa dig och det värmer verkligen att du är nöjd. Lycka till med er nya bostad så ses och hörs vi snart!
    Mvh, Emma Ekholm

Kyrkogränd 14, 135 43 Tyresö