Alla kategorier Mäklare Stockholms län Tyresö Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

Kyrkogränd 14, 135 43 Tyresö — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Tyresö!

Tyresö växer! Hit kommer både familjer från Stockholms innerstad som vill flytta närmare naturen och familjer som flyttar till storsta'n från övriga delar i Sverige. Här finns också alla slags bostäder och vi på Svensk Fastighetsförmedling förmedlar bostadsrätter, fritidshus och villor i området.

Vi har också riktigt bra koll på Tyresö. Vi känner både människorna, områdena och bostadsmarknaden här och brinner för att hjälpa dig till en framgångsrik bostadsaffär! Kom förbi i vår BoButik om du har frågor eller funderingar, vi svara gärna.

Läs vad 91 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

• Hans F
    Hans F skrev om Helene Mellanmyr en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Sålt 55+ lägenhet. Trevlig och seriös mäklare som gjort ett bra jobb. Gav inte upp i första taget. Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • Johanna E
    Johanna E skrev om Jesper Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Köpte en bostadsrätt i Tyresö där Jesper var mäklare. Jesper är väldigt professionell, tillmötesgående och serviceminded. Snabb återkoppling vid frågor/kontakt och alltid trevlig. Skulle absolut kontakta Jesper vid en framtida försäljning. Läs mer
  • Donna M
    Donna M skrev om Jesper Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Sålt en lägenhet i Tyresö. Blev superbra bemött av mäklaren, som lyssnade på mina önskemål och förväntningar. Affären gick strålande och jag är mer än nöjd! Läs mer
  • Madina N
    Madina N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Jag har köpt en lägenhet i Tyresö. Jag ville köpa billigt och snabt och blev bemött av Torbjörn Andersson alldeles utmärkt! om jag kommer att vilja sälja lägenheten kommer jag kontakta Torbjörn. Läs mer
  • Viveca L
    Viveca L skrev om Hans Sommerville en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Alert och trevlig mäklare som inte har tvekat att komma på extravisningar etc. Curt Läs mer
    2018-05-29 Hans S svarar Viveca L
    Tack Curt för din fina rekommendation!
    Vi hörs inom kort för att slutföra affären.
  • Erika S
    Erika S skrev om Emma Ekholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Vi sålde vår radhus, vi har varit mycket nöjda med Emmas bemötande och positiva inställning och lugn. Läs mer
    2018-05-28 Emma E svarar Erika S
    Det har varit ett sant nöje att samarbeta med er! Jättetack för fina ord och stort lycka till med flytten nu.
    Kram, Emma
  • Tatjana B
    Tatjana B skrev om Emma Ekholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Everything went great! Thank you Läs mer
    2018-05-28 Emma E svarar Tatjana B
    Thank you very much Tatjana!
    Best regards, Emma
  • Barbro L
    Barbro L skrev om Hans Sommerville en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Han har levererat det han sa att han skulle göra. Rekommenderar honom gärna, har redan gjort det.
    Jag är nöjd. Läs mer
    2018-05-22 Hans S svarar Barbro L
    Tack Barbro för rekommendationen!
    Vi håller kontakten och säkerställer att allt också går i mål som planerat fram till tillträdet. Må så gott!
  • Ulf O
    Ulf O skrev om Stefan Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Köpte hus och mäklaren var hjälpsam och ärlig mot vad jag som köpare uppfattade mot bade oss och säljaren för att hitta en lösning som passade båda parter. tack. Läs mer
  • Sofia O
    Sofia O skrev om Helene Mellanmyr en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Vi blev väl omhändertagna av Helene Mellanmyr på Svensk Fastighetsförmedling när vi sålde vårt hus. Kände oss trygga hela vägen och allt gick väldigt smidigt. Helene skapade en trevlig och trygg stämning för både oss som säljare och våra köpare och det betydde mycket. Vi fick också goda råd om hur vi skulle förbereda försäljningen och kunde ställa både små och stora frågor under hela processen och få svar snabbt. Vi vill varmt rekommendera Helene Mellanmyr och Svensk Fastighetsförmedling till dig som vill ha en smidig och säker försäljning av ditt hus! Tack Helene! Läs mer
  • Alexandra H
    Alexandra H skrev om Helene Mellanmyr en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Vi sålde vårt hus med Svensk Fastighetsförmedling och vi är mer än nöjda! Vår mäklare var proffsig och vi fick det vi ville för huset! Hon gjorde det där lilla extra och vi kommer definitivt att fortsätta att använda oss av dem.
    Kan varmt rekommendera! Läs mer
  • David K
    David K skrev om Hans Sommerville en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Mycket tillgänglig och hjälpsam, förtroendeingivande och professionell. Läs mer
    2018-05-15 Hans S svarar David K
    Tack David för rekommendationen!
    Det har varit väldigt trevligt att lära känna dig och Johanna. Jag hoppas att allt faller på plats på bästa sätt med ert nya livsprojekt. Ni är väldigt modiga:-)
  • Javier S
    Javier S skrev om Helene Mellanmyr en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Trevlig, proffsig och positiv attityd. Pappersarbete, kontrakt och information i särklass.
    Rekommenderas värmt. Läs mer
  • Anette S
    Anette S skrev om Helene Mellanmyr en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Jag har sålt en fastighet .
    Mäklaren var mycket proffsig och gav oss ett mycket bra bemötande. Kom med råd men lyssnade också på våra synpunkter.
    Meddelande oss hela tiden om utvecklingen.
    Vi är jättenöjda med Helene och rekommenderar henne Läs mer
  • Jonas A
    Jonas A skrev om Stefan Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Mycket kompetent och välavvägt bemötande och utfört uppdrag. Stefan guidade oss, säljaren av huset vi köpte och köparen av vårt hus fram till en mycket bra och trygg affär för alla. Tack Läs mer
  • Mikaela W
    Mikaela W skrev om Hans Sommerville en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Trevlig mäklare som är påläst och inger förtroende. Läs mer
  • Simon B
    Simon B skrev om Emma Ekholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Köpt lägenhet och i samband med det sålt hus. Emma är väldigt responsiv och är en stabil mäklare på en just nu svajig bostadsmarknad. Läs mer
    2018-05-04 Emma E svarar Simon B
    Tack snälla Simon för din rekommendation, det värmer. Det har varit så roligt att få hjälpa till med både köp och försäljning! Ha det så bra så ses vi framöver.
  • Leena C
    Leena C skrev om Emma Ekholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Har sålt vår lägenhet. Emma är mycket kunnig, tar egna initiativ och hon är effektiv!
    Emmas agerande var över förväntan. Försäljningen gick fort och smidigt! Läs mer
    2018-04-24 Emma E svarar Leena C
    Vad snällt Leena, tack så hemskt mycket för de fina orden. Det var fantastiskt roligt att få hjälpa er med försäljningen! Vi ses framöver. Varma hälsningar Emma Ekholm
  • Eva-Stina R
    Eva-Stina R skrev om Emma Ekholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Mycket proffsigt bemötande, bra info och tydlighet i allt Läs mer
    2018-04-24 Emma E svarar Eva-Stina R
    Stort tack Eva-Strina för att du tog dig tid att skriva så fint! Vi ses och hörs framöver. Varma hälsningar, Emma Ekholm
  • Ylva B
    Ylva B skrev om Emma Ekholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Emma hjälpte mig sälja en bostadsrätt i Tyresö. Hon är jätte proffsig och lämnade toppen bra service både till mig som säljare och till mina spekulanter. Är så nöjd med vårt samarbete både kring värdering, fotografering, beskrivning och annons mm. Genomförandet av försäljningen gick snabbt och bra, mycket tack vare hennes otroligt hjärtliga och trevliga bemötande av alla omkring henne. Jag valde att få hjälp av henne och ångrar inte mitt val en sekund. Hon levde upp till alla mina förväntningar och vi hade ett toppen bra samarbete genom hela processen. Läs mer
    2018-04-24 Emma E svarar Ylva B
    Hjärtligt tack för dina fina ord Ylva! Det har varit fantastiskt roligt att få hjälpa dig och det värmer verkligen att du är nöjd. Lycka till med er nya bostad så ses och hörs vi snart!
    Mvh, Emma Ekholm
  • Malin L
    Malin L skrev om Emma Ekholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Jag är väldigt nöjd med Emmma som Mäklare. Hon har varit väldigthjälpsam o tillgänglig och gjort det bästa möjliga av försäljningen av min lägenhet . Läs mer
    2018-04-24 Emma E svarar Malin L
    Varmt tack Malin! Det är oerhört roligt att höra att du är nöjd med mig som mäklare. Lycka till med flytten nu så ses vi snart!
    Med vänliga hälsningar, Emma
  • Johan Olof S
    Johan Olof S skrev om Stefan Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Anledningen till att jag valde Stefan Larsson som mäklare till min försäljning var det professionella och trevliga bemötande jag fick både när jag var på hans visningar och i det arbete som ledde till försäljningen av min bostad Läs mer
  • Patric N
    Patric N skrev om Emma Ekholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Vi tycker Emma skötte sig väldigt bra, höll oss väl uppdaterade, väldigt förstående, bra med hjälp till oss som går in i bostadsmarknaden för första gången! Kontrakt skrivandet gick ypperligt, då hon gick igenom hela kontraktet ordagrant, vilket var väldigt nyttigt för oss "nybörjare"! Vi är väldigt nöjda! MVH 2 nya lägenhetsägare! Läs mer
    2018-04-04 Emma E svarar Patric N
    Hej Patric och Olivia! Tack snälla för er fina ord och vad glad jag blir att ni kände er trygga och nöjda med ert första bostadsköp. Nu hoppas jag att ni kommer trivas riktigt bra i er nya lägenhet! Vi ses på tillträdesdagen :-)
  • Arne Lennart S
    Arne Lennart S skrev om Emma Ekholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Jag fick ett mycket proffsigt, trevligt och kunnigt bemötande
    Jag är mycket nöjd Läs mer
    2018-03-20 Emma E svarar Arne Lennart S
    Tack Lennart för din fina rekommendation. Glädjer mig enormt att du känner dig nöjd med mig som mäklare! Vi hörs framöver :-)
  • Greger B
    Greger B skrev om Hans Sommerville en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Hans har gjort ett föredömligt arbete med bra försäljningen med vårt hus, trots en vikande marknad på hösten 2018. Processen kännetecknas av bra rådgivning om hur objektet skulle förberedas inför försäljningen. Under försäljningsprocessen har Hans löpande återkopplat gällande visningar/spekulanter och bud. Läs mer
    2018-03-08 Hans S svarar Greger B
    Tack Greger för dina fina vitsord!
    Bra att ni är nöjda med hur försäljningsprocessen har genomförts och att ni fått fortlöpande information om händelseutvecklingen..
  • Wissam Z
    Wissam Z skrev om Emma Ekholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Emma var en kunnig, duktig och trevlig mäklare., vi var nöjda och självklart rekomenderar henne till alla.
    Vi önskar henne och svensk fastighetsförmedlingen lycka till.
    Mvh/familjen zebian Läs mer
    2018-02-23 Emma E svarar Wissam Z
    Tack snälla! Era ord värmer verkligen och jag önskar er lycka till också! Ha det så bra så ses vi snart igen!
  • Yvonne G
    Yvonne G skrev om Helene Mellanmyr en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Helene visade kunnighet, engagemantt, tålmodighet och bra kommunikation under hela tiden.
    Såg inga problem och svarade på mina frågor.
    Jag är mycket nöjd med allt. Läs mer
  • Sofie B
    Sofie B skrev om Helene Mellanmyr en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Extremt otrevligt bemötande mot mig som eventuell köpare. Helenes attityd gjorde att jag tog beslutet att inte gå vidare med mitt intresse. Jag rekommenderar inte att anlita henne. Läs mer
    Sofie B gillar detta
  • Tobias F
    Tobias F skrev om Emma Ekholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Trevlig och duktig mäklare. Bra återkoppling genom hela säljprocessen. Mycket nöjd. Läs mer
    2018-02-07 Emma E svarar Tobias F
    Tack Tobias! Uppskattar att du tagit dig tid att skriva en rekommendation och att du är nöjd med mig som mäklare, det värmer!
  • Glenn O
    Glenn O skrev om Stefan Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Vi sålde i januari 2018 och det kändes klanderfritt. Läs mer
  • Linus Erik Emil J
    Linus Erik Emil J skrev om Emma Ekholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Mycket trevlig och duktig mäklare som verkligen hjälper till på alla sätt! Läs mer
    2018-01-26 Emma E svarar Linus Erik Emil J
    Hej Linus! Tack för den här fina rekommendationen, jag blir jätteglad att höra att ni är nöjda med mig som mäklare!
  • Jessica A
    Jessica A skrev om Emma Ekholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Superbra och proffsigt bemötande!! Hon förklarade så man förstod allt! Toppen nöjd! Läs mer
    2018-01-26 Emma E svarar Jessica A
    Tusen tack för ditt fina omdöme, det värmer! Jag hoppas att du ska trivas lika bra som säljarna har gjort i lägenheten!
  • Maria B
    Maria B skrev om Emma Ekholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Jag upplevde Emma som väldigt osäker i sin yrkesroll. Jag ställde frågor som hon inte kunde svara på. När kontrakt skulle skrivas var hon på kurs, när vi väl fick till ett datum var inte säljarna med, dom skrev på senare men med ett tidigare datum. Säljaren tog med sig garderoben som mäklaren inte hade upplyst om utan hänvisade till prospektet. Lampor var trasiga i badrumet som Emma sa att säljaren skulle fixa med det gjorde dom ej. Flera saker var trasiga som ej var uppsatta på listan från säljaren. Jag upplevde att jag inte fick info som skulle ha varit bra att fått innan köpet. Ingen mäklare jag skulle rekomendera. Läs mer
    2018-01-03 Emma E svarar Maria B
    Hej Maria,
    Jag hade förhandsvisning av lägenheten för dig den 3/10 på eftermiddagen och den 4/10 vid lunchtid skrev vi kontrakt, jag uppfattade det som att vi skrev så fort som möjligt men det är tråkigt om inte det var din upplevelse. Trots att jag gjorde mitt yttersta för att lägenhetens brister skulle vara åtgärdade så förstår jag att det sänkte helhetsupplevelsen för dig och det är jag inte heller nöjd med. Jag hoppas att du trots det trivs bra i lägenheten och jag önskar dig en god fortsättning.
  • Maria B
    Maria B skrev om Helene Mellanmyr en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Helene var mycket kunnig om föreningen, hon har sålt flera fastigheter i denna förening. Jag upplevde henne som kompetent, ärlig och kunnig inom sitt yrke. Läs mer
  • Jonas O
    Jonas O skrev om Stefan Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Stefan levererade igen, vi har både köpt och sålt med Stefan de senaste åren och han levererade återigen ett rekordpris.
    Kan varmt rekommendera Stefan. Läs mer
  • Kapil S
    Kapil S skrev om Hans Sommerville en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Hans is very nice and smart property agent.He was very explanatory on all my question and answered almost all of them.

It is good to have him for any sale or purchase of property. Läs mer
    2017-12-12 Hans S svarar Kapil S
    Thank you very much Kapil for your kind words of appreciation!
  • Marianne T
    Marianne T skrev om Hans Sommerville en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Vänligt bemötande. Lugn och förtroendeingivande. Goda kunskaper i engelska. Läs mer
    2017-12-12 Hans S svarar Marianne T
    Tusen tack Marianne för din fina rekommendation!
  • Tobias B
    Tobias B skrev om Helene Mellanmyr en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Vi fick inte en bra upplevelse som köpare och skulle inte använda oss av henne om vi skulle sälja Läs mer
  • Lennarth G
    Lennarth G skrev om Stefan Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Vänder mig gärna igen vid nästa affär till Svensk fastigetsförmedling alt rekommenderar dem Läs mer
  • Leif L
    Leif L skrev om Emma Ekholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Snabb, trevlig, mot alla odds gick de nu när marknaden i stort sett står stilla. Kommer troligtvis ta upp kontakt igen ifall man ska sälja bostaden om några år Läs mer
    2017-12-19 Emma E svarar Leif L
    Tack snälla Leif för den fina rekommendationen! Önskar dig och Amanda en god jul!
    Emma E, Emma E gillar detta
  • Annie Alice K
    Annie Alice K skrev om Helene Mellanmyr en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Jag ger Helene högsta betyg!
    Redan vid första mötet fick jag stort förtroende för henne. Hon informerade mig om avtalet utan att använda en massa fackord så jag behövde inte vara osäker på vad som gällde.Visningen och försäljningen har hon skött fantastiskt bra, alltid hållit mig informerad och har jag sökt henne har hon genast hört av sig. Det var en jobbig situation eftersom jag skulle städa och sälja min mammas hem. Stödet jag fick när jag var förtvivlad och stressad var fantastiskt och kändes personligt. Nu är försäljningen klar och allt känna tryggt. Jag hade inte kunnat få en bättre mäklare och kommer att rekommendera henne till alla jag känner.
    Hälsningar
    Nöjd kund: Katarina Nordman Becker Läs mer
  • Jimmy E
    Jimmy E skrev om Hans Sommerville en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Mycket seriös o samarbetsvillig. Fortlöpande info o kontakt.
    Lungt sansat o seriöst skött av försälningen av bostadsrätten.
    Ingav fullt förtroende för både försälningen o ekonomihanteringen.
    Kommer o har rekomenderat hans sommerville. Läs mer
    2017-11-20 Hans S svarar Jimmy E
    Tack Jimmy för de fina vitsorden och och det goda samarbetet!
    Tveka inte att höra av dig om du har några skattefrågor eller andra frågor framöver.
  • Tiina K
    Tiina K skrev om Helene Mellanmyr en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Mycket trevlig, fint bemötande. Läs mer
  • Ann-katrine K
    Ann-katrine K skrev om Emma Ekholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Emma Ekholm har uppvisat ett fantastiskt trevligt och proffesionellt bemötande mot mig som kund.
    Effektiv , noggrann och pålitlig.
    Dessutom så har hon hjärtat på rätta stället och detta är ett stort plus!

Ann-Katrine.K. Läs mer
    2017-11-22 Emma E svarar Ann-katrine K
    Tusen tack för det här fina omdömet Ann-katrine! Jag blir jätteglad över att höra att du är nöjd och det har varit extra roligt att få vara med och hjälpa till med både köp och försäljning!
  • Birgitta T
    Birgitta T skrev om Emma Ekholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Trevligt bemötande Först ringde jag och beskrev mitt ärende Jag skulle sälja en fastighet och hade redan en spekulant Vid första mötet var Emma väl förberedd och med på mötet var även köparen och en kollega till Emma Läs mer
    2017-11-17 Emma E svarar Birgitta T
    Tack så mycket Birgitta, jättekul att höra att du är nöjd!
  • Elsie S
    Elsie S skrev om Emma Ekholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Jag tycker att Emma är fantastisk både som person och mäklare❤️❤️❤️ Läs mer
    2017-11-17 Emma E svarar Elsie S
    Tack så mycket Elsie, vilket fin rekommendation! Hoppas allt är bra med er och att renoveringen går bra!
  • Mats T
    Mats T skrev om Helene Mellanmyr en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Mycket bra bemötande och lyhörd på de behov jag haft. Läs mer
  • Volker H
    Volker H skrev om Stefan Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Han är jättebra !!!

Skickat från min iPhone Läs mer
  • Ann W
    Ann W skrev om Helene Mellanmyr en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Vi upplevde bemötandet som kunnigt inom kommunen. Däremot var det svårsålt pga tiden på året. Däremot ordnade vår mäklare med flera visningar och var tillmötesgående med förändring och kontraktsskrivnkngar. Läs mer
  • Maria N
    Maria N skrev om Stefan Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Trevligt bemötande, glad, enkel och man får snabb återkoppling.
    Kunnig, arb bra för försäljning av bostaden. Bokade en bra och trevlig fotograf.

Kan bara säga positivt hel nöjd och kan varmt rek till andra att anlita Stefan som mäklare. Läs mer

Kyrkogränd 14, 135 43 Tyresö