Alla kategorier Mäklare Stockholms län Tyresö Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

Kyrkogränd 14, 135 43 Tyresö — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Tyresö!

Tyresö växer! Hit kommer både familjer från Stockholms innerstad som vill flytta närmare naturen och familjer som flyttar till storsta'n från övriga delar i Sverige. Här finns också alla slags bostäder och vi på Svensk Fastighetsförmedling förmedlar bostadsrätter, fritidshus och villor i området.

Vi har också riktigt bra koll på Tyresö. Vi känner både människorna, områdena och bostadsmarknaden här och brinner för att hjälpa dig till en framgångsrik bostadsaffär! Kom förbi i vår BoButik om du har frågor eller funderingar, vi svara gärna.

Läs vad 13 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

• Ronnie A
    Ronnie A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Väldigt bra mäklare, mycket bra på att höra av sig och hålla oss informerade. Rekommenderar starkt Stefan Larsson väldigt trevlig, kunnig och förtroendeingivande.
  • Mikael  A
    Mikael A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Snabbt och proffsigt. Fick all den hjälp jag behövde
  • Anneli
    Anneli skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Varma rekommendationer av Svensk Fast i Tyresö! Mycket proffsiga mäklare som kan marknaden, är tillmötesgående och kunniga. Köpte en bostadsrätt och affären gick smidigt, är jättenöjd!
  • Per H
    Per H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Ger mina varmaste rekommendationer. Kunnig, pålitlig seriös och mycket trevlig mäklare! Det var mycket enkelt och smidigt att sälja under sådana omständigheter!
  • Bengt O
    Bengt O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Hej
    Tack för senast.
    Vi är mycket nöjda med allt som varit under hela affären.
    God kontakt med mäklare under hela resans gång och med återkopplingar.
    Väl bemötande av er vid våra besök.
    Vi rekommenderar er i framtiden.
    Hälsningar
    Bengt/ Milka
  • Lars-Gunnar S
    Lars-Gunnar S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Jag har kommit kontakt med en hel del fastighetsmäklare inom mitt jobb men även privat har vi använt ett antal olika mäklare. Så måste jag säga att Stefan Larson är den bästa mäklare som jag kommit kontakt med. Mycket trevlig inger stort förtroende, saklig och hjälpsam. Har under hela tiden återkopplat och informerat på ett föredömligt sätt.
  • Lisa T
    Lisa T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Ett mycket bra bemötande och hela affären flöt på smidigt.
  • Hanna B
    Hanna B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Trevligt och proffsigt bemötande. Våran mäklare var positiv från start till mål. Levde upp till förväntningarna på affären.
  • Jessica B
    Jessica B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Jag och min Sambo valde att ta hjälp av Ankie i försäljningen av vår bostad då vi fått ett mycket gott intryck av henne vid ett flertal tillfällen då vi varit på olika visningar i bostadssökande av ett nytt hus. Ankie är en mycket kompetent mäklare som gör det lilla extra för dig som kund. Hon är engagerad & professionell i sitt arbetssätt samtidigt som hon är genuin och omtänksam. Det går inte att ta miste att Ankie brinner för sitt arbete och att hon strävar efter att alltid ha nöjda kunder. Hon är snabb på att återkoppla och tar sig alltid tid att hjälpa till. Hon är lyhörd gentemot både köpare och säljare och ger alltid ett trevligt och välkomnande bemötande. Vi är mycket nöjda med Ankie och vill varmt rekommendera henne till såväl vänner och bekanta som andra som söker en duktig mäklare.
  • Veronica M
    Veronica M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Hjälpsam, glad, trevlig, positiv, lugn, tydlig och anträffbar😃
  • Leif K
    Leif K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Fick ett bra bemötande och jag var nöjd med mälkaren
  • Irene A
    Irene A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Allt gick "smärtfritt" Torbjörn trevlig och saklig. Nu bara deklarationen kvar.
  • Björn R
    Björn R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Stefan skötte vår försäljning väldigt proffsigt.

Kyrkogränd 14, 135 43 Tyresö