Emma Ekholm
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
?
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Önskar man en mäklare med stort engagemang, tillgänglighet och energi ska man välja mig. Jag är uppvuxen och bor idag i Tyresö och känner till kommunen väl. Läget och omgivningen är otroligt viktigt när ett nytt hem ska köpas och med min lokalkännedom kan jag berätta mycket om det!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Det märks att jag trivs med det jag gör. Det utstrålas både på visning, kundmöten och i alla mina telefonsamtal med kunderna. Jag är ständigt tillgänglig för såväl köpare som säljare och siktar alltid på att slutresultatet ska bli så bra som möjligt. Läs mer

Läs vad 32 kunder tycker om Emma Ekholm

• Emma A skrev om Emma Ekholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Emma Ekholm som mäklare. Hon var utmärkt, jättetrevlig och hjälpsam.
    Köpt en bostad i Tyresö. Läs mer
    2018-11-29 Emma E svarar Emma A
    Vad glad jag blir över ditt fina omdöme! Jag tror du kommer trivas så bra i din nya lägenhet! Ha det jättebra så ses vi på tillträdesdagen. Mvh, Emma
    Emma E gillar detta
  • Sålde min lägenhet med hjälp av Emma, och kan inte vara annat än nöjd! Otroligt kompetent mäklare med ett seriöst och varmt mottagande. Kände mig i trygga händer ifrån första stund. Emma fanns tillhands 100%, och gjorde min säljupplevelse fantastiskt fin. Läs mer
    2018-10-30 Emma E svarar Janna S
    Tack snälla Janna för din rekommendation. Det värmer och det har varit så roligt att få hjälpa till med försäljningen av din lägenhet. Tack återigen och lycka till med allt! Kram, Emma
  • Nils Åke S
    Sålt ett radhus. Angagerad, intresserad av sitt uppdrag, lyhörd, kunde ordna ett snabbt avslut.

Emma Ekholm var en av fyra mäklare som vi anlitade för värdering på radhuset. Emma var den vi fick förtroende med. Hon har utfört sitt uppdrag mycket bra. Läs mer
    2018-10-23 Emma E svarar Nils Åke S
    Tack snällla Nille och Eva för er rekommendation, det betyder mycket för mig! Bra att vi hade förberett er försäljning i tid så att det fanns möjlighet för en snabb försäljning när ni väl hittade er lägenhet. Lycka till med flytten så ses vi på tillträdesdagen! Mvh, Emma
    Emma E gillar detta
  • Vi har tidigare sökt lägenhet på Vitlöksgränd och nu blev det möjligt genom Emma Ekholms agerande. Hon ringde helt enkelt upp oss och frågade om vi var intresserade av lägenheten eftersom hon visste att vi sökte i området.
    När vi besökte lägenheten kände vi att det var här vi ville bo i Tyresö. Vi hade en mycket trevlig kontraktsskrivning tillsammans med säljaren i dennes/vår lägenhet och Emma.
    Emma tog tillfället i akt och tack vare hennes agerande har vi nu en lägenhet i området där vi vill bo, tack Emma! Läs mer
    2018-10-10 Emma E svarar Marianne H
    Hej Marianne och Marcel! Vad glad jag blir över att ni är nöjda med mitt jobb och jag är helt övertygad om att ni kommer trivas lika bra i lägenheten som säljaren har gjort. Tack för er fina rekommendation. Vi ses och hörs framöver! Mvh, Emma
  • Mariane O
    Har sålt en bostadsrättslägenhet på 3 rum och kök. Har på alla sätt blivit väl bemött av mäklaren .Blev helt nöjd med resultatet. Affären blev snabbt och smidigt genomförd av Emma. Läs mer
    2018-10-09 Emma E svarar Mariane O
    Hej Mariane och tack så mycket för din fina rekommendation! Ibland går det undan och jag är glad att höra att du är nöjd med mig som mäklare. Vi hörs och ses framöver! Mvh, Emma
  • Jessica M
    Emma är väldigt engagerad, professionell och gör det där extra för att man ska känna sig trygg i sin affär, svarar snabbt på frågor och finns tillhands under hela processen. Hon är inte alls rädd för att hugga i och står gärna och puffar kuddar, flyttar på möbler och stylar lägenheten under fotograferingen.

Jag har under årens lopp gjort en del bostadsaffärer och måste säga att Emma varit den bästa av alla. Stort tack Emma för all hjälp! Läs mer
    2018-10-09 Emma E svarar Jessica M
    Tack så jättemycket Jessica för din fina rekommendation, det värmer verkligen att höra att du är nöjd! Det var superkul att få hjälpa dig med försäljningen!! Ha det så jättebra så ses vi på tillträdesdagen. Kram, Emma
    Emma E gillar detta
  • Trevligt bemötande och snabb uppdatering vid köp av lägenhet. Läs mer
    2018-10-09 Emma E svarar Camilla C
    Tack Camilla för dina fina rekommendation! Jag är glad att du är nöjd och hoppas att du ska trivas i lägenheten, nu räknar vi ner till tillträdet! Ha en fin vecka så ses vi på tillträdesdagen! Mvh, Emma
  • Papy N skrev om Emma Ekholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Emma är kunnig, flexibel och proffsig mäklare. Hon hjälpte oss med försäljning av en bostadsrätt. Försäljning gick bra och snabbt och resultatet blev över förväntan. Vi är nöjda med Emmas hjälp och vi skulle starkt rekommendera henne till alla som går i tankarna på att sälja. Läs mer
    2018-08-06 Emma E svarar Papy N
    Vilken fin rekommendation Papy! Tusen tack för att du tar dig tiden att lämna feedback, det betyder mycket. Har varit så roligt att få hjälpa er med försäljningen. Vi ses på tillträdesdagen!
    Vänligen, Emma
    Emma E gillar detta
  • Det känns bra och trygg. Emma har förståelse tålamod och god bemötande. Läs mer
    2018-08-06 Emma E svarar Sriwanna U
    Tusen tack för ditt fina omdöme, det värmer! Jag hoppas du ska trivas lika bra som säljaren har gjort i lägenheten!
    Vänligen, Emma
    Emma E gillar detta
  • Vi sålde vår radhus, vi har varit mycket nöjda med Emmas bemötande och positiva inställning och lugn. Läs mer
    2018-05-28 Emma E svarar Erika S
    Det har varit ett sant nöje att samarbeta med er! Jättetack för fina ord och stort lycka till med flytten nu.
    Kram, Emma

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Tyresö