Emma Ekholm
en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Önskar man en mäklare med stort engagemang, tillgänglighet och energi ska man välja mig. Jag är uppvuxen och bor idag i Tyresö och känner till kommunen väl. Läget och omgivningen är otroligt viktigt när ett nytt hem ska köpas och med min lokalkännedom kan jag berätta mycket om det!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Det märks att jag trivs med det jag gör. Det utstrålas både på visning, kundmöten och i alla mina telefonsamtal med kunderna. Jag är ständigt tillgänglig för såväl köpare som säljare och siktar alltid på att slutresultatet ska bli så bra som möjligt.
Kyrkogränd 14
135 43 Tyresö — Visa karta

Vad tror Emma att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 30 kunder tycker om Emma Ekholm

• Nils Åke S
    Nils Åke S skrev om Emma Ekholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Sålt ett radhus. Angagerad, intresserad av sitt uppdrag, lyhörd, kunde ordna ett snabbt avslut.

Emma Ekholm var en av fyra mäklare som vi anlitade för värdering på radhuset. Emma var den vi fick förtroende med. Hon har utfört sitt uppdrag mycket bra. Läs mer
    2018-10-23 Emma E svarar Nils Åke S
    Tack snällla Nille och Eva för er rekommendation, det betyder mycket för mig! Bra att vi hade förberett er försäljning i tid så att det fanns möjlighet för en snabb försäljning när ni väl hittade er lägenhet. Lycka till med flytten så ses vi på tillträdesdagen! Mvh, Emma
  • Marianne H skrev om Emma Ekholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Vi har tidigare sökt lägenhet på Vitlöksgränd och nu blev det möjligt genom Emma Ekholms agerande. Hon ringde helt enkelt upp oss och frågade om vi var intresserade av lägenheten eftersom hon visste att vi sökte i området.
    När vi besökte lägenheten kände vi att det var här vi ville bo i Tyresö. Vi hade en mycket trevlig kontraktsskrivning tillsammans med säljaren i dennes/vår lägenhet och Emma.
    Emma tog tillfället i akt och tack vare hennes agerande har vi nu en lägenhet i området där vi vill bo, tack Emma! Läs mer
    2018-10-10 Emma E svarar Marianne H
    Hej Marianne och Marcel! Vad glad jag blir över att ni är nöjda med mitt jobb och jag är helt övertygad om att ni kommer trivas lika bra i lägenheten som säljaren har gjort. Tack för er fina rekommendation. Vi ses och hörs framöver! Mvh, Emma
  • Mariane O
    Mariane O skrev om Emma Ekholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Har sålt en bostadsrättslägenhet på 3 rum och kök. Har på alla sätt blivit väl bemött av mäklaren .Blev helt nöjd med resultatet. Affären blev snabbt och smidigt genomförd av Emma. Läs mer
    2018-10-09 Emma E svarar Mariane O
    Hej Mariane och tack så mycket för din fina rekommendation! Ibland går det undan och jag är glad att höra att du är nöjd med mig som mäklare. Vi hörs och ses framöver! Mvh, Emma
  • Jessica M
    Jessica M skrev om Emma Ekholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Emma är väldigt engagerad, professionell och gör det där extra för att man ska känna sig trygg i sin affär, svarar snabbt på frågor och finns tillhands under hela processen. Hon är inte alls rädd för att hugga i och står gärna och puffar kuddar, flyttar på möbler och stylar lägenheten under fotograferingen.

Jag har under årens lopp gjort en del bostadsaffärer och måste säga att Emma varit den bästa av alla. Stort tack Emma för all hjälp! Läs mer
    2018-10-09 Emma E svarar Jessica M
    Tack så jättemycket Jessica för din fina rekommendation, det värmer verkligen att höra att du är nöjd! Det var superkul att få hjälpa dig med försäljningen!! Ha det så jättebra så ses vi på tillträdesdagen. Kram, Emma
  • Camilla C skrev om Emma Ekholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Trevligt bemötande och snabb uppdatering vid köp av lägenhet. Läs mer
    2018-10-09 Emma E svarar Camilla C
    Tack Camilla för dina fina rekommendation! Jag är glad att du är nöjd och hoppas att du ska trivas i lägenheten, nu räknar vi ner till tillträdet! Ha en fin vecka så ses vi på tillträdesdagen! Mvh, Emma
  • Papy N skrev om Emma Ekholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Emma är kunnig, flexibel och proffsig mäklare. Hon hjälpte oss med försäljning av en bostadsrätt. Försäljning gick bra och snabbt och resultatet blev över förväntan. Vi är nöjda med Emmas hjälp och vi skulle starkt rekommendera henne till alla som går i tankarna på att sälja. Läs mer
    2018-08-06 Emma E svarar Papy N
    Vilken fin rekommendation Papy! Tusen tack för att du tar dig tiden att lämna feedback, det betyder mycket. Har varit så roligt att få hjälpa er med försäljningen. Vi ses på tillträdesdagen!
    Vänligen, Emma
  • Sriwanna U skrev om Emma Ekholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Det känns bra och trygg. Emma har förståelse tålamod och god bemötande. Läs mer
    2018-08-06 Emma E svarar Sriwanna U
    Tusen tack för ditt fina omdöme, det värmer! Jag hoppas du ska trivas lika bra som säljaren har gjort i lägenheten!
    Vänligen, Emma
  • Erika S skrev om Emma Ekholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Vi sålde vår radhus, vi har varit mycket nöjda med Emmas bemötande och positiva inställning och lugn. Läs mer
    2018-05-28 Emma E svarar Erika S
    Det har varit ett sant nöje att samarbeta med er! Jättetack för fina ord och stort lycka till med flytten nu.
    Kram, Emma
  • Tatjana B skrev om Emma Ekholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Everything went great! Thank you Läs mer
    2018-05-28 Emma E svarar Tatjana B
    Thank you very much Tatjana!
    Best regards, Emma
  • Simon B
    Simon B skrev om Emma Ekholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Köpt lägenhet och i samband med det sålt hus. Emma är väldigt responsiv och är en stabil mäklare på en just nu svajig bostadsmarknad. Läs mer
    2018-05-04 Emma E svarar Simon B
    Tack snälla Simon för din rekommendation, det värmer. Det har varit så roligt att få hjälpa till med både köp och försäljning! Ha det så bra så ses vi framöver.
  • Leena C skrev om Emma Ekholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Har sålt vår lägenhet. Emma är mycket kunnig, tar egna initiativ och hon är effektiv!
    Emmas agerande var över förväntan. Försäljningen gick fort och smidigt! Läs mer
    2018-04-24 Emma E svarar Leena C
    Vad snällt Leena, tack så hemskt mycket för de fina orden. Det var fantastiskt roligt att få hjälpa er med försäljningen! Vi ses framöver. Varma hälsningar Emma Ekholm
  • Eva-Stina R skrev om Emma Ekholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Mycket proffsigt bemötande, bra info och tydlighet i allt Läs mer
    2018-04-24 Emma E svarar Eva-Stina R
    Stort tack Eva-Strina för att du tog dig tid att skriva så fint! Vi ses och hörs framöver. Varma hälsningar, Emma Ekholm
  • Ylva B skrev om Emma Ekholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Emma hjälpte mig sälja en bostadsrätt i Tyresö. Hon är jätte proffsig och lämnade toppen bra service både till mig som säljare och till mina spekulanter. Är så nöjd med vårt samarbete både kring värdering, fotografering, beskrivning och annons mm. Genomförandet av försäljningen gick snabbt och bra, mycket tack vare hennes otroligt hjärtliga och trevliga bemötande av alla omkring henne. Jag valde att få hjälp av henne och ångrar inte mitt val en sekund. Hon levde upp till alla mina förväntningar och vi hade ett toppen bra samarbete genom hela processen. Läs mer
    2018-04-24 Emma E svarar Ylva B
    Hjärtligt tack för dina fina ord Ylva! Det har varit fantastiskt roligt att få hjälpa dig och det värmer verkligen att du är nöjd. Lycka till med er nya bostad så ses och hörs vi snart!
    Mvh, Emma Ekholm
  • Malin L skrev om Emma Ekholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Jag är väldigt nöjd med Emmma som Mäklare. Hon har varit väldigthjälpsam o tillgänglig och gjort det bästa möjliga av försäljningen av min lägenhet . Läs mer
    2018-04-24 Emma E svarar Malin L
    Varmt tack Malin! Det är oerhört roligt att höra att du är nöjd med mig som mäklare. Lycka till med flytten nu så ses vi snart!
    Med vänliga hälsningar, Emma
  • Patric N skrev om Emma Ekholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Vi tycker Emma skötte sig väldigt bra, höll oss väl uppdaterade, väldigt förstående, bra med hjälp till oss som går in i bostadsmarknaden för första gången! Kontrakt skrivandet gick ypperligt, då hon gick igenom hela kontraktet ordagrant, vilket var väldigt nyttigt för oss "nybörjare"! Vi är väldigt nöjda! MVH 2 nya lägenhetsägare! Läs mer
    2018-04-04 Emma E svarar Patric N
    Hej Patric och Olivia! Tack snälla för er fina ord och vad glad jag blir att ni kände er trygga och nöjda med ert första bostadsköp. Nu hoppas jag att ni kommer trivas riktigt bra i er nya lägenhet! Vi ses på tillträdesdagen :-)
    Emma E gillar detta
  • Arne Lennart S skrev om Emma Ekholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Jag fick ett mycket proffsigt, trevligt och kunnigt bemötande
    Jag är mycket nöjd Läs mer
    2018-03-20 Emma E svarar Arne Lennart S
    Tack Lennart för din fina rekommendation. Glädjer mig enormt att du känner dig nöjd med mig som mäklare! Vi hörs framöver :-)
  • Wissam Z
    Wissam Z skrev om Emma Ekholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Emma var en kunnig, duktig och trevlig mäklare., vi var nöjda och självklart rekomenderar henne till alla.
    Vi önskar henne och svensk fastighetsförmedlingen lycka till.
    Mvh/familjen zebian Läs mer
    2018-02-23 Emma E svarar Wissam Z
    Tack snälla! Era ord värmer verkligen och jag önskar er lycka till också! Ha det så bra så ses vi snart igen!
  • Tobias F skrev om Emma Ekholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Trevlig och duktig mäklare. Bra återkoppling genom hela säljprocessen. Mycket nöjd. Läs mer
    2018-02-07 Emma E svarar Tobias F
    Tack Tobias! Uppskattar att du tagit dig tid att skriva en rekommendation och att du är nöjd med mig som mäklare, det värmer!
    Emma E gillar detta
  • Mycket trevlig och duktig mäklare som verkligen hjälper till på alla sätt! Läs mer
    2018-01-26 Emma E svarar Linus Erik Emil J
    Hej Linus! Tack för den här fina rekommendationen, jag blir jätteglad att höra att ni är nöjda med mig som mäklare!
  • Jessica A skrev om Emma Ekholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Superbra och proffsigt bemötande!! Hon förklarade så man förstod allt! Toppen nöjd! Läs mer
    2018-01-26 Emma E svarar Jessica A
    Tusen tack för ditt fina omdöme, det värmer! Jag hoppas att du ska trivas lika bra som säljarna har gjort i lägenheten!
  • Maria B skrev om Emma Ekholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Jag upplevde Emma som väldigt osäker i sin yrkesroll. Jag ställde frågor som hon inte kunde svara på. När kontrakt skulle skrivas var hon på kurs, när vi väl fick till ett datum var inte säljarna med, dom skrev på senare men med ett tidigare datum. Säljaren tog med sig garderoben som mäklaren inte hade upplyst om utan hänvisade till prospektet. Lampor var trasiga i badrumet som Emma sa att säljaren skulle fixa med det gjorde dom ej. Flera saker var trasiga som ej var uppsatta på listan från säljaren. Jag upplevde att jag inte fick info som skulle ha varit bra att fått innan köpet. Ingen mäklare jag skulle rekomendera. Läs mer
    2018-01-03 Emma E svarar Maria B
    Hej Maria,
    Jag hade förhandsvisning av lägenheten för dig den 3/10 på eftermiddagen och den 4/10 vid lunchtid skrev vi kontrakt, jag uppfattade det som att vi skrev så fort som möjligt men det är tråkigt om inte det var din upplevelse. Trots att jag gjorde mitt yttersta för att lägenhetens brister skulle vara åtgärdade så förstår jag att det sänkte helhetsupplevelsen för dig och det är jag inte heller nöjd med. Jag hoppas att du trots det trivs bra i lägenheten och jag önskar dig en god fortsättning.
  • Leif L skrev om Emma Ekholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Snabb, trevlig, mot alla odds gick de nu när marknaden i stort sett står stilla. Kommer troligtvis ta upp kontakt igen ifall man ska sälja bostaden om några år Läs mer
    2017-12-19 Emma E svarar Leif L
    Tack snälla Leif för den fina rekommendationen! Önskar dig och Amanda en god jul!
    Emma E, Emma E gillar detta
  • Ann-katrine K skrev om Emma Ekholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Emma Ekholm har uppvisat ett fantastiskt trevligt och proffesionellt bemötande mot mig som kund.
    Effektiv , noggrann och pålitlig.
    Dessutom så har hon hjärtat på rätta stället och detta är ett stort plus!

Ann-Katrine.K. Läs mer
    2017-11-22 Emma E svarar Ann-katrine K
    Tusen tack för det här fina omdömet Ann-katrine! Jag blir jätteglad över att höra att du är nöjd och det har varit extra roligt att få vara med och hjälpa till med både köp och försäljning!
  • Birgitta T skrev om Emma Ekholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Trevligt bemötande Först ringde jag och beskrev mitt ärende Jag skulle sälja en fastighet och hade redan en spekulant Vid första mötet var Emma väl förberedd och med på mötet var även köparen och en kollega till Emma Läs mer
    2017-11-17 Emma E svarar Birgitta T
    Tack så mycket Birgitta, jättekul att höra att du är nöjd!
  • Elsie S skrev om Emma Ekholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Jag tycker att Emma är fantastisk både som person och mäklare❤️❤️❤️ Läs mer
    2017-11-17 Emma E svarar Elsie S
    Tack så mycket Elsie, vilket fin rekommendation! Hoppas allt är bra med er och att renoveringen går bra!
    Emma E gillar detta
  • Hans-börje L skrev om Emma Ekholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    En alldeles utmärkt, kunnig och påläst mäklare och dessutom charmig. Läs mer
    2017-11-17 Emma E svarar Hans-börje L
    Tack snälla Hans-Börje för de fina orden. Det har varit så roligt att få hjälpa er med både köp och försäljning! Ta hand om er och hälsa Agnetha.
  • Det var jätte bra. Jag och min fru är jätte nöjda. Läs mer
    2017-11-17 Emma E svarar Pawel Grzegorz K
    Tack så mycket för din rekommendation Pawel och vad roligt att höra att du och Mariola är nöjda, det värmer!
    Emma E gillar detta
  • Mycket bra. Tillgänglig på telefon vid eventuella frågor. Trevlig och ordentlig. Läs mer
    2017-11-16 Emma E svarar Torbjörn Fredrik R
    Hej Torbjörn! Tack för att du tagit dig tid att skriva en rekommendation, det uppskattas väldigt mycket! Hoppas att du trivs i lägenheten :-)
  • Linda C skrev om Emma Ekholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Väldigt proffsig och även varmt bemötande från första stund! Vi har varit väldigt nöjda med Emma! Läs mer
    2017-11-16 Emma E svarar Linda C
    Tack snälla Linda! Jag blir jätteglad att höra att ni är nöjda med er försäljning! Hoppas ni trivs bra i er nya lägenhet.
  • Alexandra W skrev om Emma Ekholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Vi uppfattade Emma som effektiv och proffesionell, och uppskattade mycket den lilla gåvan vi fick vid affärens slutförande (blomma och Choklad) Läs mer
    2017-11-16 Emma E svarar Alexandra W
    Tack för de fina orden och vad roligt att ni uppskattade den lilla gåvan :-) Hälsa Thomas!
Emma Ekholm
Torbjörn Andersson