Hans Sommerville
en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

Kyrkogränd 14
135 43 Tyresö — Visa karta

Vad tror Hans att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 13 kunder tycker om Hans Sommerville

• Wolfgang D skrev om Hans Sommerville en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Vi har sålt ett radhus och blivit bemötta på ett bra och professionellt sätt. Läs mer
    2018-10-12 Hans S svarar Wolfgang D
    Tack Wolfgang för rekommendationen!
    Mvh Hans
  • Viveca L skrev om Hans Sommerville en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Alert och trevlig mäklare som inte har tvekat att komma på extravisningar etc. Curt Läs mer
    2018-05-29 Hans S svarar Viveca L
    Tack Curt för din fina rekommendation!
    Vi hörs inom kort för att slutföra affären.
  • Barbro L
    Barbro L skrev om Hans Sommerville en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Han har levererat det han sa att han skulle göra. Rekommenderar honom gärna, har redan gjort det.
    Jag är nöjd. Läs mer
    2018-05-22 Hans S svarar Barbro L
    Tack Barbro för rekommendationen!
    Vi håller kontakten och säkerställer att allt också går i mål som planerat fram till tillträdet. Må så gott!
    Mvh Hans
  • David K skrev om Hans Sommerville en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Mycket tillgänglig och hjälpsam, förtroendeingivande och professionell. Läs mer
    2018-05-15 Hans S svarar David K
    Tack David för rekommendationen!
    Det har varit väldigt trevligt att lära känna dig och Johanna. Jag hoppas att allt faller på plats på bästa sätt med ert nya livsprojekt. Ni är väldigt modiga:-)
  • Mikaela W skrev om Hans Sommerville en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Trevlig mäklare som är påläst och inger förtroende. Läs mer
  • Greger B
    Greger B skrev om Hans Sommerville en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Hans har gjort ett föredömligt arbete med bra försäljningen med vårt hus, trots en vikande marknad på hösten 2018. Processen kännetecknas av bra rådgivning om hur objektet skulle förberedas inför försäljningen. Under försäljningsprocessen har Hans löpande återkopplat gällande visningar/spekulanter och bud. Läs mer
    2018-03-08 Hans S svarar Greger B
    Tack Greger för dina fina vitsord!
    Bra att ni är nöjda med hur försäljningsprocessen har genomförts och att ni fått fortlöpande information om händelseutvecklingen..
  • Kapil S skrev om Hans Sommerville en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Hans is very nice and smart property agent.He was very explanatory on all my question and answered almost all of them.

It is good to have him for any sale or purchase of property. Läs mer
    2017-12-12 Hans S svarar Kapil S
    Thank you very much Kapil for your kind words of appreciation!
  • Marianne T skrev om Hans Sommerville en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Vänligt bemötande. Lugn och förtroendeingivande. Goda kunskaper i engelska. Läs mer
    2017-12-12 Hans S svarar Marianne T
    Tusen tack Marianne för din fina rekommendation!
  • Jimmy E skrev om Hans Sommerville en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Mycket seriös o samarbetsvillig. Fortlöpande info o kontakt.
    Lungt sansat o seriöst skött av försälningen av bostadsrätten.
    Ingav fullt förtroende för både försälningen o ekonomihanteringen.
    Kommer o har rekomenderat hans sommerville. Läs mer
    2017-11-20 Hans S svarar Jimmy E
    Tack Jimmy för de fina vitsorden och och det goda samarbetet!
    Tveka inte att höra av dig om du har några skattefrågor eller andra frågor framöver.
    Mvh Hans
  • Niclas P skrev om Hans Sommerville en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Ett bra bemötande med ödmjuk framtoning banade väg för ett tryggt köp. Läs mer
    2017-11-16 Hans S svarar Niclas P
    Tack Niclas, lycka till med nytt boende. Tveka inte att höra av dig om du har några frågor.
    Mvh Hans
  • Saklig och har hittills utfört uppdraget av att sälja mina tomter på ett proffsigt sätt. Men affären är ännu ej slutförd. Vill inte lämna ett omdöme innan allt är klart.Återstår hjälp med deklaration etc.
    Han hade som bisittare Stefan Larsson som också var professionell, nöjd hittills. Läs mer
    2017-11-16 Hans S svarar Gun Elisabet Christina J
    Tack Gun, vi jobbar vidare och säkerställer att allt går enligt vår utstakade plan och att affären blir framgångsrik.
  • Jonn M skrev om Hans Sommerville en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Då vi funderade på att sälja vårt hus anlitade vi först Hans för rådgivning inför en eventuell försäljning. När ryktet bland grannarna spred sig att vi börjat fundera så hörde två potentiella köpare av sig och vi fick bud från de båda och bestämde oss för att sälja till den ena parten. Således hade vi inget behov av det traditionella mäklarstödet men det fanns ju mycket runt omkring avseende miljödeklaration, besiktning, bankkontakter och pappershantering. Här fick vi stöd av Hans som stöttade oss på ett utomordentligt sätt till rimlig kostnad. Vi vill ge Hans våra allra varmaste rekommendationer som pålitlig, seriös och proffsig i sin roll. Läs mer
    2017-11-15 Hans S svarar Jonn M
    Tack Jonn för dina fina ord, de värmer!
  • Lojal medarbetare
    korrekt uppförande
    han kan få fler uppdrag Läs mer
    2017-11-15 Hans S svarar Åslög Elisabet Gunilla M
    Tack Gunilla, lycka till med ditt nya boende.
Torbjörn Andersson
Emma Ekholm