Hans Sommerville
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 15 Läs vad Hans Sommerville

• Lena E skrev om Hans Sommerville en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2019-03-01

Noggrann, vänlig och proffsigt😊 Läs mer
    2019-03-01 Hans S svarar Lena E
    Tack Lena för din fina rekommendation!
  • Maj-Lis S
    Maj-Lis S skrev om Hans Sommerville en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2019-03-01

Vi har varit mycket nöjda med Hans som vår mäklare gällande försäljning av en tomt i Tyresö, där möjligheterna finns att bygga bostad.Hans var alltid hjälpsam och tillmötesgående, mycket professionell och med god erfarenhet som mäklare.Han ingav förtroende och det var speciellt viktigt för oss,som inte fanns nära till hands.Det var överhuvudtaget en mycket positiv upplevelse att arbeta med Hans och han mötte alla våra förväntningar. Läs mer
    2019-03-01 Hans S svarar Maj-Lis S
    Tack Maj-Lis för den positiva rekommendationen. Jag är glad för er skull att allt gick så bra och att ni är nöjda med affären!
  • Wolfgang D skrev om Hans Sommerville en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2018-10-07

Vi har sålt ett radhus och blivit bemötta på ett bra och professionellt sätt. Läs mer
    2018-10-12 Hans S svarar Wolfgang D
    Tack Wolfgang för rekommendationen!
    Mvh Hans
  • Viveca L skrev om Hans Sommerville en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2018-05-29

Alert och trevlig mäklare som inte har tvekat att komma på extravisningar etc. Curt Läs mer
    2018-05-29 Hans S svarar Viveca L
    Tack Curt för din fina rekommendation!
    Vi hörs inom kort för att slutföra affären.
  • Barbro L
    Barbro L skrev om Hans Sommerville en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2018-05-21

Han har levererat det han sa att han skulle göra. Rekommenderar honom gärna, har redan gjort det.
    Jag är nöjd. Läs mer
    2018-05-22 Hans S svarar Barbro L
    Tack Barbro för rekommendationen!
    Vi håller kontakten och säkerställer att allt också går i mål som planerat fram till tillträdet. Må så gott!
    Mvh Hans
  • David K skrev om Hans Sommerville en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2018-05-15

Mycket tillgänglig och hjälpsam, förtroendeingivande och professionell. Läs mer
    2018-05-15 Hans S svarar David K
    Tack David för rekommendationen!
    Det har varit väldigt trevligt att lära känna dig och Johanna. Jag hoppas att allt faller på plats på bästa sätt med ert nya livsprojekt. Ni är väldigt modiga:-)
  • Mikaela W skrev om Hans Sommerville en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2018-05-03

Trevlig mäklare som är påläst och inger förtroende. Läs mer
  • Greger B
    Greger B skrev om Hans Sommerville en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2018-03-08

Hans har gjort ett föredömligt arbete med bra försäljningen med vårt hus, trots en vikande marknad på hösten 2018. Processen kännetecknas av bra rådgivning om hur objektet skulle förberedas inför försäljningen. Under försäljningsprocessen har Hans löpande återkopplat gällande visningar/spekulanter och bud. Läs mer
    2018-03-08 Hans S svarar Greger B
    Tack Greger för dina fina vitsord!
    Bra att ni är nöjda med hur försäljningsprocessen har genomförts och att ni fått fortlöpande information om händelseutvecklingen..
  • Kapil S skrev om Hans Sommerville en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2017-12-12

Hans is very nice and smart property agent.He was very explanatory on all my question and answered almost all of them.

It is good to have him for any sale or purchase of property. Läs mer
    2017-12-12 Hans S svarar Kapil S
    Thank you very much Kapil for your kind words of appreciation!
  • Marianne T skrev om Hans Sommerville en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2017-12-09

Vänligt bemötande. Lugn och förtroendeingivande. Goda kunskaper i engelska. Läs mer
    2017-12-12 Hans S svarar Marianne T
    Tusen tack Marianne för din fina rekommendation!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

Torbjörn Andersson