Helene Mellanmyr
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 26 kunder tycker om Helene Mellanmyr

• Chris H
    Chris H skrev om Helene Mellanmyr en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Vi fick hjälp av Helene att sälja vårt kedjehus i Fårdala. Vi upplevde Helene som lätt att jobba med, hon är kunnig, tydlig och känns korrekt i alla lägen. Utan att försöka måla upp några fantasi-förväntningar innan lyckades vi ändå snabbt sälja vårt hus till en summa som vi är mycket nöjda med. Helene har den lokala kunskapen och förankringen som gör henne mycket lämplig att ta hand om er husförsäljning på Tyresö. Rekommenderas förstås. Läs mer
  • Hans F skrev om Helene Mellanmyr en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Köpt en Koja
    Bra bemött proffesionellt och saklig

Det är lättare att sammanfatta. Jag var ute för att köpa hus hittade lämpligt objekt i Raksta. Mäklaren var affärsmässig och lyssnade på bägge parter under prisförhandlingen.
    bra och ömsesidigt för bägge Parter. Läs mer
  • Rolf E skrev om Helene Mellanmyr en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Jag/ vi är nöjda med försäljning och tycker att affären sköts bra av mäklaren gällande sikvägen 9 . Trevlig bemötande hela tiden och god information. Hälsningar Kristina / Bengt och Rolf Läs mer
  • Mia V skrev om Helene Mellanmyr en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    - Sålt en tomt.
    - Engagerat, kunnigt och positivt bemötande av mäklaren.
    - Inte lika många spekulanter som jag trodde, mäklaren berättade varför det är lite svårare på fastighetsmarknaden nu.
    - Sammanfattningsvis mycket positivt. Läs mer
  • Hans F
    Hans F skrev om Helene Mellanmyr en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Sålt 55+ lägenhet. Trevlig och seriös mäklare som gjort ett bra jobb. Gav inte upp i första taget. Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • Sofia O
    Sofia O skrev om Helene Mellanmyr en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Vi blev väl omhändertagna av Helene Mellanmyr på Svensk Fastighetsförmedling när vi sålde vårt hus. Kände oss trygga hela vägen och allt gick väldigt smidigt. Helene skapade en trevlig och trygg stämning för både oss som säljare och våra köpare och det betydde mycket. Vi fick också goda råd om hur vi skulle förbereda försäljningen och kunde ställa både små och stora frågor under hela processen och få svar snabbt. Vi vill varmt rekommendera Helene Mellanmyr och Svensk Fastighetsförmedling till dig som vill ha en smidig och säker försäljning av ditt hus! Tack Helene! Läs mer
    Helene M gillar detta
  • Alexandra H
    Alexandra H skrev om Helene Mellanmyr en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Vi sålde vårt hus med Svensk Fastighetsförmedling och vi är mer än nöjda! Vår mäklare var proffsig och vi fick det vi ville för huset! Hon gjorde det där lilla extra och vi kommer definitivt att fortsätta att använda oss av dem.
    Kan varmt rekommendera! Läs mer
    Helene M gillar detta
  • Javier S skrev om Helene Mellanmyr en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Trevlig, proffsig och positiv attityd. Pappersarbete, kontrakt och information i särklass.
    Rekommenderas värmt. Läs mer
  • Anette S
    Anette S skrev om Helene Mellanmyr en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Jag har sålt en fastighet .
    Mäklaren var mycket proffsig och gav oss ett mycket bra bemötande. Kom med råd men lyssnade också på våra synpunkter.
    Meddelande oss hela tiden om utvecklingen.
    Vi är jättenöjda med Helene och rekommenderar henne Läs mer
  • Yvonne G skrev om Helene Mellanmyr en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Helene visade kunnighet, engagemantt, tålmodighet och bra kommunikation under hela tiden.
    Såg inga problem och svarade på mina frågor.
    Jag är mycket nöjd med allt. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

Emma Ekholm