Helene Mellanmyr

Läs vad 31 kunder tycker om Helene Mellanmyr

• Helene A
    Helene A skrev om Helene Mellanmyr en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2019-01-24

Helene Mellanmyr sålde vår villa och vi är mycket nöjda. Helene har varit mycket professionell, rådgivande, hjälpsam och ett stort stöd. Hon har varit snabb i återkoppling och funnits tillgänglig för oss hela vägen innan, under och efter försäljningen. Vi kan varmt rekommendera Helene Mellanmyr och Svensk Fastighetsförmedling, som jag kommer att kontakta igen för eventuell försäljning i framtiden. Läs mer
    2019-01-24 Helene M svarar Helene A
    Tusen tack Helene och Klas det har varit kul att arbeta med er också! Jag känner mig nöjd och glad över den fina försäljning det blev.
  • Britt E skrev om Helene Mellanmyr en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2019-01-24

Tack Helene
    Med tålamod och många skratt blev vår försäljning bra. Du lyssnade på våra önskemål, och ibland tokiga strategier men i slutändan blev det bra.
    Britt och Staffan Läs mer
    2019-01-24 Helene M svarar Britt E
    Tack Britt o Staffan, våren 2018 gick väldigt fort, från snö till sol, sedan fick vi ett rimligt avslut. Allt blir lättare när man får skratta - det gjorde vi våren 2018!! Lycka till med era nya utmaningar.
  • Helene M skrev om Helene Mellanmyr en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2019-01-22

TACK! Ett stort tack till en lyckad försäljning! Tack Helene Läs mer
    2019-01-22 Helene M svarar Helene M
    Tack och lycka till med ditt nya boende!
  • Anita M skrev om Helene Mellanmyr en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2019-01-10

Sålt lägenheten som vi också köpte av samma mäklare för något år sedan. Heléne Mellanmyr är mycket kompetent, engagerad och kunnig. Hon är inte rädd för att jobba och gör det där lilla extra. Vi är väldigt nöjda med affären och mäklarens insats, hon överträffade våra förväntningar. Läs mer
    2019-01-11 Helene M svarar Anita M
    Tack Anita och Sofia, det har varit kul och smidigt att arbeta med er och er fina bostadsrätt. Arbetar gärna med er igen när tillfälle finns.
    Helene M gillar detta
  • Cecilia B
    Cecilia B skrev om Helene Mellanmyr en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2018-12-12

Tydlig, rak och tät kommunikation. Proffsig mäklare som är mycket trevlig att ha att göra med. Jag rekommenderar med glädje Helene Mellanmyr. Läs mer
  • Chris H
    Chris H skrev om Helene Mellanmyr en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2018-11-16

Vi fick hjälp av Helene att sälja vårt kedjehus i Fårdala. Vi upplevde Helene som lätt att jobba med, hon är kunnig, tydlig och känns korrekt i alla lägen. Utan att försöka måla upp några fantasi-förväntningar innan lyckades vi ändå snabbt sälja vårt hus till en summa som vi är mycket nöjda med. Helene har den lokala kunskapen och förankringen som gör henne mycket lämplig att ta hand om er husförsäljning på Tyresö. Rekommenderas förstås. Läs mer
  • Hans F skrev om Helene Mellanmyr en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2018-11-05

Köpt en Koja
    Bra bemött proffesionellt och saklig

Det är lättare att sammanfatta. Jag var ute för att köpa hus hittade lämpligt objekt i Raksta. Mäklaren var affärsmässig och lyssnade på bägge parter under prisförhandlingen.
    bra och ömsesidigt för bägge Parter. Läs mer
  • Rolf E skrev om Helene Mellanmyr en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2018-10-20

Jag/ vi är nöjda med försäljning och tycker att affären sköts bra av mäklaren gällande sikvägen 9 . Trevlig bemötande hela tiden och god information. Hälsningar Kristina / Bengt och Rolf Läs mer
  • Mia V skrev om Helene Mellanmyr en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2018-08-22

- Sålt en tomt.
    - Engagerat, kunnigt och positivt bemötande av mäklaren.
    - Inte lika många spekulanter som jag trodde, mäklaren berättade varför det är lite svårare på fastighetsmarknaden nu.
    - Sammanfattningsvis mycket positivt. Läs mer
  • Hans F
    Hans F skrev om Helene Mellanmyr en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2018-07-05

Sålt 55+ lägenhet. Trevlig och seriös mäklare som gjort ett bra jobb. Gav inte upp i första taget. Jag är mycket nöjd. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

Torbjörn Andersson