Jesper Danielsson
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018

Läs vad 11 kunder tycker om Jesper Danielsson

• Nils Åke S
    Nils Åke S skrev om Jesper Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2019-02-07

Vi har köpt en bostadsrätt på Siklöjevägen av Jesper Danielsson. Det gick smidigt, då vi även sålde vårat radhus. Vi hade Jesper för br och Emma för radhuset. Mycket nöjda med dessa två mäklare. Vi kände oss trygga och fick snabbt svar och hjälp när vi behövde. Läs mer
  • Hanna H skrev om Jesper Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2019-02-02

Vi har köpt en 3a i Tyresö strand med hjälp av Jesper. Väldigt proffsigt bemötande, skönt med en mäklare som inte är för påflugen. Känns öppen och ärlig. / Hanna och Dennis Läs mer
  • Anders T skrev om Jesper Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2018-12-30

Vi anlitade Jesper för att sälja min bortgångna mammas lägenhet och det visade sig vara ett klokt beslut. Jesper är en mycket engagerad och kunnig mäklare som fick mig att känna mig helt trygg. Han var trevlig, engagerad och höll mig uppdaterad under hela processen. Kan rekommenderas varmt. Läs mer
    2019-01-16 Jesper D svarar Anders T
    Tack för dom fina orden Anders! Vart väldigt roligt att få jobba med er och härligt att vi hittade en sån bra och trevlig köpare! Hälsa!
  • Susanna J skrev om Jesper Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2018-11-30

Köpt lgh i Tyresö och är supernöjd med allt, kontakten med mäklaren, tillmötesgåendet, vänligheten, smidigheten. Läs mer
    2019-01-16 Jesper D svarar Susanna J
    Tack för dom fina orden, jättekul att det löste sig tillslut! Helt övertygad om att du kommer trivas i lägenheten!
  • Emilda S skrev om Jesper Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2018-11-22

Superbra och trevlig mäklare som hjälpte oss och sälja vår 3:a! Han var väldigt positivt inställd till våra önskemål och hade ett gott bemötande under hela processens gång. Han är handlingskraftig och driven! Läs mer
    2019-01-16 Jesper D svarar Emilda S
    Hej Emilda! Bra kämpat, kul att vi fick till ett så bra resultat!! Stort tack för dom fina rekommendationerna!
  • Christoffer B
    Christoffer B skrev om Jesper Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2018-10-23

Bra bemötande och bra service. Fick komma på visning innan den öppna visningen. Mycket bra information. Trevlig mäklare Läs mer
    2019-01-16 Jesper D svarar Christoffer B
    Tack för rekommendationen Christoffer, kul att allt gick smidigt! Grattis till nya lägenheten!!
  • Marie O skrev om Jesper Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2018-09-19

Mycket nöjd med Svensk Fastighetsförmedling Tyresö. Vi blev mycket proffesionellt bemöta vid försäljning av lägenhet. Lätt att få information och mycket snabb kommunikation mellan mäklaren och oss som säljare. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
    2018-09-27 Jesper D svarar Marie O
    Tack så mycket för rekommendationerna Marie det värmer, jättekul att du uppskattat mig som mäklare!
  • Sara E
    Sara E skrev om Jesper Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2018-09-10

Är mycket nöjd med Jesper Danielsson som mäklare för den bostadsrätt i Tyresö som jag precis köpt. Jesper är kunnig, professionell & förtroendeingivande. Han gav snabbt svar på mina frågor & funderingar & visar ett fint engagemang för säljare såväl som köpare! Läs mer
    2018-09-19 Jesper D svarar Sara E
    Hej Sara! Vad kul att du är nöjd med hela processen och roligt att du uppskattar mitt engagemang. Har vart jätteroligt att få arbeta med dig och känns jättekul att det är du som flyttar in! Bra kämpat!
    /Jesper
  • Carinea W skrev om Jesper Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2018-09-07

Mkt trevlig, lyhörd och seriös mäklare!!
    Sålde 3a i Brf Rödingen med Jesper Danielsson!!! Toppbetyg!!
    Jag är nöjd och glad Läs mer
    2018-09-19 Jesper D svarar Carinea W
    Stort tack för dina fina rekommendationer, har vart grymt kul att jobba med dig Carina och kul att vi båda känner oss riktigt nöjda med resultatet! Ser fram emot att höra hur det gått med alla era spännande planer i framtiden!
    /Jesper
  • Johanna E skrev om Jesper Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2018-07-05

Köpte en bostadsrätt i Tyresö där Jesper var mäklare. Jesper är väldigt professionell, tillmötesgående och serviceminded. Snabb återkoppling vid frågor/kontakt och alltid trevlig. Skulle absolut kontakta Jesper vid en framtida försäljning. Läs mer
    2018-09-19 Jesper D svarar Johanna E
    Tack för dom fina orden Johanna! Lägenheten kommer passa dig perfekt med den stora terrassen, jättekul att du uppskattade mig som mäklare också. Hjälper gärna dig med kommande försäljningar i framtiden alltid roligt att jobba med possitva och glada människor!!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

Torbjörn Andersson