Jesper Danielsson
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018

Läs vad 16 Läs vad Jesper Danielsson

• Marita B
    Marita B skrev om Jesper Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2019-05-25

Jesper Danielsson hjälpte oss att sälja vår villa i Tyresö. Det gick snabbt och effektivt och snabbare än vad vi hade förväntat oss. Jesper visade engagemang och ledde oss mycket proffesionellt genom hela säljprocessen. Vi är mycket nöjda och kan absolut rekommendera andra att välja honom som mäklare för försäljning av deras bostad. Läs mer
  • Jeff N skrev om Jesper Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2019-05-08

Sålt 3:a på 80kvm
    Fota på onsdag, annonsen klar på fredag, visning på söndag, skrev papper på måndag.

Snabbt och smidigt till rätt pris.

Fantastiskt! Läs mer
  • Anette A skrev om Jesper Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2019-04-17

Vi är nu helt klara med försäljning av vår lägenhet på Sikvägen och ger Jesper högsta betyg.

Detta för att han under hela processen har varit proffsig, haft ett trevligt och förtroendeingivande bemötande samt att han alltid var snabb att återkoppla.
 En mäklare som jag starkt kan rekommendera. Läs mer
  • Maja J skrev om Jesper Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2019-03-18

Vi fick hjälp av Jesper att sälja vår bostadsrätt. Hela försäljningen gick väldigt smidigt. Läs mer
  • Kerstin T skrev om Jesper Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2019-02-21

Vi är väldigt nöjda med hur Jesper hjälpte oss när vi köpte lägenhet. Med sitt lugn, trevliga sätt och kunnighet såg han till att vi kände oss trygga genom hela processen. På ett korrekt och informativt sätt såg Jesper till att alla våra frågor besvarades.
    Vi kan varmt rekommendera Jesper om man söker en mäklare som gör det lilla extra. Läs mer
  • Nils Åke S
    Nils Åke S skrev om Jesper Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2019-02-07

Vi har köpt en bostadsrätt på Siklöjevägen av Jesper Danielsson. Det gick smidigt, då vi även sålde vårat radhus. Vi hade Jesper för br och Emma för radhuset. Mycket nöjda med dessa två mäklare. Vi kände oss trygga och fick snabbt svar och hjälp när vi behövde. Läs mer
  • Hanna H skrev om Jesper Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2019-02-02

Vi har köpt en 3a i Tyresö strand med hjälp av Jesper. Väldigt proffsigt bemötande, skönt med en mäklare som inte är för påflugen. Känns öppen och ärlig. / Hanna och Dennis Läs mer
  • Anders T skrev om Jesper Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2018-12-30

Vi anlitade Jesper för att sälja min bortgångna mammas lägenhet och det visade sig vara ett klokt beslut. Jesper är en mycket engagerad och kunnig mäklare som fick mig att känna mig helt trygg. Han var trevlig, engagerad och höll mig uppdaterad under hela processen. Kan rekommenderas varmt. Läs mer
    2019-01-16 Jesper D svarar Anders T
    Tack för dom fina orden Anders! Vart väldigt roligt att få jobba med er och härligt att vi hittade en sån bra och trevlig köpare! Hälsa!
  • Susanna J skrev om Jesper Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2018-11-30

Köpt lgh i Tyresö och är supernöjd med allt, kontakten med mäklaren, tillmötesgåendet, vänligheten, smidigheten. Läs mer
    2019-01-16 Jesper D svarar Susanna J
    Tack för dom fina orden, jättekul att det löste sig tillslut! Helt övertygad om att du kommer trivas i lägenheten!
  • Emilda S skrev om Jesper Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2018-11-22

Superbra och trevlig mäklare som hjälpte oss och sälja vår 3:a! Han var väldigt positivt inställd till våra önskemål och hade ett gott bemötande under hela processens gång. Han är handlingskraftig och driven! Läs mer
    2019-01-16 Jesper D svarar Emilda S
    Hej Emilda! Bra kämpat, kul att vi fick till ett så bra resultat!! Stort tack för dom fina rekommendationerna!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

Torbjörn Andersson