Jesper Danielsson
en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

Kyrkogränd 14
135 43 Tyresö — Visa karta

Vad tror Jesper att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 5 kunder tycker om Jesper Danielsson

• Marie O
    Marie O skrev om Jesper Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Mycket nöjd med Svensk Fastighetsförmedling Tyresö. Vi blev mycket proffesionellt bemöta vid försäljning av lägenhet. Lätt att få information och mycket snabb kommunikation mellan mäklaren och oss som säljare. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
    2018-09-27 Jesper D svarar Marie O
    Tack så mycket för rekommendationerna Marie det värmer, jättekul att du uppskattat mig som mäklare!
  • Sara E
    Sara E skrev om Jesper Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Är mycket nöjd med Jesper Danielsson som mäklare för den bostadsrätt i Tyresö som jag precis köpt. Jesper är kunnig, professionell & förtroendeingivande. Han gav snabbt svar på mina frågor & funderingar & visar ett fint engagemang för säljare såväl som köpare! Läs mer
    2018-09-19 Jesper D svarar Sara E
    Hej Sara! Vad kul att du är nöjd med hela processen och roligt att du uppskattar mitt engagemang. Har vart jätteroligt att få arbeta med dig och känns jättekul att det är du som flyttar in! Bra kämpat!
  • Carinea W
    Carinea W skrev om Jesper Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Mkt trevlig, lyhörd och seriös mäklare!!
    Sålde 3a i Brf Rödingen med Jesper Danielsson!!! Toppbetyg!!
    Jag är nöjd och glad Läs mer
    2018-09-19 Jesper D svarar Carinea W
    Stort tack för dina fina rekommendationer, har vart grymt kul att jobba med dig Carina och kul att vi båda känner oss riktigt nöjda med resultatet! Ser fram emot att höra hur det gått med alla era spännande planer i framtiden!
  • Johanna E
    Johanna E skrev om Jesper Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Köpte en bostadsrätt i Tyresö där Jesper var mäklare. Jesper är väldigt professionell, tillmötesgående och serviceminded. Snabb återkoppling vid frågor/kontakt och alltid trevlig. Skulle absolut kontakta Jesper vid en framtida försäljning. Läs mer
    2018-09-19 Jesper D svarar Johanna E
    Tack för dom fina orden Johanna! Lägenheten kommer passa dig perfekt med den stora terrassen, jättekul att du uppskattade mig som mäklare också. Hjälper gärna dig med kommande försäljningar i framtiden alltid roligt att jobba med possitva och glada människor!!
  • Donna M
    Donna M skrev om Jesper Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Sålt en lägenhet i Tyresö. Blev superbra bemött av mäklaren, som lyssnade på mina önskemål och förväntningar. Affären gick strålande och jag är mer än nöjd! Läs mer
    2018-09-19 Jesper D svarar Donna M
    Hej Donna! Tack så jättemycket för dom fina orden, kul att vi fick till en så lyckad affär. Hoppas du trivs bra på den nya gården det kommer passa dig perfekt!
    Bästa hälsningar Jesper
Emma Ekholm